Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

UPC posílá vymahače na bývalé klienty, ti se bouří na internetu

Poskytovatel vysokorychlostního internetu UPC posílá na desítky svých bývalých klientů vymahačskou agenturu. Žádá od nich desetitisíce korun za to, že nevrátili zapůjčený modem nebo set top box v hodnotě pár set korun. Exekuce hrozí i zákazníkům, kteří tvrdí, že zařízení vrátili včas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivo Vašíček

Je to past

Byl jsem klientem UPC. V březnu 2011 jsem se odstěhoval z Prahy 245km daleko. Nový nájemník bytu chtěl převod služby a Internet jsem mu funkční předal. Od UPC jsem dostal email o ukončení služby a email o přeplatku. Myslel jsem, že je vše ok. Minulý týden v pátek 19.6. mi však přišla předžalobní upomínka, že jsem jim nevrátil modem a musím jim ho vrátit do 25.6. Na klientském centru už nebyli Zavolal jsem v pondělí a dozvěděl se, že nový zákazník objednal jinou službu a má jiný modem. Řekl jsem jim, že jsem to nemohl vědět. operátorka mi řekla, že provede reklamaci a ozve se. Nikdo se neozval. Volal jsem druhý den znovu. Bylo mi řečeno, že běží reklamace a oni na její vyřízení mají 30dnů. Mám prý vrátit modem nebo zaplatit pokutu 5000 jinak podají žalobu (cca 13000). Podařilo se mi na dálku získat modem a zítra bude odeslán, nicméně do 25.6. ho zřejmě pošta nedoručí. Myslíte, že mne budou pokutovat?

0/0
22.6.2011 21:40

4Diablo

služby UPC

Dobrý den, reaguji tim to na diskuzi ohledně firmy UPC,  s firmou UPC mám také špatnou zkušenost.

Když sem přes internet  žádal o zrušení služeb u UPC, vyplnil sem dotazník a odeslal, poté sem do poštovní schránky dostal dopis že mám zaplatit částku přes 10tis, služby UPC byli zrušeny až po několika dnech, na dotaz proč mi přišel dopis že mám zaplatit 10tis, i když sem byl stále jejich zákazníkem, mi UPC přes email napsalo že o žádném takovém dopisu nevědí a že nic nedávali třetí osobě a bych jim tento dopis přeposlal čož sem také učinil, UPC se neozvalo a na dotaz jestli sem dlužen, mi byl poslán dopis že nic nedlužim a že je vše v pořádku, po půl roce mi přišel opětně dopis že sem neuhradil částku 10tis. poté co sem mluvil s p. Michalčíkem za co že mám platit a proč mi poslali dopis o zaplacení,když sem ještě stále byl zákazníkem UPC mi nedokázal odpovědět. Na to mi přišel nedávno dopis domu, že podali na mě exekuci a od té doby se stále se mnou nikdo nebavi.

0/0
3.5.2011 19:34

Vážný

zneuziti pozice

Stoji za to nastudovat prislusne smernice a narizeni EU o ochrane spotrebitele. Jsou dost prisna, ale bohuzel resi vetsinou jen nefer jednani, ktereho jsou schopny firmy v klasickych velkych zemich EU.

Neopravnene predani dat vymahacske firme je pak vazny spravni delikt, ktery stiha UOOU a lze se v adheznim rizeni pripojit s pozadavkem nahrady skody.

0/0
25.4.2011 9:53

hrcprcsalala2

Re: zneuziti pozice

;-D;-D;-D S tím drobným rozdílem, že jsi k předání dat vymahačské firmě nepochybně udělil souhlas při uzavření smlouvy s UPC.

0/0
26.4.2011 10:51

Honza1234

Dobrá zpráva - hlavně se nebát a bojovat

Tak už máme za sebou první soud.

U soudu jsme namítli neplatnost úroků z prodlení ve výší 0,1 % denně - coz uznal soud a i advokáti zastupující Český inkasní servis. Dále jsme poukázali na neúměrnou výši smluvní pokuty. Soud jí proto snížil na polovinu na 2.500,- Kč . Dále soud zamítl uhradit advokátům jejich náklady za právní zastoupení ve výši cca 8 tis. Kč. Je pořeba se proti těmto praktikám včas bránit. Hodně štěstí. Honza z Prahy. Email: retiarius@seznam.cz:-)

0/0
24.4.2011 8:23

Inkvizitor Johny

Re: Dobrá zpráva - hlavně se nebát a bojovat

Tak, tak. Správně. A to jste jim to opravdu nevrátil, jestli to dobře chápu. Tady v tom státě jsou lidi hrozný srábíčkové, tak radši platí kde co:-/

0/0
24.4.2011 18:42

phdr.

