Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči vjeli na nový úsek dálnice D1 u Hulína. Přiblížili se Přerovu

Dálnice D1 se protáhla o sedm kilometrů. Na úseku z Hulína na Kroměřížsku do Říkovic na Přerovsku se nachází i největší mimoúrovňová křižovatka v Česku. D1 tak už chybí posledních 24 km kolem Přerova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

acebeny

d1 jede

d1 jede

0/0
12.7.2011 8:24

Blackhawks

aha s usekem Prerov-Lipnik se nepocita???

tak to smog jen tak z prerova nevymizi....

0/0
12.7.2011 7:57

Neumětel

Re: aha s usekem Prerov-Lipnik se nepocita???

Počítá. Jde jen o to, kdy. V  nejbližších pěti letech to stejně nevidím.

0/0
12.7.2011 11:07

eurogo

Vtipný

ta fotka Otevření nového úseku dálnice D1 mezi Hulínem a Říkovicemi, tam na obrázku nevidím vůbec ale žádné starší auto. samý nový naleštěný :D

0/0
11.7.2011 23:48

Fungy

hm

Každý rok nových 7km dálnice a v tisku zpráva o nové největší mimoúrovnové křižovatce předtím Opatovice potom JZ okruh Prahy ted u Přerova;-D

0/0
11.7.2011 22:28

Trupman

Re: hm

Ona velikost se asi těžko definuje. Moravská křižovatka je největší z hlediska počtu křižujících se D a R, naopak opatovická křižovatka má zase nejvíce úrovní.

0/0
12.7.2011 15:08

p_n_2

Který politik z Přerova že má nakoupené ty pozemky?

0/0
11.7.2011 21:41

master19

Re: Který politik z Přerova že má nakoupené ty pozemky?

Zatím žádný, takže není důvod vykupovat...

0/0
12.7.2011 8:18

burcak vypity

D8

Připojím názor ke kritizované D8. Uvědomte si, že D8 spojuje především Prahu s Berlínem, ale co spojuje s čím D1? ;-)

0/0
11.7.2011 21:40

prasák

Re: D8

D1 je spojnice praha ostrava a třeba i varšava řím v rámci transevropského balticko adriatického koridoru.

0/0
11.7.2011 21:47

burcak vypity

Re: D8

Do Waršawy odjakživa z Prahy přes WroclaW a nikoli Ostravu.

0/0
11.7.2011 21:50

pomocný učitel Václav Poustka

Re: D8

A jak od vídně?

0/0
11.7.2011 21:52

prasák

Re: D8

A někdo mluvil o spojení praha varšava? To tak mohl číst jen úplnej pragocentrista. ;-D

0/0
11.7.2011 22:04

burcak vypity

Re: D8

IMHO: když jsme nakousli tu Prahu. ;-) Tak dle mého soudu jednoznačně nejdůležitější dálnice je stavba pražskýho okruhu, tedy rychlostní komunikace. Vše ostatní může počkat, naneštěstí o dálnicích rozhodují pražáci.

0/0
11.7.2011 22:07

prasák

Re: D8

Ta je připravená ta stavba?

0/0
11.7.2011 22:08

burcak vypity

Re: D8

Na papíře asi 30 let, jako ta D8. :D

0/0
11.7.2011 22:11

prasák

Re: D8

D1 má územní rozhodnutí a v úseku přerov lipník i stavební povolení a vykoupené pozemky, takže se může stavět.

0/0
11.7.2011 22:22

prasák

proč stavět D8 ???

Intenzita dopravy například lovosice - teplice je zanedbatelných 8.545 aut denně !!!!! To není ani ekonomické stavět na tohle dálnici proboha. U nás máme ulice, kde projede denně víc než 15.000 aut. Nechápu, kdo tlačí pořád tuto z tohoto hlediska vůbec ne akutní dostavbu D8.

0/0
11.7.2011 21:22

Milhaus1

Re: proč stavět D8 ???

a dalších cca 10000 aut jede trasu Lovosice Ústí a hned jsme na jiných číslech, viď?

+1/0
11.7.2011 21:32

prasák

Re: proč stavět D8 ???

A ještě přičteme D1 u prahy 90.000 aut denně, ne. ;-D Nemůžeš sčítat různé silnice, to jsi kouzelník.

0/0
11.7.2011 21:45

Milhaus1

Re: proč stavět D8 ???

Kámo, ty nevíš o čem mluvíš... . Většina co jede Lovosice - Teplice ak pokračuje dál na Dresden, to stejné je trasa Lovosice - Ústí. doporučuji mrknout nejdřív na mapu;-)

0/0
11.7.2011 21:50

prasák

Re: proč stavět D8 ???

