- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
TAKŽE ŽALUD VYHODIL 10MIL. Z NAŠICH PENĚZ ZA NĚCO CO NENÍ POTŘEBA
řešil přednosta stanice,nebo v jeho zastoupení vedoucí směny,tedy výpravčí.Dnes je na stanicích pusto a stížnost vyřeší úředník v centru,tedy daleko od místa dění.Tomu odpovídá pak i výsledek,který musí být napsán v duchu,že na dráhu nesmí padnout sebemenší stín něčeho špatného.
Komu pak mám ale adresovat stížnost, že můj vlak jel přesně podle jízdního řádu a já tak musela někde čekat přes hodinu na další přípoj, když jsem původně počítala s tím, že mi kvůli zpoždění zbude na přestup sotva půl hodinky?
Ukázka plýtvání penězi. Snaha o zlepšení služeb by měla být automatickou poviností každého vedoucího pracovníka ČD. Ombudsman byl trafikou pro schopného člověka, ale ČD mají snad kam dávat peníze. Hra na ombudsmana nepřinesla nic, možná, že za ty peníze by se dalo proplatit pár tisíc hodin na kontrolu kolejí. Teď už ma svého i Policie ČR a za chvíli t jich budou možná stovky. Vždyť vedoucí úředníci mají mnoho kamarádů pro které je potřeba najít to dobře placené místečko. Určitě by mohl být ombudsman pro čistotu na veřejných záchodcích naší vlasti.
byl ve funkci jen 3 měsíce?? Nebyl náhodou tedy ve zkušební době..?? Ale to se asi u manažerskejch smluv nenosí, co..?
MANAGERSKÉ POSTY ZRUŠIT A MŮŽEME JEZDIT SKORO ZADARA
A nese za to někdo odpovědnost? Takový instituce přece nevznikne sama od sebe.
V každé železniční stanici. A jednou za dva roky ji vybírat, při pravidelném úklidu nástupiště.