Diskuze
Jančura má v Česku první vagony: ojeté z Rakouska
Děkujeme za pochopení.
Live_in_the_death
A neměl tak náhodou nakupovat nové soupravy
kampak se tyto nové vozy poděly? Na místo toho má ojeté lokomotivy Škoda a vyřazované vagony od rakouských drah.
nesnašimlobisty
fajně
Konečně dobrá zpráva a milé ČD víte co mi můžete ..............................
petr4770
Re: fajně
Ono to nebude tak horkéNavíc bude jen na jedné trati,kterou já a statisíce lidí máme trošku z ruky,takže já na ČD neplivu...ani nemám proč
wrah
Údržba
Tak hlavně ať je také pravidelně udržuje a myje. Žvýkačka na sedačce není chyba provozovatele, ale dvacet let zašlá špína v chodbičce, nebo patrně nikdy neumytý záchod jsou. Ostatně polovina vagonů ČD vypadá, že byla umyta zvenčí, když naposledy pršelo.Přitom by to při hodinové odstávce v depu zvládli dva manici s hadicí a košťaty.
Mychal.B.
Re: Údržba
Copak dva maníci s hadicí a košťaty, v Brně - Horních Heršpicích mají ČD vysokokapacitní myčku vozů. Alespoň tím machrovali, když byla zprovozněná. No, asi se bojí, aby ji neopotřebovali...
qvido31
Se Vám nestačím...
Divid všem!To co se rakušákum a jinéjm nehodí do krámu,tak Vy tady se rozplýváte nadšením!Běžte s tím do někam
martas38
Re: Se Vám nestačím...
Tak ono je pane rozdíl koupit za 50 milionů jeden vagón nový, nebo za 30 milionů deset ojetých, zvláště když je ten ojetý modernější a v 3x lepším stavu než stávající průměr.
zachumlanek
Konecne!!!
Jen, ať je víc sokromých dopravců a monopol ČD skončí. Jezdím vlakem do práce každý den a je to něco hrozného. V zimě netopí, teď v tomhle horkém počasí zase ano. Zpoždění každý den, přípoje nečekají. Nádražáci nepříjemní, neochotní. Všude špína.
danny47
Jančurovy nejluxusnější...
vozy se sedmi (nebo kolika) třídami, které budou všechny na vyšší úrovni než ČD... Nějak o tom chlopci z jeho tiskového média taktně pomlčují...
tarten
Pochvala Janu Sůrovi
Ještě musím pochválit autora. Velmi mě překvapil vyváženým článkem postaveným na informaci, ne na fandění nebo plivání.
kladnyhrdina
Re: Pochvala Janu Sůrovi
Pan Sůra už naštěstí píše jako profesionální novinář. V minulosti jsem nad jeho články přemýšlel, zda je to PR nebo má nevyřízené osobní účty s ČD.
certik_bertik
ten
žlutý komik stejně narazí až zjistí co stojí údržba kolejových vozidel
tarten
Re: ten
To je na tom právě to zajímavé. Narazí nebo nenarazí? Toť otázka.
kladnyhrdina
Jančura: od lží k činům
Konstatuji, že kroky RJ z poslední doby jsou rozumné a racionální a výběr vozidel vhodný. Hlavně jsem rád, že už omezil své amatérské sentence i marketingové lživé pomluvy o železnici a laciné machrování na účet naší okopané a poplivané služky ČD. Bude mít šance si to všechno vyzkoušet. Už teď je mu jasné, že provozovat železniční dopravu je ekonomicky, technicky, organizačně i legislativně mnohem těžší, než prodávat letenky a provozovat stádo autobusů. Dokud byl jako brouk pytlík, tak jsem si přál, aby mu v reálném provozu pořádně sklaplo. Teď už je normální, takže mu držím palce a určitě se svezu
7650
Alespoň něco
Ne, že bych se chtěl Jančury zastávat, sliby byly opravdu těžko uskutečnitelné v dnešních ekonomických podmínkách, na druhé straně raději pojedu v repasovaných rakouských vagonech než v těch ČD ne SD, to je katastrofa, hlavně 2. třída. Žaluda pořád něco slibuje, ale dodnes nemají ani EC a IC stejné vagony ať již s vnitřním vybavením nebo vnějším designem. Ty vraky lokomotiv co stojí podél tratí, zejména v uzlech jako je Česká Třebová apod jsou hrozné, nechápu proč už dávno neskončily v kovošrotu. Minulý týden jsem jel vlakem do Prahy a po dosednutí na sedadlo jsem se v klasickém kupé ve 2. třídě posadil skoro až na zem. O záchodech ani nemluvím. Takže raději 100x repasovaným vagonem z Rakouska než tou hrůzou od ČD a je mi jedno jestli firmu vlastní Jančura nebo stát.
tarten
Re: Alespoň něco
Zřejmě vám uniklo, že v České Třebové se právě sbírají lokomotivy pro šrot. Kam myslíte, že se poslední době vydávají třeba pražské žabotlamy?
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...