Re: Dobrá zpráva - hlavně se nebát a bojovat

v běžných občanskoprávních vztazích soud nemůže snížit výši smluvní pokuty, pokud se mu zdá vysoká. to může udělat jen u smluvních pokut zajištujících obchodnízávazkové vztahy, které se řídí obchodním zákoníkem. nehoupete nás tady? :-P

0/0
26.4.2011 11:45

Retiarius

Re: Dobrá zpráva - hlavně se nebát a bojovat

Reakce na PHDr.  Nehoupám. !!Smlouva a všeobecné podmínky měl klient sepsané podle Obchodního zákoníku. STB Box klient vrátil se zpožděním. Obvodní soud pro Prahu 4 o tom jak jsem popsal, rozhodl dne 29.03.2011. Až budu mít rozsudek v ruce, tak mám od klienta souhlas, že můžu poskytnout text rozsudku a odůvodnění zájemcům o nahlédnutí, aby se mohli bránit stejnou cestu.  Pěkný začátek nového týdne, Honza 1234, retiarius@seznam.cz  :-)

0/0
26.4.2011 12:06

libedejroznec

a vrátí

mi UPC tu vratnou zálohu 1000Kč za modem ?

0/0
23.4.2011 23:51

sunka007

UPC - diletanti k pohledani

Byl jsem klientem UPC, jejich diletanstvi me ale privedlo k rozhodnuti ukoncit spolupraci. Pri zavedeni sluzby se podepsala smlouva, ze platba bude pres SIPO. UPC si 3 mesice nec nevzalo, a pak mi dali pokutu za neplaceni, jednoduse si ji stahli pres SIPO. Reklamoval jsem to a behem 6 mesicu to nebyly schopni pres ujistovani vyresit, tak jsem podal vypoved. Za par tydnu se ozvali, jestli si to nechci rozmyslet. Rekl jsem jedine pokud seberou uloupene penize a kupodivu se tak za par dni stalo. Vse bezelo OK 4 mesice, kdy mi opet naparili pokutu za opozdene platby, prestoze jsem mel stale SIPO. To uz jsem nevydzel a podal okamzitou vypoved. Tresnickou na dortu je fakt, ze mi pak prisla slozenka na zaplaceni dluhu za obdobi, kdy uz jsem nebyl jejich klientem. Nic jsem nezaplatil.

0/0
23.4.2011 20:35

sama_pozitiva

UPC začíná mířit k dominanci.

Bylo by dobré říct, že UPC začíná v Č získávat dominanci v poskytování kabelového internetu, a bude hůř, nedávno koupili infrastrukturu (kvalitní optika) Sloane parku. Mimochodem má to co dělat i se státním  poskytovatelem ČD Telematikou.

0/0
22.4.2011 8:11

RBrider

Já mám od nich pouze net

zatím chvilku, z tou rozvrtanou zdí a táhnutím kabelu nejkratší cestou, na to sem taky hleděl jak puk xD, no uvidíme, ještě že sem je z modemem poslal do háje :-P

0/0
22.4.2011 8:01

Ochlupoun

UPC už nikdy více

Je to imho předražená televize firmy s podivnými způsoby s jediným cílem. Vytřískat co nejvíce peněz za jakoukoliv cenu. Na českém trhu je spousta jiných, výrazně levnějších variant a hlavně bez rizika, že se člověk bude muset tahat po soudech. Bohužel jsou lidé, kterým je jedno kolik peněz dají za zbytečnosti typu televize. Až jim to dojde UPC se s velkou parádou se přejmenuje a budou dále nabízet své předražené služby. Já odešel jinam a výrazně jsem pomohl své peněžence. Všem bych doporučil to samé, pokud to jen trošičku lze. Riziko obchodu s takovouto firmou je totiž příliš velké bez ohledu na to, jestli jste poctivý klient, nebo notorický neplatič.

0/0
21.4.2011 18:19

entony13

Re: UPC už nikdy více

Máme od UPC net a pohoda, TV jsem nevzal, protože na kus drátu toho chytnu víc než mají v základní nabídce. Cena je u UPC smluvní a tak nemám v okolí lepší cenu, jsem spokojený a neměl jsem s UPC problém, to jsem se stěhoval a 2x vracel zařízení. Chce to mít pořádek a schovávat si všechny doklady. S O2 jsou větší problémy, již nikdy, to je UPC božská organizace

0/0
22.4.2011 17:56

Naviatik

poškozené chápu

Kdyby se mi děla křivda, taky bych se bránil.

