Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozladěný Obama prý opustil jednání s republikány ohledně dluhu USA

Ve Spojených státech se zadrhla už tak komplikovaná jednání mezi Bílým domem a republikány o zvýšení stropu pro státní dluh. Prezident Obama je podle amerických médií ve středu rozladěný opustil, když se střetl s šéfem republikánské většiny ve Sněmovně reprezentantů Erikem Cantorem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zmensvoubudoucnost

OBAMA = LHAŘ

http://www.youtube.com/user/reformycz#p/search/0/S_QL3swhoTw    !!

0/0
15.7.2011 7:28

arogancemoci11

Ano, to je levice.

Zadlužovat, zadlužovat, zadlužovat.

0/0
14.7.2011 19:15

thepatamat

Re: Ano, to je levice.

PRAVICE krást, krást, krást, pardon vlastně tunelovat, tunelovat, tunelovat....

0/0
15.7.2011 7:58

arogancemoci11

Re: Ano, to je levice.

Samozřejmě, soudruhu. Jediný zavřený ministr (Svoboda za rozkrádání) byl pravičák jako víno, jenž náhodou zrovna nosil legitimaci ČSSD, zázračně zbohatnuvší božský JUDr. byl pravičákem od narození a Sobotka který si za státní peníze pořídil byt, tak to je pravičák ze všech pravičáků nejpravicovější.

0/0
15.7.2011 8:18

(š)moula

Re: Ano, to je levice.

Co má co společného Obama s levicí.!!

Váš příspěvek byl úplně mimo mísu. Na hloupý příspěvek hloupá reakce a následně už zcela zbytečná argumentace.

0/0
15.7.2011 8:37

arogancemoci11

Re: Ano, to je levice.

Obama je, v americkém vnímání politického spektra, levičák jako poleno. Tu mísu máš položenu někde jinde.

0/0
15.7.2011 9:22

Čojo Čagas

Re: Ano, to je levice.

Ta loutka a levičák? Víte vůbec, kdo ji vodí? Podívejte se jaké má poradce. Odkdy tato skupina patří k levici?

Zachraňování bank? Možná ten jeho nápad se zdravotnictvím? Uvidíme,zda dokončí volební období?

0/0
15.7.2011 11:02

Noli tangere circulos meos

jak globalizace znicila americky sen. cti a neplacej

http://endoftheamericandream.com/archives/how-globalism-has-destroyed-our-jobs-businesses-and-national-wealth-in-10-easy-steps

0/0
14.7.2011 13:33

Ulrich

Re: jak globalizace znicila americky sen. cti a neplacej

Jdi už s těmi komunistickými kydy do háje. Jednou to stačilo. Americkou ekonomiku ničí stát svými daněmi a regulacemi.

0/0
14.7.2011 14:13

Noli tangere circulos meos

Re: jak globalizace znicila americky sen. cti a neplacej

i to je v clanku podchyceno, proto pisu cti a neplacej. Nebudes mi verit ale nazor odbornika a ma zkusenost, je mi prijatelnejsi nez tvuj  Vseznalkovsky. :-)

0/0
14.7.2011 15:09

certik_bertik

Re: jak globalizace znicila americky sen. cti a neplacej

to jste četl v Ohníčku, nebo Mateřídoušce?

0/0
14.7.2011 15:20

Ulrich

Re: jak globalizace znicila americky sen. cti a neplacej

To dá rozum. A na periodika minulého režimu s nostalgií vzpomínáte pouze vy.

0/0
14.7.2011 16:26

Rodogon

Re: jak globalizace znicila americky sen. cti a neplacej

Ekonomika je svinstvo a ničí Člověka! Každého člověka na Zemi v zájmu tvých psovodů - zločinných Antilidí! Smrt jim i Tobě! Viva revolution global!!!- http://gci-icg.org/leaflets/imf_cz.htm

0/0
14.7.2011 16:30

Ulrich

Re: jak globalizace znicila americky sen. cti a neplacej

.... Hmmmm... Drsné. Díky za zajímavý odkaz na vaše extremistické stránky. Početl jsem si. Pochopil jsem správně, že jste nešťastní a chcete řešit svoji frustraci zabíjením a kradením ve velkém měřítku?

