Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kellnerova PPF loni vydělala osm miliard čistého

Investiční skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera loni zvedla čistý zisk o 1,5 miliardy na 8 miliard korun, tedy 336 milionů eur. Za úspěchem je především růst skupiny Home Credit a Kellnerovy aktivity v Rusku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zrušený3x

No ještě,že to vím.

nevědět to, tak dnes neusnu. ;-(

0/0
13.6.2011 8:17

CNR

Hromadný komentář k diskutérům níže...

Tak prvně bych asi řekl, že většina primární příspěvků je v duchu klasické české vlastnosti.. závisti... nu což.. české myšlení nezměníš...

A konkrétně...

1) Co je jiného na tom když půjčím peníze a vydělám na tom 50% navíc, než když obchodník nakoupí zboží a prodá ho s 50-100 a větší marží ?... Máš možnost.. nepujčuj si.. šetři si... a tu kuchyň či auto si koupíš o 5-7 let později... a budě te stát navíc akorát tak inflanci .. že jo..

2) Osoba co nechápe jak může někdo bohatnout na druhých... to je obecné fungování ekonomiky... jeden má a nabízí, druhý potřebuje a koupí... a rozdíl je zisk (a z něj daně)... je to stejné při prodeji rohlíků, jako při půjčování peněz... jaký v tom vidíte rozdíl jestli na vás vydělá stánkař s párkem v rohlíku nebo finančník ?

+3/0
11.6.2011 11:08

Hurvajs.Spejblu

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

Sám bych to líp neřek...

0/0
11.6.2011 11:15

Radek G

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

Pročítal jsem si rovněž diskuzi k článku, a nestačil jsem se divit... Váš komentář je první rozumný R^

0/0
11.6.2011 11:20

alwa

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

Zajimavy a obhajujici pohled na lichvu, stejne jako vas sekundarne primitivni prispevek je holy nesmysl postradajici zakony ekonomie a ekonomiky. Odpovedel jste si sam, ano stankar prodava se ziskem, ale stankar zaplati ze sveho zisku, pronajem stanku, dopravu parku, vyrobu parku, chovatele zvirat, vyrobce krmiv pro jatecna zvirata atd. (O DANICH SE BAVIT NEBUDEME PROTOZE ANI TEN KELLNER JE NEPLATI) a za tim stoji lide, kteri tvori kupni silu diky spotrebe (vy to asi nevite, ale kapitalismus je zalozen na spotrebe). Nasledky nedostatecneho/ nedostacujiciho se  kapitalu ve spolecnosti nikterak nemusim vypisovat staci se rozhlednout z okna. Bohudik vetsine diskutujicich je naprosto jasne, ze vydelek PPF neni zadnym prinosem pro cesko a uz vubec ne z moralniho hlediska natoz z ekonomickeho. V 70tych letech pristehovalci ve svycarsku museli dokladat vypisy z uctu, kolik ze uz maji nastreno. Proc asi? Ze by svycari byli ti hloupi a vy ten chytry? Timto prispevkem, ac se muze zdat

+1/0
11.6.2011 12:10

alwa

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

nekritizuji, pujcky bankovnich domu. V unosnych mirach (ZADNA LICHVA) jsou prave zapotrebi a stimuluji mnou zminovanou spotrebu.

0/0
11.6.2011 12:12

CNR

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

OK, takže říkáte že za bankovním či nebankoním poskytováním půjček nestojí nic obdobného jako za tím párkařem.. ? Jako že tímto businessem nestojí dalších x oblastí, které jsou z toho živy.... Zaměstnanci, kteří díky mzdě za práci pro tuto společnost si mohou jít koupit ten párek a tedy rozbíhají ten řetězec u párkaře který jste popsal (nebo kdekoliv jinde, v obchodě s oblečením či jiným spotřebním zbožím.

