Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internetový obchod Alza.cz začíná s prodejem bílé techniky

Česká jednička v internetovém prodeji elektroniky se po letech úvah rozhodla vstoupit do nové oblasti - prodeje takzvaného bílého zboží, tedy ledniček, praček či myček. Otevírá tak další válečnou frontu proti svému největšímu rivalovi, obchodu Mall.cz. Ten na prodeji tohoto druhu zboží vyrostl a na přelomu tisíciletí patřil mezi jeho průkopníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MichaelaCh

Toto urcite neni zaplaceny clanek.... :-)

tomu rikam "inteligentni" a "nenapadna" reklama....

0/0
4.8.2011 22:12

LX666

není to jednička ... spíš má otravnou reklamu

není to jednička ... spíš má otravnou reklamu 8-o

0/0
4.8.2011 13:19

MF DNES to jediná hraje s náma

internet zadarmóóó

internet zadarmóóó

0/0
3.8.2011 23:48

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: internet zadarmóóó

;-DR^

0/0
4.8.2011 8:37

Stork.

Re: internet zadarmóóó

8-o;-D...pane Chocholoušek, jste to Vy?:-)

0/0
4.8.2011 8:40

politicky nekorektní trolejbus

koukám, že tady na diskuzi

je Alzy něco jako LIDL. je to nejhorší obchod, co prodává šunty/odpadky, přestože expanduje rozšiřuje sortiment / je několikrát po sobě Obchodníkem roku;-D.

Tož, to je nějaké divné, vždyť podle diskuze tdy k nim nikdo nechodí a nido u nich nenakupuje8-o8-o;-D;-D

0/0
3.8.2011 23:15

krVak

Otřesné zkušenosti

Volala mi PPL, že mám u nich balík od Alzy a kdy že ho mají doručit.Nic jsem si neobjednával povídám, "aha, tak asi máme špatné číslo".Za dva dny volají z PPL znovu, povídám jim že mají špatné číslo, že jsem si nic neobjednal, ne, na druhý den opět mail s urgencí, že jim to leží na skladě a kdy teda..Tak jsem si začal dopisovat s vedoucím skladu a říkám mu, ať si to ověří přímo u Alzy, že já NIC neobjednával..

Jelikož volali další den znovu, volám už do Alzy sám.Ještě předtím jsem se však přihlásil do svého účtu a HLE 8-o Pod mým jménem, příjmením, adresou a všemi ostatními osobními údaji vidím objednávku, která byla provedna z mého účtu s doručením někomu jinému..Také jinou adresou, to už jsem byl ale poněkud rozladěn, tak se ptám pracovníka na lince, jak je něco takového vůbec možné??

0/0
3.8.2011 22:08

krVak

Re: Otřesné zkušenosti

No, je jasné, že nevěděl vůbec nic, ale že je to závažná situace a že mi budou obratem volat, že se to musí vyřešit..Fajn, tak dnes po dvou měsících naprosté ignorace z jejich strany, mám v mém účtu stále zmíněnou-již doručenou objednávku a ticho po pěšině..

Zajímalo by mne, jak by vysvětlili objednávku na fakturu, nějakého podvodníka, kterou by po nezaplacení vymáhala po mě, jako objednavatele, který si i převzal zboží..jak se i teď stalo s rozdílem, že byla zaplacena..Asi bych jim nejdříve pustil mnou nahraný rozhovor, kde jsem celou situaci do detailu vysvětlil na jejich zákaznické lince nějakému tupému hovadu a to ještě před realizací a upozor.na zmíněný problém..

No nic, asi budu brzy zase volat, jestli jsou teď účty na ALza veřejně přístupné, nebo co tím zamýšlejí..R^!!

0/0
3.8.2011 22:14

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Otřesné zkušenosti

a ze ses treba prihlasil nekde na PC na alzu a pak ses neodhlasil a nekdo toho vyuzil, hmm?

