Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česku hrozí vyplácení desítek miliard slovenským důchodcům

Český důchodový systém se potýká s nedostatkem peněz a vláda horečně řeší, jak výplatu penzí do budoucna zajistit. Jenže zemi teď navíc hrozí, že bude muset vynaložit desítky miliard korun ročně na to, aby dorovnala penze slovenským důchodcům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Silvia1111

hm

Tak milí obyvatelia ČR!

Asi si málokto uvedomuje, že ide o viac menej populistický článok...kebyže niekto z Vás pracuje 20 rokov v Rakúsku, kde odvádzal dane, tak

odkial by mal brať asi dochodok?

Nejde nahodou iba o populizmus, a to že máte nedostatok financií na

vyplácanie dochodkov jednoducho prekryť nejakých škandálom?

0/0
16.7.2011 11:33

Vlada_07

Re: hm

Samozřejmě že máte pravdu. Divím se, že takovou populisticku pitomost je schopen někdo za střízliva napsat. Dluhy se v normální zemí platí, tou normální zem,í ovšem není ČR.

0/0
17.7.2011 14:35

barb.udo

Re: hm

... kdo komu co dluží?

0/0
17.7.2011 17:22

libynn

Re: hm

souhlas!

0/0
17.7.2011 14:57

HeadShotSeven

Bruselský diktát / aneb máme co jsme chtěli

A co češi pracující tehdy na Slovensku? Platí to i pro ně, nebo se zas zvýhodňuje jen jedna strana?  EU  Rv

0/0
14.7.2011 14:49

bbybonek

Re: Bruselský diktát / aneb máme co jsme chtěli

Tam mají mizerné důchody, takže není co dorovnávat.

0/0
16.7.2011 11:45

libynn

Re: Bruselský diktát / aneb máme co jsme chtěli

máš to v článku

0/0
17.7.2011 15:46

zazdenek

článok je nepresný,

samozrejme sa to týka len tých ktorý v dobe pred rozdelením pracocali vo firme zo sídlom v dnešnej ČR......

0/0
14.7.2011 10:24

arogancemoci11

nejprve jsem myslel, že se jedná o Slováky,

kteří tehdy pracovali na území dnešní ČR, ale z tohoto mi plyne, že se jedná o VŠECHNY slovenské důchodce. Šmankote, kde to jsme???? Vždyť republiku chtěli rozdělit PŘEDEVŠÍM oni, tak ať si to teď vyžerou.

0/0
13.7.2011 22:28

Koly

Re: nejprve jsem myslel, že se jedná o Slováky,

hahaa,, to nasere,,, uz vam to tam dobre pada a este aj toto :)

0/0
14.7.2011 16:08

arogancemoci11

Re: nejprve jsem myslel, že se jedná o Slováky,

Ynteligenciá prehovorila

0/0
14.7.2011 16:11

bbybonek

Re: nejprve jsem myslel, že se jedná o Slováky,

zatím padá iba euro:-P

0/0
16.7.2011 11:46

pravicový zloděj

CO JE TO ZAS ZA PTÁKOVINA

SLOVENSKÝM DŮCHODCŮM AŤ TO DOROVNÁVÁ SLOVENSKÝ ŠTÁT!!!!!!;-O;-O;-O;-O;-O

+2/0
13.7.2011 20:58

Vlada_07

Re: CO JE TO ZAS ZA PTÁKOVINA

Rv

0/0
17.7.2011 14:39

lbc59

tok peněz

To že se opět jedná nějaké o variantě toku peněz na Slovensko moc nepřkvapuje.Obráceným směrem by to překvapení bylo

0/0
13.7.2011 20:49

asiplavam

Re: tok peněz

Práveže prekvapuje. Aspoň Slováci sú z toho prekvapení veľmi.

0/0
13.7.2011 21:35

Sarulinka

No nic...

Po precteni clanku a nasledovne i diskuze se smeji nad neschopnosti par jedincu z CR to plne pochopit. Jakmile se ovsem pouzije spojeni 'Slovakum a vyplacet' jde nejspise mysleni mimo.

