Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražané začínají utíkat z regulovaných nájmů, tržní jsou často výhodnější

Realitní makléři zaznamenávají nový trend - lidé, hlavně v Praze, opouštějí byty s regulovaným nájemným a stěhují se do tržních. Ty totiž často nabízejí lepší komfort a není už výjimkou, že je tržní nájem nižší. Regulované ceny za bydlení mají navíc ve velkých městech růst až o další desítky procent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Direct Shooter

Regulovaný nájem musí být nutně výrazně dražší než tržní.

Co má větí cenu ?

1)Nájemní dekret na dobu neurčirou, t.j na věčné časy, v podstaě nevypověditelný a když ta kpod kuratelou zajištění (t.j. zaplcení)  náhradného bytu. To vše se dokonce dědí.

2) Nebo stanardní nájemní smlouva na dobu určitou, vypověditelná, konečná a pochopitelně bez nevolnické povinnosti zajištění náhradního bytu.

Někteří bytoví soudruzi holt stále žijí v hlubokém komunismu......... ;-D

0/0
28.4.2011 18:56

milla

Hm, další skrytá reklama

Když  agent  realitky bydlí  tak  draze, proč  se sakra nepřestěhuje do  toho  výhodného  bytu, který  tu  nabízí?

Realitky  zoufale  nabízejí , prodávají  a každou  chvíli  si  tu  přečteme, kupte, levnější  to už  nebude. A prásk, následuje  další  zlevnění.8-o;-€

0/0
28.4.2011 9:07

Hroznej.puberťák

Re: Hm, další skrytá reklama

Nejspíš čeká na privatizaci, to má taky svou cenu.

0/0
28.4.2011 20:16

Zekky

Zmena pozic

No konecne se to pohne, ty co nemaj pujdou na sidliste nebo out z Phy. Nevydelaj, nedaj porad na nekoho doplacet a platit dluhy za druhe.

0/0
27.4.2011 9:19

drátek99

Jsem hrdý anti-reguláč....

Konec regulace znamená konec výhod pro určitou skupinu nájemníků, kterou

dosud dotovali vlastníci bytů bez ohledu na to, zda zvýhodnění skutečně

potřebují.

Zvýhodněno je zhruba 17 procent obyvatel, přitom ze dvou třetin jde o relativně bohaté nájemníky!Rv;-O[>-]EU

0/0
26.4.2011 20:27

fouly

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

To jsou všechno bláboly,které rozšiřují majitelé domů, protože chtějí rychle zbohatnout z vyděračských pronájnů bytů!

0/0
26.4.2011 22:11

drátek99

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

tobě asi nestačí příspěvek na bydlení, že?

0/0
26.4.2011 22:25

Nahlas se ti směju 2

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

Nelíbí se ti výše nájemného? Nikdo ti nebrání najít si levnější bydlení.

0/0
27.4.2011 19:17

Pajislav

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

Pane Drátek, připojuji se k lidem, co vám vytýkají, že melete bláboly soukromníků, kterým jde pouze o nezasloužený zisk. Domy s regulovanými nájemníky se prodávaly za hubičku (třeba 5 milionů za činžák), která reflektovala ztížené možnosti zisku. Pokud má řekněme tržní cenu 30 milionů, tak tam je ještě 25 zisku, z kterého si může zaplatit opravy atd.

Ale tahle diskuze je pasé, stát těm vykukům přišel příliš vstříc. Ta deregulace byla zvolena naprosto nešťastně jako 5% z tržní ceny. Tržní cena je chiméra, která může být jeden rok 10 mega a druhý polovina. Pokud si někdo stěžoval, že není na obnovu, mělo se vyjít z reprodukční ceny. Například v Praze je již zisková cena cca 55 Kč/m2. S přiměřeným ziskem 10% je to lehce přes 60Kč/m2. Ale podle slavné deregulace to bude klidně 120 Kč/m2. To je prosím 100% zisk. To je už skoro lichva!

