Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Japonsko a Evropská unie se vydaly k dohodě o volném obchodu

Japonsko a Evropská unie odsouhlasily, že zahájí jednání o volném obchodu. Takovou dohodou by se prohloubila spolupráce mezi ekonomickými velmocemi. EU jako celek je největší ekonomikou světa, Japonsko je čtvrté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Peter66

Nic nového

Už několik let tady existuje volný obchod mezi ČSSD a Marťany. ;-D

0/0
30.5.2011 8:55

basniklidu

Toz co pak ... priblizil se NWO vlada elit?

0/0
29.5.2011 4:17

kenzo

Revolucionář Barroso

se snažil obavy zmírnit. "Jsme pevně přesvědčeni, že je Japonsko bezpečné a hospodářsky otevřené"! Ještě zapomněl dodat i civilizovanější.;-DJinak EUrosoudruzi neříkají nic nového, díky jejich EUrosvazácké vládě se totiž Asie všeobecně stane určitě atraktivnější hospodářskou a turistickou destinací, než kriminalitou a islámem promořená Evropa s nekvaltiní populací z Afriky, Středního a Blízkého východu, na které tito zdiskreditovaní EUrosoudruzi tak staví tu svou budoucnost bankrotářského EUrosvazu. A EUro-Gollum alias kvazi-prezident bez státu? Ten stojí již jen za smích a Rv;-D[>-]

0/0
28.5.2011 22:27

Divam se na Vas a zasnu

Re: Revolucionář Barroso

Jen tak na okraj, EU ma vetsi problemy se zaostalymi narody z Vychodu, nez s islamem a pristehovalci z Afriky a Str/Bli-Vychodu. Odpor zapadnich narodu k EU vyvolal prosluly "klempir z Polska" a hordy Vychodoevropanu, kteri kradou, podbizeji mzdy a jsou ochotni zit jako zijou va Vychode. EU ztroskota, zadna otazka, az pribere dalsi zeme jako Srbsko a kdovi, jak se to vse na Balkane jmenuje. Potom snad dojde k novemu spolecenstvi, zalozenemu na dnesnich zemich eurozony, i kdyz Slovak a Estonec by tam zrovna byt nemusel.

0/0
29.5.2011 1:19

kenzo

Re: Revolucionář Barroso

To je dobrý nápad, leč není zdaleka tak originální!R^;-D

http://www.revuepolitika.cz/clanky/1399/neototalitni-eu-je-tragikomicka-ale-evropa-umira-a-za-par-let-uz-tu-nebude

A krajní pravice také bují kvůli Východu? Asi jak kde!

http://www.youtube.com/watch?v=w_qYKa1n8Es

0/0
29.5.2011 3:03

kenzo

Re: Revolucionář Barroso

Ostatně, stačí se podívat do post-evropského bordelu, promořeného kriminalitou, co si říká hlavní město EUrosvazu v předlužené a rozklížené Belgii a čeho je EUrosvaz hnacím motorem (kromě vyžívání z podstaty, vytloukání dluhů dluhy a rozkradačkou co si říká EUrosolidarita atp.):

http://www.youtube.com/watch?v=PyRaziCjtys

Tak hlavně že se má na co západ EUrosvazu odvolávat při své kulturní, populační a hospodářské integraci do Afriky, na Střední a Blízký východ! A EUrozony? Ty si mohou utvořit třeba pětkrát - pokud na to budou mít!

http://byznys.lidovky.cz/eurozona-v-nynejsi-podobe-neprezije-shoduji-se-ekonomove-pm9-/firmy-trhy.asp?c=A101226_140238_firmy-trhy_ter

Ale vzhledem k tomu, že EUromafie již dnes vysává 60% fondů MMF na proinvestování toho svého soc-bankrotářství dneška, asi to tak horké nebude!;-D

0/0
29.5.2011 3:38

lombardie

Re: Revolucionář Barroso

P.S. Ale jinak doufám, že se vaše přání vyplní! Být v politickém společenství úpadkových bankrotářů, s populací třetího světa opravdu nemá perspektivu!

Česko a Poľsko si požičiavajú lacnejšie než krajiny eurozóny:

http://ekonomika.sme.sk/c/5588466/cesko-a-polsko-si-poziciavaju-lacnejsie-nez-krajiny-eurozony.html#ixzz1NheqM068

0/0
29.5.2011 4:10

Josef II

Re: Revolucionář Barroso

Dokud mame Klause a KSCM, tak se nemusime te Evropy obavat. Komuniste byli prvni, kdo nas varoval pred EU a NATO !  Bude zmena ustavy a zvolime si Klause potreti a on to jiz zaridi, aby bylo co nejdrive do EU prijato Turecko, ktere bude velkou posilou pro vychodni Evropu !