0/0
13.7.2011 20:15

Sarulinka

Pro Macacka...

Nebudu si tu davat praci, ale presne te vystihl, komiku. Na SME nejsi nic nez ubohy, a zde budes psat, ze chodte si Slovaci na sve stranky? Ty jsi omyl, skoda, ze te doma od malicka tolerovali. A skoda, ze tu neni ignore list, s tim ses familiarni ne? ;-DRv

0/0
13.7.2011 20:10

macacek

ach ti slovaci

to jsou dobry prispevovatele tady... jak nas porad predhaneji a jak je slovensko ekonomicky tygr... a porad tu saskuji s nejakyma cislama a velci machri a slovaci... bohove proste.... a zatimco to slovensko nas predbiha cim dal vic, tim vic slovaku sem chodi makat a studovat... a nejen do cech, ale cely se to tam vylidnuje... ale su to majstri sveta.... porad se chteli odtrhnout a kdyz maji ten slovensky raj, vsichni lezou sem..... slovaci raus do tater a tam se placejte po ramenou, jaci jste skvely....

0/0
13.7.2011 18:55

asiplavam

Re: ach ti slovaci

A preco nenapises "Slovaci raus" aj do diskusneho fora SME, kde si registrovany? Sa bojis, alebo co?

+2/0
13.7.2011 19:01

macacek

Re: ach ti slovaci

no hrozne se bojim, ze zautoci mocna slovenska armada a srovna prahu se zemi... to by pak ale slovaci nemeli kde makat a studovat, co? jinak tady jsou krasny slovensky prispevky...

0/0
13.7.2011 19:03

asiplavam

Re: ach ti slovaci

Som sa pytal jasne, nie? Preco tam vystupujes ako ublizeny chudacik, ktory ma srdce na dlani ale jemu zakazdym ukrivdia? Len co prides na ceske forum, pises inak. "Slovaci su hnoj, odpad ludstva"(to bolo pri clanku o futsale), teraz "Slovaci raus". Neulavilo by sa ti, keby si sa k tej averzii prihlasil naplno a prestal saskovat?

0/0
13.7.2011 19:10

macacek

Re: ach ti slovaci

nevim o tom, ze bych tam tak vystupoval, juraji.... a nebudu psat na slovenskou diskusi, ze slovaci raus, kdyz je to slovenska diskuse.... porad hlasate: slovensko slovakom.... a ze na slovensku po slovensky.... tak si tam zustante v tom svym milovanym slovensku a sem nelezte... kazda mince ma dve strany, juraji...

0/0
13.7.2011 19:13

asiplavam

Re: ach ti slovaci

Ale ano, ano, vystupujes. Nenapises tam raus, ale ako vianocne prianiesusedom  zazelas, aby sme sa tam v novom roku vsetci poriadne pohadali a pobili, to nam vraj ide najlepsie. No ako chces, mne je to sumafuk.

BTW nie som Juraj, ani neviem, kto by to mal byt.

0/0
13.7.2011 19:19

macacek

Re: ach ti slovaci

jasne... tak si to mysli..... hele bez radsi strazit jizni hranici pred madarskym nepritelem.... aby nevyuzil tve nepozornosti, juraji... spravny slovensky bojovnik od rodu kristovo musi byt vzdy pripraven :-D

pro me ses juraj... na tvym jmenu mi moc nezalezi, at uz jsi fery, laci nebo zdeno....

0/0
13.7.2011 19:21

asiplavam

Re: ach ti slovaci

Este raz-ako myslis. Caves.

0/0
13.7.2011 19:23

xino

Re: ach ti slovaci

aha čecháček je v koncoch ako správny český pepík argumentuje maďarmi.To máte už v génoch že sa všetci v tomto tak podobáte?

0/0
13.7.2011 19:31

asiplavam

Re: ach ti slovaci

Nechaj tak, prosim Ta.

