Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy zrušily ombudsmana, funkci za statisíce zastane lejstro

Petr Fejk byl prvním a zřejmě i posledním ombudsmanem Českých drah. Státní dopravce se po nedávném Fejkově odchodu rozhodl, že funkci zatím neobsadí. Cestující budou moci své stížnosti a připomínky podat písemně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Eilat82

Vize

http://www.facebook.com/pages/Ob%C4%8Dan%C3%A9/259370504089395

0/0
28.7.2011 14:18

cod

MANAGEMENT

TAKŽE ŽALUD VYHODIL 10MIL. Z NAŠICH PENĚZ ZA NĚCO CO NENÍ POTŘEBAR^[>-];-€

0/0
28.7.2011 12:37

jmhad

dříve to na místě

řešil přednosta stanice,nebo v jeho zastoupení vedoucí směny,tedy výpravčí.Dnes je na stanicích pusto a stížnost vyřeší úředník v centru,tedy daleko od místa dění.Tomu odpovídá pak i výsledek,který musí být napsán v duchu,že na dráhu nesmí padnout sebemenší stín něčeho špatného.:-)

0/0
27.7.2011 19:04

Sidonie_11

No páni! :D

Komu pak mám ale adresovat stížnost, že můj vlak jel přesně podle jízdního řádu a já tak musela někde čekat přes hodinu na další přípoj, když jsem původně počítala s tím, že mi kvůli zpoždění zbude na přestup sotva půl hodinky? ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

0/0
27.7.2011 15:14

Bery

Re: No páni! :D

;-DR^;-D

0/0
27.7.2011 19:48

barbudos

Ombudsmanovská móda.

Ukázka plýtvání penězi. Snaha o zlepšení služeb by měla být automatickou  poviností každého vedoucího pracovníka ČD. Ombudsman byl trafikou pro schopného člověka, ale ČD mají snad kam dávat peníze. Hra na ombudsmana nepřinesla nic, možná, že za ty peníze by se dalo proplatit pár tisíc hodin na kontrolu kolejí. Teď už ma svého i Policie ČR a za chvíli t jich budou možná stovky. Vždyť vedoucí úředníci mají mnoho  kamarádů pro které je potřeba najít to dobře placené místečko. Určitě by mohl být ombudsman pro čistotu na veřejných záchodcích naší vlasti. [>-]

0/0
27.7.2011 14:30

Hyjena_

:-/

... a není to zase jen nějaký fejk :-P

0/0
27.7.2011 10:35

Sandrina

zkušební doba..

byl ve funkci jen 3 měsíce?? Nebyl náhodou tedy ve zkušební době..?? Ale to se asi u manažerskejch smluv nenosí, co..?;-O;-O

0/0
27.7.2011 10:19

cod

Re: zkušební doba..

MANAGERSKÉ POSTY ZRUŠIT A MŮŽEME JEZDIT SKORO ZADARA!!

0/0
28.7.2011 12:38

xxxl Jirka

Vyhozené miliony za zbytečný úřad

A nese za to někdo odpovědnost? Takový instituce přece nevznikne sama od sebe.

0/0
27.7.2011 10:18

Gróf

Nejlevnější by bylo zřídit schránku na stížnosti.

V každé železniční stanici. A jednou za dva roky ji vybírat, při pravidelném úklidu nástupiště.

0/0
27.7.2011 10:15

SSJS

A propos

za kolik byste dělali ombudsmana vy?

0/0
27.7.2011 9:53

Martin35

Dráhy alespoň ušetří

Situace se vrátí do zajetých kolejí ,kde Fejkovu práci zastanou 2 sekretářky a jedna skartovačka.;-D

0/0
27.7.2011 9:49

jarda

BEZ OMBUSMANA TO JDE TAKY!

Za čtyři měsíce a za 3,5 milionu došly ČD k závěru,že je tato funnkce k ničemu. Že jim to ale trvalo!:-P

0/0
27.7.2011 9:42

opuštěná struna noci za 14.90,-

Dráhy zrušily funkci ombudsmana,

čímž de facto přiznaly, že ta funkce byla zbytečná. On to vlastně mluvčí řekl, že je jednodušší cesta.

Ale stálo je to miliony, než na to přišli.

Proč mi rovnou do očí neřeknete, že jsem debil?Rv

0/0
27.7.2011 9:38

Honzasito

Re: Dráhy zrušily funkci ombudsmana,

omyl, nestálo je to miliony. stálo nás to miliony. Na Fejkovu výplaty se musely skládat stovky lidí, z jejichž podprůměrných platů se odvádějí vysoké daně.

0/0
27.7.2011 9:59

seelen

No to je platné

když tato epizoda stála statisíce!!

0/0
27.7.2011 9:32

vasek001

Re: No to je platné

omyl, stalo to miliony :-)

0/0
27.7.2011 10:10

radnice

Trafika ???

No ale žádná trafika to nebyla !!! Neúspěšný reditel českého centra v NY byl pro ČD naprostou nezbytností a za cenu 3+9 měsíčních platů (3 milióny korun) například vyřešil špinavé záchody ve vlaku (stačí najmout uklízečku) nebo hučení vlaku pod okny v Úvalech (stačí posunout vlak jinam) a ... bohužel o žádných dalších jeho úspěších jsme nebyli informováni. Žeby jen tyhle dvě prkotiny ???