0/0
29.5.2011 8:40

basniklidu

Re: Revolucionář Barroso

No rekl bych ze se prave velice pletes ... vychodoevropane at uz si jsou jaci jsou v dalsi generaci casto od puvodnich obyvatel nerozeznas ... naopak muslimove v dalsich generacich jsou casto mnohem radikalnejsi nez jejich otcove co do zapadnich zemi prisli. Islam je zlo neco jako nacizmus.Rv

0/0
29.5.2011 4:27

rory2k

Hele, mokrej hadr...

...vidět tenhle ksicht, hned mám horší náladu.Ale snad už tam dlouho oxidovat nebude, EU už má na kahánku a nepomůže ji ani lezení Japncům do ( . ) Držte si klobouky eurosoudruzi, jedeme z kopce!;-D;-D;-DRvEU

0/0
28.5.2011 20:13

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

hmm a co si představuješ že by se koncem EU pro nás konkrétně zlepšilo?

0/0
28.5.2011 20:27

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

V nejhorším případě půjde o návrat ke konceptu suveréních států, možná zastřešených nějakou dohodou o volném pohybu osob, zboží, služeb a kapitálu vmezi členskými zeměmi(něco jako EHS do roku 1974).

Současná podoba EU je ovšem smrtící pro ekonomiky VŠECH členských zemí.Absolutní podřízenost bruselské byrokracii, nadřazenost direktiv nikým nevolené Evropské komise národní legislativě(viz např. zákaz klasických žárovek), navíc bez možnosti odvolání.To vše až příliš připomíná RVHP v dobách její největší "slávy".

Když k tomu připočteme nefungující zónu se společnou měnou euro, kdy pár států si žije pár let značně nad poměry(Řecko, Portugalsko a přijdou ještě) a ten zodpovědnější zbytek eurozóny je nucen dluhy těch nezodpovědných sanovat i na své vlastní riziko pod hrozbou sankcí z Bruselu, je otázkou času, kdy první stát prohlasí, že za takovéto situace radši vystoupí z eurozóny i z EU.Němci už vážně uvažují o návratu k marce.Pak už to pojede velice rychle.

0/0
28.5.2011 21:29

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

co v tom vidíš za zásadní ekonomický impuls?

0/0
28.5.2011 21:37

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

To poznáme, až to nastane...situace v současné době stojí tak, že je jisté, že se tak stane a je jen otázka kdy.Obávám se akorát nepříjemných průvodních jevů, které nastanou v důsledku vzájemného vyrovnávání závazků z dob EU(různé dotační programy atd.)Teprve až dojde k vzájemnému vyrovnání, může dojít k ekonomickému oživení v bývalých zemích EU, které(snad) bude mít delšího trvání, než jen nějakých 10 - 15 let.

0/0
28.5.2011 22:10

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

ekonomické oživení nenastane jenom díky tomu, že si dosud formálně spojené státy řeknou "tak se od sebe trhnem"

0/0
28.5.2011 22:25

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

To je pravda, jenom takovéto ujednání samo o sobě nestačí.Ovšem zcela zásadní vliv bude mít skutečnost, že tyto státy okamžikem zánikem EU přestanou být povinovány dodržovat leckdy nesmyslné eurosměrnice a povinně je zapracovávat do své národní legislativy(zákaz klasických žárovek, povinný podíl biosložek v PHM, povinný podíl vyrobené energie z obnovitelných zdrojů a jistě bych našel ještě mnoho dalšího).To jsou záležitosti, které brzdí ekonomiky evropských států zcela nepochybně a jejich odstranění je samo o sobě značně prorůstové.

0/0
28.5.2011 22:38

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

hmm o kolik tohle může naši ekonomiku pozvednout? Odhaduji že ani ne o procento. Tohle určitě ekonomiku nenastartuje

Ekonomický růst zajistí jen to že tady budou šikovní a chytří lidé na všech úrovních, co to budou chtít tlačit dopředu

0/0
28.5.2011 22:45

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

O kolik takovéto opatření pozvedne ekonomiku země, kde je zaváděno, se můžeme pouze dohadovat.Zásahy do ekonomiky státu se nedají dopředu nasimulovat v laboratorních podmínkách - musí se zkoušet přímo v "ostrém provozu", neboli přímo na lidech.Můj odhad je ovšem o řád vyšší, tedy desítky procent.

