Diskuze
Leo Express chce i na trať do Vídně nebo Českých Budějovic
Děkujeme za pochopení.
Jablkon
Viden?
Tak to jsem docela zvedav. Konkurovat komfortem a jizdni dobou bezesporu lze - vlakem je to sice strasne daleko ale souprava 'na miru' to bez potizi pod 4 hodiny zvladne. Ono by to ostatne zvladlo i klasicke EC, ktere na to sice podle radu ma 4,5 hodiny ale kdyz odectu 10minutove planovane stani v Breclavi, vsechna ta neplanovana zpusobena tim, ze vlak realne jede vyrazne rychleji nez se pise v radu (kdyz jsem v zime jezdil ECcky tahanymi Taurusy, tak opravdu nebyl potiz prijet do Breclavi, Trebove i Prahy v 10minutovem predstihu) a skrtne se zastavka ve Trebove ktera je jen ulitbou odborarum CD...
Autobus sice stoji pod 20 EUR, ale trva to asi 5 hodin. Autem se to asi da stihnout za neco malo pres 3, ale asi nejsem sam, koho nebavi slalom a brzda-plyn na D1.
Spis se bojim, ze neni dostatecna poptavka. Ackoliv EC Viden - Praha mivaji tak 4 vagony 2. tridy, nikdy nebyvaji moc plne. A tahat lidi jen na castech trati, to uz je kompromis poctu zastavek s jizdni dobou
dodo125
Re: Viden?
Jsem zvědav, konkurence je prospěšná a pro železniční dopravu mám určitou úchylku z mládí... Jízdní doba je z větší části dána propustností tratě a grafikonem, ale co bude nejduležitější, je cena. Mnohdy se vyplatí více cestovat automobilem, než-li vlakem.... (jako milovník železnice jsem pokrytec, ale je to tak. Jízdenka mnohdy je dražší než benzín)
donotcrosss
300 km/h
podle mě kdyby ty vlaky jezdili 300km/h tak by je využívalo více lidí než dnes. Auta by se nechávala na záchytných parkovištích a dál by se se jelo prostě vlakem. Škoda, že už to tak není.. :-(
aldik7
Re: 300 km/h
kdyby stát celé dlouhé roky neinvestoval miliardy do dálnic, ale radši do železnice, tak to tu teoreticky už mohlo být
a nebo kdyby aspon ty dálnice nebyli tak šíleně předražené
aldik7
chm
a proč to nezačali konkurovat drahám o pár let dřív jak to bylo potřeba? proč až ted jak seČD snaží a modernizují vozvý park, nádraží... bohužel to není tak rychlé, jak si někteří kecalisti představují
chestburster
LEO Express?
Tam se budou natáčet nové díly pořadů Leo TV??? No nic, blbá sranda. Necháme se překvapit, jak to nakonec všechno dopadne.
Neonym
A na Plzeň zase nic:(
No jo trať naprd, vlaky naprd:( Hlavně že do tratě se nalily miliardy. A stejně není rychlá.
ydrhsamot
Re: A na Plzeň zase nic:(
k tomu miliony do zbytečných protihlukových zdí...
honza76
jeste par let...
Jen si predstavte jaky to jednou bude, treba za dalsi 20 let (to uz teda bude 40 let po revoluci). Nastoupite do vlaku na nadrazi ktere nepripomina psi utulek v Bejrutu, vlaky budou jezdit uklizene, nebudou smrdet jak starej hadr na nadobi, nebudete se v nich potit ani mrznout, ve vlacich bude ticho. Cena za jizdenku kterou jste si koupit pres mobil nejen ze pokryje naklady drah, ale jeste budou v zisku, zadne dotace od statu, zadne 50 let stare vagony. Kdo si bude chtit priplatit za pochodli bude ho mit. Manageri nechaj svoje Audi doma a ve vlaku si budou cist noviny misto zavodeni na dalnici. Po kolejich bude jezdit velke mnozstvi nakladnich vlaku protoze samotne vlaky budou pro prepravce levnejsi a rychlejsi nez nakladaky. Na dalnici se budete normalne bat jak tam budete osamoceni bloumat.
109e
Re: jeste par let...
Vy přepokládáte, že se za 20 let lidi naučí chovat na nádražích a ve vlacích kulturně ?
109e
Re: Doufejme, že konkurence zlikviduje české dráhy
Tak to je dobrý vtip. Proto tam máš toho smajlíka. Spočítej si, kolik spojů na síti jezdí denně a jakou má kdo kapacitu. Pak napiš.
Pro patria VII.
Vyzobávání rozinek
Osobně si myslím, že se bude jednat o pokračování trendu "vyzobávání rozinek". Konkurence bude na těch tratích v takových časech, kde bude šance nazisk/případně už teď jsou ziskové. Návazné spoje na lokálkách zůstanou nadále v gesci ČD a budou nadále ztrátové. Podobná taktika je uplatňována u projektů "živých nádražích", kde lukrativní nádraží jsou revitalizována, ale zastávky o pár kilometrů dál čpí fekáliemi a stará se o ně SŽDC. Mělo by se to "prodávat" v jednom balíku např. spojení Praha - Budějky + obsluha Jihočeského kraje nebo revitalizace celého atrakčního obvodu pražských nádraží.
tyraelid
Re: Vyzobávání rozinek
Navazne spoje ale dotuje CD kraj, takze ztratove nejsou. Jancura mel zajem take, ale kraje nevyhlasily vyberove rizeni a bez souteze to daly CD.
J.Mede
šrouby
Když už budou stávkovat tak si můžou udělat brigádu a utáhnout šrouby na pržcích.
Místo aby se dávaly peníze odborovým bosům zaplatit traťmistry a pochůskáře, šetří se na nepravých lidech ať to stojí co tostojí a pak se diví.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!