0/0
14.7.2011 16:54

Larry Matejka

USS Titanic se povážlivě naklání

0/0
14.7.2011 13:29

ELAPHURUS

Re: USS Titanic se povážlivě naklání

Musíme napochodovat ke strejdovi do Číny, aby nám půjčil na ruletu pár jüanů ;-D

0/0
14.7.2011 13:39

Larry Matejka

Re: USS Titanic se povážlivě naklání

;-DR^R^;-D

0/0
14.7.2011 20:27

Noli tangere circulos meos

co nici ameriku?

As most Americans stand around waiting for the U.S. economy to return to “normal”, there is a never ending parade of jobs, businesses and wealth heading out of the United States.  The jobs and businesses that are leaving are gone for good and will not be coming back.  This is causing unemployment to soar and government debt to skyrocket but our politicians are doing nothing about it.  Instead, politicians from both parties keep insisting that they will solve all of our problems if we will just give them our votes.

+3/0
14.7.2011 13:24

Noli tangere circulos meos

Re: co nici ameriku?

Meanwhile, American families continue to fill up their shopping carts with cheap plastic crap made on the other side of the world.  Globalism is slowly destroying the greatest economic machine that the world has ever seen and most Americans don’t even realize it.  Today, the U.S. government has surrendered massive amounts of economic sovereignty to global organizations such as the WTO, the IMF and the World Bank.  The United States has also entered into a whole host of very damaging “free trade agreements” such as NAFTA that are costing our economy huge numbers of jobs.  Our politicians always promised us that globalism would bring us to a new level of prosperity, but instead that “giant sucking sound” that you hear is the sound of the U.S. economy being hollowed out.

0/0
14.7.2011 13:24

Antoninus

Re: co nici ameriku?

Psát anglicky na českou diskusi může jen idiot.:-PRv

0/0
14.7.2011 18:30

arogancemoci11

Re: co nici ameriku?

R^

0/0
14.7.2011 19:16

Naviatik

Obama už nevydírá jenom své spoluobčany, ale celý svět.

"Jestliže všichni nepůjdou USA na ruku, tak to odskáčou," to je volně přeloženo, co nám soudruzi ze států vzkazují. No, popravdě to tak asi bude. Jenže přátelé, položme si ruku na srdce, my v tom jedeme taky, protože jsme jim dlouho na tu ruku šli a drželi pusy.

Otázkou už tedy zůstává pouze, kdy se celý světový finanční systém položí a kdo bude první, jestli Evropa nebo USA... (tipuju spíš Evropu).

0/0
14.7.2011 13:17

Noli tangere circulos meos

Re: Obama už nevydírá jenom své spoluobčany, ale celý svět.

meles, amerika a evropa je na jedne lodi globalizace. Tady vubec nejdo o to kdo se polozi a kdy. Tady jde o otroctvi za plat. Nasim nepritelen je otrokarska spolecnost. :-)

0/0
14.7.2011 13:35

zmensvoubudoucnost

KDO Je obama

Trochu jiny pohled na vec  !!

http://dokumentarni.tv/globalizace/podvod-jmenem-obama-obama-deception

0/0
14.7.2011 13:08

Ulrich

Re: KDO Je obama

Tyhle bláboly jsou na nic.

0/0
14.7.2011 13:09

avari7

Re: KDO Je obama

Proč bláboly? Argumentuj, jinak se blábolem stává tvůj příspěvěk.

0/0
15.7.2011 16:47

PoloMaster

USA

se z toho dluhu pokakaj

0/0
14.7.2011 12:56

p555

Re: USA

a nejen oni, nejen oni...

+1/0
14.7.2011 13:10

Alcatraz

Re: USA

jak rikal ucitel ekonomie: "ano, mohlo by se samozrejme stat hodne veci, ale v historii se zatim vzdy stalo jen" a v historii USA jeste problem nemely, vzdycky to odnesou vsichni ostatni :)

0/0
14.7.2011 17:12

Dru Zeree

No myslím že po experimentu "Obama"

se demokrati alias levičáci nějaký ten pátek v Bílém domě neukáží ;-D;-D

0/0
14.7.2011 12:31

Ulrich

Re: No myslím že po experimentu "Obama"

Zatím je Obama prodle průzkumů stále dost jasně favoritem prezidentských voleb. V případě, že by se teď federální vláda dostala do platební neschopnosti, by se to ovšem mohlo snadno změnit.