"Ekonomický růst zajistí jen to že tady budou šikovní a chytří lidé na všech úrovních" to je sice pravda, zároveň musí být ovšem ze všech úrovní odstraněni lidé, kteří jsou tam jenom proto, aby těm úspěšným a pracovitým házeli klacky pod nohy.A jelikož se schody zametou jedině seshora dolů a nikoliv obráceně, je otřeba začít od Bruselu a systematicky postupovat směrem dolů.Podle mého názoru to má jasnou paralelu s pádem komunistických režimů ve východní Evropě na přelomu 80. a 90. let - napřed došlo k oslabení vlivu Moskvy na dění ve vazalských státech SSSR po nástupu Gorbačova k moci - pak už to šlo velice rychle a na závěr došlo i na rozpad samotné kolébky komunismu SSSR.

0/0
28.5.2011 23:04

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

tihle lidé prospěcháři a podvodníci v pozadí co to vedou zu-grunt tady  byli, jsou a budou vždycky. To jak moc budou mít vliv záleží jen na nás a to není chyba EU. A tohle zrušením EU rozhodně nezmizí. O desítky procent, tj to znamená 30% a výš? Popravdě z čeho odhadujete takové číslo? To by se jednalo o naprostý hospodářský zázrak, takový růst nemělo ani Japonsko v 60tých letech když začínalo jít prudce nahoru. To by v ČR se musely postavit řekněme asi ještě dvě automobilky a 10 takových firem o dimenzích takové bývalé plzeňské Škodovky.  Vzhledem k tomu že česká ekonomika je závislá na vývoji v okolních státech a hlavně Německu, odhaduji to na sotva procento. To že by lidé začali zase kupovat normální žárovky, navíc jejich prodej de fakto nikdo nezakazuje, protože si je můžete koupit v každém e-shopu bez omezení, nevím kde jste přišel na tak šílená čísla. Ekonomický růst musí být podpořen poptávkou zákazníků po zboží.

0/0
28.5.2011 23:19

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Zrušením EU zanikne institucionální zastřešení těchto podvodníků a prospěchářů, co to vedou zu grunt, na nadnárodní úrovni.Pak zbudou jenom ti "naši místní" a s těmi se už musíme vypořádat sami.Půjde to lehčeji, protože ztratí podporu seshora a budou jako šnek bez ulity - mnoho úřadů totiž zrušením EU úplně ztratí význam.A navíc - netvrdím od začátku, že jsem pro návrat do roku 1946, ale spíše do dob EHS - tedy daleko volnějšího společenství, které se dohodne na volném pohybu osob, zboží, služeb a kapitálu:Vždyť takováto situace v minulosti již byla.

ČR má k dnešnímu dni tři automobilky:kromě Škodovky v MB ještě TPCA v Kolíně a Hyundai v Nošovicích, což k velikosti republiky zcela stačí, další automobilka by se tu nemusela uživit.Škoda Transportation v Plzni funguje dobře dodnes, ovšem 20000 lidí jako za socíku už asi nikdy zaměstnávat nebude - ale to ani není nutné.

30% růst HDP neměla ani Čína v dobách své největší slávy(tuším, že ta měla 14%).

0/0
28.5.2011 23:40

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Já osobně bych 10% považoval za velkých úspěch, zvlášť, pokud by se ho podařilo pár let udržet a nepromrhat ho předvolebním kupováním voličů nesmyslnými dárky(porodné, pastelkovné atd....podepsaly se pod to všechny parlamentní strany napříč politickým spektrem).

0/0
28.5.2011 23:43

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

tohle číslo s desítkami procent jste tu nadhodil vy, tak já počítám jen jak by to mohla naše ekonomika saturovat. Já osobně bych při nejoptimističtějších odhadech připustil číslo zhruba 3-5% a to ještě zdaleka ne ve všech odvětvích. Navíc ten "růst" by byl skokový a jenom tak jednou, to by naši ekonomiku asi nespasilo.

Zrušením EU nedosáhnete konce ani politickému populismu a politické korupce.

Popravdě jak byste se chtěl s těmi "žábami na prameni" vypořádat. Ještě nikdy v historii se to žádnému státu nepovedlo. Jedna žába na prameni odejde a druhá se jinde vynoří. Tomuhle nezabráníte žádným budovatelským nadšením.

