Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zákaznice Alza.cz už čtvrt roku čeká na vyřešení neúplné objednávky

Pro sedmašedesátiletou důchodkyni z Prahy se nákup elektroniky na serveru Alza.cz změnil v několikaměsíční čekání. Žena na začátku roku zaplatila dvacet tisíc, přístroje však nemůže doteď používat. Chybí jí k tomu potřebné díly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jkmates

Reklamace u Alzy je horor

bohužel poslední dobou nemám moc dobrou zkušenost s Alza.cz, koupil jsem si mobilní telefon a během roku jsem ho dvakrát reklamoval, vždy reklamace trvala 30dní a ted poslední reklamace mě naštvala, jelikož mi mobil vrátili s tím že je opravený, až při bližším kouknutí jsem zjistil že je displej vyboulený... tak reklamace jede dál...

0/0
5.5.2011 11:19

artN

Re: Reklamace u Alzy je horor

Podobná zkušenost s mobilem. Nakonec jsem je poslal někam a koupil nový telefon a Alza vymazal z databáze.

0/0
5.5.2011 18:03

ayeron

Proč?

Proč paní neřešila věc nejprve s poštou? Pokud NOVÉ produkty nebyly zabalené v originálních obalech, tak bych o tom informoval předem a důkladně si vše nafotil.

0/0
4.5.2011 20:13

Praotec

Re: Proč?

Velice chytre na CZ....................oblbovani navzajem je  i ponizovani  celkem kredo z te krajine.Vse vyresene ke spokojenosti zakaznika.Jetse ze odesilatel vse vyfotil pro svoji ochranu.V[>-]

0/0
5.5.2011 9:48

Baround

Re: Proč?

Probůh a jak se to řekne česky?

0/0
5.5.2011 12:17

karin 9876

Radím odstoupit od smlouvy

samozřejmě odstoupit od smlouvy a koupit jinde. Jen mě překvapuje, že zrovna Alza. Je to solidní internetový obchůdek.

0/0
4.5.2011 14:03

artN

Re: Radím odstoupit od smlouvy

Solidní dokud komunikuješ s "robotem" a objednáváš, jakmile je nějaká reklamace, velká část zákazníků má problém. Za solidní jsem je považoval roky´, do první reklamace.

0/0
5.5.2011 18:04

good_man

a v cem je problem?

nevybavili reklamaci do 30ti dnu, pani se ma na to vykaslat a odstoupit od smlouvy. Alza at si dela co chce. Muze je dat take na COI, nebo se muze s nimi klidne soudit. Ale psat o tomhle clanek je jako ze Ferdovi nevratili boty z reklamace... Takovehle problemy se stavaji vsude a je naprosto jedno u koho. Ze statickeho pohledu na vec se to minimalne jednou stane vsude.

0/0
2.5.2011 13:33

yan007

na ALZU nedám dopustit

nakupujem tam roky (ešte keď sa platilo na pokladni a bol to taký malý obchůdek) a nikdy som žiaden problém nemal. Najviac ma dostalo keď som tam prišiel s pokazenou navigáciou, ale nemal som od nej účet a oni, že nevadí, nech dám výrobné číslo - zistili si, že som to ja (objednám vždy cez internet) a opravili to v záruke - BEZ BLOKU!!! trochu ma mrzí, že už je to taký kolos a začínajú fušovať do všetkého. V každom prípade mi celý článok príde ako zaplatená antireklama.

0/0
2.5.2011 11:27

DoG/CORFU

Re: na ALZU nedám dopustit

to uz davno tak nechodi.. alza je masovka, na urovni studentov, ktori maju cas stat v rade, reklamacie trvaju dlho, ceny vysoke.. proste hnus.

0/0
3.5.2011 10:59

LooL

Lziva reklama, co pak od nich muzu cekat?

Alze se vyhybam od doby, co zacali masirovat lzivou reklamou nakup za 1000 a.....Nikdy jsem s nima problem nemel, ale ja si na hlavu hazet shit nenecham. p.s. neni to dejavu, muj puvodni prispevek byl gumama odgumovan, proto jej postuju znovu.