Další chybná představa je, že se 2.000.000 lidí, kteří žijí v regulovaných bytech sebere a přestěhuje do levnějšího tržního nájmu. Kam?Spíše budou jen platit

0/0
27.4.2011 1:40

hrcprcsalala2

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

8-o Co to je za naprosté nesmysly, popírající elementární logiku? Když vezmu ten tvůj z prstu vycucaný srandapřípad, tak jsem koupil dům s regulovčíky za 5 milionů. Dům má podle tebe tržní hodnotu 30 milionů. Kde vezmu těch tvých 25 milionů "zisku", ze kterých mám platit opravy? Hu? Děkuju za vysvětlení, ale snaž se šetřit mou bránici. R^

0/0
27.4.2011 10:37

hrcprcsalala2

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

Jo a mimochodem - proč tedy popsaným způsobem sám nevyděláváš, když je to tak jednoduché a superziskové? Mrzkých 5 milionů bys přece bezproblémů dal dohromady, zvlášť když máš obratem ten svůj zisk 25 milionů. ;-D;-D;-D

0/0
27.4.2011 10:40

misaviki

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

Za tu "hubičku" si to mohli nájemníci koupit sami. Ale proč by to tehdy dělali, když bydleli za pár šestek, že....

0/0
27.4.2011 10:47

hrcprcsalala2

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

Jojo, činžák za 5 milionů, to je byt řekněme za 500 tisíc? To by měli i na 100% hypotéku za chvíli splacené a do konce života by pak bydleli "zadarmo" (alespoň ve své optice). Nebo by byt prodali za několikanásobně vyšší cenu a pořídili by si za to barák na venkově na důchod. Ale to bychom chtěli moc, že? ;-D

0/0
27.4.2011 10:52

drátek99

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

bože můj, co to tady melete??? když tomu tak rozumíte, tak si kupte byt a pronajímejte ho za těch vašich úžasných 55kč/m2, vždyť to je k smíchu;-D;-D;-D podle Vás si koupím za 2,5 mega 80metrovej byt někde na sídlišti a budu mít z něho měsíčně 4400kč což je 52800kč ročně, a z čeho budu splácet hypotéku?

0/0
27.4.2011 10:51

drátek99

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

a to nemluvím o nutných investicích jako plastové okna, nová kuchyň, zděné jádro, to už snad nemá cenu ani rozebírat, vraťte se do školy a šupem!!Rv

0/0
27.4.2011 10:52

hrcprcsalala2

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

To máš přece návratnost pořizovací ceny už za 47 let, co bys chtěl, kapytalysto jeden! A ještě budeš ten byt i dům hezky obnovovat, ne aby chudák nájemník trpěl v opotřebovaném bytě. ;-D Někteří lidé jsou tak k smíchu, až už ani k smíchu nejsou. Rv

0/0
27.4.2011 10:56

drátek99

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

nevím čím přemýšlí, ale jsou opravdu k smíchu když zapomínají na pořizovací hodnotu. Hodně často se objevuje názor, že v družstevce taky stačí okolo 35kč na metr ve fondu oprav, tak proč to tak nemá pronajimatel v nájmu?ale, že ten družstevník vysolil třeba přes 2 milióny za členská práva k družstevce, na to už zapomínají;-D

0/0
27.4.2011 11:21

misaviki

.

Tak nevím, jestli někdo z bytu, na který má dekret a má ho od města, půjde do "tržního".1. Z městského bytu ho nemůže nikdo jen tak vystěhovat (dát mu výpověď), kdežto u tržního se vám to stane raz dva (syn majitele se ožení a bude potřebovat bydlet apod). 2. ne každý v tržním vám dá nájemní smlouvu a možnost trvalého bydliště (bydleli jsme v nájemním dlouho a stěhovali se a bylo to všude stejné, všichni dávali jen smlouvu podnájemní, bez možnosti trvalého bydliště; dnes už je to ale možná jiné). 3. je možnost dostávat sociální příspěvek na bydlení u tržního způsobu bydlení? Pokud ne, je kravina se stěhovat. Článek mi přijde trochu vytlačený z paty, vím, že mezi lidmi stále není moc velká důvěra k "tržnímu" bydlení. A taky hodně z nich pořád doufá, že jim město byt za pár šušňů odprodá (vím od známých).