0/0
28.5.2011 23:54

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Už pan Werich pravil "Nad hloupostí nelze zcela vyhrát, nikdy se však nesmí přestat bojovat".Podobně je to s úřednickou mašinérií.Pořád je ovšem podle mého názoru jednodušší se vypořádávat s lokálními "žábami na prameni", než s tímtéž protivníkem, který má v zádech tak mocnou nadnárodní instituci, jako je EU.

Mimochodem: měl byste link na e-shop, kde lze dnes koupit obyčejné 100W žárovky?Vezmu jich klidně 100 ks.

0/0
29.5.2011 0:06

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

http://www.kupzarovky.cz/standardni-zavit-e27-c-265_298_299.html

první odkaz, další nebudu hledat. Můžu jich přivézt třeba vagon z Ukrajiny až tam zase pojedu, ale prachy dopředu. My používáme úsporky už víc než 15 let a měnit to nebudeme.

To si myslíte že v USA nejsou byrokrati a úplatkáři na nejvyšších místech? Tam už to má dlouhou tradici. Tady vždycky takoví lidé nalezou do funkcí po změně systému

0/0
29.5.2011 0:50

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Děkuji aspoň za tento link.Už to je potupné, že se musí zboží, které není narkotikum, ani zbraň, ani jaderný materiál takto potupně pašovat z Ukrajiny.Nemají oni tam nakonec větší svobodu i s Janukovyčem?

0/0
29.5.2011 1:10

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

hmm těžko říct, z libertariálního hlediska asi jo. Ale tímhle směrem bych asi jít nechtěl vzhledem k obrovské zkorumpovanosti tamější státní správy a děsivému stavu měst a infrastruktury. Ukrajinu bych přirovnal asi k ránu na Smíchovském nádraží jinak, ale je to jinak zajímavá země, kam mě to celkem táhne, letos jsem tam už jednou byl. Svoboda je velmi relativní záležitost

0/0
29.5.2011 1:24

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Co je to svoboda, je zajímavá filozofická otázka.Jedno zamyšlení je tady: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/193141/Uz-zase-nesmime-rikat-co-si-myslime-a-videt-a-cist-co-chceme.html  , jiný tady: http://kubec.blog.idnes.cz/c/191027/Krivy-pohled-na-svobodu.html  Zenbudhisté tvrdí, že svoboda, stejně jako spokojenost člověka je stav jeho mysli, který nemá nic do činění s objektivní skutečností.Ani to podle mě nevystihuje celou podstatu pojmu svoboda.Já se cítím svobodný, protože můžu(relativně) svobodně psát na netu, ale ten pocit zmizí ve chvíli, kdy mě někdo zcenzuruje anebo jinak umlčí.V reálu je to o poznání horší.

P.S.: Ukrjina je opravdu krásná země a Ukrajinci jsou krásní lidé, i když na můj vkus poněkud svérázní:-)

0/0
29.5.2011 1:42

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

zrovna Ukrajina je dobrý příklad země, která si nemůže vládnout sama. Měla by to tam řídit nějaká cizí mocnost jako je EU, která by jim řekla budete dělat tohle a tohle.

0/0
29.5.2011 1:48

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Proboha, jen to ne!"Ukrajina je dobrý příklad země, která si nemůže vládnout sama"-tuto větu, akorát o Češích, pronesl Adolf Hitler.Jak to dopadlo, jistě víte sám.Bůh nás ochraňuj od takovýchto myšlenek!8-o

0/0
29.5.2011 2:18

certik_bertik

Re: Hele, mokrej hadr...

to byste tam musel jet a vidět to sám. Věřte mi vím o čem mluvím. Prospělo by jim to.

0/0
29.5.2011 10:21

CCIR

Re: Hele, mokrej hadr...

rory...

Nemyslím si že koniec EU by pomohol vývoju, skôr naopak. Koniec Rakúsko-Uhorska taktiež končil utrpením a žiaľom pre mnohých, koniec ZSSR to isté, koniec Juhoslávie tiež, koniec Československa poznáš až dodnes. Nemysli si že koniec EU by bol nejaký iný! Dobrý koniec sa opisuje vždy len v rozprávkach...

