Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr dopravy chce na dopravní stavby nejméně deset miliard navíc

Ministr dopravy Radek Šmerda chce zvýšit příspěvek do Státního fondu dopravní infrastruktury v příštích dvou letech. Na poradě ekonomických ministrů předloží návrh na jeho zvýšení minimálně o deset miliard na 30 miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KarelV

Státní zakázky

mají být výhodné pouze tím, že JSOU vůbec nějaké zakázky, že je pro jakoukoli firmu jen mírně lepší dělat pro stát, než být BEZ zakázek. - Rozhodně by neměly být zlatým dolem. ;-O ... to je vše - uhlídat rozpočty by MĚLO být takto jednoduché.

0/0
6.6.2011 13:31

Dvořák pravdu nesnáší

Bártu vylili a jede se zase postaru

:-/RvRvRv

chybí tu ten blicí smajlík

0/0
6.6.2011 11:52

Live_in_the_death

To je ten ministr, co vyhodil Bártovu náměstkyni

a místo toho nabral bývalého senátora, který byl usvědčen z toho, že okrádal o půlku platu? Super ministr, holt je vidět, že je dosazen kmotry na své místo.

0/0
6.6.2011 7:37

Live_in_the_death

Re: To je ten ministr, co vyhodil Bártovu náměstkyni

navíc pokud se podíváte na jeho kariéru musí být z toho člověku špatně. 99 - 02 poradce mistopředsedy výboru pro obranu a bezpečnost, 02 - 03 poradce a pozdějšího náměstka obrany (Severa - TOP - jeden z velkých korupčníků v politice)03 - 06 poradce náměstka ministra obrany (Kopřiva - domlouval si provizi s Jindrou za nákup předražených minometů, další velký korupčník ze strany TOP), 07 - 08 ředitel kabinetu ministryně obrany, 07 - 09 náměstek ministryně obrany - to je kapitola sama osobě a nakupování předražených věcí za vlády této ministryně!!!  Navíc je evidentní, že Šmerda je ministr, který je více než spřízněn ze stranou TOP09. No hrůza a děs. Takže tunely na rovných dálnicích se budou budovat směle dál

0/0
6.6.2011 7:53

Live_in_the_death

Re: To je ten ministr, co vyhodil Bártovu náměstkyni

a kauzy nového náměstka http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/450-jiri-zak/profilujici-informace-a-kauzy

0/0
6.6.2011 7:58

Dvořák pravdu nesnáší

Re: To je ten ministr, co vyhodil Bártovu náměstkyni

R^:-P

0/0
6.6.2011 11:51

vrahoun11

Nový ministr, staré ceny.

Po nástupu p. Bárty a vyhlášení zastavení staveb se ŘSD rozhodlo na stavbách pokračovat a to i za podmínkou nižších cen. Ono to šlo, protože se oběvila najednou velká konkurence a firmy, které tyto stavby prováděli sprostředkovaně pro velké developery se přihlásili na konkurzy samy. Bártu a jeho tvrdé praktiky odvolali, posadili tam zese někoho jiného a najednou je vše ve starých kolejích. Opět se musí mazat a pokud možno co nejvíce to zamaskovat, aby se na to v budoucnu nepřišlo.

Holt noví lidé ve službách starých politiku.

0/0
6.6.2011 6:08

DISK

Re:

8-o nepochopil jsem tu souvislost s developery, to mícháte hrušky s jablky.

 A pokud jde o to šetření, kterým se pořád bárta holedbá, ušetřit tím, že zmenším rozsah výstavby umí každý hlupák. Je to jako jeho boj s korupcí u veřejných zakázek, žádné nevypisovali a je po korupci ? :-D

 Musím se smát Vašemu naivnímu názoru, který předpokládá, že business projekt VV je veden nejšistšími úmysly.

0/0
6.6.2011 6:31

Folcwine

Re:

Běžná praxe z dřívějška je, že se do konkurzu na stavební zakázky přihlásí pouze jedna firma. Na různé zakázky vždy jiná. Tím si stavaři zajistí, že nemusí s cenou dolů a navzájem si nekonkurují. Bártova snaha snížit výdaje i za cenu snížení počtu staveb ovoce přinášela - začali se trhat pakty mzi stavaři. začali si konkurovat a najednou začali stavět i za poloviční cenu.

VV mají rozjetý pěkný busines projekt, ale rozhodně ne v oblasti stavebních zakázek. Já jsem byl s Bártovou činností v dopravě spkojen. A bojím se, že tento nástupce se vrátí ke starému dobrému dojení státu na předražených zakázkách v dopravě.

0/0
6.6.2011 8:54

Cenda22

Re:

prosím o odkaz na konkrétní vámi popsané stavby v režii ŘSD, kde ceny takto padaly. Možná v některých krajích během krize, kdy se formy o zakázky hodně praly, ale zadavatelem byl přímo kraj.

