Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podívejte se, jak zpívali lidé mezi regály v supermarketu

Zákazníky, kteří zhruba před týdnem nakupovali v prodejně Albert na pražském Chodově, čekalo neobvyklé představení. Mezi regály se zeleninou se z ničeho nic objevilo šest lidí, kteří začali zpívat a vychvalovat čerstvost ovoce a zeleniny. Šlo o netradiční formu reklamy, která v České republice zatím není moc známá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lopenik III - duveryhodny ctenar

x

;-D... hezkeeee... R^

0/0
19.5.2011 16:57

Ten kdo o tom něco ví

Překrucování, anebo ne?

Nadpis zní: "Podívejte se, jak zpívali lidé mezi regály v supermarketu "

přitom ale žádní lidé nezpívali. Zpívala nastrčená dvojice, která za to dostala honorář. Takže to bylo profi vystoupení, a to je něco jiného, než nakupující.

Proč to idnes tak zavádí? 8-o

0/0
18.5.2011 11:57

EMS

Re: Překrucování, anebo ne?

A kdyby byl nadpis pravdivý, článek b yjsi si přečetl??? Asi ne, viď...

0/0
18.5.2011 12:47

Arny

Re: Překrucování, anebo ne?

A ti co zpívali nejsou snad lidé? - Jinak ono jich bylo víc . nakonec tak 8. V tomto případě bych ten nadpis bral. Impicitně snad bylo jasné, že je to nějaká akce. Kdyby zpívali opravdu kupující, tak by Idnes dala akčnější titulek.

Jinak obecně novináři samozřejmě že překrucují - to je jejich práce.

0/0
18.5.2011 13:01

dino_na_idnes

Re: Překrucování, anebo ne?

Já tedy v titulku nevidím nic o tom, že by zpívali nakupující, bráno čistě sémanticky prý mezi regály zpívali nějací lidé, což článek potvrzuje.

Jestli to byli zákazníci spontánně vyjadřující radost z aktuálního akčního zboží nebo placená reklama, k tomu se titulek nikterak nevyjadřuje... Tak v čem je problém? Sice s Vámi souhlasím v tom, že titulky opravdu leckdy realitu překrucují, tento případ mezi ně ale zrovna nepatří.

0/0
18.5.2011 13:09

Picolik

Re: Překrucování, anebo ne?

A kdo tam zpival? Bobri?8-oRv

0/0
18.5.2011 13:27

tnx

Re: Překrucování, anebo ne?

Takže lidé, kteří zpívají za honorář nejsou lidé? Chudáci. A co jsou? Veverky?

0/0
19.5.2011 8:00

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Překrucování, anebo ne?

lide nezpivali? a kdo teda? simpanzi...? ;-D

0/0
19.5.2011 16:58

Chmelař

nepřišlo mi...

že by zákazníce byli tak nadšení...

0/0
18.5.2011 11:47

Lajtnant

performance

Že ta paní dělá na marketingu, ani nemuseli psát. To je zřejmé z toho, že místo "představení se opakovalo" použila dementní výraz "performance se opakovala". To zní jak perforace střeva. Hlavně že je to cizí a paní vypadá vzdělaně.

0/0
18.5.2011 11:14

dino_na_idnes

Re: performance

No, sice v marketingu ani vzdáleně nedělám, ale té paní se musím zastat. Slovo představení má v češtině vázané jisté asociace, aby to bylo představení v běžném významu toho slova, museli by nejspíše zákazníci cíleně přijít se na ně podívat (a i pak bych měl při definici problém s místem).

Umělecká produkce na neobvyklém místě vycházející a reagující na prostředí a určená náhodným divákům je skutečně performance, jde o technický termín, ne cize a tedy cool znějící synonymum k českému slovu představení.

0/0
18.5.2011 13:21

gslater

nuda

Ty T-Mobile-esque reklamy me uz nebavi...

0/0
18.5.2011 11:09

axax

Ty zpěvačky strašně ječí

0/0
18.5.2011 10:58

Martin HSJ

A střihli si aspoň nějakej flák z Krysaře

?

0/0
18.5.2011 10:49

Picolik

Hnus

Pisnicka i zelenina v Albertu je hnusna:-P

0/0
18.5.2011 10:37

Rupert von Krazmar

šaškárna.............

0/0
18.5.2011 10:31

Dangerous_Dave

a ted jeste zlepsit nabidku ovoce a zeleniny

0/0
18.5.2011 10:23

vlasta78

Re: a ted jeste zlepsit nabidku ovoce a zeleniny

Přesně, vychvalovat zeleninu a ovoce, které hnije není nejlepší forma reklamy ;-D

0/0
18.5.2011 10:32

Ten kdo o tom něco ví

Re: a ted jeste zlepsit nabidku ovoce a zeleniny

R^ tak, tak.

0/0
18.5.2011 11:59

Petilonter

Zase laciná kopie

viz.  www.youtube.com/watch?v=WnY59mDJ1gg

To nemůžeme být originální?

0/0
18.5.2011 10:19

EMS

Re: Zase laciná kopie

My možná ano, ale lidé z firmy Konektor asi ne. Kdo má ty věci pořád vymýšlet8-o

0/0
18.5.2011 12:49

nepl

Chtělo by to k tomu ještě titulky

Nevím jestli mají studenti špatné učitele nebo je to nekvalitním videem, ale na to, že jde o téměř profesionální zpěváky, tak jim není vůbec rozumět.....:-/

0/0
18.5.2011 10:16

velky bratr

PR clanek?

Reklamni sdeleni byste pani redaktori meli oznacovat!

0/0
18.5.2011 10:04

wotomtoje.

Re: PR clanek?

A co je na tom reklamního, jaký produkt se tady předvádí, snad nemyslíte Albert s Chodova? ;-)

0/0
18.5.2011 10:13

bitkar

dobrej vykon

na takovou koninu :) ... dulezity ze si tam nepripadali jako blbci :D kazdopadne zpivat umi :)

0/0
18.5.2011 10:01

KarelV

Re: dobrej vykon

Zpívat umí? - Ten první kluk ANO R^R^R^ - ta dívka po něm NIKOLI ... ;-D ... škrtila se v těch výškách, chudera, až to hezké nebylo! Rv

0/0
18.5.2011 10:07

Akvinský TX

nic moc

ta taneční show na Hlaváku byla mnohem lepší, u mě ale vedou tihle

http://www.youtube.com/watch?v=_zmwRitYO3w&feature=related

0/0
18.5.2011 9:22

Buffalo007

Re: nic moc

Myslím že komentář pod tím videem

"excelente super y maravilloso,,,, y me quede corto"

vystihuje i můj názor. Kam se na ně hrabe Albert, i když je pěkné, že to je už i u nás v [>-]. Každopádně lepší by bylo nějaké působivější představení, protože je jasné, že né každý se zastavý u ódy na zeleninu.;-)

0/0
18.5.2011 9:55

ODSCSSD 5

Re: nic moc

to si ale asi spletli market ne?

0/0
18.5.2011 9:57







Najdete na iDNES.cz