0/0
29.5.2011 0:12

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Jakýkoliv konec čehokoliv je zároveň začátkem něčeho jiného...souhlasím, že to nikdy není pro každého vždy k lepšímu, ale tak už život chodí.Zánik komunismu oplakalo hodně skalních bolševiků, zánik československé federace zase hodně z nás, ale ber to z té lepší stránky - aspoň jsme po sobě nestříleli jako v Jugoslávii, nebo předtím v Rumunsku.Snad bude rozpad EU stejně pokojný...

0/0
29.5.2011 0:35

CCIR

Re: Hele, mokrej hadr...

Jasné že akýkoľvek koniec je zároveň aj začiatkom niečoho iného, súhlasím! To že sme po sebe na konci Československa nestrieľali ako v Juoslávii je len znakom toho že asi máme viac rozumu a rozvážnosti. Nemysli si že si to vo svete nevšimli a nepamätajú si to.

Koniec EU neverím, ale určite by nebol taký pokojný ako koniec Československa a zabil by hospodárstvo a ekonomiku vo všetkých členských štátoch na dlhé desaťročia ak nie viac. Túžiš po tom? Určite nie, že?

0/0
29.5.2011 0:46

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Kdyby jsi měl k dispozici informace, co mám já, asi by se tvá víra v neotřesitelnost EU silně otřásla v základech;-)

V říjnu 1989 také málo lidí věřilo, že už za měsíc se bolševismus složí jak domeček z karet. A vida, stalo se a hned v celém východním bloku najednou.

0/0
29.5.2011 1:05

briza

Re: Hele, mokrej hadr...

Hele ty "nikym nevolena EK". U nas snad jednotlive cleny vlady nekdo voli? ;-D

Tady akorat neni prezident, ktery by poveril predsedu vlady ale dohaduje na jeho jmenovani Rada slozena z hlav jednotlivych clenskych stau nebo vlad. Dal to jede podobne jako v kazde parlamentni demokracii - predseda si vybere cleny vlady (EK) a tato je nasledne schvalena v EP.

0/0
28.5.2011 21:37

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

No právě...EK volí Evropská Rada, jejíž předseda je právě pan "mokrý hadr" Van Rompouy.Tu přezdívku jsem nevymyslel já, ale jistý pan Nigel Farage(kdo to je, to si zjisti googlem a na Youtube najdeš památné video jeho vystoupení v Evropském parlamentu, kde p. Rompuye takto nazval).

Co se týče demokratičnosti hlasování v Radě Evropy, zásluhou Lisabonské smlouvy oslabil hlas ČR ve prospěch větších států(Německa a Francie) a navíc zde, na rozdíl od NATO, neplatí zásada jednomyslnosti.Co to znamená, nemusím(snad) vysvětlovat ani tobě.

0/0
28.5.2011 22:01

Darik H

Re: Hele, mokrej hadr...

R^

0/0
28.5.2011 22:23

briza

Re: Hele, mokrej hadr...

Tak jeste jednou ... tvrzeni, ze "EK volí Evropská Rada," je lez. Evropská Rada pouze nominuje predsedu EK a ten si vybira cleny komise nasledne schavlovane parlamentem. Stejny proces jako u normalni vlady.

Nigel Farage me nezajima stejne jako me nezajima u nas David Rath (a v minulosti napr. Dr. Sladek). To, ze dokaze nekoho v parlamentu urazit z neho u me nedela autoritu (ale nektery to zjevne staci, ze :-P).

0/0
29.5.2011 9:24

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Po pravdě řečeno, detaily, jestli je EK volena ER přímo, nebo prostřednictvím jednoho procedurálního mezičlánku(nominace předsedy EK -->navržení členů EK -->schválení EP) tady nehodlám řešit.Pro mě se na podstatě věci nic nemění - všechny tyto jmenované instituce jsou občanům v zemích EU natolik vzdáleni, že ani z principu nemohou efektivně spravovat jejich záležitosti, občané členských zemí mají omezenou možnost vyjádřit nesouhlas s výstupy těchto institucí, ale jsou povinni je dodržovat.Toto je skutečný konec demokracie, neboť demokracie=z řečtiny  démos=lid, krítos=vláda, čili vláda lidu.Tady se na lid evropský zvysoka ...., a když k tomu připočítám současné problémy se zeměmi typu Řecko a Portugalsko, je mi jasný, do čeho se to všichni řítíme.Kdežto vy jste buď nevyléčitelný eurohujer, nebo placený diskutér (nebo obojí dohromady).

Nigel Farage x dr.Rath x dr.Sládek - shoduje se pouze forma, nikoliv obsah.Na rozdíl od zbylých dvou pánů NF aspoň mluví k věci

0/0
30.5.2011 13:39

briza

Re: Hele, mokrej hadr...

