Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA znovu zeštíhlí, ubude destinací i zaměstnanců

České aerolinie v příštích dvou letech opět zeštíhlí. Opatření se dotknou počtu letadel i linek. Místo do nynějších 60 destinací by měly ČSA létat jen do 40 až 45, zato častěji. Firmu to rychleji vrátí zpět do zisku, myslí si její šéf Miroslav Dvořák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

islandan

Nejlepší by bylo

to úplně zrušit nebo to dát nějakýmu vychcánkovi za hubičku.

0/0
2.6.2011 13:02

coast

Re: Nejlepší by bylo

Samozřejmě. Já bych si vzal tu značku označující letadla O.K.To by byl životní kšeft.Kdysi USA za to dávala šílený prachy aby nahradila to jejich N.Pořád v té anglině slyšíte : drazí pasažéři let O.K.

0/0
2.6.2011 13:19

roba21

Re: Nejlepší by bylo

Značku OK má jakékoliv letadlo registrované v ČR, nejen stroje ČSA. IATA kód ČSA je sice také OK, ale ten se na letadla normálně nepíše... jinak tu báchorku o USA a OK nám soudružka učitelka ve škole vyprávěla také, spolu s dalšími báchorkami o zlých imperialistech a socialistickém ráji.

0/0
2.6.2011 21:14

terezav

milé čsa,

rušíte všechny užitečné lety a zavádíte nesmyslné linky do zaostalých zemí jako je ukrajina atp. nezlobte se, pokud mě někdo nedonutí, do ukrajiny necestuju; zato bych uvítala prospěšné, spolehlivé spoje - přímé lety do vzdálenějších destinací, které jste zrušili - New York, Atlanta atd. v letadlech podáváte nechutné sendviče, když už vůbec, nejlépe s dobou projití v den letu.... čokoládičky, které jsem měla tak ráda jste zrušili, vše dobré rušíte; pak se nedivte, že pomalu jdete do háje; a je to velká škoda, protože kdyby mělo ČSA dobré vedení, mohlo být špičkou; máme super piloty, byli jsme na tom dobře, za to teď, je ČSA krachující společnost bez budoucnosti - anebo s budoucností low cost aerolinky létající do neatraktivních destinací

0/0
2.6.2011 12:21

islandan

Re: milé čsa,

R^R^R^

0/0
2.6.2011 13:03

coast

Re: milé čsa,

Nejlepší je na té housce,kterou jste přesně popsala ta figurka prasátka škrtnutá.Vždy je tam kus tkz. šunky.Naposledy obsluha ČSA prošla znova letadlo a nabízela tyto housky.To bylo dost komické.Jo čokoládičky.Máte ve všem pravdu.Už ČSA nepodporuji,létáme s jinou společností.Pravda platím si za jídlo a pití ale stojí to za to.Rozdíl v ceně letenky je 1000,kč/osoba.Přeji příjemné lety směrem na západ.Mě taky nikdo nedostane na východ.:-)

0/0
2.6.2011 13:15

lojzicekodvedle

Re: milé čsa,

Lepe bych prispevek nenapsal.S CSA muze v dnesni dobe letat jenom blazen.Servis nula,ceny letenek katastrofa.Nabidka destinaci des a bes a vysleek je takovy jaky je.At uz CSA daji treba arabum za 1 Kc a budeme mit po starostech,uz me nebavi dotovat radoby managery,ktery neuridi ani svouji zenskou doma, natoz leteckou spolecnostRv

0/0
2.6.2011 14:38

MORAVIA/\/

Re: milé čsa,

Mila Terezo:

My se nezlobime. Na linkach tzv rozvojovych zemi mame silny narust cestujicichm, proto je provozujeme. Nechutna li ti nase jidlo, nos si sendvice ci buchty od maminky.  Nelibi li se ti nase sluzby, letej s nekym jinym. Jeden ci dokonce sto nespokojenych zakazniku je statisticky naprosto bezvyznamne.

S pozdravem,

CSA

0/0
10.7.2011 1:01

u nás v kocourkově

Úsporná strategie ....

bude ukončena až v době, kdy ČSA budou vozit ovčany z Práglu do Brna ... :-(

0/0
2.6.2011 9:47

coast

Re: Úsporná strategie ....