Stejně tak že ty finanční produkty se nějak poskytují, splácí, vymáhají.. prostě mají určitý koloběh jako ten párek... Obchodníci kteří poskytují své zboží na půjčky a dostávají za to provize, díky kterým platí své zaměstnance... Kurýrní společnosti, kteří opět díky tomu platí své zaměsnance...

0/0
11.6.2011 13:19

CNR

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

To že nemá PPF primární daňový domicil v ČR je jen chyba vládních garnitur bez ohledu na orientaci...ale z produkce která se tu vytvoří vzniká viz odstavec výše spoustu vedlejších daňových příjmů pro tuto zemi raději už nezmiňujete... Tímto vaším názorem o tom, že přínos pro ČR této a obdobných firem se dostáváme zpět na první větu kterou jsem v této diskuzi napsal.. tedy český pohled na toho kdo má peníze a dokáže s nimi vidělat.. bez ohledu na to jestli je to párkař nebo finančník...

0/0
11.6.2011 13:22

alwa

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

Vidite jak jste inteligentni, zase jste si odpovedel sam. Ano banker (lichvar) nebude mit nikdy takovou spotrebu jak 8 beznych lidi s rodinou, coz odpovida ca. 100 tkc mesicne a i tech 8 lidi ma pro spolecnost 16x vetsi prinos nez ten banker. Dale vami zminovany retezec nastroju k dosazeni zisku (vymahani soudy, o tech obalkach, prevodech z uctu na ucet a podanych exekuci nemluvme) urcite zatezuji naklady spolecnost mnohanasobne vice jak danovy raj stankare. A ve svem prispevku  pisu, ze nejsem proti bankovnim pujckam jestli jsou v urcitych mezich ba naopak.  A rozdil je jednoduchy, banky si ZJISTUJI BONITU KLIENTA. A vice se s vami o tom neminim bavit.

0/0
11.6.2011 14:34

adua

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

Souhlasím.R^

0/0
11.6.2011 13:17

adua

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

Palec nahoru patřil diskutujícímu alwa.R^

0/0
11.6.2011 13:18

Radek G

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

Diskutující  alwa má dvacet palců dolů protože uvažuje jako typický český křupan Rv

0/0
11.6.2011 19:24

alwa

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

ech, to muselo byt pro vas vysilujici slozit tak hlubokomyslnou vetu. Mate pravdu pane ynzenyre pres tu ekonomyku, jsem krupan a nejaky argument by se v te vasi ynzenyrske palici nenasel?

0/0
11.6.2011 20:18

BobTheSinc

Re: Hromadný komentář k diskutérům níže...

R^R^

0/0
13.6.2011 1:18

Hurvajs.Spejblu

obdiv

Tak tenhle člověk má můj obdiv. Tady je vidět, že když se chce, tak to jde. Nenadávat na to jak se máme špatně, ale dělat něco proto aby jsme se měli líp, tudy vede cesta. :-)

0/0
11.6.2011 11:02

pavel.n

Re: obdiv

to je bezva - takže já půjčím tobě , ty půjčíš mámě , máma sestřenici , ta zase kámošovi , ten tase půjčí...... problém je v tom , že ty prachy prostě do toho systému musí skutečně dát !!!

0/0
11.6.2011 12:02

Stenlej

lol

Já mu to bohatství nezávidím.Jen využil doby a uplatnuje Klausovo,že peníze leží na ulici,stačí se jen pro ně sehnout.;-D

0/0
11.6.2011 10:13

_Xeon_

??

To nemaj jinou fotku? Vypadá tam jak kdyby měl v pr.. mrkev. ;-D

0/0
11.6.2011 9:02

purplepickle

There is a sucker born every minut.

Kdyz se lidi nechaji okrast, tak je to jejich problem!

0/0
11.6.2011 7:36

pavel.n

Home Credit - nikdy !!

Kolik lidí ,, naletělo " na výhodnost takové půjčky - většinou se k ní uchylují lidé v nouzi , bez práce atd...

Byznys , kde si půjčíš 50 tis a vrátíš 80tis je obyčejná lichva a za 1. republiky se toto právo uplatňovalo a milý bohatý Kelner by už bručel !!!