0/0
27.4.2011 10:55

drátek99

Re: .

Magistrát Prahy chystá letos prodat 5000 bytů, ale nevím za kolik šušňů:-), sranda bude až nebude mít byty pro nemohoucí důchodce a invalidy;-D;-D

0/0
27.4.2011 11:00

Larrax

Re: Jsem hrdý anti-reguláč....

To ale ale mimořádná koncetrace nesmyslů ...

0/0
27.4.2011 17:48

Larrax

Těm číslům moc nevěřím

Tržní nájem v Kubeličce za 95 Kč/m2? To bych chtěl vidět.

0/0
27.4.2011 17:53

pavel.n

to je zase blábol !!!

soudě podle článku bych tušil , že lidé nedělají nic jiného , než se stěhují a to i několikrát za rok !!

Můžete mi sdělit laskavě , kolika procentního bodu se týká počet stěhovavých nájemníků ??

0/0
26.4.2011 7:42

chemba

Re: to je zase blábol !!!

Už šest lidí se přestěhovalo.Vám se to zdá málo na to, že je kolem toho takový humbuk?

0/0
26.4.2011 12:46

DANMU

ano deregulaci

Radim se k priznivcum deregulace spojene s podporou socialniho bydleni.

V 90.let. jsem jako absolvent VS s prijmem cca 13tis. platila (cerne pronajatych 27m2 na konci Prahy, v desnem panelaku) cca 6tis. Nic levnejsiho jsem nesehnala, leda bych topila uhlim v kamnech. Kolegyne zijici s ditetem a dedeckem za byt pres 100m2 na Vinohradech regulovane najemne. Hledani bytu-nutnost reagovat okamzite na jakoukoliv nabidku, dodnes nezapomenutelny zazitek. Ac priznivec najemniho bydleni (moznost menit bydleni dle aktualnich potreb najemnika - zacinajiciho v Praze), nakonec jsem si byt koupila- hypoteka na 10let.... Rv

Strih 15 let.

Pronajimatel nove garsonky 45m2 v sirsim centru: jsem nucena jit s najemnym dolu k 10tis - radeji slevit nez nechat byt nekolik mesicu bez najemnika. ... a musim reagovat okamzite, aby si najemnik nenasel jiny byt. Moznost trvaleho bydleni neodmitam. Nabidka je siroka

0/0
25.4.2011 23:57

neandrtálec

I stát žije a tyje z nájemného

Buďto budete platit našim úředníkům, věrným Straně a Programu restrukutalizace, anebo vás prodáme našemu Vekslákovi, a z toho bude provize.

:-)

0/0
25.4.2011 6:54

Inconvenient truth hurts999

To byl rev, jak deregulace udela z najemniku chudaky

a ono je to naopak. Lidi totiz pochopili, ze je lepsi mit vrabce v hrsti, coz je najemnik, nez holuba na strese, coz je prazdnej kvartyr s pozadavkem 15k mesicniho najmu za 2+1 nekde na predmesti mesta 100k+. Malo platici najemnik je porad lepsi nez zadnej najemnik..R^

0/0
24.4.2011 0:35

drátek99

REGULACI měli dávno zrušit, protože

v regulovaném nájmu bydlí všechny vrstvy společnosti, od důchodců přes

státní zaměstnance až po ministry a podnikatele. a naopak za tržní

nájemné nebo ve vlastním bydlí opět všehny vrstvy společnosti.

0/0
23.4.2011 14:46

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Tím chci řící, že regulovaný nájem jednoznačně neplní a nikdy neplnil

svůj účel, tedy zajištění bydlení pro nízkopříjmové skupiny obyvatel,

vždy byl jen prostředím pro korupci nebo zvýhodňování určitých skupin

obyvatel.