0/0
4.8.2011 8:41

chmod_5777

Re: Otřesné zkušenosti

nikdo niceho nevyuzil (aspon jak je to popsany)

proste se nekde prihlasil, neodhlasil a dalsi negramot co prisel po nem si proste neco objednal

podobnou zkusenost, mam ze zahranicniho e-shopu, kdy sem si chtel pres pribuzny objednat co tehda do CR nedodavali - taky se mi to pokusili poslat do CR (dopravce jim to tehda vratil

0/0
4.8.2011 10:21

krVak

Re: Otřesné zkušenosti

Asi jsi to moc dobře nepobral, v mém účtu, který byl odhlášený i k vůli naprosto nesmyslným cenám minimálně půl roku,  někdo nakupoval, mám dodnes na sebe vedenou objednávku, pod mým heslem a mailem s tím, že to chtěl někdo doruřit pouze kvůli okolnostem na jinou adresu, než je má výše uvedená a zboží mu bylo i přesto podle účtu a rozpisu dodání a na mé jméno doručeno...Prostě Absurdistán made in Alza.cz-..!

0/0
5.8.2011 2:27

krVak

Re: Otřesné zkušenosti

jak jsem psal už níže, není možná, to zásadně nikde neprovádím, max.přes mobil a ten nemívám z ruky nikdy...ale ok, jestli to chcete okořenit, tak tam někdo uvedl druhý mobil tel., který není můj a jelikož pán z linky na alze ho tam viděl taky, ale bál se tam zavolat, tak jsem tam volal sám..ozval se nějaký eror někde z horní dolní a že si nic neobjednal, o ničem neví a zavěsil..v alze tam podle všeho o ničem taky nevěděli, ale kontakt  jsem jim dal a k vyřešení se neměli..

Buď jak buď, ale po dvou měsících mi nikdo nevolal, jak slíbili, ani se nic nevyřešilo, v mailu mám objednávku kterou jsem provedl a přitom nezrealizoval a možná má i k mému účtu i přístup, ale ALza.cz stále o ničem, byť několikrát upozorněna neví..No, bude to ještě asi napínavé...:-/

0/0
5.8.2011 2:36

wena.cb

Prodej smíšeného zboží

to už nemá s prodejnou počítačů co dělat...

až se některých prodavačů příště zeptáte na radu, tak nebudou vědět jestli se ptáte na ledničku, pračku nebo počítač... vlastní zkušenost s prodavačkou v jedné takovéhle podobné prodejně s rozšířeným zbožím :-/...

druhá věc je, že alza má tak vysoké ceny, že i po té jejich slevě (akci) to koupíte ve většině prodejen levněji i bez slevy

že na takovéhle reklamy z televize letí kvantum lidí je jejich blbost... zlatý CZC

0/0
3.8.2011 21:31

p_n_2

Re: Prodej smíšeného zboží

A on někdo očekává dneska od prodavačů radu? Jak na internetu tak v obchodě? To neuměli nikdy, Alza nebo kdokoliv jiný, většinou jsou schopni tak akorát opsat parametry z návodu nebo informací od výrobce, jinak standartní "tato informace nám není známa, výrobce neuvádí atd.".

Snad jediní kdo umí poradit, jsou lidi z malých kamenných i internetových speciálek, ovšem takových je minimum a nakonec je stejně velcí převálcují cenou.

0/0
3.8.2011 22:28

Tryskomys Muf

Re: Prodej smíšeného zboží

Je pravda, ze na prodejne Alza v Holesovicich je personal krajne neochotny. Navic vetsinou je problem nekoho vubec z personalu v prodejne vubec najit, a chranbuh, aby se clovek zeptal na neco pracovnika u pokladny! (Sic vas stihne spravedlivy trest ;-). U CZC jsou lide obecne ochotnejsi. Co se tyce cen, zda se mi ale Alza levnejsi.

0/0
4.8.2011 12:33

Ma Te S

A já myslel

že největčí konkurent je CZC.CZ?