No no.R^R^;-D;-D

0/0
2.6.2011 11:59

fanda2525

ČSA

A tohle vše platíme z našich daní. To, že cenovou politiku dělá Mr. Tanev ze zkrachovalých Sky Europe hovoří za hodně. Neplete si také národního dopravce ČSA s low-costem? Čím levněji, tím lépe a zbytek doplatí daňový poplatníci - hlavně že někdo letí a letadla nejsou prázdná!

0/0
2.6.2011 9:19

nivea

Re: ČSA

No ne ze by to musel byt low-cost, ale taky by to nemuselo byt super drahy jak to je ted.

0/0
2.6.2011 9:20

sunka007

Re: ČSA

Neplacej nesmysly. Podpora narodnich dopravcu je podle narizeni EU zakazana, tj. CSA zadne dotace od statu nema.

0/0
2.6.2011 9:34

u nás v kocourkově

Re: ČSA

od státu ne ale půjčila jí společnost státem nepřímo vlastněná ....

0/0
2.6.2011 9:48

sunka007

Re: ČSA

Pujcit neni darovat...

0/0
2.6.2011 9:58

terezav

Re: ČSA

v čr znamená půjčit definitivně darovat

0/0
2.6.2011 12:23

pedol

Re: ČSA

R^

0/0
3.6.2011 23:27

Gift

Rodinný podnik

Pokud bude ČSA a Letiště Praha "státně-rodinnou" společností, kde na dispečinku rozhoduje nevyučený zedník nebo ožrala z kladenské poldovky, tak se tato společnost nikdy nezmátoří. Chce to skutečnou privatizaci a skutečného majitele, a ne skupinu "taky vlastníků", kteří nemají k firmě jakýkoliv vztah, tedy kormě toho finančního. Všichni jsou tam jedna rodina, jeden druhému dohazují kšefty, každý problém skončí ve ztracenu. A podle toho to tam tak vypadá. Za Jakubšeho a Kačura obě firmy prosperovaly, že by to nešlo teď?

0/0
2.6.2011 8:22

sunka007

Re: Rodinný podnik

Privatizace? V ramci ni stat vyradit vazneho zajemce (Aeroflot) a nejvyssi cena byla 1,- CZK

0/0
2.6.2011 9:56

nivea

Dalkova letadla

By mne spis zajimalo co mysli temi dalkovymi letadly? Neco jako A32X nebo A319LR ? Nebo ze by si snad koupili nejakou A330 ci A340? Tomu se mi nechce verit. A pokud to bude skutecne A319, A320 nebo A321 tak to potes koste.

0/0
2.6.2011 8:13

oracle29

Něco mi říká že postupně s těmi platy přes 350 tis něco

udělají - a bude to dřív než jim nezbydou žádný letadla ani destinace ;-)

viz analýza Arthur D Little, platy pilotů - srovnání s Lufthansou.

http://www.youtube.com/watch?v=bAqcomb_aN0

0/0
2.6.2011 7:24

Hanyz01Reloaded

Re: Něco mi říká že postupně s těmi platy přes 350 tis něco

Ale kdepak, vy jste nepochopil český sockapitalismus - ty platy si budou v top managementu držet, i když prodají poslední letadlo a jediné, co jim zbyde, budou ty dva horkovzdušné balony pro VIP eventy.

0/0
2.6.2011 7:35

litra

Přes internet prodávají 1/4 letenek,

a ten zbytek kde? V Lidlu? Nevím, jestli v současné době lze letenku koupit jinak než přes net, ale možná se mýlím, v čsa vše možné.

0/0
2.6.2011 7:01

Hanyz01Reloaded

Re: Přes internet prodávají 1/4 letenek,

vy jste to nepochopil - přes net prodají 1/4 letenek... a to je asi tak všechno ;-D

0/0
2.6.2011 7:04

Tajemný muž

Re: Přes internet prodávají 1/4 letenek,

;-DR^

0/0
2.6.2011 8:26

--whoknows--

Re: Přes internet prodávají 1/4 letenek,

Existuje x prodejních kanálů, jedním z nich je net. Zbytek letenek prodávají přes agentury, cestovky, call centrum apod.