0/0
1.5.2011 22:23

Mad89

ALZA

Ja si myslim ze taketo clanky nemaju co robit na medialnych strankach. Cista reklama respektive antireklama. Nemali by ani zvberejnovat nazov obchodu. K alze tolko. Nedavno som sa rozhodol upgradnut svoj pc a objednal som si od alzy asi tak 10 produkltov. Pre alzu som sa rozhodolo pre to ze som si kupil magazin o pc hrach LEVEL ktory urcite kazdy pozna ktory kupujem a v cisle 200 bol kupon , ktory som zadal a usetril desiatky eur za produkty. Vy ktory vravite ze alza je drahy neni pravda nenasiel som lacnejsi obchod na to co som kupoval aj bez tej zlavy. Alza je u vas najvacsi obchod co som sa dozvedel a expandovani su aj na slovensku. Alza taktiez podla mojej skusenosti jednoznacne najrychlejsie vyexpeduju tovar. Objednal som si trebars v pondelok poobede hned na druhy den o 8 00 rano upc dorazila. A ten typek mi sam vravel ze UPS zakaznici z drvivej vacsini z alzy beru a to hlavne notebooky. Nerobim ziadnu reklamu ale ja so svojou xy historiiou s nakupom cez net som spokojni.

0/0
1.5.2011 16:09

GenEtt

Re: ALZA

U Alzy jsem nakupoval asi třikrát, nejlevnější zdaleka nejsou. Nejvíc mě dostali, když jsem si tam rezervoval zboží, osobně pro něj jel na prodejnu, protože jsem na to spěchal, zaplatil v tom jejich automatu a pak jsem se dozvěděl, že zboží není skladem. Úžasné. Ale souhlasím, že takové články sem nepatří, to nestojí za řeč, v takovém obratu zboží běžný jev. Síš bych se podíval na tu jejich vykutálenou akci s Bohdalkou kup za 1000...

0/0
1.5.2011 18:17

Mad89

Re: ALZA

ono ako si mopzes pozriet aj na ich stranke to je firma jak svina velka taketo veci sa stanu ci chces alebo nie. Cim vacsia firma tym vacsi predpoklad ze bude horsi personal a problemy. V malej firme to je ine.

0/0
1.5.2011 18:43

Alowen

Re: ALZA

Pokud Vam neprisla zprava, ze je zbozi skladem, tak jste si pro nej nemel jezdit. Oni vzdy pisou, kdyz je zbozi k vyzvednuti...

Ja osobne s nima mam jen tu nejlepsi zkusenost. Ani s vracenim zbozi bez udani duvodu ve 14 denni lhute nebyl problem

0/0
2.5.2011 12:48

hrcprcsalala2

Re: ALZA

Pokud jsi nenašel levnější obchod než alza (bez něajkého slevového kupónu), tak holt neumíš hledat, používat vyhledávače typu heureka/zbozi nebo alespon zpaměti řekněme 5 dalších velkcýh IT e-shopů.

0/0
1.5.2011 19:57

kapitan_karotka

No a proto zasadne nakupuji u konkurence

jenz ma treba jednu pobocku na hajich :) Reklamace probiha tak, ze staci, kdyz clovek prijde s vadnym dilem do prodejny, tam v pripade elektronickeho zakoupeni vyrobku nepotrebujete zadny papir - pracovnici si vse overi podle serioveho cisla vyrobku a pokud je vec na sklade a reklamace uznana tak hned dostanete novy kus. Takto jsem jiz 2x reklamoval zdroj a jednou monitor a vse bylo okamzite vyreseno.

0/0
1.5.2011 13:29

JanictooN

Re: No a proto zasadne nakupuji u konkurence

jo to je pravda, taky obcas nakupuji v Czechcomputeru

0/0
2.5.2011 0:08

preaxik

Re: No a proto zasadne nakupuji u konkurence

Tak s tuto firmou mám ohledně reklamací jen ty nejhorší zkušenosti. Kupoval jsme si u nich sestavu, asi po půl roce mi začal blbnout zdroj, tak jsme ho tam dal (celý počítač) na reklamaci, řekli, ano zdroj blbne, poslali ho na reklamaci, trvalo to skoro 30 dní a pak napsali - vada opravitelná, z ekonomických důvodů řešeno výměnou. Po přivezení počítače domů jaký šok, nefungovala DVD mechanika. Prostě ji zapomněli zapojit. Z protokolu testu počítače po reklamaci to jasně vyplývá. Pro mně naprostej amatérismus. Kdyžtak můžu kopie doložit.

