Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

General Motors se letos opět stane jedničkou. Toyotu brzdí zemětřesení

Americká automobilka General Motors se letos opět vyhoupne na první příčku mezi světovými výrobci aut. Nemůže za to ani tak úspěch amerického obra, ale hlavně zemětřesení a tsunami v Japonsku, které pozastavily výrobu v továrnách Toyoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gazda2

Tak že bych přešel na základě tiskových zpráv od Corolly

k Astře? No to snad nehrozí. Proti VW a škodovkám také nic nemám, ale než řešit neustálé problémy se zloději, to snad již raději nějaký GM. Ty se tolik nekradou, jsou levnější a poruchovost se prvních pár let většinou také nemusí řešit. Po zkušenostech které mám je ale velmi pravděpodobné, že zůstanu u Toyoty.  GM i škodovky jsem měl,  ale nebude-li to nutné, asi již mít nebudu.

0/0
27.4.2011 11:02

_Xeon_

??

Řekové, učte se od GM ;-D

0/0
25.4.2011 14:33

Darik H

Hmmmmm

No vsak to taky stalo peknych par miliard dolaru, kterebyly do GM nality vladou USA !!! ....... k tomu take kampan proti Toyote ...... a jeste dusledky zemetreseni. To by nebylo, aby se nepodarilo Toyotu sesadit.

0/0
25.4.2011 8:39

Thyronx1

pokr.

VW s jeho mizernou kvalitou a spolehlivosti je v USA v tabulce nejprodavanejsich aut zastoupen jen jakousi Jettou. Jeji nova vetesi verze se prodava dokonce za min nez ta stara. Neverim ze v USA je VW vydelecny a to tu stavi novy zavod ve kterem ma vzniknout cosi co se ma zalibit Amikum. VW ma jiste nejvetsi zisky z evropskych automobilek, ale rekl bych ze jsou hdne mizerne utilizovany. VW nema snad ani hybridy natoz aby bylo pripraveno hodit na trh pristi rok, elektromobil slusnych parametru. A elektromobil si dovoluji ujistit je ponekud technologicky a cenove narocnejsi vozidlo nez auto na spalovani benzinu. (Nemluvim o golfovych vozitkach).

0/0
24.4.2011 18:03

DISK

TAk to nesouhlasím - a hodně

;-D to vůbec není rozhodující. Koncern VW byl první v Číně a vede si tam dobře, americký trh navíc vůbec netouží po nějakých hybridech nebo elektromobilech. Osobně zastávám názor, že VW nwumí nic převratného a není hybatelem pokroku, ale prodává velice dobře a to mu vydrží.

 Také si uvědomte, že mezi opravdu zásadními odbytišti je dnes i Jižní Amerika a Indie.

0/0
24.4.2011 18:17

Zombot

Re: pokr.

Argumentovat technologickou náročností proti VW je hodně mimo. Takový Veyron, který spaluje benzin, patří mezi technologicky nejnáročnější auta současnosti a libovolným hybridem nebo elektromobilem si hravě vytře pozadí.

0/0
24.4.2011 18:28

samuel05

Re: pokr.

i oktavie je technologicky vyspelejsi jak nejprodavanejsi auto USA - Toyota Camry, kterou si pred par lety koupil v USA muj bratr z 1airbagem bez ESP, vzadu bubnove brzdy, hrozne zpracovani, neprime rizeni, vysoka spotreba atd.. jenom interier ma typicky americky velmi dobre vybaveni a urcite se nekazi, taky nema co.

Amerika je jiny trh, VW tam bylo prilis drahe a jejich technologie byla myslena na nemecke dalnice, amici jezdi max. 100 hledaji spis dobrou vybavu jak dobre jizni vlastnosti. Ted zacinaji menit strategii, vyrabeji auta v USA napr. nova jetta ma taky jen bubnove brzdy, levny podvozek. VW zacina dominovat azii, jizni ameriku, evropu, ma velke portofolio - audi, porsche, bugati, bentley, lambo, seat atd... myslim ze do roku 2018 bude z prehledem nejvetsi automobilka sveta

0/0
24.4.2011 21:19

samuel05

Re: pokr.

prvni seriovy hybrid v podobne priusu melo audi v roce 1994 pod nazvem DUO. Pro vysokou cenu prodali jen par kusu, toyota svoje priusy subvencovala co VW nechtelo delat, zpetne asi chyba. Jen svetovy prodej hybridu nedela ani 1%

0/0
24.4.2011 21:21

anthropoid42

Re: pokr.

