Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ceny parfémů na internetu klesají, prodejci válčí o zákazníky

Parfémy renomovaných značek zažívají v internetových obchodech cenový "sešup". Prodejců parfémů je totiž tolik, že mezi sebou doslova válčí o každého zákazníka. Na trh s vůněmi navíc nedávno vstoupily velké společnosti jako Alza.cz nebo Mall.cz, které ceny stlačily ještě níže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MC1

clanek na 2 veci

to je zase clanek.. kdyz si nekdo objedna parfem (nebo neco jineho) na internetu, ma moznost bez udani duvodu zbozi vratit do 14 dnu a prodejce mu musi vratit penize.. navic, kdyz si clovek proveri obchod treba pres heureku, ma malou sanci, ze se spali.. ja bych v kamenne parfumerii ani v duty free shopu predrazeny parfem nekoupit..

0/0
10.5.2011 8:00

198811

Na zakazku

Idnes zase ukazalo jak funguji noviny, kdo si rekne tomu napisem clanek na miru..

Proste na zakazku.

Je to uplne k smichu...

0/0
3.5.2011 19:39

krakra

Prošlé

Bohužel prej existují eshopy které mají taktiku nakupovat prošlé parfémy (parfémové vody) za pakatel a potom je prodávají jako že jsou bez závad. Mám pocit že bude lepší kupovat parfémy v kamenných obchodech.

0/0
2.5.2011 16:05

Peter66

A stejně všude všechno smrdí

Ceny parfémů klesají, ale stejně je asi nikdo nekupuje, stačí se projet metrem, autobusem, tramvají, všude je smrad jako kdyby se lidi ani nemyli, o používání parfémů nemluvě. ;-D A to ještě není léto a lidi se tolik nepotí.

0/0
2.5.2011 12:54

Labia Majora Zemanová

...

Pan Rozhoň by neměl zapomenout, že existuji i jine obchody, než ty s parfémy, treba sexshopy atd... :-)

0/0
2.5.2011 11:08

Rascher

Alza

Alza je teda co se týče parfémů pěkně drahá, nevím kde přišli na to, že si dovoluje nižší marže.. o Fannu ani nemluvit

0/0
2.5.2011 10:20

jan.banos

Re: Alza

Fann je značková parfumerka s kamenými prodejnami. To, že prodávají na internetu za stejnou cenu jako v běžném obchodě je jejich volba.

Pokud si člověk počká na akci! dá se koupil levněji než u konkurence.

Před pár lety jsem srovnával ceny v desítkách obchodů, když jsem si od nich (od Fann) něco kupoval a po přičtení poštovného v jiných obchodech byl Fann nejlevnější.

0/0
2.5.2011 14:30

FotoGraf

prave ze by to melo jeste podrazit

protoze vysledkem jest, ze kde jaka obyc. zenska ve vytahane teplakovce se napatla znackovou vuni a akorat co tu vuni degraduje. Neni spravne, aby uklizecka z UK vonela stejne, jako upravena podnikatelka. Vonet krasne, tajemne a pusobit draze je primarnim ucelem parfemu, taky sexualne pritahovat, urcuje spolecensky status, kdyz se hezkou vuni patlaji vsichni napric spolecenskou vrstvou, degraduje se to na spotrebak bez ceny.

0/0
2.5.2011 9:40

krakra

Re: prave ze by to melo jeste podrazit

Bohužel máte pravdu.

0/0
2.5.2011 9:56

Lavra

Re: prave ze by to melo jeste podrazit

Svým způsobem máte pravdu, ale to by mělo být v rukou výrobce, jak exkluzivní své produkty chce mít. Ne, že prodejce bude mít mnohdy bez přidané hodnoty nesmyslně vysoké marže.

0/0
2.5.2011 10:29

Pepa_1

Re: prave ze by to melo jeste podrazit

Originály má jen Amway. Nikoho nekopírují a nikdo nekopíruje je. Nemají stabilizace a tím každý voní jako originál. Pepa disc@wo.cz

0/0
2.5.2011 13:11

username

falza

No nechali jsme zkontrolovat specialistou parfémy u největšího českého dovozce parfémů, co zásobuje půlku těhle eshopů a všechno to byla falza, která se vyrábějí v saudi a prodávají asi za třetinu ceny originálních parfémů. Laik to pozná leda tak, že zatímco pravý parfém vydrží vonět celý den, ten falešný (resp. ředěný) vám vydrží max. pár hodin. Takže marže mají ještě ohromné

0/0
2.5.2011 9:34

Neumětel

Re: falza

A k čemu je parfém který vydrží vonět týden? To se týden nemyješ? Těch pár hodin na ples nebo nějakou akci je podlě mě dostatečné.