A ohledně alzy, tak tam jsme neměl s nákupem jakýkoli problém, takže já už nakupuji tam.

0/0
2.5.2011 7:15

Martin Brablec - CZC

Re: No a proto zasadne nakupuji u konkurence

Dobrý den,

omlouváme se za problémy s reklamací, mohl byste mi prosím poslat číslo objednávky na e-mail brablec@czc.cz?

Pokud to je opravdu tak, určitě něco vymyslíme. Díky!

0/0
2.5.2011 7:59

hugous

Jenom čtvrt roku ? Paní je nedočkavá

Já čekal na kompletní dodávku zboží 20 let a stejně jsem se nedočkal. A to od jedné z našich velikých firem.Rv

0/0
1.5.2011 8:34

vovák

Re: Jenom čtvrt roku ? Paní je nedočkavá

to jste si objednával ještě EC-1025, ne? ;-D;-D;-D

0/0
3.5.2011 8:54

Hanyz01Reloaded

Re: Jenom čtvrt roku ? Paní je nedočkavá

Že vy jste si, vy šílenče, objednal před dvaceti lety demokracii?;-D

0/0
5.5.2011 7:59

danny1

zlodejna

jak muze nekdo zadat zakaznika, aby resil jestli je balik vykradeny nebo nekompletni... ja nakupuji jen u firem, kterym zalezi na zakaznicich... Po 2,5 roce mi prestal fugovat NB, .. zavolal jsem na zakaznicke centrum, do pul hodky vsechno vyrizene...zadarmo a jeste s omluvou, ze nedokazali splnit svuji cil dodavatele nejkvalitnejsich vyrobu...dalsi den mi prisel prazdny balik do ktereho jsem pocitac vlozil a odeslal na predtistenou adresu (zadarmo)...dva dny pozdeji mi UPS volalo, jestli jsem doma, ze maj pro mne balik. hotovo 3 dny celkem a bez nejakeho hadani. .... jo a uz jsem rekl ze jsem nemel zadnou zaruku?? tady je vyjadreni firmy k podobny udalostem... jo to se v cesku clovek jeste par let naceka :-/ "... In an effort to maintain customer satisfaction and loyalty, Lenovo has repaired a number of systems as post warranty exceptions. Lenovo will continue the post warranty support...

0/0
30.4.2011 21:25

kaplanvogo

Re: zlodejna

A že které firmě děláš zadarmo reklamu????? Nejsi náhodou z té firmy?????

0/0
30.4.2011 21:42

danny1

Re: zlodejna

ne, s tou firmou nemam nic spolecneho. Jsem zakaznik, co usetril 10,000kc, a byl velice pokojen s jejich jednanim...takze je rad pochvalim. Ta firma je Lenovo, drive divize od IBM, dokud ji neprodali do Ciny.

0/0
1.5.2011 1:13

hrcprcsalala

Re: zlodejna

Lenovo není žádná dřívější divize od IBM, Lenovo je čínská firma, která koupila od IBM výrobu notebooků.

0/0
1.5.2011 7:50

danny1

Re: zlodejna

jj, to sem mel na mysli. Lenovo koupilo divizi vyroby NB od IBM.

0/0
2.5.2011 7:54

dpaja

Re: zlodejna

Nezlob se na mně, ale pokud to byl produkt z řady THINKPAD (což samozřejmě byl) tak je u některých modelů záruka 36 měsíců.  Takže na řeči po záruce nevěřím... Mimochodem zkus mi třeba vysvětlit proč mi skvělé lenovo nechce prodat klávesnici k NB řady IDEAPAD.  Kvůli vyloupnutým znakům chce zaslat NB do servisu a za výměnu klávesnice si účtuje poplatek 1200 Kč. (2 až 3 šroubky, jeden páskový vodič). Jak říká klasik, když jsi největší debil na světě výměna do 2 minut.

0/0
30.4.2011 22:02

danny1

Re: zlodejna

Nijak se na Vas nezlobim. Zalezi pravdepodobne na verzi a asi i na zemi, z ktere prijde objednavka. Muj NB je TP 61p, verze co uz se 2 roky nedela, ma zakonem danou zaruku 12 mesicu na urcite komponenty, na nektere soucastky to je snad i 24. O 36 jsem neslysel, u firmy jako tahle, bych se nedivil, ze na nektere modely si troufnou dat i delsi. Ja si prikoupil rok, takze jsem mel 24 mesicu. Delsi zaruku si zakaznik za priplatek muze dokoupit...treba i 5 let. S IdeaPad mam uplne stejne zkusenosti, ma ho moje matka, a kvuli nejake navrharske chybe plastoveho krytku kolem klavesnice ji uz 2x praskl, vdycky vymena behem tri dnu. Netusim jaky je problem ve Vasem pripade, ale pokud je Vas NB v zaruce, tak vymena klavesnice by mela byt urcite zdarma.

