Diskuze
Zabavená lokomotiva není zapečetěná, Škoda má strach ze špionáže
Děkujeme za pochopení.
rxueloenz
Zloději
Rakušáci nám kradou lokomotivy, obrazy zapujcene do galerie... Co nam vemou priste? Jizni Sudety? Uz je na case, aby sme jim tam za trest vyvezli trochu vyhorelyho uranu z Temelina...
lucky_24
Dobře jim tak
to jsou ty boží mlýny co melou pomalu a jistě - za úplatky a výsostné postavení u ČD.
HeyHall
Konkurencni boj
Je to proste ten samej pripad, jako kdyz u nas chodi exekutori a kvuli nezaplacenym 5kKc vam zabavej barak. Skodovka si podle myho proste nepripoustela, ze se to muze stat. A testovat tam proste museli..... viz. moje prispevky nize...
DaliborX
Re: Konkurencni boj
Určitě to šlo právně ošetřit. Na co tam mají právníky? Když už nic jiného založím si akciovku s akciemi na doručitele (když už jsou povoleny snad jen u nás), mašinu ji "prodám" a v cizině testuje naprosto neznámá firma, kterou nikdo nemůže žalovat..
zrušený3x
Tak proč jste si ji nechali zabavit amatéři.
Je jasné, že pokud jste objevili něco převratného, Bombardiér už to má zkpopírované. Zatímco vy se budete soudit a koukat, Bombardiér to bude vyrábět.
snaduzdost
Zabavená lokomotiva není zapečetěná, Škoda má strach ze špio
A co na to příslušné orgány EU. Už jste si stěžovali?
zrušený3x
Re: Zabavená lokomotiva není zapečetěná, Škoda má strach ze špio
to je fór měsíce.
xs123
Poslední technologie ze Škoda Transportation
jsou lokomotivy, lepené lepidlem místo svařované.....
tarten
Re: Poslední technologie ze Škoda Transportation
To víte, lepidlo, to není jen Kanagom nebo Bílá lepicí pasta.
xs123
To je zase blbost
Jednat technologie Škoda Transportation je v některých případech mírně komická a jednak osobně znám několik lidí, kteří mají přístup k technologii, dokonce tam mají otevřené dveře, ale nejsou zaměstnanci Škody a nemají podepsáno nic, co by se týkalo mlčenlivosti, a přímo se podílejí na onom "výzkumu". Ti to mohou vynést i s chlupama, kdyby bylo co. Ony totiž ty ruské lokomotivy do západní Evropy z bezpečnostních důvodů nesmí.
HeyHall
Re: To je zase blbost
Ono totiz jde spis o to, aby Skodofka nestihla homlogaci ty lokomotivy a tim padem se s ni nebude moci zucastnit tendru pro Deutsche Bahn. Bomardier se tak zbavi potencialni hrozby (ta masina ma byt hodne dobra) a po uzavreni prihlasek do tendru (jedna se pry min. o 300ks lokomotiv) s to najednou pujde rychle vyresit...
Šimpy
To je snad jasné,
že je stroj zabaven proto,aby se druhá strana sporu přesvědčila o skutečně použité technologii.Ve sporu jde o spoustu peněz a tak se kanadská firma potřebuje podívat,jestli bylo při konstrukci lokomotivy skutečně využito její know-how a má tedy šanci spor vyhrát,protože dosud není žaloba založena na přesvědčivých důkazech,což ostatně zástupce firmy Bombier neochotně připustil.Ale i v případě,že kanadská strana zjistí,že žalobu podala neoprávněně,protože použitá technologie není její,už samotné zdokumentování konstrukčního řešení lokomotivy jí výrazně pomůže při sestavování argumentace pro soudní jednání tak,aby z procesu vytěžila maximum,případně aby i prohra tolik nebolela na finančních náhradách.A v neposlední řadě pak není problém některé prvky využít naopak ve svých výrobcích.A zde se velmi divím výrobci,že pustí v této situaci,kdy o soudním sporu přece ví,svůj výrobek do zahraničí.Zabavení stroje se přece dalo lehce předvídat.Tak se spíš ptám,kdo na tom má zájem od nás?A za kolik?
DaliborX
Re: To je snad jasné,
Když se ta zpráva poprvé objevila, napsal jsem v diskusi, že je to chyba vedení podniku. Byl jsem okamžitě sepsut, prý zabavení nemohl nikdo tušit, testování v Rakousku bylo naprosto nutné. No je to jejich lokomotiva, jejich problém. Já být akcionářem Škodovky, žádal bych potrestání a vyhazov vedení firmy.
peanutka
...
Kam ten svět spěje... Merklová se nechala slyšet, že do 10-ti let zavřou jaderné elektrárny, Rakušáci nám kradou technologie... Nechtěly by ty dva národy ždímat peníze ze sebe navzájem a ne z nás?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!