Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Český autoland míří k dalšímu rekordu, výroba roste nejvíce v historii

Růst výroby ve Škodě Auto a automobilce Hyundai posune Česko letos zřejmě k dalšímu rekordu v počtu vyrobených aut. Pokud evropské trhy nezasáhne výrazná recese, Češi letos vyrobí 1,185 milionu nových automobilů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zrušený3x

A až to padne

tak tady zůstanou prázdné haly a zabetonovaná pole. Jo a k čemu to je, když ministerstvo dopravy chystá další zdražení dálničních známek, zpoplatnění dálnic i pro  motorky a zpoplatnění silnic prvních tříd. Ale kdy v tomhle bordelistánu budou opravdové dálnice a ne hopsaštráse a kdy silnice 1. třídy budou odpovídat svému pojmu? Nikdy, protože všehcny prachy vybrané se zase ztratí v kapsách politiků. ;-€

0/0
20.7.2011 8:09

bezdukátů

Re: A až to padne

hele u nás na lakovně je pěkný systém zvhlčování, takže až to padne, tak to můžou používat pěstitelé marihuany;-D;-D

0/0
21.7.2011 8:28

Qesospi Cobigan

Autoland a vzdělání

Bohužel ten náš autoland má vliv i na vzdělání populace. Nejsou potřeba VŠ, ale jsou potřeba lakýrníci, zámečníci, elektrikáři. Takže nás Němci (nebo Brusel - to je dneska vlastně jedno) má tam, kde chce - kolonie.

0/0
19.7.2011 19:08

JeFFik

Re: Autoland a vzdělání

je lepší být šikovnej zámečník, než blbej vysokoškolák.

0/0
19.7.2011 19:50

Konstrukter

Re: Autoland a vzdělání

Pletete se, jsou potřeba VŠ, ale jak kteří. 500 nových průměrných rádobyfilozofů ročně skutečně potřeba není.

0/0
19.7.2011 20:52

zrušený3x

Re: Autoland a vzdělání

Absolventi dnešních "vysokých škol", zejména těch soukromých, jsou na úrovní žádků 9 třídy ZŠ za bolševika. Takže o nic nejde.

0/0
20.7.2011 8:10

Vsetín 1

Kolik let to trvá ?

Kolik let naše hospodářství drží automobilový průmysl ? Ta "montovna" , jak říkají zblblí ekonomové pravicového typu!!!;-D Celou krizi... už vidím ty kecy, až přestane růst prodej a výroba aut - zase bude pokřik o levicovém populismu a montovně Evropy8-o8-o

0/0
19.7.2011 13:41

ladasan

Re: Kolik let to trvá ?

Je dobře, že drží. Ale měli bychom se snažit, aby takových oborů bylo co nejvíce.

0/0
19.7.2011 17:04

zrušený3x

Re: Kolik let to trvá ?

A co na to říkajé ekonomičtí géniové levicového typu???

0/0
20.7.2011 8:11

xychteen

Brusel to prostě nařídí...

...a je to :-/

0/0
19.7.2011 13:32

xychteen

Re: Brusel to prostě nařídí...

Zajímavé, vkládal jsem to jako reakci na předchozí příspěvek...

0/0
19.7.2011 13:33

capellen

Kdo je bude ale kupovat

to nedokážu odhadnout.... Ač Škodovce (i podobným zdejším firmám) fandím, připadá mi trochu iracionální mít takto vysokou produkci - a zvlášť v dnešní době, kdy roste cena surovin včetně ropy, kdy je hustší a hustší provoz, kdy je recese na spadnutí....

0/0
19.7.2011 13:26

shocker79

Re: Kdo je bude ale kupovat

Opravdu si myslíte, že jde celá produkce "na sklad"? :)

0/0
19.7.2011 13:33

capellen

Re: Kdo je bude ale kupovat

Nemyslím, že se vyrábí "jen" na sklad, ale ona entuziastická očekávání v oblasti prodeje nových vozů nesdílím. Ledaže přijde razantní snížení cen nebo další akce typu "šrotovné"....:-/

0/0
19.7.2011 13:43

shocker79

Re: Kdo je bude ale kupovat

Myslim, že velká část výroby už je naplnění předem daných objednávek...tomu bude odpovídat i plánování výroby. Nemyslim, že by v těch fabrikách kdokoli chtěl riskovat, že jim nový auťáky pak budou půl roku trčet na parkovištích

0/0
19.7.2011 13:45

capellen

Re: Kdo je bude ale kupovat

Uvidíme. Přeji jim to, ale ze zkušenosti se obávám spíše toho horšího scénáře....

0/0
19.7.2011 14:17

ladasan

Re: Kdo je bude ale kupovat

Dneska žádná automobilka nevyrábí na sklad. Jede se podle objednávek. Vyrábět na sklad je smrt pro firmu.

0/0
19.7.2011 17:06

Bob-an

Re: Kdo je bude ale kupovat

No třeba takový hyundai vyloženě nestíhá vyrábět a uspokojovat objednávky....

0/0
19.7.2011 20:20







Najdete na iDNES.cz