Jsem UPC klient a zatím spokojen. Snad to vydrží... :)

Bývalým klientům přeju, aby spravedlnost zvítězila.

0/0
21.4.2011 12:50

mercury_mine

!!!UPC UŽ NIKDY VÍC!!!

na smlouvě kterou jsem podepsal nebylo o vrácení modemu napsáno ani slovo, ale hlavně mě po stěhování nepřišlo jedno jediné upozornění o tom, že bych měl prodlevu, načež jsem se o rok později dozvěděl od ČIK že dlužím 5000,- pokutu za nevrácení modemu a další tisíce za nesmyslné úroky z prodlení!!! Po tom co jsem částku zaplatil mě došlo oznámení, že jsem nezaplatil dost rychle, tudíž jim dlužím další tisíce za náklady na soudní řízení! Pokud mě někdo někdy kontaktoval, pak na adrese, kde jsem prokazatelně už dávno nebydlel. Nekorektní jednání společnosti se nakonec odráží i v jejich servisu zákazníkům. Kudy chodím, tudy  tuhle společnost nedoporučuju!!!!!

0/0
21.4.2011 11:29

_xprim01_

Neschopní zaměstnanci UPC

Mně se stalo, že UPC vymáhá věc, kterou jsem ani vrátit neměl. Maj v tom prostě ...... Rv

0/0
21.4.2011 11:20

pepinoss

UPC - PAT a MAT

UPC - PAT A MAT

Před rokem mi chtěly dělat  za 1 korunu připojení. Jak to dopadlo, vyhodil jsem je z bytu. Kabel vedený nejkratší cestou, zeď rozvrtaná. Na otázku proč kabely nevedou za skříní, odpověď - nemáme krátké vrtáky. Kabely musely véct

po podlaze předsíní. Co dělat ? Odpověď - kupte si koberec, aby vám to 4 letý syn nevyrval ze zdi a nezakopl. Po tomto profici UPC se zbalili a šly i s kabelama.

0/0
21.4.2011 10:19

Krušnohor

moje zkušenost

Já teda nevím..UPC jsem rušil kvůli stěhování před cca rokem - zrhuba 5dní po ukončení smlouvy si na adresu, kde jsem službu UPC odebíral přijel jejich technik a setttop box s modemem osobně převzal. Z ruky do ruky, vystavil potvrzení a čau.  Nic po mě posílat poštou nechtěli...termín převzetí se mnou sjednala operátorka cca 3 týdny předem po telefonu.

0/0
21.4.2011 8:21

Yesname

Re: moje zkušenost

Mně to takhle rychle nevyřídili, takže jsem měl smlouvu ještě o měsíc déle (když už jsem na původní adrese nebydlel), ale oni odmítali STB převzít před ukončením smlouvy. A už se to vezlo...

0/0
22.4.2011 9:29

emba5

UPC

Před půl rokem jsem rušil telefon,posílal jsem ho poštou ale když mně kontaktovali abych službu neruši tak mně jasně upozornili na odeslání přístroje.Před dvouma měsíci jsem dával kompled výpověd z důvodu stěhování,Stěhování se posunulo,tak jsem dvakrát posouval termín odpojení.Pokaždé naplánovali technika s odvozem zařízení a na dotas zda budu platit odvoz mně ujistili že to je zdarma

0/0
20.4.2011 23:23

Vodouch77

Re: UPC

Nevěrohodný pokus o vylepšení PR. Vzdejte to.

0/0
21.4.2011 6:47

majki77

Re: UPC

tak já bych tomu i věřil.... alespoň na UPC mi včera po telefonu tvrdili, že se nic poštou posílat nemusí, že si objednám technika, ten přijede, modem a stb vezme, vypíše zakázkový list o převzetí a hotovo.... Ovšem je to jen tvrzení a realita může být jiná...to nevím....

0/0
21.4.2011 12:15

Yesname

Re: UPC

Je to relativně jednoduché, když se termín posouvá do budoucnosti. Ale "donutit" UPC, aby si techniku odvezli dříve, je v podstatě nemožné.

0/0
22.4.2011 9:31

svalnatý buřtík Lautner

UPC

Se společností UPC mám jen ty nejhorší zkušenosti !!