Kámo, ale silnice se staví proto, když je nějaká přetížená a to tam žádná není. Že je tam několik silnic a z nich na žádné víc jak deset tisíc aut je jasná známka toho, že tam není třeba nic akutně řešit. Nechápu, kdo tlačí tu D8 a proč.

0/0
11.7.2011 22:07

burcak vypity

Re: proč stavět D8 ???

Zásadní omyl, chybí obchvat Lovosic, takže veškerý kamiony jedou přes město, dále se v Lovosicích sbíhají tyto okrsky, takže je tam permanentně ucpáno, dále jste evidentně nikdy nejel přes Paška pole v zimě a kličkoval v kopci mezi uvíznutými kamiony. atd...

0/0
11.7.2011 22:10

prasák

Re: proč stavět D8 ???

Ucpané je kdekteré město a ty intenzity tam prostě nejsou.

0/0
11.7.2011 22:54

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: proč stavět D8 ???

taky musím říct, že vlastně Praha je dobře průjezdná na rozdíl od menších měst.

0/0
11.7.2011 23:33

Fungy

Re: proč stavět D8 ???

Tak ono zas taková sranda o všední dny není když většina z těch aut jsou kamiony..

0/0
11.7.2011 22:31

Milhaus1

Citace:

"Stát chce do roku 2015 postavit ještě úsek úseku z Přerova do Lipníka nad Bečvou. Jenže se zbývajícím úsekem z Přerova do Říkovic se zatím nepočítá" Tomu se říká KONCEPCE!!! Takže dál všichni budou jezdit po R46 z Vyškova přes Prostějov do Olomouce a pak na Lipník... .;-(

0/0
11.7.2011 20:48

Highdriver

To je slávy, jako by už bylo hotovo

Ještě pořád zbývá postavit 23km kolem Přerova aby byla D1 kompletní a nemuselo se jezdit na Ostravu po katastrofální a zastaralé R46...

0/0
11.7.2011 18:20

pomocný učitel Václav Poustka

Re: To je slávy, jako by už bylo hotovo

Já jezdím stejně na Kroměříž - Přerov - Lipník. Je to rychlejší a kratší. A z R46 mám noční můry kdykoliv jsem nucen po ní jet.

0/0
11.7.2011 18:22

toxxik

Re: To je slávy, jako by už bylo hotovo

zajimave, o kolik by to mohlo byt rychlejsi, kdyz se stejne z Rikovic musi trcat pres Prerov az do Lipniku... ?

0/0
12.7.2011 0:52

ukasek

vyhozený love

Absolutně zbytečná stavba! Radši dostavte D8 Rv

0/0
11.7.2011 18:02

mircxxx

Re: vyhozený love

každému se to zdá jinak, čech chce D8, moravák zase obchvat přerova. a druhé se mu zdá zbytečné

0/0
11.7.2011 18:07

pomocný učitel Václav Poustka

Re: vyhozený love

Asi tak nějak.

0/0
11.7.2011 18:10

ukasek

Re: vyhozený love

Pár let života jsem strávil v Olomouci, takže vim, že Přerov potřebuje obchvat jako prase drbání. To ale nijak nesouvisí s dálnicí v úseku Kroměříž-Hulín, tam je naprosto zbytečná a mohla se stavit až jako poslední úsek bůhví kdy.

0/0
11.7.2011 19:59

pomocný učitel Václav Poustka

Re: vyhozený love

Úsek D1 který by zároveň tvořil obchvat Přerova už mohl být deset let hotový. Ale to bychom nesměli mít totálně zkorumpované politiky na všech úrovních.

0/0
11.7.2011 20:13

master19

Re: vyhozený love

To je nesmysl. Na co by byl obchat Přerova, když by nikam nevedl? A úsek Kroměříž-Hulín byl naprosto stěžejní pro napojení Zlína na dálnice a záchranu kolabujícího Hulína.

0/0
11.7.2011 20:14

orangexx

Re: vyhozený love

100% souhlas... Kdo nezažil průjezd Hulínem před dostavbou dálnice, tak nedokáže pochopit, co se tu x let zažívalo...

Na průjezd obcí cca 1 km jsem si pravidelně nechával prostor 45 -60 min. podle spičky.  Čekat v 2-4km dlouhé zácpě na průjezd dvou kruháčů bylo šílené. Navíc bylo uplně jedno z kterého ze 4 směrů ( Zlín, Kroměříž, Přerov, Holešov ) člověk přijel.

0/0
11.7.2011 22:13

prasák

Re: vyhozený love

To si děláš legraci, úsekem nedostavěné D8 jezdí podle sčítání dopravy ani ne 10.000 aut denně. Nechápu, co tam pořád chtějí stavět. To jsou teprve vyhozené peníze.

