Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další čistky v dopravě: končí šéf ČD Cargo i náměstek ze správy železnice

Ministr dopravy Radek Šmerda pokračuje ve velkých personálních změnách v podřízených organizacích ministerstva dopravy. Skončil šéf nákladní železniční dopravy i jeden z náměstků na SŽDC. Šmerda to potvrdil na tiskové konferenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mstuc

Hlavní je zachování

KORYT.

+1/0
22.6.2011 8:18

aldik7

cargo

nechápu proč propustili šéfa Carga, když ted někdy jsem četl, že oproti lonsku je ČD Cargo v dobrém plusu;-)

0/0
21.6.2011 17:34

whitepawn

Fiácký placený teplický doporučovatel Jirka

0/0
21.6.2011 19:55

Wabo

Re: Fiácký placený teplický doporučovatel Jirka

Máte a mysli Vodičku, nebo teplického doručovatele zpráv na www.vasevec.cz ?

0/0
22.6.2011 10:42

adua

odvolání

Je to dobře,že ministr dopravy Šmerda odvolává. Jenom by mne zajímalo kolik to odvolávání bude stát České dráhy na odměnách. Resp. kolik plaltů navíc dostanou odvolaní. Neznám případ,že by někdo dostal odstupné, když de facto byl ve zkušební době jako pan Fejk. Proti panu Fejkovi  osobně níc nemám, zoo vedl skvěle. Někdo se snaží napravovat a tím, že napravuje přichází státní rozpočet o další miliony. Je to lpořád dokola ve státním rozpočtu a proč by tak nebylo, chybějící částky nahradí ovčané vyššími daněmi. Teď už rozumím tomu, když říkal pan Kalousek,že zvýšení DPH strejně nic do státního rozpočtu nepřinese,zamázne se akorát černá díra. To je děs, stále dokola. Dělají lz nás stále větší a větší b.bce.!!

0/0
21.6.2011 16:08

true.true

Bárta a VV ztrácí vliv

Jako dobrou zprávu vnímám to, že vliv mafiánských Věcí veřejných na věci veřejné postupně slábne až snad jednou úplně skončí. Myslím, že ještě tak před měsícem by si to Šmerda nedovolil. R^

+1/0
21.6.2011 15:53

sergio

nevadí,nevadí....

brácha mě to osladí. Je místo u České pošty,v Čezu.....,tihle parchanti se o sebe dokážou postarat.

+1/0
21.6.2011 15:42

qvido31

A co ti níže postavení!!!!!

Těch podržtašek a otevř dveří na nižších postech u ČD i Cargo je panečku;-(;-(

+1/0
21.6.2011 15:11

Nitramdor

proc CD Cargo?

Vodicka dodrzel co sliboval a CD Cargo bylo razem slusne ziskove a je okamzite odejit... Jsem sam, kdo se pta proc?

Vzdyt konecne statni podnik fungoval jako kdyby byl v soukromem vlastnictvim a odmeny byly pruhledne a zalozene na vysledcich firmy. Preco presne tohle vsichni od statniho podniku chceme.

0/0
21.6.2011 14:22

naroznej

Re: proc CD Cargo?

Do toho nevidíme....

Navíc úspěch v čele státního podniku je hlavně o dobrých vztazích s politiky. Výsledky jsou až na druhém místě. Myslím si , že za zlepšeným hospodařením není ani tak výsledek práce pana Vodičky , jako spíše konec krize.

0/0
21.6.2011 14:26

matkoslav1

Re: proc CD Cargo?

Vodičku znám. Na rozdíl od něch paznehtů v parlamentě a vládě je to skromný kluk, který začal šetřit (prodal některá služební auta, které byly zcela zbytečné), dostal firmu i díky mnohem lepšímu marketingu či zkvalitnění nabídky do černých čísel a za to byl "poprávu" počesku odměněn - trafiku dali politickému kamarádíčkovi.

0/0
21.6.2011 14:40

Nitramdor

Re: proc CD Cargo?

Jo, nejak tak jsem to myslel. :-(

0/0
21.6.2011 14:41

whitepawn

Fiácký placený teplický doporučovatel Jirka

Taky ho znám.

0/0
21.6.2011 19:58

zadluzenicz

Re: proc CD Cargo?

možná se chystá privatizace a je třeba snížit hodnotu

0/0
21.6.2011 14:42

Nitramdor

Re: proc CD Cargo?

A to zni sice jako konspirace, ale pomerne uveritelna v nasem state.

Skoda, ze odvolani uspesneho manazera zanikne v tom mumraji okolo Ombudsmana Fejka.

0/0
21.6.2011 14:48

Wabo

Re: proc CD Cargo?

