Diskuze
Dráhy potvrdily zájem koupit za pět miliard špičkové rychlíky Railjet
Děkujeme za pochopení.
TigerM
najbrt
Doufam, pokud jim to vyjde, ze tomu nedaji nater "najbrt", mnohem libivejsi jsou barvy pendolina...
xxxx.p9
railjety pří pomici s konkurencí
jen mě nadchlo, že RailJety mají pomoci podle článku při boji s konkurencí. Ale jak se teď ukázolo na lince PH - OV jezdit nejspíše nebudou. „Soupravy zvané Railjet (model Siemens Viaggio) dráhy plánují nasadit
na mezinárodních spojích koncem příštího roku. Pomohly by jim v boji s
nastupující konkurencí, společností Student Agency a vlaky LeoExpress, které by
měly rovněž vyjet na konci příštího roku.“Ale stále věřím, že část ze 16 kusů třeba 8 na této lince jezdit bude.
sksiol
Re: railjety pří pomici s konkurencí
a co treba spoje z PH do ziliny, kosic a tak, to nejsou mezinarodni spoje
kladnyhrdina
jeden den stávky = jeden Railjet
Včera jsem tu psal, že za jeden den stávky je vyčíslená škoda 302 mil. Kč jenom na železnici. Jedna souprava stojí 300 mil. Kč. Takže jeden den stávkovat znamená hodit jeden Railjet do Macochy.
Pak jsem vyjádřil svůj názor na pracovitost a inteligenci odborářů. Nějaký odborářský papaláš to asi nabonzoval a už to tu není - bez jakéhokoli upozornění admina.
Lidskost proti sobectví odborových papalášů! A myslím to upřímně!
pteryx
Je to dumping
Rozumné státy vč. Rakouska podporují svoje výrobce. Zabavení lokomotivy Škodovce při homologaci v Rakousku do všeho krásně zapadá. Je to past.
Jablkon
Re: Je to dumping
past? coze? jaka? v RailJetech snad leda v tom, ze CD zbrkle, byt levne, nakoupi nevhodne soupravy...
.
nevim, nejak z toho nevidim, proc by Skodovka mela vehementne protestovat, proste mi vychazi, ze CD budou potrebovat vic 380ek... od Skodovky...
Qesospi Cobigan
Jééé, tady se někdo snaží navodit, že funguje konkurence
Blbost, konkurence nikdy nefungovala. Funguje jen "těžko dopadnutelná ruka trhu". Dráhy by to koupili tak jako tak.
Grimkin
Re: A proč se to kupuje
Jel jsi někdy ECéčkem? Tohle kupují pro mezinárodní rychlíky, takže to pojede třeba z Německa až.... kdo ví kam.
Nějaká dvě "okresní" města to spojovat nebude.
Jak najednou ČD dokáží / chtějí nakupovat moderní vozy, když už se tu pomalu objevuje konkurence... jinak by do toho nešly, stačily by jim Pendolina...
mezera
jak bez lokomotiv?
To je divné, cena je bez lokomotiv ... Ale pendolíno je souprava a toto jsou jen vagony? Na obrázku je lokomotiva nebo ne? To jako před to dáme další lokomotivu? Tomu nerozumím ...
Pod pojmem špičkové rychlíky si tedy máme představit vagony, je to tak?
Hekynen druhý
Re: jak bez lokomotiv?
Už je to tady v diskusi několikrát popsáno... To na obrázku je jen ŘÍDÍCÍ vůz, lokomotiva se připojí na druhý konec soupravy. Lokomotiva pak, dle směru, buď soupravu táhne (fíra je ve stroji) anebo tlačí (fíra je v řídícím vozu a stroj ovládá "dálkově").
fsp
Když jede "popředu"
a mašina ji tlačí, jsou strojvůdci na obou stanovištích nebo všechno ovládá ten v soupravě ?
kladnyhrdina
Re: Když jede "popředu"
Vždy je jen vpředu. V rakousku jezdí ve špičkách i dva railjety spojené, lokomotivy jsou uprostřed a řídící vozy na obou stranách. Řídí to vždy jen jeden strojvedoucí, jinak by to nemělo smysl. Chová se to jako ucelená souprava, kde jsou nějaké "motory" je cestujícím v podstatě jedno. Lokomotiva se kvůli údržbě snadno vymění, souprava se běžně v provozu nerozpojuje, má veškeré systémy propojené a řízené společným SW.
skromněřečeno
Škoda
Škoda škoda, myslím, že ŠKODOVKA se svým novým vlakem bombardier by mohla tento vlak zastát, nechápu proč Češi nenechávají peníze v republice, ale těžko soudit, třeba jsou ty vlaky opravdu výhodnější... Škoda se mohla díky tomu výrazně rozjet... to by bylo peněz mezi lidma, možná i méně nezaměstnanejch, ale asi je to opravdu tak výhodné, vždyť Rakousko blokuje škodovce homologizaci, celkem mi to zapadá do zatím světa bohatých lidí, jde o souvislosti, které si lidé neuvědomují a zatím stále cítí svatou pokoru k někomu v bentley, Ferrari, je otázkou jestli všichni tito úspěšní jsou tak moc úspěšní!
Bob-an
Re: Škoda
No zrovna škodovky se nijak extra nezastával - zakázky jsou schopni sehnat povětšinou jen v ČR (a že jich rozhodně nebylo málo), mají zázračnou ziskovost na svých produktech (a přitom je nejsou nijak výrazně schopni uplatnit mimo ČR), a tak kvůli "preferenci" škody to u nás zabalil siemens, který taky mohl dát práci domácím lidem a přitom by ozdravil domácí trh konkurencí škodě...
nekdotomusidelat
.
Jen škoda, že Češi který měli závody jako jsou Škoda, ČKD kupujou nejakou shnilotinu od rakouských prasat.
kladnyhrdina
Re: .
Komunistická mafie z ČKD vytunelovala z dráhy miliardu jako zálohu na Pendolina a peníze zmizely v inscenovaném konkurzu. Dnes v místě ČKD lokomotivka - kde se měla původně Pendolina vyrábět - stojí Sazka aréna jako symbol uzavřeného řetězce komunistických mafií.
Škoda Transportation je Appian group - Grossova upřímná oranžová privatizace. Nabízí ne úplně špatná vozidla, ovšem se špatným servisem a vysokou poruchovostí. Aby je mohli prodávat za výrazně předražené ceny proti cenám světovým, musí používat nestandardní obchodní metody. Proto je u nás Škoda v dopravních podnicích, na magistrátech i na dráze tak oblíbená.
Kvalitní a levná vozidla ze zahraničí do toho vnášejí alespoň trochu zdravé konkurence.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho
Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...
Tesla hlásí pokles tržeb i zisku, urychlí výrobu cenově dostupnějších vozů
Čistý zisk amerického výrobce elektromobilů Tesla v prvním čtvrtletí letošního roku klesl o 55...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...