0/0
3.8.2011 19:26

banan75

To zas bude všude

ten vlezlej Alzáček? Proboha! ;-(

0/0
3.8.2011 18:56

Tryskomys Muf

Re: To zas bude všude

Na mne ten panacek pusobi dost spolehlive jako antireklama. Urvanym otravum se vzdy s radosti vyhybam - asociuji si je s prodavaci Alzy. ;-D

0/0
4.8.2011 12:35

certik_bertik

lámu

si hlavu proč tam lidi nakupují když je všude tolik kamených obchodů se stejnými, nebo i lepšími cenami, jen kvůli tomu že mají pocit že nakupují u zeleného pidižvíka

+2/0
3.8.2011 18:54

p_n_2

Re: lámu

Já nevím, kupoval jsem na Alze v poslední době dost věcí a většina byla určitě o něco levnější než v kamenných obchodech (snad s výjimkou nějakého kabelu, ale kvůli 20 Kč nepoletím někam jinak a vezmu vše na jednom místě - projel bych 3x víc na benzinu) a když srovnám internetové obchody, tak ta cena je srovnatelná - něco levnější něco o něco dražší, ale žádný extra rozdíl. Třeba tolik vychvalovaný Mironet mi na VŠEM vyšel dráž. Ono je to i tom, že člověk tam je zvyklý roky nakupovat a pokud opravdu cenu nepřestřelí nějak moc, tak proč kupovat jinde. Stejně nemůže být nikdo "nejlevnější" - vždycky se najde někdo, kdo tu cenu podstřelí.

0/0
3.8.2011 22:32

MF DNES to jediná hraje s náma

Re: lámu

já tam třeba koupil telefony pro celou rodinu. člověk si radši připlatí, ale má jistotu, že si nepořídil šedivku.

0/0
3.8.2011 23:49

Amianus

Závisí na doprovodných službách, ne jen na nejnižší ceně!

Když jsem zařizoval byt, tak jsem bílou techniku nakoupil z netu u Datartu. Při objednávce jsem stanovil přesný termín na sobotu dopoledne, přivezli, vyvezli na místo, rozbalili, pračku zapojili, ledničku umístili s tím, že musí 4 hodiny stát než se zapojí. Pokud Alza nabídne rozvoz pomocí PPL, kteří nechápou, že přes den jsou lidi v práci a tam si dopravit pračku asi nenechám, tak s internetovým prodejem dost pohoří....

0/0
3.8.2011 18:05

hrcprcsalala2

Re: Závisí na doprovodných službách, ne jen na nejnižší ceně!

Bože, to určitě nenabídnou, chybí jim chytrá hlavičky jako ta tvoje. ;-DR^

0/0
3.8.2011 18:14

Amianus

Re: Závisí na doprovodných službách, ne jen na nejnižší ceně!

Naučte se česky a pak něco pindejte. Jen jsem napsal důvody, proč jsem se rozhodl preferovat doprovodnou službu a nenakoupil třeba u Mall.cz, kteří rozváží přes PPL taky.

0/0
3.8.2011 19:14

hrcprcsalala2

Re: Závisí na doprovodných službách, ne jen na nejnižší ceně!

Ach, děkuji za lekci češtiny, jak dojemné. Mall.cz mi dovezl ledničku ve smluvený čas až do kuchyně.

0/0
3.8.2011 19:22

hrcprcsalala2

Re: Závisí na doprovodných službách, ne jen na nejnižší ceně!

Mimochodem, kdybys mi nechtěl věřit nebo měl záchvat zase nějakého problému: http://www.mall.cz/zpusoby-doruceni

0/0
3.8.2011 19:37

p_n_2

Re: Závisí na doprovodných službách, ne jen na nejnižší ceně!

Je to s podivem, ale tentokrát musím s panem chytrým souhlasit - mall.cz doveze stejným způsobem, nemusí to jít přes PPL. Jinak se dívám, že PPL se pomalu ale jistě dostává do stavu jako Česká pošta, samá kritika, přitom donedávna bylo PPL svatý, ale to jen tak mimo.