0/0
20.4.2011 16:30

GeorgeOrwell

Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

Rozhodli jsme se založit skupinu, proti nehoráznému jednání firmy UPC ke svým klientům. Nesmyslé pokuty za nevrácené přístroje, nemožnost se domluvit, posílání od čerta k ďáblu... V této skupině nechceme na tuto firmu nadávat, ale poukázat na konkrétní případy. Spojme se proti tomuto monopolnímu gigantu....R^

http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_161716303848827&notif_t=group_activity

0/0
20.4.2011 14:19

jozko skocdopole

Re: Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

To je sice pekne, ale ja nemam pristup na Facebook . . .

0/0
20.4.2011 15:37

GeorgeOrwell

Re: Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

Zdravím,

v to případě se zkuste podívat na diskuzní fórum, které je uvedené v článku.

0/0
20.4.2011 15:44

Bubulus Extremus

Re: Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

Asi tak, jak se někdo hejnuje na FB, tak nezájem. Ať si to stádečko ve vymezené ohradě vyřídí mezi sebou.

0/0
20.4.2011 22:39

GeorgeOrwell

Re: Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

Zdravím :o)

máte nějaký typ kde by jsme se měli "hejnovat" jinde, za každou radu budu rád :o)

0/0
21.4.2011 12:54

Bubulus Extremus

Re: Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

Co takhle otevřená diskuzní fóra? Přímo v článku je jedno uvedeno. Uzavřená nespecializovaná fóra pro členy náboženství nebo sekty, o nichž nikdo zvenčí nemá možnost mnoho zjistit jsou pokleslá.

Být někým, kdo chce pomoci a uvidět FB, tak je pro mě celá záležitost vyřízená. To je celé. Všimněte si, jak své problémy řeší obstaravatelé Sazky - otevřené fórum.

0/0
22.4.2011 9:01

Yesname

Re: Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

Teď jde jen o to, na které straně plotu je stádo. Jestli jsou to ti, co chtějí, nebo ti, co z principu (nevímjakého) nechtějí.

0/0
22.4.2011 9:33

ircza

Re: Jak se chová UPC ke svým zákazníkům

;-D Viva Facebook !!

0/0
22.4.2011 14:31

mike123

moje zkušenost

Upřímně, mě nerozčiluje pokuta 5t  za nevrácený modem, který si technik nepřevzal a já jsem ho zapomněl po přestěhování poslat - moje blbost. To, co mi vadí je, že tiskový mluvčí tvrdí, že se pokouší kontaktovat ty, kteří jim zařízení dluží. To je prostě lež. Při změně bydliště jsem přes online formulář uvedl nové (kopii pořád mám),tel a email zůstaly stejné jako ve smlouvě. Dočkal jsem se jen nekorektního chování hrubějšího rázu od České IK. Ta mi nebyla schopna vysvětlit, z čeho se částka, kterou mám zaplatit skládá, v UPC se se mnou nebavili. Částku jsem na radu právníka zaplatil TEN SAMÝ DEN po obdržení dopisu, do toho mi za 14 dní přišla další  s tím, že mám zaplatit soudní výdaje, protože jsem nezaplatil včas. Minulý týden jsem spor vyhrál a vnitřně jsem nyní spokojenější. Nyní využívám služeb TO2, kde porovnání všeobecných podmínek vychází mnohem lépe.  Není to jednoduché, ale důležité je se nedat a vyhledat právnickou pomoc. A samozřejmě, kudy chodím, tudy nedoporučuji.

0/0
20.4.2011 13:26

Prngr1

Pojďme je trestat

1) mají nějakou linku 800xxxxxx na kterou by se dalo zdarma volat?

2) Pojďme si objednávat služby a pak ne nepodepsat po nastudování podmínek

3) Nějaké zbytečné dotazovací maily

4) ......

0/0
20.4.2011 12:34

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Pojďme je trestat

1. nemaji

2. to muzes zkusit

3. na emaily vubec nereaguji, asi to hazou vsechno do spamu

4. ... ;-DRv

0/0
20.4.2011 12:40

Prngr1

zloději

UPC je očividně na úrovni prodejců léčivých magnetických dek.

.

ostatně zákazníci jsou zvyklí od mobilních operátorů, že telefon za korunu je prostě jejich - za dvouletou smlouvu

0/0
20.4.2011 12:28

Radim Rumun

Re: zloději

Prostě typické chování monopolní firmy.

Než UPC koupilo většinu ostatních provozovatelů, chovali se slušněji.

