Diskuze
RegioJet začal hledat stevardky pro žluté vlaky
Děkujeme za pochopení.
Chytrakz hospody
metro ????,
"...........ve spolupráci s Ekonomickou fakultou Vysoké školy báňské". Z této věty usuzuji, že že Honzamočí chce provozovat metro
danny47
Článek o...
Informace typu možná, není jasné, zřejmě, není známo....
Tak to je opravdu úroveň NEJlepčího zpravodajského serveru v ČR.. (tedy tiskové hlásné toruby páně Jančury)
Qesospi Cobigan
Já to nechápu
Tady jsou léta nějaký ČD, který sice všelijak, ale nějak obhospodařují dopravu po celý zemi, aby se člověk z díry A dostal do díry B. A pak se objeví nějakej žlutej smrad a vyzobne si tu nejprofitabilnějčí trať a na té začne rejžovat. Kdo tenhle systém dovolí, musí bejt magor.
kiv
Re: Já to nechápu
Klídek. On ten "žlutej smrad" patrně velmi brzo skončí. Letenky mu klesly o 40%, autobusy též přestávají vydělávat, milovaný vláčky dost drahý a na úvěr, a tak ho banky brzo zaříznou... Pak bude chvíli srdceryvně bulet, že je zde nepřátelský podnikatelský prostředí a kdesi cosi , nějaký čas ještě bude plnit stránky spřátelených medií / IDnes na 1. místě/ a tím to celý pomalu a v tichu skončí ..
Xladi
Není to tak snadné
provozovat dráhu a že se chlubí spojem, lokomotivami ale vagony tají. Protože žádné nemá, aby to nedopalo tak že si pronajme nějaké staré dobytčáky od ČD
PepaK
Re: Není to tak snadné
Tak to mají smůlu, ty už chtějí poláci.
http://www.rynek-kolejowy.pl/23253/Kto_pozyczy_Polsce_wagony_na_Euro_2012.htm
tarten
Re: a co na to
Řekl bych, že vůbec nic. Tohle pro něj neznamená žádnou změnu. Jeho vlaky vypadají technicky daleko před možnostmi těch jančurových. Na rozdíl od Jančury, Novotný bude s časy Pendolina opravdu soutěžit. Nebo ve variantě B s časy a kvalitou v té době možná již nové "vlajkové lodi" ČD - vlaku z lokomotivy 380/109E + RailJetu od ÖBB.
bryle100
Se SA jezděte, ale nepracujte pro ně...
Tak to jsem zvědavá, jestli se i tady budou chovat ke stewardkám, jako k robotům, co odjezdí až 17-ti hodinové šichty a o proplacení přesčasů a víkendů si můžou nechat jen zdát. Vlastně si spíš můžou nechat celkově zdát o odpovídajícím poměru platu a času stráveného na cestách!!
AAA2
Re: Se SA jezděte, ale nepracujte pro ně...
a proc to tedy delaji?
OBČAN NIKOLIV OVČAN
Jen se divím, že tenhle kašpar má na IDnes tolik publicity.
Bery
Re: Jen se divím, že tenhle kašpar má na IDnes tolik publicity.
Protoze tu pravidelne inzeruje...
miropiro
Spolupráce s DB
Musím říct, že nápad zpřístupnit lidem jízdenky od DB je vážně dobrý
tarten
Re: Spolupráce s DB
Jízdenky DB jsou už dávno zpřístupněné v ČD centru. To se ale samozřejmě v článku nedočtete...
unioned
JŘ
No, díval jsem se na ty jízdní řády a nic moc. Hold, na trati Bohumín - Praha Holešovice je toho už tak dost, že žluté vlaky budou muset křižovat, přejíždět z první na druhou traťovou atd. Na Pendolino mít nebudou
tarten
Re: JŘ
Na Pendolino samozřejmě mít nikdy nebudou. Vždyť RJ má ty samé lokomotivy jako jedna řada těch, co ČD nasazuje na ty klasické EC/IC/Ex na Ostravu - stejná maximální rychlost (140 km/h) a stejný výkon (
3 480 kW). Nebude to tedy jezdit o mnoho rychleji než EC/IC/Ex ČD. Pendolino klopí (vyšší povolená rychlost v obloucích), na této trati využije vyšší rychlost (160 km/h) a má větší výkon (4000 kW). Lokomotivy RJ nemají čím tento handicap vyrovnat. Žluté vlaky mohou tedy jen o něco rychleji než běžné expresy ČD díky tomu, že tam bude (aspoň zatím) méně vagonů - tedy lepší akcelerace. Pak je ještě zajímavé, jak to bude mezi RJ a ČD v modernosti podvozku vagonů a kotoučovými brzdami příští rok, čili který dopravce bude moci jezdit klasickými vlaky na "horní rychlostníky" a který ne. "Horní rychlostníky" dovolí trochu vyšší rychlost v obloucích než obyčejné, ale zdaleka ne o tolik vyšší jako rychlostníky pro naklápěcí Pendolino.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...