0/0
13.7.2011 19:33

macacek

Re: ach ti slovaci

bez radsi doplnit piti v supermarketu nebo nahodit stenu, aby ti nezaschla malta, hrdino...

0/0
13.7.2011 19:33

xino

Re: ach ti slovaci

už si rozpálený do červena čecháčku a je to vidieť podľa toho že píšeš hlúposti.

0/0
13.7.2011 19:45

chartman

Re: ach ti slovaci

Chovejte se tu jako host, nejste tu doma.

0/0
13.7.2011 19:55

xino

Re: ach ti slovaci

Starajte sa o seba a nestrkajte nos do iných zadkov pane.

0/0
13.7.2011 20:26

Sarulinka

Re: ach ti slovaci

;-D Komiku.....Rv

0/0
13.7.2011 20:06

Oerteplur

A co teprve až budou chtít důchody Slováci, Ukrajinci, Rusi

a Vietnamci, kteří tady dnes už několik let pracují ;-D;-D;-D

0/0
13.7.2011 18:34

polednice

Re: A co teprve až budou chtít důchody Slováci, Ukrajinci, Rusi

Hehe no a kdo by tak mohl chtít dorovnat důchody ? No přeci Kubánci... Pamatuju si tady nějekého Juantorenu, 3 áčka týdně, každou sobotu někomu rozbil hubu a nebo mu byla rozbita... a na festivalu politické písně dole v hale zpíval venceremos společně s Deanem Readem a Plameny.....

0/0
13.7.2011 22:25

Wrunx

ČR dodnes nebyla schopna

ani dorovnat schodky předrevolučních důchodů na odpovídající inflační koeficient, stále dluží vlastním důchodcům miliony kč. Že by se taky vyplatilo obrátit se na Evropskou mumii?

0/0
13.7.2011 17:31

asiplavam

Slovutna EU

ma pravo statom diktovat, ci mozu svojim obcanom vyplacat prispevky, alebo nie? To som nevedel. Celkom absurd, myslim si.

0/0
13.7.2011 17:02

kostej_

pokud se při tom zavede povinnost

všech Slováků platit sociální pojištění do české pokladny, nevidím problém. V opačném případě bych požadoval navrátit všechny dotace, které jsme na Slovensko posílali nad rámec jejich HDP.

0/0
13.7.2011 16:29

indnes

Re: pokud se při tom zavede povinnost

No, priatelu, len aby ta niekto nevzal za slovo, lebo by sa mohlo ukazat, ze nie slovaci su dlzni cechom. Alebo snad dalsi, co tu bude tvrdit, ze zastavenim penezotokov na Slovensko, sa v Cesko neviete zbavit prebytkoveho statneho rozpoctu, staviate dialnice ako vo Svajcu, podporujete EU, ktora je len vdaka Vam v ciernych cislach a preto si mozete dovolit prefinancovat Promopro, pandury, gripeny, a uz nekrast .

Ako je to mozne, ze ako ste prestali Slovensko dotovat, tak sa zaostavanie v HDP za poslednych 10 rokov znizilo z 62% pri rozdeleni na sucasnych 92 %.? Asi je to tym, ze sa Slovensko uz neda z federalu (Pha) okradat. Alebo Vy ste nikoho nikdy neokradli a iba teraz to skusate sami na sebe ?8-o

0/0
13.7.2011 16:38

emil2

Re: pokud se při tom zavede povinnost

Tak jste se vykecal?

0/0
13.7.2011 16:57

Vanguard

Re: pokud se při tom zavede povinnost

V roce 1918 jste maximálně pásli ovce a drátovali hrnce...napiš mi, jaký byl tehdy na SLovensku průmysl, OK?

0/0
13.7.2011 17:21

asiplavam

Re: pokud se při tom zavede povinnost

A ty zasa skus v pokoji napisat, aky je na Slovensku priemysel dnes.