0/0
2.5.2011 10:54

síma25

Re: falza

Vy neumíte číst?

0/0
2.5.2011 11:00

Neumětel

Re: falza

Já ano. Ty nerozumíš otázce? Dobře, pro pomalejší povahy ještě jednou: je hezké, že pravý parfém vydrží vonět týden. Ale k čemu to je dobré?

0/0
2.5.2011 12:55

ebamb

Re: falza

protože tam je CELÝ DEN, ne týden. Pokud nevíš, co je den (ten má 24 hod) a týden, který má těch hodin 168, tak tu nepruď! A chtěla bych vidět parfém, co vydrží vonět 168 hodin 8-o

0/0
2.5.2011 13:00

síma25

Re: falza

Kdybyste si přečetl, na co reagujete a dokázal rozlišovat mezi pojmy den a týden, možná by diskuse s Vámi měla nějakou úroveň. Ale pokud na oprávněnou připomínku reagujete označením tazatele za pomalejšího, máte se co učit o slušném chování.

0/0
2.5.2011 20:44

krakra

Re: falza

Chtěl bych se zeptat, znamená to že kamenné obchody jsou zásobeny jiným dodavatelem, než ty e-shopy ?

0/0
2.5.2011 13:22

Radek-333

U nás se prodávají parfémy?

V naší rozvojové zemi jsem vždy v parfumériích viděl pouze předražené toaletní vody. Parfémy nikde...

0/0
2.5.2011 8:48

ZZZZZZZZ

Re: U nás se prodávají parfémy?

Presne tak

0/0
2.5.2011 9:26

krakra

Re: U nás se prodávají parfémy?

Více se prodávají parfémové vody, což by mělo být mezi parfémem a toaletní vodou. Parfém jsem dlouho neviděl. Obávám se že i na západ to nebude jiné.

0/0
2.5.2011 9:57

krakra

Prošlé

Bohužel prej existují eshopy které mají taktiku nakupovat prošlé parfémy (parfémové vody) za pakatel a potm je prodávají jako že jsou bez závad. Mám pocit že bude lepší kupovat parfémy v kamených obchodech.

0/0
2.5.2011 9:59

radio_svobodna_evropa

...

Parfemy resp. toaletni vody (parfemu se prodava vyrazne mene) jsou jedny z nejpredrazenejsich komodit, ktere se ve vetsim meritku prodavaji. Nevim jestli je vyrobni cena nejake toaletni vody boss 10CZK, ale urcite neni za 300. Prodejni ceny bych videl nekde do 200CZK. bohuzel je to stejne jako u jakychkoliv kejkliru, at uz to saskuje na divadelnich prknech, knoura do mikrofonu poprp vyrabi neco tak exklusivniho, ze to musi stat 100x vic nez je vyrobni cena (viz ruzne hadry, vylisky plastu s hlavou mysaka atd). Jak rika jeden muj znamy, vysadim skupinu na pustem ostrove, jeden bude mit v ruce sekeru za 300 a druhy parfem za 3000. Hadejte kdo bude vitez?

0/0
2.5.2011 8:21

hrcprcsalala2

Re: ...

A on tě někdo nutí to kupovat?

0/0
2.5.2011 8:22

radio_svobodna_evropa

Re: ...

nastesti ne, staci me kalousek

0/0
2.5.2011 10:06

ww+

Re: ...

slovo "predrazene" je v tomto pripade nesmysl. prodej parfemu se ridi vyrazne trhem a nejedna se o vec nezbytnou k zivotu, takze cena plne odpovida tomu, co jsou zakaznici za nej zaplatit. a zaplatit tisicovku za slusny parfem, ktery mi vydrzi rok je zhruba stejne jako za zubni pastu.

0/0
2.5.2011 8:40

SUPERpolární liška

Re: ...

Rok? To by to museli prodávat v půllitrovém balení...

0/0
2.5.2011 8:46

SUPERpolární liška

Re: ...

Vy budete se známým skutečně podařená dvojička inteltkuálů. Co to vylepšit na sekeru za 300 korun a auto za 300 tisíc...tam je ten rozdíl v užitné hodnotě na pustém ostrově ještě propastnější....