0/0
11.6.2011 6:26

Home Credit

Re: Home Credit - nikdy !!

Home Credit lidem bez prace nepujcuje, jenom tak pro srovnalost. Stejne tak nepujcuje uz zadluzenym (overuje v registru). Vyssi cena je dana rizikovosti klientu, ale chapu, ze takhle od stolu vykrikovat je jednodussi. Zakaznik se sam rozhodne jestli pujcku chce, nikdo mu ji nenuti, ani mu nedrzi ruku, kdyz podepisuje smlouvu.

0/0
13.6.2011 17:20

balalajka01

no, vydělala.

Prostě zase okradli nás normální lidi.

Já jim to nevyčítám. Jenom konstatuji bez emocí.

0/0
11.6.2011 0:43

hanick

Asi nikdy nepochopím,

jak může někdo bohatnout na úkor jiných. Protože být miliardářem není normální, není normální přisvojovat si bohatství obrovské řady produkujících jedinců. Říká se, že z bohatých firem a podniků je stvořen bohatý stát. Tvrdím něco jiného - a to se v nejbližší budoucnosti potvrdí: Bohatý stát může být pouze z bohatých občanů ! Proto naše ČR - podle toho, co se zde děje, bohatá nikdy nebude. Rv

0/0
11.6.2011 0:12

Novotnak

Re: Asi nikdy nepochopím,

Znáte někoho, kohokoliv, kdo nezískává peníze (nebohatne) "na úkor" jiných? Podle mě ani vydělávat peníze a bohatnout na úkor sebe sama není možné.

To co se říká (z bohatých firem a podniků je stvořen bohatý stát) jste špatně pochopil. Firmy a podniky jsou taky tvořeny jen lidmi. Tedy současně s prvním tvrzením platí vaše druhé tvrzení (Bohatý stát může být pouze z bohatých občanů ) Tedy to se vzájemně nevylučuje, ba naopak, jedno bez druhého nemůže fungovat. Pokud chcete aby občani byli bohatí, musíte podporovat podnikání, bez něj nikdo bohatý nebude. Bez něj budou jen chudí. ČR nebude nikdy bohatá pokud budete požadovat bohaté lidi a chudé firmy.

0/0
11.6.2011 1:14

basniklidu

Re: Asi nikdy nepochopím,

Bohaty chce byt podle mne pouze chudak ...

0/0
11.6.2011 4:20

D.E.S.

no ...

sice je to česká firma, ale daně tady neplatí .. :(

0/0
10.6.2011 22:35

Výstřik do tmy IV.

Co vlastně tahle firma vytvořila?

Nebo jen vysává?

0/0
10.6.2011 22:17

Yen

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

R^R^R^

0/0
10.6.2011 22:38

21century_schizoid_man

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

vytvorila celkem slusnou financni skupinu

0/0
10.6.2011 22:46

Výstřik do tmy IV.

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

A ta je tedy dobrá k čemu? Co vyrábí? Kde si to můžu koupit? ?

0/0
10.6.2011 22:48

21century_schizoid_man

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

vyrabi sluzby, napr. pojisteni nebo domaci uvery, mozno koupit treba na pobocce nebo pres internet

0/0
10.6.2011 23:01

Yen

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

Jste dobře zpracovaný, marketingový produkt.

0/0
10.6.2011 23:05

21century_schizoid_man

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

diky, do dovolene budu jeste lip zpracovany, do fitka chodim uz skoro denne

0/0
10.6.2011 23:09

Výstřik do tmy IV.

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

Takže architekti vzdušných zámků. Rv

0/0
10.6.2011 23:08

akuhtr

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

stejně jako třeba taxi, zdravotní péče, rozvoz pizzi... Ti také nic nevyrábí a poskytují pouze služby...

0/0
10.6.2011 23:12

Mordred_

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

Produkty té firmy, ať jsou jakékoliv lidé poptávají a firma jim je za peníze prodává. Kdyby to tak nebylo, tak by ta firma neměla tolik peněz.

