Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurův RegioJet vyjede později, nakoupil ojeté vagony

Rakouské státní dráhy ÖBB našly nové odbytiště pro své ojeté vagony: české železnice. Po Českých drahách, které od ÖBB nedávno koupily 32 čtvrt století starých vozů, nakoupil v Rakousku i Radim Jančura, majitel Student Agency a RegioJetu, který chce letos vstoupit na trať mezi Prahou a Ostravou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HArri

ČD

nejhorší na tom je, že ty i některé mírně ojeté vagóny pořád výrazně zvyšují standard a komort cestování na českých železnicích...snad s vyjímkou Pendolína, které ve výrazné většině jezdí na čas a obsluha je příjemná...

0/0
19.5.2011 9:30

tarten

Re: ČD

ČD má přes 330 nových moderních klimatizovaných vozů + desítky moderně rekonstruovaných (počítám i jednotky, primárně regionální).

Jančura má 13 reko z Rakouska a doufá, že bude mít 17 nových z Rumunska. Už chápete?

0/0
19.5.2011 12:20

lucky_24

Re: ČD

Jenže jak RegioJet tak Leoexpress se bude starat, aby ten vlak po 6 letech nevypadal jako výprodejovka k rekonstrukci, tak jak je tomu dnes u Pendolina.

0/0
19.5.2011 19:47

Bery

Re: ČD

Tak to uvidime za 6 let. ;-)

+1/0
20.5.2011 8:43

Ludek_III

Venku léto, ale úsměv na líci mrzne

co Jančurafans ? ;-D

Mimochodem - když teda Radim zase nevyjede - dostanu zase šáňo zdarma jako omluvu ? ;-)

0/0
19.5.2011 9:11

Xladi

Re: Venku léto, ale úsměv na líci mrzne

Dostanete tohle všechno a navrch Tatranku ;-)

0/0
19.5.2011 11:58

Šamot

Pro porovnání

zde uvádím odkaz na článek iDnes z 2. října 2007:   http://ekonomika.idnes.cz/jancura-muj-vlak-bude-mit-sest-trid-a-kino-fph-/ekonomika.aspx?c=A071002_173324_ekonomika_maf

0/0
18.5.2011 21:07

AAA2

Re: Pro porovnání

Inu, nekdo zmoudri za 4 roky, nekdo za dele, mozna se i ty dockas ;-D

0/0
18.5.2011 23:36

lucky_24

Re: Pro porovnání

A odkaz na sliby ČD, které se nakonec neuskutečnili a neuskuteční přidáš taky - pro objektivní porovnání???

0/0
18.5.2011 23:55

PepaK

Re: Pro porovnání

ČD někde tvrdily jak budou nejlepší na světě a že budou mít všude pouze nová vozidla z a polovinu ceny ostatních? Jo, aha. Já zapomněl - 50 vozů po 25 milionech za kus... jen škoda že nový znamená "z roku 1979" .... ;-D

0/0
19.5.2011 0:41

HArri

Re: Pro porovnání

jezdíš vlakem? Pomaloučku se to sice zlepšuje, aby taky ne, když do toho stát cpe takové prachy...v soukromých rukou by to fachčilo o hodně líp, ale to je snad jasné i Tobě, ne? Nebo jsi v železničních odborech? Pak bych to pochopil...

0/0
19.5.2011 9:32

PepaK

Re: Pro porovnání

N, v odborech nejsem. A konkurenci vítám. Akorát se směju zarytým Jančura fans, kteří neustále věří v ty pohádky, co už X let pouští do médií. Vůbec bych se nedivil, kdyby Leo Express vyjel dřív než on...R^

0/0
19.5.2011 10:33

Bery

Re: Pro porovnání

Kdyby Leo vyjel driv, tak to by byl dobry gol. Ale predpokladam, ze Jancura ma snad dost rozumu a takovou potupu by nedopustil. ;-D

0/0
19.5.2011 10:55

Pruitt Igoe

Vyřazené rakouské plečky...

...se ještě pro ten českej dobytek budou hodit :-PR^

0/0
18.5.2011 16:42

rafol

25 let stare

To bude mit prakticky to nejnovejsi, co po nasich kolejich jezdi (krome par vystrelku) ;-D

0/0
18.5.2011 16:26

Pruitt Igoe

Re: 25 let stare

Je důležité srovnávat srovnatelné. Jančura bude konkurovat tak leda kategorii EC/IC na hlavních tratích a tam tedy ČD nabízí novější vlaky už řadu let.