0/0
23.4.2011 14:46

Inconvenient truth hurts999

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Souhlas, nicmene mesto by si melo nechavat nejake byty jako council flaty, kam muzou ubytovat lidi co nemaji ani na regulovanej najem, ikdyz je nizkej. Tim nemyslim radne neplatice, ale lidi co jsou v momentalni krizi a potrebujou se nejak z toho vyhrabat..

0/0
24.4.2011 0:39

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

To mělo, jenže měso všechny byty prodá za pětinu tržní ceny a pak se diví, když nemá kam ubytovat invalidy, rodiny po požáru,atd.

0/0
24.4.2011 11:02

dudlop

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Platím 9700,- za 1plus1 42m. Trvalý pobyt mi nikdo nedá, tudíž bez příspěvku na bydlení... Fakt paráda. Trh vůbec nefunguje, každý mamoní prachy... a s dětmi do pronájmu vás nikdo nechce! Přitom jsme slušní, pracujeme roky.. Nikoho to nezajímá, majitelé hrabou prašule a úřady přidělují byty menšinám.. Krčíme se čtyři v tom 1plus1, holt na větší byt nemáme jaksi nazbyt.. už takhle jedem od výplaty k výplatě. To je realita, a ne stupidní články.. a jsou na tom lidé ještě hůře. Bohužel.. Vítejte v ČR!!

0/0
24.4.2011 17:15

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

za tento stav můžete poděkovat jen a pouze chudáčkům reguláčkům a vládám, které tento stav udržovaly, uvidíte, že až se trh opravdu narovná, budete spokojený a slušný majitel činžáku Vám rád povolí i to trvalé bydliště. Škoda jen, že jste vyhodil tolik peněz za tržní nájem v pokřiveném trhu s bydlením. Rv

0/0
24.4.2011 18:29

Hroznej.puberťák

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Vítáme. 50m byt + terasa, zahrada a parkování ve dvoře, 10tis za vše i s komplet spotřebami, trvalý pobyt mi majitel sám nabízel, jestli chci. Co si kdo najde...

0/0
25.4.2011 9:59

hrcprcsalala

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

"Trvalý pobyt mi nikdo nedá" má být co? 8-o Trvalý pobyt ti nikdo nedává, ten si na základě nájemní smlouvy nahlásiš na úřadě.

0/0
25.4.2011 15:56

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

vůbec netušíš, jak to v praxi chodí...........:-/

0/0
25.4.2011 16:30

wotomtoje.

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

A což si nahlásit ten pobyt na tom úřadě? ;-)

0/0
26.4.2011 7:56

hrcprcsalala2

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Ale tuším. Sám jsem si několikrát hlásil na úřadě trvalý pobyt s nájemní smlouvou, a to klidně i nájemní smlouvou na dobu určitou 1 roku. Jaké konkrétní zkušenosti máš ty?

0/0
26.4.2011 11:09

hrcprcsalala2

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Jo a ještě jedna věc - NIKDY jsem neměl nějaký písemný souhlas vlastníka bytu a NIKDY ho po mě při hlášení trvalého pobytu nikdo nechtěl. Vždy stačila pouze nájemní smlouva, maximálně chtěli výpis z katastru, že byt patří pronajímateli (stačil jim internetový).

0/0
26.4.2011 13:51

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

já ti to věřím, ale stejně si mě nepřesvědčil, že pronajímatelé jsou rádi, když si za zády nájemníci zařízují bez jejich vědomí trvalák a taky vím od známých, že mají v občance stále adresy rodičů, ikdyž vystřídali už několik pronájmů.