0/0
6.6.2011 9:42

oracle29

A není to takovej další pětatřícetiletej Gross???

Nahrabat si a pak se dodatečně smát někde na Floridě??

0/0
5.6.2011 21:57

oracle29

Jětě mě napadá jestli by ho např předseda vlády nemohl

pořádně kopnout do zadku. A nebo někdo jiný - třeba ministr financí !!

0/0
5.6.2011 21:55

oracle29

Takže už mu někdo sype do kapsy nebo co

Nebo nevidí a neslyší (nebo je úpně BL.EJ) Ale to by pak neměl být ministrem Tak nevím. Ale poslat do Skansky nějaké peníze může být taky ušlechtile ne?Rv

0/0
5.6.2011 21:53

Ten kdo o tom něco ví

A jede se zase postaru..

Peníze ŘSD a MD rozdělí mezi největší firmy a ty hend zasponzorují své "oblíbené" politické strany.. A je to čitelné: další volby se blíží a z těch minulých zbyly stranám jen obří dluhy, které NEMOHOU SPLÁCET - nemají z čeho..

;-€  Nic se nezměnilo, kmotři vládnou dál.

0/0
5.6.2011 21:32

DISK

Re:

No postaru, pořád jsem neslyšel žádné konkrétní obvinění podle platných a uzavřených smluv. A potom, kapánek se ze všeho vytrácí zodpovědnost technických dozorů investora a na ně napojených "expertů", ti jsou na straně investora, tedy státu, že.

0/0
6.6.2011 6:32

Svent

Počítám dobře?

1,5 milionu na 2,5 metru dalnice, to je pri 30 metrech sirky asi 75 metru ctverecnych? To je narez

0/0
5.6.2011 20:54

barb.udo

Re: Počítám dobře?

... a co jako? V Práglu stojí rekonstrukce metru tramvajových kolejí milion ...

0/0
5.6.2011 20:58

KarelV

Re: Počítám dobře?

A kdo říká, že je to tak SPRÁVNĚ? 8-o

0/0
6.6.2011 13:28

DISK

Re:

A co to znamená "metr dálnice" ? to je metr v přímé bez odbočovacích pruhů nebo metr mostní konstrukce na poddolovaném území v intravilánu obce na mimoúrovňovém křížení s protihlukovými stěnami?

 Metr dálnice je pojem pro hloupé lidi.

0/0
6.6.2011 6:53

lrkfa

Na zdravotnictví a na důchody není.

Ale kmotři chtějí své miliardy. Drzost nejhrubšího zrna!!

0/0
5.6.2011 20:40

tedyn

Ale ale

kmotři se ozvali? že by....

0/0
5.6.2011 20:28

johnymistr

pučím

ale chci vrátit 11

0/0
5.6.2011 20:23

rk69

Re: pučím

Beru. Splatnost v roce 2045?

0/0
5.6.2011 20:47

johnymistr

Re: pučím

pošlete číslo účtu

0/0
5.6.2011 21:31

sociokulturně znevýhodněný

Další miliardy za automobilovou kulturu

Už tak je krajina dost zdevastovaná plochami betonu a asfaltu. Copak to nikomu za ty roky nedošlo? Čím víc se staví nových silnic, tím rychleji roste poptávka po dalších. Zastaví se to jedině tehdy, až bude celá Zem kompletně pokrytá asfaltem v několika úrovních nad sebou nebo až bude každý z nás trávit 24 hodin denně v pojízdném plechovém vězení. Není snad ukázkovější příklad maření prostředků a hodnot než státem podporované budování masového automobilismu. Jediný, kdo z toho profituje, jsou vybraní politici a lobbistické skupiny. ;-€RvRv

0/0
5.6.2011 18:03

DISK

Re:

asi si neuvědomujete, že s takto mizernou dopravní infrastrukturou si můžeme o prosperujícím státu nechat jenom zdát.8-o

0/0
6.6.2011 6:34

sociokulturně znevýhodněný

Re:

Automobil je důsledek ekonomického rozvoje, nikoli příčina.

0/0
6.6.2011 8:18

sociokulturně znevýhodněný

Další miliardy za automobilovou kulturu

Už tak je krajina dost zdevastovaná plochami betonu a asfaltu. Copak to nikomu za ty roky nedošlo? Čím víc se staví nových silnic, tím rychleji roste poptávka po dalších. Zastaví se to jedině tehdy, až bude celá Zem kompletně pokrytá asfaltem v několika úrovních nad sebou nebo až bude každý z nás trávit 24 hodin denně v pojízdném plechovém vězení. Není snad ukázkovější příklad maření prostředků a hodnot než státem podporované budování masového automobilismu. Jediný, kdo z toho profituje, jsou vybraní politici a lobbistické skupiny. ;-€Rv

0/0
5.6.2011 18:02

sociokulturně znevýhodněný

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

Omlouvám se za dvojí vložení, vina je však na straně iDNES.