0/0
10.6.2011 23:23

hanick

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

To je možná pravda, ale vydělávají podle metody Mr. Morgana, který řekl: "Dejte mi každý jeden penny, vy to ani nepoznáte a já budu milionářem"

0/0
11.6.2011 0:16

bubacik_1

Re: Co vlastně tahle firma vytvořila?

.. no a?

0/0
11.6.2011 8:09

freedom1989

Kellner bravo !!!

Jeden z nemnoha Čechů, který to financema umí. Někteří to ale nevydejchaj, radši fanděj Krečířovi nebo Standovi koloťukovi ;-D

0/0
10.6.2011 22:04

Censors will be assimilated999

Re: Kellner bravo !!!

Kdyz mas ty spravne informace, tak nepotrebujes s nicim ani umet. To je Kellneruv pripad..;-D

0/0
10.6.2011 22:11

Vins

Re: Kellner bravo !!!

Ono je to tak jednoduché, že by o tom každý mohl vyprávět žejo ;-D

0/0
10.6.2011 23:54

Censors will be assimilated999

PPF..

Je treba napsat, ze ta jeho firma ma zaklad v necem co se jmenovalo Prvni Privatizacni Fond!! Uz z nazvu je zrejme ze ty prachy vydrel z krve sveho potu..;-D;-DR^

0/0
10.6.2011 21:32

Lev_-_-z-Rožmitálu

a daně jsi zaplatil petře?

?

0/0
10.6.2011 21:09

Mordred_

Re: a daně jsi zaplatil petře?

No když se píše čistého, tak je to po zdanění. :-)

+2/0
10.6.2011 21:14

Kai-ten

Re: a daně jsi zaplatil petře?

zaplatil daně? Kde to žiješ, vždyť všechny peníze nakradl - k takovému majetku se přeci poctivě přijít nedá. To kvůli němu se v pondělí nedostaneš do fabriky!

0/0
10.6.2011 21:21

Censors will be assimilated999

Re: a daně jsi zaplatil petře?

Ale da, v CR se da k miliardam prijit uplne legalne, jak je na tomhle cloveku nazorne videt, staci vedet nejake informace, obcas vyplaznout baksic a miliardy jsou doma..R^

0/0
10.6.2011 21:33

Boffinek

Svět se musí točit

Není čas vydělávat pomalu.

0/0
10.6.2011 21:03

Dominicio

Re: Svět se musí točit

Souhlasím Kellnere, oškubat, oškubat a pak odhodit.

0/0
10.6.2011 21:06

Dominicio

Má moje prachy

Aby nevydělal. Měl jsem u něj 10 let životní pojištění, při uzavírání smlouvy mi nasliboval buhvíjaké zhodnocení, a po 10-ti letech mi vyplatil z 55 tisíc přesně 103,-Kč zisku. Moje peníze si pěkně zhodnotil a pak si prachy nechal. To se mu to vydělává na lidech co? Oškube všechny koho potká. Lituji lidi kteří si u něj spoří na životní pojištění třeba celý život a on si pak jejich zhodnocené peníze nechá.

0/0
10.6.2011 20:29

adua

Re: Má moje prachy

Nejste sám, bude nás více. Zisk u české pojišťovny za 10 let životního pojištění je téměř nulový. Tudíž peníze, které tam vkládáte se nezhodnocují. V konečné fázi nedostanete ani to, co jste tam vložil, neboť pojištovna si nechává určitou částku na vedení účtu atp. Plyne z toho poučení rozmyslete si,kde se budete chtít pojistit. Netušila jsem, že českou pojišťovnu vlastní Kellner a spol.  Opět je z tohoto patrné,že peníze se v našem státě vydělávají pouze nepoctivým způsobem. Smlouvy u české pojišťovny jsou dělány v neprospěch pojištěnce.!!

0/0
10.6.2011 20:50







Najdete na iDNES.cz