No prirozene. Nejprve placas nesmysly o "nikym nevolene EK" a kdyz se ukaze ze je to lez, tak jak z toho vykilckovat? No prece, "detaily me nezajimaji". ;-DRv

0/0
30.5.2011 14:46

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Pokud se členové institucí, které jsou natolik vzdáleny od přímé volby občany, volí samy mezi sebou navzájem; je každá z nich nikým nevolenou institucí.To je fakt, za kterým si stojím a zkus mi ho vyvrátit.

0/0
31.5.2011 9:10

briza

Re: Hele, mokrej hadr...

Koukam, ze klickovani pokracuje :-/. Takze znovu puvodni otazka: Jsou clenove narodni vlady nekym voleni nebo jsou jmenovani (premierem)? Je premier volen nebo nominovan (prezidentem)? Nejsou voleni, ze? Pouze vlada je jako celek je schvalovana volenym parlamentem.

A jaky je rozdil oproti jmenovani clenu EK (predsedou EK)? Jaky je rozdil mezi nominaci predsedy EK Radou? EK je nasledne opet jako celek schvalovana volenym (Evropskym) parlamentem.

0/0
31.5.2011 10:07

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Žádný kličkování...já se bavím o faktickém(skutečném) stavu (EU)demokracie.Ne o formálním(papírovém) stavu, který je možno zjistit nastudováním příslušných dokumentů.O tom celý spor není.Pán bude zřejmě, soudě dle způsobu argumentace, státním úředníkem, že?

0/0
31.5.2011 16:11

briza

Re: Hele, mokrej hadr...

No jasne on ten "skutecny stav" je snadneji okecately pomoci klise o "nikym nevolenych eurourednicich" apod. zatimco jasne prokazatelna fakta "o tech se nebavime".

A ne nejsem statni urednik (koukam, po eurohujerovi dalsi tvoje argumentacni berlicka :-/Rv). Jsem technik, ktery ma rad jasne definovale a srovnatelne pojmy (zato nesnasi mlzive zvanily :-P).

0/0
31.5.2011 16:22

briza

Re: Hele, mokrej hadr...

Treba mu nekdo nakecal, ze za pubertalni bedary jsou dusledkem clenstvi v EU.

0/0
28.5.2011 21:29

Robodruh

Re: Hele, mokrej hadr...

Pochybuji, že narozdíl od tebe je ten člověk, který zde zcela věcně a rozsáhle argumentuje, zabeďarovaný puboš. ;-)

0/0
28.5.2011 22:24

briza

Re: Hele, mokrej hadr...

Jednat o dohode o volnem obchodu mezi EU a Japonskem je jednoznacne pozitivni vec. Jak to ve finale dopadne nevim, ale pokud by ta dohoda byla uzavrena uvital bych to.

A nazyvat prvni reakci typu "vidět tenhle ksicht, hned mám horší náladu.Ale snad už tam dlouho

oxidovat nebude, EU už má na kahánku a nepomůže ji ani lezení Japncům do

( . )" vecnou a rozsahlou argumentaci ... hmm 8-o ;-D

Me to spis pripada jako reakce "zabeďarovaneho puboše". :-P

0/0
29.5.2011 9:31

CCIR

Re: Hele, mokrej hadr...

Neskutočné!! Kto vie ako by sa na tej fotke vynímal Tvoj "ksicht"! Ten pán na tej fotke určite dokázal v živote o veľa viac ako ty. Česko by bez EU už dávno išlo cestou ako sám píšeš o EU!!

0/0
28.5.2011 21:27

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Za prvé mě neznáš a tak si vyprošuji arbitrární hodnocení mé osoby z hlediska toho, co jsem dokázal a co ne - nic o tom nevíš.Tento pán na obrázku se akorát dokázal propracovat na flek, kde má vyšší plat, než Obama(!) a přitom nulovou zodpovědnost.

Přezdívku "mokrý hadr" jsem mu nevymyslel já, ale europoslanec za britskou stranu UKIP Nigel Farage.Viz toto video: http://www.youtube.com/watch?v=3iOKGhuCk7Q&feature=related

0/0
28.5.2011 21:42

rory2k

Re: Hele, mokrej hadr...

Pardon tady: http://www.youtube.com/watch?v=iulNvamNzeg&feature=related  je to bez titulků

0/0
28.5.2011 21:47







Najdete na iDNES.cz