0/0
2.5.2011 8:47

radio_svobodna_evropa

Re: ...

no jo, ale co budete delat na pustem ostrove s autem bez servisu a benzinu??

0/0
2.5.2011 10:03

SUPERpolární liška

Re: ...

No nic, bude tam stejně užitečné jako ten parfém. Chtěl jsem ti naznačit stupiditu tvého přirovnání, nicméně musím uznat, že kolega s toaleťákem vybral ještě trefnější způsob.

0/0
2.5.2011 10:45

jirka-zlin

Re: ...

Opravdu výborné přirovnání. Když se dva budou snažit sbalit ženskou na baru,jeden bude mít sekeru za 300 a druhý parfém za 3000.Hádej kdo bude vítěz?;-DR^

0/0
2.5.2011 8:48

radio_svobodna_evropa

Re: ...

ale tak me prirovnani neznelo, snazite se argumentovat nesrovnatelym

0/0
2.5.2011 10:05

SUPERpolární liška

Re: ...

Seš si jistej, že je srovnatelné porovnávat užitečnost parfému se sekerou na pustém ostrově? Vždyť je ten příměr naprosto debilní a má stejnej smysl jako kdybychom se s tvým kamarádem hypoteticky ocitli v metru při kontrole jízdenek a zatímco on se prokázal sekerou za 300,-, já platnou jízdenku za třicet korun... Copak tam asi bude užitečnější?

0/0
2.5.2011 10:50

radio_svobodna_evropa

Re: ...

ten primer je naprosto jasny. Na svete je spousta veci, ktere clovek k zivotu potrebuje mene, vice nebo dokonce vubec. Nejvetsi stupidita dnesni doby je, ze cim mene clovek urcitou vec ci sluzbu potrebuje, ti je drazssi  a vyzdvihovana jako naprosto nezbytna. Rikal sem, ze se mas drzet prikladu, na pustem ostrove se ti zrejme nejvic bude hodit sekera (a kdyz uz pouzivas  ostra slova, tak priklad s metrem a sekerou je skutecne debi.ni). Veci jako auta, parfemy apod jsou na pustem ostrove naprosto k nicemu a bez hodnoty. Dnesna civilizace dosla dokonce tak daleko, ze prace remeslnika nebo vyrobce potravim je podcenovana a povazovana za podradnou, pricemz bez nich by jsi umrel hlady a bydlel v lese. Mam takovy pcoit, ze co se tyce idnesu, tak nejen ze se pise stado tupcu ale ze i stado tupcu se ucastni techto diskuzi ...

0/0
2.5.2011 11:18

SUPERpolární liška

Re: ...

Nemohu si pomoci, ale dokazovat zbytnost parfému pustým ostrovem a sekyrou může opravdu jen tupec. V takovém případě je totiž zbytné i mýdlo, které denně používáš. Nic ve zlém :-)

0/0
2.5.2011 11:27

Petrik73

Re: ...

A teď si představ, že jste oba na pusté toaletě. Ty budeš mít sekeru za 300 a já toaleťák za 20. Kámoš je neuvěřitelný myslitel. V jaký fabrice maká u pásu?

0/0
2.5.2011 9:01

radio_svobodna_evropa

Re: ...

ve vasem pripade to tipuji na IQ tykve, vas radeji nepoustet ani k tomu pasu

0/0
2.5.2011 10:05

Petrik73

Re: ...

Proč? Použil jsem podobné přirovnání. Takže maká, co? :-)

0/0
2.5.2011 10:23

radio_svobodna_evropa

Re: ...

vy jste fakt chudy duchem :-(

0/0
2.5.2011 10:29

Petrik73

Re: ...

Promiňte, ale vy tady házíte přirovnáníma, která jsou hodná primitivní lopaty a mě budete kritizovat? Chápu, že v hospodě po pěti pivkách se tomu všichni smějete, ale přiznejte si, že je to úplně mimo.

0/0
2.5.2011 12:01

SUPERpolární liška

Re: ...

Vzhledem k tomu elaborátu o užitečnosti řemeslníka se obávám, že tady se sebereflexe nedočkáme....

0/0
2.5.2011 12:16

radio_svobodna_evropa

Re: ...

obavam se , ze se seberleflexe skutecne nedockas, mozna za mnoho let , az trochu dospejes ti to dojde. A jestli nepovazujes remeslnika za uzitecneho, je me te fakt lito ...