Kdyz pominu, ze clanek nema co do cineni s elektromobily a VW, tak stale zustava pocit, ze na idnes je bezne se vyjadrovat i k vecem, ve kterych se autori prispevku neorientuji. Americky trh neni pro VW tak profitni jako evropsky (s vyjimkou audi, ktera je, budiz, castecne nezavisla). Proste Passat by v USA byl tezko prodejny za cenu 45t USD ci vic, coz je kurzovy ekvivalent noveho Passata ve slusne vybave. To je s Golfem vlajkova lod VW. A svezt se v novem Passatu uz dnes neznamena prejit do prodejny Skody a vybrat Superba z duvodu vyssi kvality a nizsi ceny. Co se tyka elektromobilu, tak nevim, jake mate na mysli, zda baterie ci fuel cells. Vyvoj FC skutecne VW ukoncil, ale tahle debata a priciny takoveho rozhodnuti by byly na dlouho. Tolik k VW. Jinak ale fandim GM, at se dal vyhrabe z problemu, protoze jejich auta sice nejsou nej-, ale mam je pocitove docela rad.

0/0
25.4.2011 20:52

Thyronx1

GM ztraci podil americkeho trhu

a ziskava ho Ford a s nim cim dal lepsi a kvalitnejsi Hyundai. Toyota sice buduje sva nejuspesnejsi auta v USA, nicmene dily do nich dovazi z Japonska a tim ze nedava sanci vyrabet je Amiky, vyrabi v soucasne dobe jen na 50%.

Toyota nejen povolavala auta k opravam, ale povolava i nadale z jinych duvodu. V USA plati zakon na ochranu zakazniku a netyka se zdaleka jen americkych firem jako v posledni rade Ford s F-150. Toyota za oddalovani reseni svych problemu s bezpecnosti aut to stoji vic nez bilion dolaru navic.

GM  nema auto ktere by melo nejaky vyrazny uspech. Pomerne zdarile Chevy Camaro to nenapravi. Prumerne je Malibu a snad i Eqinox. Prvni elektromobil Chevy Volt se prodava ale jako vse co je prvni, ma tez dost nedostatku.

Na treti generaci 2012 Ford Focusu vsak nemaji, na kvalitu teprve ne. Hyundaji Elantra je v kompaktech vynikajici spolu s Focusem. Honda Civic sice neni tak ticha a kvalitni jako Focus nebo Elantra ale prodava se pomerne dobre.

0/0
24.4.2011 17:48

djrhedy

Re: GM ztraci podil americkeho trhu

Ke kvalitě Focusu, nedávno jsem měl půjčený jeden rok výroby 2007 a měl rezavou karosérii na několika místech. Na sotva 4 roky staré auto mi to nepřijde jako úplně normální. Takže možná by to chtělo aspoň zajistit, aby se Ford po pár letech používání aspoň nerozpadnul, už to by byl úspěch. :-P

0/0
24.4.2011 20:03

larkin

malý užitkový vůz Chevrolet Equinox ????

To vypadá, že zase někdo neumí anglicky Rv Přišlo mi divný, žeby GM zabodoval s užitkovým bozem, tak jsem se podíval co to ten Equinox je: "Chevrolet Equinox is a mid-sized sport utility vehicle that has the seating capacity to accommodate up to 5-passengers."  česky = středně velké SUV ;-D

0/0
24.4.2011 14:39

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: malý užitkový vůz Chevrolet Equinox ????

;-DR^

0/0
24.4.2011 16:08







Najdete na iDNES.cz