0/0
1.5.2011 1:32

hrcprcsalala

Re: zlodejna

Tvůj příspěvek toho s tématem článku nemá moc společného. Popisuješ komunikaci s výrobce a uplatňování záruky u výrobce. Článek je o prodejci a řešení nekompletní dodávky od prodejce. Nebo máš pocit, že kdybys do Lenova napsal, že ti prodejce XY poslal notebook bez baterií a adaptéru, že ti je Lenovo pošle?

0/0
1.5.2011 7:52

danny1

Re: zlodejna

no moc ne, ale to co ma, je to co se tu diskutuje. rychlost a pohodlnost vyrizene reklamace. A to je duvod proc IBM nebo Lenovo prodavaji primo, nemusi se resit problem s online prodejnama, ktere muzou poskodit znacku svou neschopnosti.

0/0
2.5.2011 7:52

Mablung

Re: zlodejna

Možná Vám to přijde divné, ale tenhle servis prostě člověk platí v ceně. Buď si člověk koupí zatraceně drahý třeba Dell, ale pak má servis na úrovni. A nebo si koupí ACER o dost levněji, ale musí počítat s problémy. NIC NENÍ ZADARMO

Co se týče tohoto případu, s důchodci je v tomto ohledu problém. Není to jejich vina, ale nerozumí tomu a pak snadno udělají chybu.

0/0
1.5.2011 11:05

ordy

Re: zlodejna

Ale jdi ty brepto. Reklamace vylouplého tlačítka mi u Aceru trvala asi 7 dní. Bylo to zadarmo včetně kurýra (odvezení a přivezení) od PPL.

0/0
1.5.2011 11:32

dpaja

Re: zlodejna

Ale jdi ty brepto. Reklamace třebu u dellu je NBD např. u tebe v obyváku. Takže kolega nad tebou má samozřejmě pravdu. Že bych byl 7 dnů bez NB si nedovedu představit (pracovně samozřejmě)..

0/0
4.5.2011 21:24

Tryskomys Muf

U Alza.cz nenakupuji

U Alza.cz nenakupuji. Jejich reklama s přiblblým zeleným panáčkem mne obvykle vytáčí k nepříčetnosti. :-)Rv

0/0
30.4.2011 19:23

Nahlas se ti směju 2

Re: U Alza.cz nenakupuji

Tak to bys měl navštívit psychiatra, když tě taková marginalita vytáčí k nepříčetnosti...

0/0
30.4.2011 20:20

dpaja

Re: U Alza.cz nenakupuji

Můžeš mi vysvětlit co Ti vadí na slovu malichernost? Myslím, že význam slova marginalita zrovna nesplňuje to co chtěl básník říci.Ale nechci se Tě dotknou, jen mě občas zamrzí proč už nemluvíme česky :)

0/0
30.4.2011 21:42

Nahlas se ti směju 2

Re: U Alza.cz nenakupuji

"Marginální" je spisovné české slovo a je plně skloňovatelné. A že nemá ryze český původ? Ten nemá tolik českých slov...

0/0
1.5.2011 0:11

Tryskomys Muf

Re: U Alza.cz nenakupuji

Marginalni je spise Vase IQ. A netykejte mi, nejsem Vas osetrujici psychiatr.

0/0
5.5.2011 12:18

Gamehoror

S Alzou mám jen dobrý zkušenosti.

Něakých asi deset obědnávek přes internet, pokaždý s více různými položkami, způsob doručení přes PPL na dobírku a nemůžu říct křivýho slova proti této firmě.

Pravda nemusel jsem nikdy nic reklamovat tak nevim zda při reklamacích jsou něak neochotný.

Ale co se dá koupit u Alza.cz tak bych neobědnával jinde.

0/0
30.4.2011 16:03

kolda39

Re: S Alzou mám jen dobrý zkušenosti.

