Diskuze
Nizozemské státní dráhy se zajímají o provozování českých rychlíků
Děkujeme za pochopení.
tarten
Re: je dnes ještě nějaký důvod
Zeptejte se Jančury, proč bez dotací nechce jezdit nikde jinde než Praha - Ostrava, a ani tady ne rychlíky, jen expresy.
znovuzrozený
Poznámka!
Vážení, opravdu si myslíte, že s novým dopravcem stoupne kvalita?! Hloupost jako hora. Vzhledem k tomu, že pracuji jako strojvedoucí na ČD, moc dobře také vím, že už nyní probíhá mezi námi průzkum, kdo by chtěl přestoupit k výherci VŘ. Ale podmínka pro dopravce je, že převezme za zůstatkovou hodnotu lokomotivy, ale i vozy. Teď mi řekněte, kdo by po takovym kšeftu neskočil?!
jyyyj
Už aby Jančura a GDOKOLIV jiný rozehnal ta chlapecká koryta
Už aby se Dušek konečně mohl svobodně ohnout pro tužku....
cznlde
vlaky a privatizace v holandsku
posledni dobou jsem jela holandskym vlakem nekolikrat. Dokonce je i prvnich 60 km privatizovanych. Jizdenku si kupuju jednu v automatu. Plati cely den a muzu jet cim chcu za stejne penize vcetne rychliku (teda krome ICE nebo TGV). Jak si to vyresi statni drahy s tim privatizovanym kouskem netusim. I kdyz v mem pripade by to zas az tak slozite byt nemelo, protoze to poznaji podle prodane jizdenky. Jak to ale resi u studujici omladiny, ktera ma permanentku na veskerou verejnou dopravu automaticky zdarma nevim.
Skřejpek Urfus
Re: vlaky a privatizace v holandsku
no tak to je kec jako noha.. v holandsku jsou slevy pro studenty omezene jen na urcite casove useky v roce.....
.... navic.... kdyby tady fungovaly vlaky tak jako tam, tedy cca co 30 min intercity na obe strany, neni snad co resit
ZZZZZZZZ
Napady
1. pokud clovek zacne premyslet o kolejich jako kdyby to byly silnice, tak mu dojde ze jako neni problem v soukromych autobusovych dopravcich tak nebude problem ani v soukromych zeleznicnich dopravcich
2. stejne kazdy vlak ma pruvodciho tak verim ze soukromi dopravci vyresi prodej jizdenek u pruvodciho (bez prirazky)
jachym2
Re: Napady
Já bych ty mladé tak nepodceňoval. Dnes už je to asi trochu jiná úroveň, než když ty si byl mladý nadšený revolucionář a studoval VUML.
chose01
Při mé znalosti českých drah bych - netvrdím že jsem železni
čář, si myslím že ČD se měli dávno prodat jako totálně neefektivní podnik do soukroma, a nebo ho celý zrušit a pustit tam konečně totální konkurenční prostředí v podobně soukromých firem. Až do toho bude moci promluvit trh (konečný zákazník) a nikoliv železničářsko-odborářská loby bude lidem využívající služeb ČD lépe.
qvido31
A co prázdniny...
Dostanou ti privátní provozovatelé drážní dopravy také daňové úlevy?!Vždyť budou dělat dle vyjádření diskutujících velmi záslužnou činnost pro stát,to by měli dostat i větší dotace,slevy za použití dopravní cesty a tak.Vždyť to ovčan zaplatí,zvednemu mu DPH
dudlop
To bude stát za prd..
trasa Pha-ostrava, nádraží třeba v Olomouci. Hlášení rozhlasu: "na druhé nástupiště přijede soukromý spoj XX, cestující bez jízdenky nenastupujte.. Za půl hodiny přijede spoj ČD..v 14.45 příjezd Leo expresu-zákazníci ČD a jiných soukromých společností-nenastupujte. Nejedná se o spoj ČD.." Guláš
p_n_2
Re: To bude stát za prd..
No a? Pořád lepší než monopol jedné firmy. Jestli je někdo nesvéprávný a neumí si koupit jízdenku, jeho problém. Nebo snad se dneska nedá koupit lístek ve vlaku?
notordluhousek
holandanum se vyplati mit statni drahu
co vic, ta je schopna se sirit do sveta. jak se to ma k pouckam ze vsechno se musi privatizovat protoze statni nefunguje ?
JaJaMilan
Re: holandanum se vyplati mit statni drahu
Zde dává 3 palce nahoru. Mě to také trápí ty kecy o státním a soukromém sektoru. Stát může dělat podstatně víc než soukromá firma.
PoetaBezRymu
Nejsem proti
Čim větší konkurence, tím lepší služby a paralelně i větší spokojenost konečného zákazníka.
aldik7
Re: Nejsem proti
no tím bych si nebyl tak jistý, ale taky platí, že čím větší konkurence = tím větší bordel nejen v tarifech, viz.třeba Polsko a můž příspěvek níže
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...
Statistici vylepšili odhad výkonu ekonomiky. HDP loni klesl o 0,2 procenta
Česká ekonomika v loňském roce klesla o 0,2 procenta, zpřesnil Český statistický úřad (ČSÚ) svůj...
Kapesní reaktory ty velké nenahradí. Spíše uhelné elektrárny a teplárny
Premium První malý jaderný reaktor v Česku by měl vyrůst v Temelíně. ČEZ chce do konce roku vybrat...
OBRAZEM: Proč na českých bankovkách chyběly ženy a co skrývá pětitisícovka
Nad podobou českých bankovek se pozastaví málokdo, skrývají ale pozoruhodné příběhy i detaily....