Uvědom si, že dokud může exekutor vykopnout dveře a posbírat vše, co jde zpeněžit jen proto, protože na té adrese má trvalák nějaký bývalý nájemník, tak je tu něco špatně:-/

0/0
26.4.2011 14:25

hrcprcsalala2

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Pokud jsem tě nepřesvědčil, že pronajímatelé jsou rádi, když si za zády nájemníci zařízují bez jejich vědomí trvalák, tak to bude asi tím, že jsem tě o ničem takovém nepřesvědčoval. Jestli pronajímatelé jsou nebo nejsou rádi, je jejich věc, nemá to žádný vliv na to, jestli si tam nájemce ten trvalý pobyt nahlásí nebo ne. Otázka je, proč mají známí v občance pouze adresy rodičů, zda se vůbec pokoušeli trvalý pobyt přehlásit. Spousta lidí vůbec neví, že nepotřebují žádný souhlas vlastníka, případně jim trvalý pobyt jinde, než kde skutečně bydlí, vyhovuje. "Dokud může exekutor vykopnout dveře a posbírat vše, co jde zpeněžit jen

proto, protože na té adrese má trvalák nějaký bývalý nájemník" je další urban legend, byť přeci jen bližší realitě, než legenda o nutnosti souhlasu majitele bytu s nahlášením trvalého pobytu, to je prostě nesmysl a tečka. Rv

0/0
26.4.2011 14:48

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Dobrá, já jen, aby si nežil v mylné představě,že 90% nájemníků v tržním má trvalák, jinak já jsem nikde netvrdil a nepsal, že je třeba souhlasu majitele bytu k nahlášení trvaláku, pokud ano, prosím o důkaz. Osobně si myslím, že za pár let se stento stav jistě změní a bude stačit, aby se obě strany chovaly slušně a také, aby exekutor nebyl pánem světa jen kvůli nějakým pochybným důkazům.

0/0
26.4.2011 16:55

hrcprcsalala2

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Já reagoval na nesmyslný výrok "Trvalý pobyt mi nikdo nedá" a na tvou repliku, že vůbec netuším, jak to v praxi chodí. Čekal jsem, že se tedy dozvím nějaká převratná zjištění z praxe, ale kde nic tu nic.

0/0
26.4.2011 17:12

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

já si myslím, že ten diskutér tím chtěl jen říci, že za zády by si to nedovolil! a při dotazu na pronajímatele vždycky pohořel, ale to je jedno, ty se řídíš co je  v zákoníku a nepochopil si doteď jak to prostě chodí v praxi.

0/0
26.4.2011 17:19

hrcprcsalala2

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

V jakým zákoníku?! Já hovořil o praxi, a to dokonce o praxi vlastní. Do toho, jestli si do bytu nahlásím trvalý pobyt, prostě majiteli bytu NIC není, tudíž není důvod se ho na cokoliv ptát a přihlášením tedy nedělám nic "za jeho zády". Přihlášení trvalého pobytu do nájemního bytu je (resp. měla by být) naprostá samozřejmost. Že si někteří lidé myslí něco jiného, mě nezajímá. Pokud mi majitel sám od sebe při podpisu nájemní smlouvy řekne, že trvalý pobyt ne, tak nájemní smlouvu nepodepisuju, protože to svědčí o neserióznosti majitele a zvyšuje riziko problémů v průběhu nájmu (opět vlastní zkušenost). V současnosti si člověk může při pronájmu bytu sakra vybírat a vyplatí se vybrat seriózního vlastníka.

0/0
26.4.2011 17:33

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

nezlob se na mě, ale přál bych ti, aby ti někdy vykopl dveře exekutor a vše ti sebral jen proto, protože má v tom tvém pronajatém bytě trvalák i nějakej zadluženej Frantík Skočdopole a budeš pak koukat jak čerstvě vyoraná myš8-o, ono možná kdyby sis vydělal na vlastní byt a pronajímal ho, taky bys byl opatrnější a nechtěl bys připustit tohleto riziko pro případné nové nájemníky, víš?