0/0
18.5.2011 16:27

lucky_24

Re: 25 let stare

Bych si dovolil se zasmát, protože u ČD není problém, aby na IC/EC přijela koženka. U RegioJetu alespoň budu vědět do čeho půjdu. A ty vagony mají být od prosince už jen posilové a zejména tvrdí zastánci kupé se můžou zaradovat.

0/0
18.5.2011 18:57

budik

Re: 25 let stare

tak lucky_24, aby se jancury nezastal.....

0/0
18.5.2011 19:43

AAA2

Re: 25 let stare

ale ma pravdu, ze...

0/0
18.5.2011 21:56

tarten

Re: 25 let stare

Jak se to veme. Ošklivé vozy se tam občas ze zoufalství nasazovaly do doby početní redukce kategorie IC/EC. Teď je tam už nepotkáte. Takže by se dalo říct, že pravdu nemá.

0/0
18.5.2011 22:24

AAA2

Re: 25 let stare

Ano, takze osklivy vuz potkate na stejnem vlaku jedoucim ve stejnou dobu, akorat uz nebude oznacen nalepkou EC/IC? Inu, taky reseni...

0/0
18.5.2011 22:28

tarten

Re: 25 let stare

Pitomost byla před pár lety začít označovat IC kdejaký nesmysl s méně zastávkami. Teď se to vrací do normálu.

0/0
19.5.2011 12:27

tarten

Re: 25 let stare

Navíc s tím "jede ve stejnou dobu" si raději počkejte do příštího jízdního řádu.

0/0
19.5.2011 12:28

lucky_24

Re: 25 let stare

A co ten křáp provozován jako SC, tuny zažrané špíny, hnusný ušmudlaný sedačky a povinná místenka. Bych si i vsadil, že ty žlutý od OBB budou hezčí.

0/0
18.5.2011 22:33

PepaK

Re: 25 let stare

"Tuna zažrané špíny." Vaříme z vody co? Doporučuji se přesunout zpátky na Želpejdž a šotoušit tam....aha vlastně, ani tam ti to šotoušci nežerou. Tak sorry no.... ;-D

0/0
19.5.2011 0:38

BaronOfHell

Re: 25 let stare

No nevím jak Vy, ale já už tedy raděj pojedu koženkou, než na stojáka. U ČD většinou "něco" pojede. Chci vidět, co vypraví Jančura, až se mu něco porouchá.

0/0
19.5.2011 6:30

Bery

Re: 25 let stare

Presne tak. Ze se kvuli poruse musi odstavit i moderni vuz se stat proste muze a pak je lepsi kozenka nez nic. Neda se predpokladat, ze pri cene novych vozu bude mit dopravce na kazde stanici par nahradnich novych vozu v zasobe.

0/0
19.5.2011 8:18

BaronOfHell

Je pěkné vědět, že koupili něco lepšího, dokonce i

zásuvku to má :D ... škoda, že jaksi chybí, co to vlastně je.

0/0
19.5.2011 6:36

Ludek_III

Re: 25 let stare

U Jančury je problém, aby vůbec vyjel...i s tou koženkou. ;-)

0/0
19.5.2011 9:12

tarten

Re: 25 let stare

"Pár výstřelků" a "přes 330 nových moderních vozů + asi stovka moderně rekonstruovaných" není tak úplně totéž, nemyslíte?

0/0
18.5.2011 22:21

tarten

Re: 25 let stare

Ale Jančura nebude mít všechny jen 25 let staré, pokud vůbec nějaké. Nenechte se zpitomět, článek vůbec nemluví o stáří Jančurových vagónů. Jen "vytváří dojem" 25 let.

0/0
19.5.2011 12:47

Leinad

Fandím konkurenci

1) Dotace potenciálně ziskových tratí měli být zrušené dávno.

2) Luxusní služby neměli být dotovány vůbec (první třída, IC/EC/Pendolino,... vždy dotovat jenom to, kde cestující platí "nejméně".)

3) Kraje podepsáním smluv s ČD bez konkurzů jasně řekli, co pro cestující chtějí. (Konkurz by sice vyhráli ČD stejně, ale s lepší nabídkou.)

4) SŽDC by si měla vyfakturovat blokování místa v grafikonu.

0/0
18.5.2011 14:37

vovák

Re: Fandím konkurenci

člověče, vy máte nějaké výhrady vůči tvrdému "y" ? 8-o

0/0
18.5.2011 14:44

rafol

Re: Fandím konkurenci

asi je jeste na klavesnici nenasel. Porad se mu tam mota Z ;-D

0/0
18.5.2011 16:27

Leinad

Re: Fandím konkurenci

Nejenom Z, ale také z a Y, a navíc ještě huýžtg xsa, shift, win, alt. Klávesy jedny, rády si se mnou hrají.