0/0
14.7.2011 12:34

Ulrich

Tea party tlačí na nekompromisní NE

zvýšení limitu zadlužení.

     http://video.foxnews.com/v/1049109063001/tea-party-pressures-gop-to-hold-the-line-on-debt-limit

0/0
14.7.2011 12:16

Ulrich

Re: Tea party tlačí na nekompromisní NE

Krátké interview k věci s Michele Bachmann, kandidátkou Tea party na prezidentku USA:    

     http://video.foxnews.com/v/1053097260001/bachmann-hits-ceiling-on-debt-part-1/

0/0
14.7.2011 12:21

ELAPHURUS

Nesvádějte na Obamu

"úspěchy" soudruha BUŠE.....;-(

0/0
14.7.2011 12:14

koutlosh

Re: Nesvádějte na Obamu

Obdobně jako ČSSD určitě nemá žádný podíl na navýšení státního dluhu ČR? :D

0/0
14.7.2011 12:33

ELAPHURUS

Re: Nesvádějte na Obamu

Podíl na státním dluhu, který způsobila ODS, má i ČSSD....;-)

0/0
14.7.2011 13:21

papuanec23

zajimave

otazka pre miestnych ceskych ekonomickych expertov : akoze im hrozi bankrot ked nie su v eurozone a nemaju euro hm ? ;-D

+1/0
14.7.2011 12:13

ELAPHURUS

Banánová konfederace

USA ;-D

0/0
14.7.2011 12:12

mayer

Yes, we can

Kapitánovi Titanicu, Obamovi, by už nepomohl z bryndy ani Superman se Spidermanem.

0/0
14.7.2011 11:34

nnevimm

Re: Yes, we can

A co Flash? 8-o

0/0
14.7.2011 11:53

mayer

Re: Yes, we can

Gordon těžko, snad jen pořádně velký osel "otřes se".

0/0
14.7.2011 12:07

koutlosh

Re: Yes, we can

No, pokud je Obama nestvůra z jiného rozměru, možná by pomohl Gorgon Freeman a jeho víceúčelové páčidlo ;-D

0/0
14.7.2011 12:51

vrgf

-

neni se co divit. ten Cantor je typ cloveka, ktery by byl za druhe svetove velitelem koncentraku.

0/0
14.7.2011 11:02

jekkal

Čína nakupuje více amerického dluhu,

ukázala revize. Drží dluhopisy USA za 1,16 bilionu dolarů. Čína má jako suverénně největší věřitel Spojených států také největší vliv na schopnost USA dostat svůj deficit pod kontrolu. Druhým největším držitelem amerických dluhopisů je Japonsko s objemem 882,3 mld., na třetím místě je skupina zemí vyvážejících ropu s pohledávkou 211,9 mld.   Celkové investice Číny do amerických cenných papírů, tj. dluhopisů, akcií, cenných papírů krytých aktivy (ABS) a dalších dlouhodobých i krátkodobých dluhových instrumentů, činily podle předběžné zprávy ke konci loňského června 1,61 bilionu

0/0
14.7.2011 10:22

Le--_z-Rožmitálu

Re: Čína nakupuje více amerického dluhu,

když čínany baví zásobovat USA výrobkama zdarma at to dělají

+2/0
14.7.2011 11:09

Viper1

Re: Čína nakupuje více amerického dluhu,

Největším věřitelem USA není Čína, ale zase USA a její občané. Čína je největším zahraničním věřitelem.

+1/0
14.7.2011 11:13

OXPAHKA

Re: Čína nakupuje více amerického dluhu,

ano,nejvíce  amerických cenných papírů skupují teď samy USA ; na základě toho můžou tisknout další a další dolary,takže vzniká další nafouknutá bublina

0/0
14.7.2011 11:39

Viper1

Re: Čína nakupuje více amerického dluhu,

Ano.

0/0
14.7.2011 11:39

(š)moula

Re: Čína nakupuje více amerického dluhu,

Prosím uveďte zdroj této inormace.

Nedávno jsem četl na nějakém blogu, že se naopak Čína zbavuje amerických dluhopisů (míněno státních). Možná investovali do jiných amerických cenných papírů?

0/0
14.7.2011 12:23

jekkal

Holt

uzbrojení CCCP Reganem nese plody, USA si postupně a potupně kupuje Čína

0/0
14.7.2011 10:16







Najdete na iDNES.cz