0/0
20.4.2011 13:50

Radim Rumun

Oprávněnost exekuce

Nepoctivé vymáhání vymyšlených dluhů by se snadno odfiltrovalo, kdyby exekuce a pokutování lidí bylo možné pouze na adresách, kam byla předtím prokazatelně zaslána upozornění.

Jednoduché jak facka. Nemohli bysme prostě mít slušné zákony?

0/0
20.4.2011 13:53

hrcprcsalala2

Re: Oprávněnost exekuce

Co to blábolíš o exekuci? Ta nemá s touto věcí vůbec nic společného, experte. Rv Je roztomilé, že své dětské představy o slušných zákonech ventilujáí komici, kteří se ve věci naprosto neorientují. ;-D

0/0
20.4.2011 14:03

kongolese

TYPISCHE TSCHECHISCHE SCHWEINEREI

0/0
20.4.2011 11:58

Naviatik

Re: TYPISCHE TSCHECHISCHE SCHWEINEREI

rádi jsme vás poznali ;-)

0/0
21.4.2011 12:51

blb

Dotaz

Nevíte, prosím, někdo, co s těmi starými (a někdy dost "ojetými") modemy firma UPC dělá? Já bych to viděl, že je repasuje (t.z. převlékne do jiného obalu) a potom vesele pronajímá dál, jako nové. O přechodu od stávajícího provozovatele právě k UPC jsem uvažoval v nedávné době - v domě máme nově jejich rozv. skříň, ale po tom, co jsem se dočetl o praktikách při vrácení jejich zařízení a jejich technické podpoře - už ani náhodou!

0/0
20.4.2011 11:39

makléř, nemovitosti

Re: Dotaz

modemy a set top boxy se repasují - pokud jsou trošku k světu

telefony se vyhazují, resp. se nechávají likvidovat

0/0
20.4.2011 11:49

Naviatik

Re: Dotaz

Divil bych se, kdyby je vyhazovali všechny (modemy). Není důvod je dojet na hranici životnosti. Je to normální, takhle to dělá každý rozumný podnikatel. Vaše rozhodnutí je pochopitelné, když vás bude více, třeba pochopí, že je potřeba si zákazníky více předcházet a změnit přístup.

UPC nic nepronajímá "jako nové" - prostě pronajímá zařízení a když se poškodí, dá vám jiné a náklady na koupi toho nového hradí ze své kapsy, vás to nijak nepoškozuje. Fungovat budou obě úplně stejně. Nejde o auto... ;-)

0/0
21.4.2011 12:56

Píítr

STOP UPC

Když to tady slyším, tak jediné řešení je nic od UPC nechtít a nic neobjednávat. Pokud začnou něco vymáhat  až po roce a půl je to jasné zneužití a snaha vymoci penále a tím si zvýšit ziskRv.

0/0
20.4.2011 11:06

snopel1

Re: STOP UPC

Stejně to vyhazujou. Potřebují vydělat protože se kšefty nehejbou, tak si to nechají zaplatit s 300 procentním úrokem.

0/0
20.4.2011 11:30

jxd

Re: STOP UPC

No jo, chování maj příšerný. Ale netové spojení je fantastické a za přiměřenou cenu. Takže budu doufat, že od nich nebudu nic neobvyklého požadovat (za tři roky se tak dosud nestalo) a zůstanu u nich dál.

0/0
20.4.2011 13:10

politicky nekorektní trolejbus

Re: STOP UPC

UPC jsem měl, teď mám NETBOX

NETBOX umí to samé co UPC, ale o dost levněji ( zejména u balíčků).

Jejich modem není ohromná krabice, ale malá bílé krabička, případně o trochu větší router, pokud potřebuju kabel i k tv a telefonu. zákaznický servis a přístup mi přijde mnohem lepší, než u UPC.Televize je subjektivně lepší u NETBOXu, akorát u telefonu boduje UPC, NETBOX vám na telefon musí pronajmout jakousi speciální hardwarovou bránu. Ovšem VoIP telefon si můžu pořídit svůj jakýkoli, takže tímhle si mně nezískají

Pokud máte na výběr z obou operátorů, berte NETBOX

0/0
21.4.2011 23:19

jxd

Re: STOP UPC

díky za radu. Budu se na to muset podívat. To je běžné, že jsou v místě k dispozici oba operátoři? Zjistím to zřejmě pouze na netu netboxu, že?

0/0
21.4.2011 23:55







Najdete na iDNES.cz