0/0
2.5.2011 12:55

SUPERpolární liška

Re: ...

Člověče, ty zřejmě budeš skutečně poněkud méně chytrý, pokud jsi z mých vět dokázal dojít k závěru, že si snad nevážím něčí práce. Pouze jsem poukazoval na velmi tvou velmi legrační reakci, kdy na výtku ohledně hlouposti příměru napíšeš emotivní výlev ohledně rukodělné práce, což s tím nijak nesouvisí....

0/0
2.5.2011 13:23

radio_svobodna_evropa

Re: ...

to ze jsem pouzil pro primer sekeru proti parfemu byl momentalni napad. Take jsem mohl pouzit nuz, pilu, kresadlo, lano proti obrazu, autu, pocitaci. Podstatne je ale to , ze jsem pouzil jako prostor pusty ostrov, kde neni civilizace, zdroj energie, obchod atd.. Nevim co  je na tom tak nepochopitelneho, nevim, proc povazujete takova prirovnani za "primitvni lopaty". Pokud takove nazory bude mit podle vas ten primitiv, tak "zaplat buhů za vic takovych. Cela tato ne moc smyslna diskuze me ale ujistuje o tom, ze nebezpecnejsi pro svet jsou lide s vasimi nazory a ne podle vas ti "primitivove". Cenim si na vas alespon toho, ze se chovate slusne.

0/0
2.5.2011 13:06

SUPERpolární liška

Re: ...

Ale tohle je čálnek o parfémech a není v něm ani slovo o tom, že by si je snad někdo měl brát do KPZky na pustý ostrov, abys tu na toto téma rozjížděl dalekosáhlé debaty a nakonec to rozetnul tím, že jsi taky mohl použít křesadlo a počítač ;-D. Zkrátka jsi mimo mísu :-)

0/0
2.5.2011 13:25

tx999

Re: ...

Vy nechapete jednu vec - nikdo se s Vami nepre o tom, co je uzitecnejsi na pustem ostrove. Kdybyste rekl lidem, ze se zitra probudi na pustem ostrove a dal jim na vyber mezi sekyrou a parfemem, tak kazdy zvoli sekyru.

Kdybyste jim ovsem rekl, ze vecer pujdou na ples a dal jim na vyber mezi parfemem a sekyrou, tak zvoli pochpitelne parfem.

Co tim chci rici - kazde zbozi ma jiny ucel a hodi se pro jine situace/aktivity. Pokud toto nedokazete rozlisit, je to smutne.

A asi nikdo se s Vami nepre, ze parfem je zbytne zbozi a ze si ho tedy lide mohou poridit az po uspokojeni tech zakladnich potreb. Ale ruku na srdce, kolik mate doma sam podobnych veci (televize, radio, pocitac, alkoholicke napoje apod.).

0/0
2.5.2011 13:36

ZZZZZZZZ

Re: ...

Ja jsem parfem jeste nevidel prodavat. Vsechno je to Eau de parfum coz je zredeny parfem nebo jeste naredenejsi Eau de Toilette. Cili prodejci by to nemeli podvodne nazyvat perfemy ale bud parfemovou vodou ci toaletni vodou. Pravy parfem by byl setsakra drahy...

0/0
2.5.2011 9:15

ebamb

Re: ...

to, co tu píšeš, se snaží propagovat firma FM group (snad mě nesmáznou, když tu firmu takhle napíšu). Ty tvrdí, že umí vyrobit napodobeninu parfému za 1/10 ceny. No, zkousila jsem jednou napodobeninu Lancome Mirage a voněla jak ruská voňavka a s Mirage originál to nemělo vůbec nic podobného. To je jako s vůněmi od Čongů - třeba Chanel je Canel nebo Chamel či podobně, ale s originálem se to nedá vůbec srovnat.

0/0
2.5.2011 13:04

lado

pouze kamufláž

ceny jsou absolutně stejné jako v "normálních" obchodech v Německu atd. Internetoví prodejci pouze předstírají, že jdou s cenami dolů. Kdo tomu věří, ať kupuje ten šund dál. Může si za to sám. ;-O

0/0
2.5.2011 8:21

e-mann

ja jsem si toho nevsiml...to je skryta reklama..

0/0
2.5.2011 8:13







Najdete na iDNES.cz