0/0
2.6.2011 7:48

lezici_spici

Re: Přes internet prodávají 1/4 letenek,

call centrum? to asi musí být hodně málo. Na to jim stačí asi jeden člověk, že. Neznám nikoho, kdo by si kupoval letenku jinak než přes internet. Když pominu tu možnost, že existuje nějaký zámožný člověk, který by si nevím proč kupoval letenku až na letišti, pak opravdu zbývají už jen ty cestovky a agentury, krom internetu.

0/0
2.6.2011 9:05

Cocik

Re: Přes internet prodávají 1/4 letenek,

No, treba ja pres internet kupuju jenom jednoduchy routingy, ale cokoliv komplikovanejsiho resim s agenturou, protoze potrebuju presny lety, tarifni kody a kombinace spolecnosti. Matrix obcas najde opravdu zajimavy spojeni, ale neexistuje webova sluzba, ktera by takovou letenku dokazala vystavit uplne presne.

0/0
3.6.2011 12:09

lezici_spici

Re: Přes internet prodávají 1/4 letenek,

hmm, ale asi ne přes call centrum ....

0/0
3.6.2011 20:45

strejda pedro

otazka zni uplne jinak ...

nac potrebuje ceska republika obrovskou leteckou spolecnost? povsimnete si laskave, ze jde o zemi o zhruba desiti milionech obyvatel ... pominme ted prapodivne zpusoby, jakymi si nejruznejsi generace vedeni spolecnosti zbavovaly nejruznejsich provozu tak, aby na tom vydelali bud jejich kamaradi nebo oni sami ... to je neco uplne jineho, a je dost podivne, ze dosud nedoslo k rade zatceni a naslednych soudnich rizeni pro trestny cin zpronevery (to prinejmensim) ... avsak, odhlednuto od teto stranky veci, reci kolem srdce evropy a jeho vzdusneho pristavu jsou ponekud usmevne, a - zcela realisticky - jsou csa nejvys oblastnim dopravcem, nikoliv nejakym gigantem ... ostatne, povsimnete si laskave, ze tzv. leteckych gigantu kvapem ubyva, zato vsak pribyvaji male a pruzne podniky ...

0/0
2.6.2011 5:49

krystofc

Re: otazka zni uplne jinak ...

nejde o velikost ceske republiky, ale o to jakou si spolecnost vybuduje prestiz a misto na trhu, s poctem obyvatel to nema nic spolecneho! vy si laskave povsimnete napriklad spolecnosti emirates zacinala pred dvaceti lety s jednym vyrazenym boeingem737 a dotaci 10M dolarů...a podivejte se jak z tohohle nic vybudovali svetove nejuspesnejsiho leteckeho prepravce se 147 letadly a 193 objednavkami....naopak csa po temer 80 letech, mocne podporovana statem se zbavuje kvalitnich letounu, nakupuje predrazeny playstationy a místo expanze mezi konkurenci na zapad, se otoci na vychod a lita na ukrajinu!...az je mi z toho smutno:-/

0/0
2.6.2011 6:45

Hanyz01Reloaded

Re: otazka zni uplne jinak ...

R^

0/0
2.6.2011 6:48

briza

Re: otazka zni uplne jinak ...

"nac potrebuje ceska republika obrovskou leteckou spolecnost?" Svata prostoto, to je uvaha 8-o Co by pak meli rict Holandani s jejich KLM?

0/0
2.6.2011 7:51

mandrake

Re: otazka zni uplne jinak ...

giganti se slučují a tvoří ještě větší mamuty , malé pružně společnosti krachujou.... proč se vyjadřujete k něčemu v čemu nerozumíte ?

0/0
2.6.2011 8:27

Paní Semtamťuková

22 airbusech?

Nebo 22 letadel typu Boeing 737????

0/0
2.6.2011 5:35

pokladník

Re: 22 airbusech?

Asi bys měl vědět že těch 737ček už mají méně než airbusů, už jen 8 stařičkých pětistovek, a postupně se jich zbaví.

0/0
2.6.2011 6:16

wrah

Jasně

NAmísto hledání jak letadla využít se spoje zruší a stroje prodají. A pan řiditel dostane odměnu za "ziskový" rok.

0/0
2.6.2011 5:31







Najdete na iDNES.cz