Jedna z možností je, že přestal přes veřejné zakázky posílat peníze politickým stranám. Navýšit touto cestou zisk o 350mil. by nebyl žádný problém, protože o navýšení zakázek v zájmu financování politických stran samozřejmě nejde o žádné drobné miliónky, ale spíš stamiliónky. Tím by se ovšem velkým stranám hodně znelíbil.

0/0
22.6.2011 10:48

gustawo

Fejk

neví ani co je 1435 a nesmí jít ke konkurenci??? To nemůže nikdo myslet vážně

0/0
21.6.2011 13:59

LongTallD

Re: Fejk

Možná již nastudoval hrábě, čuby,bobinu,hektora, papouška,kafemlejnek etc. a s tím by mohl konkurenci skutečně, ehm, ale opravdu skutečně zaujmout a těžce ohrozit samu podstatu státních drah...

0/0
21.6.2011 20:17

Wabo

Re: Fejk

Z čeho usuzujete, že držhubné pro Fejka za to, co zažil při jednáních představenstva ČD, se týká bobin a čub? Třeba nové aktuálnosti nabývá Duškova poznámka, jak se v ČD bojí ohnout pro tužku.

0/0
22.6.2011 10:55

Rosomak

Drážní inspekce

Jeden z mála orgánů, který tu začal fungovat...

Odvoláním Zdeňka Žáka v roce 2006 se zbavila železniční lobby nebezpečného šéfa, který nedržel basu o průserech, jak vidno, další pokus je zde...

Naopak vítám, že šéf inspekce jde hovořit sám do médií a nese kůži na trh s tím, co sdělí.

0/0
21.6.2011 13:51

pedr64

to je jak u blbečků na dvorečku

aby mohl Fejk dostat zlatý pdák, tak podepíšeme konkurenční doložku, která je de fakto úplně zbytečná, protože Fejk žádný odborník na dopravu není a za těch pár měsíců, co je na výplatní listině ČD se jím ani nemohl stát. Tak proč by o něj konkurence měla mít zájem?

0/0
21.6.2011 13:45

Petricek

Re: to je jak u blbečků na dvorečku

Fake expert na přepravu slonů osobními vagóny :-)

0/0
21.6.2011 13:46

sanvean

Re: to je jak u blbečků na dvorečku

za 6,5 mil odstupnýho mu nevadí být za hňupa ;-€

0/0
21.6.2011 13:48

firkraag

Re: to je jak u blbečků na dvorečku

4x 250 000 co měl doteď + 9x 250 000 konkurenční doložka. Tzn. 3 250 000 kč za 13 měsíců, z nichž pracoval jen 4. A za ty se z něj stal "odborník".

0/0
21.6.2011 13:55

sanvean

Re: to je jak u blbečků na dvorečku

jenže to je info pro novináře a pro plebs, jinak 24x 270

0/0
21.6.2011 13:59

Wabo

Re: to je jak u blbečků na dvorečku

Jak víte, O ČEM má Fejk držet ústa?

On tak rád chodí do médií, kdoví, co všechno by bulváru vyklopil.

0/0
22.6.2011 10:57

Petricek

No možná ani nešlo o lídra,

ale o to jak dostat do VV peníze. Úplně čistá práce. Jak to bylo tehdy s těmi nápady a % z těch realizovaných akcí? Fejk měl 350 tis. s odměnami a pokud z toho odvedl třeba 100 litrů do srany tak ..... Nějak se začít musí. Malá ryba taky rybPak by dostal nějaký ten milion odměnu na konci roku atd atd.

0/0
21.6.2011 13:44

Wabo

Re: No možná ani nešlo o lídra,

Pravděpodobné. Veverky se teprve učí.

U velkých stran to už léta bývá např. 15% pro odměněného, 85% pro stranu.

0/0
22.6.2011 11:00

patolok

viníkem je pan Bárta

nojo... jenže v jiných rozhovorech pan Žaluda řekl, že pan Fejk mu byl doporučen, pan Šmerda řekl, že pan Fejk byl dosazen panem Bártou a o panu Bártovi se ví, že pana Fejka chtěl použít jako regionálního lídra, čili jako takového malého pana Johna, takže dosazení pana Fejka panem Bártou bych označil jako fatální manažerské selhání a vyvodil bych z toho osobní odpovědnost pana Bárty... ne? nejsem si totiž jist, jestli pan Žaluda byl schopen oponovat rozhodnutí pana Bárty, respektive, jestli mu pan Bárta ještě neoznámil, co všecko na něj ví  ;-)

0/0
21.6.2011 13:38

Kmetek

Výměna trafik

;-€Rv

0/0
21.6.2011 13:30







Najdete na iDNES.cz