0/0
11.7.2011 18:15

tmx

Re: vyhozený love

No jenže tam jsou de facto 3 silnice mezi Lovosicemi a Ústím, pokud sečteme intenzitu na nich, dostaneme se na tak 22-25 tisíc, tam ta dálnice je opravdu potřeba. Čímž neříkám, že dostavba D1 potřeba není.

+1/0
11.7.2011 20:16

prasák

Re: vyhozený love

A proč bychom jako sčítali tři silnice. Rozhodující je, kolik jede po jedné silnici. A tam jede asi 8 tisíc denně.  Z tohoto hlediska je D1 u přerova násobně potřebnější.

0/0
11.7.2011 21:24

autor_tohoto_blogu

Re: vyhozený love

Panebože, vy to nepochopíte. Touto logikou by nebyla potřeba ani dálnice z Prahy do Brna, protože ty desetisíce aut se mohly valit po silničkách ve dvaceti různých variantách... Hlavně tady řešíme co má prioritu, a stejně to na téhle diskusi absolutně nevisí. Debatujme si tady, co má prioritu, a vláda mezitím zase postaví nějaký přiblblou megakřižovatku co nedopatřením namrzá nebo vyhazuje nebo se propadá apod. Jak napsal nějaký kolega v jiné diskusi, a musím souhlasit, dálnice v ČR mají zpoždění už 70let a to VŠECHNY!! Jinak já jsem částečně i profesionální řidič a trápí mě všechny tyto dálnice co popisujete - dávno je potřeba jak hotová D1 (mohli bychom ji přejmenovat třeba na D84 protože priorita vyjádřená i zkratkou D1 je jaksi mimo... ), tak D3 na Budějovice, D8 na Německo, to samé dálnice na Karlovy Vary a Aš. U nás tady pokračování z Hradce na polské hranice, dálnice na Vídeň a taktéž R35 od Žitavy, kam se z Berlína staví dálnice, u nás tedy Liberec - Hradec - Mohelnice.

0/0
12.7.2011 0:46

autor_tohoto_blogu

Re: vyhozený love

Jenže přátelé, celé naše plkání tady je nanic. A víte proč? Protože PANDURY dálnice nepotřebují!!! Je mi zle jak se řekne slovo pandur a nejradši bych šel někoho vydefenestrovat!! [>-]

0/0
12.7.2011 0:47

prasák

vyhozené peníze

Bez dokončení úšeku přerov lipník se dá říct, že tady byly na té stavbě D1 do říkovic utopeny zybtečně desítky miliard, protože tudy zatím nemá důvod nikdo jezdit. Doufám, že pro ODS bude dokončení opravdu prioritou, jak povídal premier, protože dokončení D1 slibovala ODS ve volebním programu 2006 do roku 2010 a dnes je nemýlím-li se 2011 a ještě nazačali stavět.

0/0
11.7.2011 17:59

pomocný učitel Václav Poustka

Re: vyhozené peníze

A ani nezačnou.

0/0
11.7.2011 18:01

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: vyhozené peníze

začnou znovu čistý list

0/0
11.7.2011 23:34

prasák

projel

Hned jsem to projel, ale neměl jsem z toho úseku nějaký dojem novosti. A nechápu, jaké výhody má ten beton, na kterém auto skáče už na novém.

0/0
11.7.2011 17:53

hugo.tom

Re: projel

česká specialita betonové dálnice. Řek bych, že ta to můžeme děkovat betonové lobby.Rv

0/0
12.7.2011 7:39

Dusan321

Hazeni perel svinim

Osobne prilis nechapu proc je D1 na Ostravu takovou prioritou, kdyz i podle mereni vyuziti jiz dostavenych useku jde o region s minimalni potreby dopravy a narozdil od jinych mist tam uz nyni nejsou zadne vetsi problemy s kapacitou silnic. Prioritou by melo byt zejmena dalnicni spojeni s Rakouskem se kterym nemame jediny dalnicni spoj a pak dostaveni dalnice na Drazdany, coz je nas nejvetsi obchodni partner a jiny dalnicni spoj s touto zemi miri do uplne jine casti.

0/0
11.7.2011 16:54

Huckelberry Švédd 4

Re: Hazeni perel svinim

... heléé.... nebudeš ty z Prahýýýýý ??? :-/

0/0
11.7.2011 17:15

oldzin

Re: Hazeni perel svinim

Hele, co a by se morávaci vrátili na stromy a koupili si žebřiňáky. [>-]

0/0
11.7.2011 17:18







Najdete na iDNES.cz