0/0
13.7.2011 17:40

turnbull

Re: pokud se při tom zavede povinnost

Cely priemysel sa vybudoval za Slovenskeho statu a tak to malo aj zostat,nikto sa vam neprosil aby ste nas nasilu po vojne znova pripojili,ved na Slovensku nevyhrali volby komunisti ako u vas.A ze su u nas luky a ovecky,vsak to je len dobre.Co sa iba v Cesku robilo a na Sk vsetci ludia sedeli doma?Ked sme sa rozdelovali,nepamatam si v  mojom okoli,ze niekto chcel rozdelenie,bola to iba politika.Nadavas tu na Slovakov,ale ved je to iba smiesne a trapne,Slovaci to nevymysleli,sami ste si podali navrh na EU sude.A taky rozdiel tam nebude,ja som dlhe roky robila s dochodkami,na Sk bola kazdy rok valorizacia a viem ake maju aj v Cesku dochodky,tiez to nie je velka slava,zalezi koho porovnavas.Napr,moj pradedko nepasol ovecky,prisiel o nohu v I.svetovej vojne v Taliansku,tak dostal zivnost,trafiku a krcmu,takze sa nemali tak zle ako by si si zelal.

0/0
14.7.2011 1:00

asiplavam

Re: pokud se při tom zavede povinnost

A ako by si tie "dotacie" asi tak vycisloval, ked tie ekonomiky tvorili celok. Povedzme, ze v Ziari nad Hronom sa vybuduje hlinikaren, ktora vyraba hlinik pre fabriku v Cechach, ktora z neho vyrobi produkt, ktory sa predava v celej republike.

0/0
13.7.2011 17:06

Richard Hardon

Jakto, kdyz pravnimi nastupci CSFR snad jsou obe tyto zeme

a jedna se o obcany zijici v jedne z nich? Jakym pravem by zrovna pro ne mela tim spravnym pravnim nastupcem byt zrovna ta zeme, ze ktere nezije?

0/0
13.7.2011 15:55

dampfer

Re: Jakto, kdyz pravnimi nastupci CSFR snad jsou obe tyto zeme

protože v Praze rozhodují Slováci ((mluví česky, většinou))-- absolventi čes.vys.škol-- proto se nemůže snížit stav ministerských úředníků a v dalších stovkách různých centrál úřadů

0/0
13.7.2011 16:13

ondrej80

Re: Jakto, kdyz pravnimi nastupci CSFR snad jsou obe tyto zeme

No stejnym pravom, ktore nas poslalo v hokeji do cecka a podobne. Toto uz su zakony medzinarodne :)

0/0
13.7.2011 16:33

Richard Hardon

Re: Jakto, kdyz pravnimi nastupci CSFR snad jsou obe tyto zeme

zkus to prosim jeste jednou  a pomaleji...

0/0
13.7.2011 16:34

indnes

Re: Jakto, kdyz pravnimi nastupci CSFR snad jsou obe tyto zeme

No kedze sme mali ako nastupnicke staty rovnake povinnoste, tak by logicky malo platit, ze aj prava su tie iste.

Po rozdeleni federacie statna repre. v hokeji v Cesku ostala v skupine "A" a Slovenska repre. bola presunuta do kategorie "C". (Nevravim, ze ste neboli v hokeji lepsi, ale bavime sa o rovnakych pravach)

[>-]statna vlajka CSFR patrila obom narodom a napriwek zmluve o rozdeleni, kde sa hovori, ze ziaden nastupnicky stat si nemoze prisvojovat statne symboly zaniknuteho statu, ju CR pouziva a prisvojila si ju. (nevravim, ze mi to je nejako extra luto, ale bavime sa o rovnakych pravach)

Podobne to bolo pri CSA, CSSD, CSOB, a mnohych inych veciach.

Ale podla Masarykovho "Nebat se nekrast" sa niet comu divit, ze to nechapes.

0/0
13.7.2011 16:46

indnes

Re: Jakto, kdyz pravnimi nastupci CSFR snad jsou obe tyto zeme

preboha nie CSSD ale CSD. (fuj, to som sa zlakol)

0/0
13.7.2011 16:52