0/0
18.5.2011 23:38

Leinad

Re: Fandím konkurenci

Moc ne, ale občas píši rychle. Děkuji za vtipné upozornění. R^

0/0
18.5.2011 23:33

Majkyho_pupik

Re: Fandím konkurenci

pokud je mi znamo, tak potencionalne ziskova zeleznicni trat /spoj/ je v CR jen jedna a to Praha - Ostrava...

0/0
18.5.2011 14:45

tarten

Re: Fandím konkurenci

Letos to tak vypadá. Za pár let by se díky posilování koruny vůdči Euru a růstu průměrné mzdy mohlo přidat i něco dalšího.

0/0
19.5.2011 12:31

sparťanský virtuos

Re: Fandím konkurenci

Koukám, že Jančurovic fans se rekrutují především z lidí základním vzděláním netknutých.

0/0
18.5.2011 15:10

Pruitt Igoe

Re: Fandím konkurenci

:-)R^

0/0
18.5.2011 16:29

tarten

Re: Fandím konkurenci

Ad 4) Ano, ale SŽDC by si také ale měla NECHAT vyfakturovat/přefakturovat, když kvůli závadě (zejména té dlouhodobě předvídatelné!) na jejích kolejích nebo zabezpečení vlak nemůže jet nebo nabere zpoždění. To by bylo panečku milionů...

0/0
18.5.2011 22:28

Leinad

Re: Fandím konkurenci

R^ to u všech závad.

0/0
18.5.2011 23:40

Juristic007

začíná v létě

víte,kdy začíná léto podle pana Jančury? v prosinci.

před rokem tvrdil, že zválcuje ČD novými vagony a tohle je výsledek. 

když p.žaluda před půl rokem říkal, že spíš než RJ věří LeoExpressu,asi měl pravdu.

0/0
18.5.2011 14:27

Juristic007

Re: začíná v létě

mimochodem, na IHNed píší, že některé z vagónů páně Jančury pocházejí z roku 1979!!!! bejt to auto,dostalo by veteránskou spézetku...

Tak to je teda gól....

0/0
18.5.2011 14:30

Leinad

Re: začíná v létě

Mno buď ten týpek neumí podnikat (špatně si to spočital..) nebo schválně kecá aby měl větší reklamu.

Ale drážní vozidla nestárnou tak rychle, jako silniční.

0/0
18.5.2011 14:44

tarten

Re: začíná v létě

Jo, jenže auto to není. Vagony i lokomotivy jsou mnohem robustnější a mají mnohem delší životnost než auta. Proto se ty rekonstrukce dělají. Věk vagonů bych Jančurovi nevyčítal, spíš ty kecy okolo o jeho hypermodernosti v kontrastu s neschopností se normálně pohybovat v železniční dopravě - včetně nákupu.

0/0
18.5.2011 22:33

cvlad

Jedno je jisté.

reklama zadarmo je dobrá i kdyby vlaky ani nevyjely.P. Jančura má plno řečí o tom jak to bude kvalitní a nakonec v tichosti změní původní projekt a ještě nemá ani vlak na kolejích a už jsou plné noviny.

0/0
18.5.2011 14:25

ErikS78

Re: Jedno je jisté.

...ano taky to tak vidím, že je to pořád jen velká mediální masáž a laciná reklama, cestující se těšili na konkurenci a tím pádem i na nutné zlepšování komfortu u ČD a zatím se jen dozvídáme kdo koupil starší vozy, tak nějak to vše místo nádechu změn na úroveň vyspělejšího zahraničí, nabírá typicky českou pachuťRv

0/0
18.5.2011 14:59

tarten

Re: Jedno je jisté.

Nicméně to "nutné zlepšování komfortu u ČD" probíhá. Pomalu, pochopitelně, a jak kde.

0/0
19.5.2011 12:39

dudlop

Velké sousto, že pane J. ?

Už mě nebaví samé výmluvy páně J.    Nakoupil staré (i když stále dobré) Esa od Italů, staré vagonu od.. Akorát nechápu, proč už dávno nejezdí třeba na rušených tratích?? Furt říká, jak mu jde o blaho cestující veřejnosti.. Asi to není takový "vývar":-/, co?

0/0
18.5.2011 14:10







Najdete na iDNES.cz