0/0
5.6.2011 18:04

109e

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

R^

0/0
5.6.2011 18:55

politicky nekorektní Soulburner

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

jseš s těma ekožvástama trapnej Rv

0/0
5.6.2011 19:19

sociokulturně znevýhodněný

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

pohybuji se pouze v mantinelech ekonomických

0/0
5.6.2011 19:28

politicky nekorektní Soulburner

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

ne, NEPOHYBUJEŠ!!!!!;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.6.2011 19:29

sociokulturně znevýhodněný

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

Chybějící schopnost argumentace těžko nahradíte Caps Lockem a smajlíky ;-DRv

0/0
5.6.2011 19:36

politicky nekorektní Soulburner

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

na ten tvůj eko pidimozeček je argumentů škoda, už jsem ti to kdysi psal, ale opakování je matka moudrosti, tak ti to sem hodím znovu;-D;-D;-D;-DRv

0/0
5.6.2011 19:37

109e

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

Ale ty opravdu nejsi schopen solidně oponovat. Jsi slaboučkej, jako čajíček.:-(

0/0
5.6.2011 21:36

politicky nekorektní Soulburner

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

hele ptal jsem se tě na něco?8-o  že si nějak nevzpomínám, čajíčku;-D;-D;-D;-D

0/0
5.6.2011 21:59

109e

Re: Další miliardy za automobilovou kulturu

Já jsem na diskusi a je mi fuk, jesli se na něco ptáš. Jen jsem tě chtěl upozornit, že se tu mají dávat argumenty a se smajlíkama zacházet jako se šafránem. Tak se vzchop a něco se sebou dělej. Držím ti pěsti !

0/0
6.6.2011 6:14

lolek77

2500 metrů dálnice na hradecké rovině

za 1,5 miliardy to je tedy síla.

0/0
5.6.2011 17:54

Syryn

Re: 2500 metrů dálnice na hradecké rovině

..to potom nekvalifikovany delnik,co prihazuje lopatou bere min.500Kc/hod.,...;-)

0/0
5.6.2011 19:21

lrkfa

A šéf Skansky 100 000,-Kč/hod.

Pak to vyjde.

0/0
5.6.2011 20:41

skokánek

Re: 2500 metrů dálnice na hradecké rovině

přes Alpy stavěli Italové kilometr za 250 mega a ještě,světe div se, se po ní dá jezdit,tady po rovině 3x tolik a po půl roce bude nesjízdná:-P

0/0
5.6.2011 22:15

Duke...Nukem

to se nam to hoduje,

kdyz nam druzi pujcujou...

0/0
5.6.2011 17:28

sociokulturně znevýhodněný

Re: to se nam to hoduje,

Přesně. Za chvíli už nebudeme mít co do pusy, naše děti i jejich děti jsou po uši v dluzích, ale hlavně že plechovkáři budou mít svůj kus asfaltu navíc. Už mě to vážně s* ;-€

0/0
5.6.2011 18:05

politicky nekorektní Soulburner

Re: to se nam to hoduje,

NESKUHREJ!!!!!;-D;-D;-D;-D;-DRv

0/0
5.6.2011 19:19

terezav

hlavně, ať bleskurychle a kvalitně opraví

D1; řidičí jezdící na D1 platí dálniční známku, někdo mýtné a někdo ještě k tomu silniční daň; jízda na D1 však připomíná jízdu po místní komunikaci v Africe;

takže poslanci a vládo, máte dostatečnou dotaci od občanů, takže koukejte už začít pracovat; vemte si příklad z Německa, Japonska a USA, jak rachle se tam staví/opravuje a začněte už konečně makat; a neřeďte asfalt z poloviny vodou, jinak to za dva roky budete muset opravovat znovu;

0/0
5.6.2011 16:56

pufina

Re: hlavně, ať bleskurychle a kvalitně opraví

tak a o tom to celé je.Nasypat to tam a už se nestarat  o kvalitu.Kolik z těch miliard tam ale skončí?Aby to zase nebylo já na bráchu brácha na mě.Šťoural Bárta došťoural a o to šlo.Tak jaké úspory.

0/0
5.6.2011 17:44

terezav

Re: hlavně, ať bleskurychle a kvalitně opraví

no, právě proto píše, ať to postaví a opraví kvalitně; peněz vybírají víc než dost, takže nevidím jediný důvod, výmluvu a omluvu, že peníze nejsou; peníze jsou, je potřeba ohlídat, jak se s nima nakládá, kontrolovat stavby/opravy a bude vše ok; jenže doposud se silnice stavěly přerozdělováním zdrojů, tudíž vypadají, tak jak vypadají...

0/0
5.6.2011 20:44







Najdete na iDNES.cz