0/0
27.7.2011 9:29

vasek001

Re: Trafika ???

to si zapomel rici ze to skvele reseni problemu s hucicim vlakem stoji drahy navic desetitisice denne :-P

0/0
27.7.2011 10:13

jan.banos

že nebude tři čtvrtě roku pracovat pro konkurenci

Ono snad mají ČD nějakou konkurenci ??? ;-O

0/0
27.7.2011 9:26

wolowizard

Re: že nebude tři čtvrtě roku pracovat pro konkurenci

V některých frekventovaných místech (Praha - Brno, Č. Krumlov...) to je určitě SA. Jinde jen nebozí nešťastníci ve svých autech...

0/0
27.7.2011 9:35

Šestá z pěti

Re: že nebude tři čtvrtě roku pracovat pro konkurenci

A vy si myslíte, že by Fejka zaměstnala nějaká soukromá firma, která si umí rozmyslet, do čeho / koho investovat? Fejk je zvyklý na státní korýtko a teď si bude užívat těch 3 mega, co dostal, no a pak ho uvidíme v nějaké jiné státní funkci.

-

Tipuji na šéfa aerolinek ;-D

0/0
27.7.2011 9:39

hopajda

Re: že nebude tři čtvrtě roku pracovat pro konkurenci

Tak hlavně ČD přece nebude riskovat, že Fejk bude ke konkurenci a ta bude mít čisté záchody:)

0/0
27.7.2011 9:42

illini

Opravdu FAKE

Rv

0/0
27.7.2011 9:22

petrph

to je ale rána

A já se mu zrovna chystal stěžovat, že v jídelním voze osobního vlaku do Horní Dolní  podávali špatně chlazený šampaňský. Takhle už mi nikdo nepomůže...Nakonec abychom se dožili toho, že to ČD začnou

bez ombudsmana flákat a  v některým vlaku nebude WIFI a satelitní televize ...:-)

0/0
27.7.2011 9:21

webík

A kdo mu tu smlouvu podepsal

Kdo bude potrestán (vzat k odpovědnosti) za tu nehoráznou smlouvu, kterou Fejk měl? Někdo mu musel ty peníze určit - buď přímo šéf ČD nebo ředitel personálního. Kdy odejdou oni? Proč se nezodpovídají za takto nehoráznou smlouvu, kterou Fejk měl?

0/0
27.7.2011 9:21

_DT

Re: A kdo mu tu smlouvu podepsal

Proboha, CD jsou rizeny politicky, ze ma Fejk dostat trafiku se super platem urcil ministr. Tobě kdyz sef řekne vykopej jamu 5x5 vykopes ji, ikdyz vi ze neni potreba. Proste tak to chodi.

0/0
27.7.2011 9:27

vasek001

Re: A kdo mu tu smlouvu podepsal

No nevim, jestli se ty nepostavis proti nesmyslnemu nazoru sveho sefa tak asi moc respektu ve firme nemas :p

0/0
27.7.2011 10:15

_DT

Re: A kdo mu tu smlouvu podepsal

Respekt musim mit u podrizenych a u lidi na stejne pozici. Ostatni je o rozhodnuti topmanagementu, ktere kdyz neni protizakonne, je to ukol, co se plni. Tomu se rika loajalita k zamestnavateli neboli nechci byt na pracaku.

0/0
27.7.2011 10:30

Děda Lebeda

Tak na přání a stížnosti májí naštěstí ČD ještě jeden

specializovaný odbor. Jmenuje se "skartace a odvoz papírového odpadu".

0/0
27.7.2011 9:18

maryfox

Ano, takhle hospodaří veverky

s našimi těžce vydělanými penězi. K  tomu ještě Dobeš se svými excesy, John se sliby vracení zbytečných příplatků a máme Bártovy ovečky i s jejich lhaním jako na dlani.Toto je zaručeně nejodpornější parta v historii české republiky.  Rv

0/0
27.7.2011 9:17

aldik7

no

já bych to dělal klidně jen za průměrný plat v ČR dle tabulek a režijku ČD;-);-D

0/0
27.7.2011 9:16

bílá-modrá-červená

Ještě by ti měl někdo za ty tvoje řeči nafackovat, Fejku!!!

RvRvRv

0/0
27.7.2011 9:09

Stanicio

To nei spatne

A to se zde mnoho lidi pohorsovalo, ze kdyz superVeVerka Barta rozdaval ze sveho ze je to jeho a vec a tady je nadherny priklad jak Barta rozdava ze statniho a o to prece slo, i kdyby mu Fejk mel vracet cast toho co Barta do strany vlozil jak sami na sve schuzi rikali. Tady je hezky videt z ceho se ma Bartovy to jeho vsimne vracet.

0/0
27.7.2011 9:03

Šestá z pěti

Re: To nei spatne

R^;-D

0/0
27.7.2011 9:37

ezra

za ty miliony ten pokus stál za to

dva měsíce práce, půl roku odstupné, no nekup to...hlavně, že státní dráhy nemají peníze a ze svých daní je dotujeme prostřednictvím státu všichni!!

0/0
27.7.2011 8:56

petr4770

Re: za ty miliony ten pokus stál za to

Dotování tratí bude vždy,ne každá trat si na sebe vydělá a dopravní obslužnost být musí;-)Děje se to všude i ve vyspělé Evropě:-)

0/0
27.7.2011 20:29







Najdete na iDNES.cz