Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodeje aut v Evropě klesají kvůli obavě o vývoj ekonomiky

Prodeje nových aut v Evropě během prvního pololetí klesly o dvě procenta na 7,12 milionu vozů. V samotném červnu se propadly dokonce o osm procent na 1,23 milionu vozů. Evropané se obávají nejistého vývoje ekonomiky, trh se navíc ještě stále nevzpamatoval z konce šrotovného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mak1_re

A včera psali,

že VW poprvé v historii prodal za 1/2 roku 4 milióny aut .....

0/0
15.7.2011 14:21

JeFFik

Re: A včera psali,

a to se nějak vylučuje? Jak prosím?

0/0
15.7.2011 14:39

jorbl2

Re: A včera psali,

A pise snad neco takoveho? Kde prosim?

0/0
16.7.2011 0:21

bezdukátů

Re: A včera psali,

no jo, ale většinu v Číně

0/0
16.7.2011 11:22

suchar

propaganda

co je to za ppopulismus a propagandu? zrovna šrotovný s tím nemá vůbec co dělat

0/0
15.7.2011 10:19

raicafu

Pokled prodeje není katastrofa

Nechápu proč by měl prodej aut neustále růst a proč je pokles prodeje řádově v jednotkách % prezentovaný jako katastrofa. Já osobně nechci rvát každých 5 let prachy do nového auta.

0/0
15.7.2011 10:11

ezra

to snad může překvapit pouze naše socany a evrop. socialisty

0/0
15.7.2011 10:10

lrkfa1

Proč modráku

?

0/0
15.7.2011 18:55

persona-non-grata 2

Já bych třeba nyní do nového auta šel. Jenže se díky

bursíkovnému nemůžu zbavit starého a na vrakáč ho dávat nehodlám, páč ještě spolehlivě slouží a je v podstatně lepším stavu, než spousta ještě jezdících předlistopadových a dovezených polistopadových :-/

0/0
15.7.2011 9:57

Vášnivý čtenář nadpisů

Re: Já bych třeba nyní do nového auta šel. Jenže se díky

Ja bych do novyho urcite nesel. U aut od roku cca 1998 uz bejvaj zmeny hlavne na motoru k horsimu diky ekoteroristum, krasne viditelny treba na oktavkach. Driv jezdily za 5l, dnes jdou nekam k sedmi. K tomu DPF, ruzny experimenty s trivalci, stale vetsi vstrikovaci tlaky (= citlivost na kvalitu paliva), cim dal slozitejsi reseni motoru s v lepsim pripade stejnym vysledkem jako pred 10ti lety.

Posledni rozumnej motor je SDI pripadne TDI 66kw.

0/0
15.7.2011 10:15

Antonín, topič

Re: Já bych třeba nyní do nového auta šel. Jenže se díky

Nový auta jezdím firemní či z půjčovny a upřímně nesnáším ten pach plastů a lepidel, co v tom vždycky je.

0/0
15.7.2011 12:22

mudroch1

To si myslí,

že prodeje budou trvale stoupat? Přece nemůžou být tak hloupí.

0/0
15.7.2011 9:57

radio_svobodna_evropa

Re: To si myslí,

banker nezna termin "trvale udrzitelny" ale jen "trvale udrzitelny rust" ;-D

0/0
15.7.2011 10:05

Nesmazatelny 2.0

Re: To si myslí,

Taky mám pocit, že si někdo plete prodeje rohlíků a aut. Přece nemůžu očekávat, že si postupně budou lidi kupovat 3 auta ročně, abych měl stále větší zisk.

0/0
15.7.2011 11:48

Antonín, topič

Re: To si myslí,

Budete se divit, ale to je standardní uvažování ekonoma: roste to? Dobrý. Stagnace? Pozor! Klesá to? Apokalýpsa!!!

0/0
15.7.2011 12:23

JeFFik

Re: To si myslí,

a lidí na světě navíc neustále přibývá ;-)

0/0
15.7.2011 14:46







Najdete na iDNES.cz