0/0
26.4.2011 17:36

hrcprcsalala2

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Strč si ty svoje urban legends za klobouk. Slyšel jsi o tom, že majitel může velice jednoduše zrušit trvalý pobyt nájemníka, který v bytě už nebydlí? Asi ne, viď? A slyšel jsi aspoň o tom, že se trvalý pobyt nehlásí do konkrétního bytu, ale do domu? Tedy že ten tvůj hypotetický exekutor má docela problém zjistit, v kterém bytě na dané drese dotyčný bydlel? Neslyšel, co? Tys vlastně neslyšel vůbec nic, o problému vůbec nic nevíš, ale rozdáváš tady svoje hospodský "moudra". Jsi k smíchu. ;-D Poznámku o vydělání si na vlastní byt už zcela přehlížím, od plkala z regulované garsonky po babičce to fakt sedí. ;-DRv

0/0
26.4.2011 17:46

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

a ty jsi slyšel o tom, že to nejde zrušit na počkání ten trvalák, ale musíš taky doložit nějaké důkazy proč to ten úřad má zrušit a taky by mě zajímalo, jak si seš tak jistý, že ten exekutor si nedokáže zjistit v kterém bytě dotyčný bydlí, jenom taková legenda od UPC;-D, zrovna nedávno psali, kolik mají dlužníků a ti ví moc dobře, které dveře to jsou:-P

a s tou regulovanou garsonkou si směšný maximálně ty, protože já nic takového nepsal, akorát ty mi příjdeš, že vymetáš tržní pronájmy a čekáš jako sup až tvoje babička natáhne brka, ale pozor!!regulované už není co bejvávalo;-D

0/0
26.4.2011 17:55

hrcprcsalala

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Ano, stačí doložit, že doba nájmu podle nájemní smlouvy skončila. To je hroooooooozně obtížný důkaz. ;-D Zjistit, ve kterém bytě dotyčný bydlí, exekutor nepochybně dokáže. Ale o tom není řeč. Řeč je o tom, zda exekutor dokáže zjistit, ve kterém bytě dřív někdo bydlel. A to už dokáže zatraceně hůř. Dokáže tvá omezená představa o světě, zúžená z pochopitelných, ač i tak politováníhodných důvodů toliko na předsíň tvé regulované garsonky po babičce, zkousnout existenci člověka, který se z pracovních důvodů relativně často stěhuje, nehodlá při každém stěhování řešit prodej a koupi bytu a uspokojuje tedy své potřeby bydlení nájmem kvalitního bytu v blízkosti pracoviště? Jestli je regulované bydlení to, co bejvávalo, neumím na rozdíl od tebe posoudit. Nikdy jsem v regulovaném nebydlel, bylo mi vždy proti srsti hrát si na sociální případ, nebo jím - nedej bože - skutečně být.

0/0
26.4.2011 22:41

drátek99

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

a jak zjistíš vůbec, zda tam to trvalé vůbec má???? vždyť na úřadě ti řeknou kulový a tak jako ty i já vím, že tam mají jen soupis jmen k danému domu a ne k bytu, možná to je případ od případu jiný dle ochoty úředníků a nevím co máš pořád s tou garsonkou po babičce, já v životě taky nezneužival sociální systém, já do něho vždy jen odváděl z daní peníze a exekutor zjistí vše, když chce, on potřebuje jen zpeněžit případný majetek a nebude řešit, že tam dotyčný zrovna není, když má prokazatelné informace, že tam má trvalé, které se zruší až za neuvěřitelný průměrných 6 TÝDNŮ, chápeš to riziko už?

0/0
27.4.2011 10:58

hrcprcsalala2

Re: REGULACI měli dávno zrušit, protože

Ono má podnikání riziko? Opravdu? No to je neuvěřitelné, gratuluji k prozření. R^;-D Na úřadě ti neřeknou kulový, na úřadě ti samozřejmě řeknou, zda má v daným domě trvalý pobyt konkrétní osoba, kterou označíš resp. o zrušení jejíhož trvalého pobytu žádáš. Není to na ochotě, musí to udělat. O činnosti exekutorů toho vím mnohonásobně víc než ty a už opakovaně ti říkám, abys přestal šířit tyhle urban legends o exekutorech. Realita je zcela jinde, než si z jakýchsi důvodů myslíš.

0/0
27.4.2011 11:02







Najdete na iDNES.cz