Každý má jiné zkušenosti. Já už například přes Alza nic nechci. Ale jak píšu, každý má nějaký zkušenosti s tím a nebo jiným obchodem. Takže máš pravdu, proč ne, když jsi spokojený.

0/0
30.4.2011 16:18

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

Re: S Alzou mám jen dobrý zkušenosti.

verim ti, neni nad to, pekne se naobjedvat a pak obednat zbozi u Alzy 8-o

0/0
30.4.2011 17:06

wolf80

Re: S Alzou mám jen dobrý zkušenosti.

U nakupu elektroniky preferuju objednani v e-shopu a osobni odber na pobocce. Clovek ziska 14dni na vraceni bez udani duvodu a pritom si okamzite muze prekontrolovat originalni pecete na zbozi. U Alzy nakupuju uz roky, zrovna tak u CzechComputeru. U obou mam dobre zkusenosti i s reklamacemi, a jelikoz je mam zhruba stejne daleko, rozhoduje cena, v pripade korunovych rozdilu preferuju Czech Computer, ktery mi prijde v reklamacich preci jen vstricnejsi (snazi se je resit opravdu co nejrychleji, radove do 1-2tydnu, jeste se mi nestalo, ze by vyuzili zakonnych 30ti dni, coz u Alzy rict nemohu). :)

0/0
30.4.2011 19:39

ravo

Re: S Alzou mám jen dobrý zkušenosti.

Dáváš si při každě obědnávce taky nějaký dobrý objed? 8-o ?

0/0
1.5.2011 8:33

TrueRobos

A co pošta, nic?

Já se divím, že ještě někdo používá poštu. Za poslední 2 roky 5 ztracených balíků. Nejdražší byl registered mail z Británie za 8000 Kč, jdu s kódem na poštu a co? "No my nevíme, to číslo se na celnici změnilo na jiné." A na jaké, když mám jen to z Británie? "No to my nevíme. A když to nevíme, nemůžeme to hledat." Naštěstí prodejce z Británie už věděl, že se na poště krade a po měsíčním jednání mi poslal jiný messengerem. Nejbizarnější: Chtěl jsem ušetřit pár hodin času a nechal si poslat v rozsahu 1 pošty balíček za 100 Kč. Myslel jsem, že druhý den si ho jen vyzvednu po práci, o jaký omyl. Ztracen, hledal se 1 měsíc, nenalezen. Pošta opět klasicky zase nic neví. Ostatní případy klasické, odesílatel tvrdí, že poslal, pošta že o tom neví. Neví, neví, oni zkrátka neví. Nedoporučeně poštu nepoužívám VŮBEC, ale i tak je to loterie. Počítám se šancí 1:5 - 1:10 že to nedojde. Po Praze jedině messengera, paní se divím, že si neobjednala messengera, vždyť to stojí prakticky to samé co balík.

0/0
30.4.2011 14:05

CCIR

Re: A co pošta, nic?

Kecáš! ;-D

0/0
30.4.2011 14:44

Igoreso

Re: A co pošta, nic?

Nekecá,toto je běžná praxe :(

Naše firma skoušela 3měsíce posílat zboží přes poštu a hned jsme to zrušily. posilalo se nekolik tisíc balíku a hromady ztracené,dalěí ležely na poště,klientovi nikdo nedal vědět že tam je(to má dělat pošta) další kupa rozmlácená :( Od té doby jen a pouze PPL kde je to ohodně lepsí. navíc cena 60kč za balíček je super a pošta se může zahrabat

0/0
30.4.2011 15:46

Nahlas se ti směju 2

Re: A co pošta, nic?

Souhlas. Stejná zkušenost.

0/0
30.4.2011 14:56

elfinn

Re: A co pošta, nic?

Bohužel ne vše jde vyřešit mimo poštu. Ale co jde, hned to dávám soukromým přepravcům. Z GB naštěstí fungují báječně. Do týdne od objednání mám balík doma. Což u ČP nehrozí ani náhodou. Naposledy mi ČP ztratila dopis odesílaný v rámci Prahy a ani podle dodejky ho nikde nenašli. Velmi často mne fascinuje systém třídění zásilek na poště. Mám takový dojem, že stejným způsobem se to dělalo i za Marie Terezie. Pak v tom nemá být takový bordel.

0/0
30.4.2011 23:01







Najdete na iDNES.cz