0/0
3.8.2011 22:35

chmod_5777

Re: Závisí na doprovodných službách, ne jen na nejnižší ceně

donedavna to byla mala firma, ktera nabizela lepsi sluzby nez posta

dneska osekavaj naklady, takze zalezi vylozene na tom, kdo rozvazi (nektery zavolaj rano, pred dodanim a jeste ze prijizdy - ale v diskusich si prectes jenom o volech, co zavolaj, ze jsou v ulici, prave jim to v zatacce sletelo z korby a kdo ze jim to podepise)

v kazdy novy firme delaj vsichni nadsene - pak po opadnuti nadseni zalezi na koho covek narazi a jestli mu pred tim zena podrzela.

0/0
4.8.2011 10:29

HeadShotSeven

zajímavé

Včera to bylo šedivé, dnes je to bílé, a zítra to bude nejspíš růžové R^

0/0
3.8.2011 16:31

mirek103

Re: zajímavé

a pak to samé v bleděmodrém :-) Ale vy to nejspíše vidíte tak nějak černě ne?

0/0
3.8.2011 17:23

HeadShotSeven

Re: zajímavé

pravda :-)

0/0
3.8.2011 17:51

Jan.P

Reklamace u Alzy

S reklamacemi u Alzy jsem si užil své... nakupuji tam jenom to zboží, které mohu reklamovat přímo u autorizovaného servisu výrobce. Jinak raději jinde...

+3/0
3.8.2011 16:03

landier

Re: Reklamace u Alzy

nevim, ja tam reklamoval taky a vratili mi bez problemu po 30dnech penize a jeste se mi omluvili ... asi zalezi na prodejne

0/0
3.8.2011 16:50

yan007

Re: Reklamace u Alzy

ja som reklamoval u ALZY navigáciu a nepotreboval som ani účet... urobili to podľa výrobného čísla... padla mi sánka...

0/0
3.8.2011 17:06

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Reklamace u Alzy

já kdysi reklamoval vypalovačku, bez řečí mi ji vyměnili. Jen je alza trochu drahá

0/0
3.8.2011 17:18

e-mann

u zadneho jmenovaneho obchodu nenakupuju, jsou drahe

o moc, drahe...

0/0
3.8.2011 15:26

Xladi

Re: u zadneho jmenovaneho obchodu nenakupuju, jsou drahe

Ano ano bývaly časy kdy Alza patřila k nejlevnějším ale dnes se přihledání narazí na několik levnějších prodejců i s docela rychlým dodáním, když jsem si stavěl poslední PC tak jsem na komponentu oproti Alza nebo CZC ušetřil cca 200 na dílu a to už je dost

0/0
3.8.2011 20:43

p_n_2

Re: u zadneho jmenovaneho obchodu nenakupuju, jsou drahe

A kde ale?

0/0
3.8.2011 22:36

chmod_5777

Re: u zadneho jmenovaneho obchodu nenakupuju, jsou drahe

v US

nebo GBEU

0/0
4.8.2011 10:31

Xladi

Re: u zadneho jmenovaneho obchodu nenakupuju, jsou drahe

Já onehdy kupoval na w w w . i t l e v n e . c z (www je bez těch mezer) a i když jsem to neměl ten den tak jsem to odpoledne objednal a 2 den to přišlo kurýrem bez poštovného nad 10t. je zdarma ale i kdybych měl každý komponent objednaný zvlášť tak bych oproti alze nebo CZC ušetřil, jinak nakupuji podle vyhledávače cen zboží na seznamu, vyberu nejnižší cenu s obchodem kde to jde vyzvednout osobně nebo je trochu známější, nedělá mi problém nakoupit třeba 5 věcí u 5 různých obchodníků když budou mít nejlepší cenu:-)

0/0
5.8.2011 13:47

socka z Liberce

Lituji vsechny,

kdo si u Alzy neco koupi a neco nefunguje. Reklamovat neco je v lepsim pripade beh na hodne dlouho, vetsinou je to ale peklo.

0/0
3.8.2011 15:13

Lucass

Re: Lituji vsechny,

Kecy... 4x reklamace a 4x jsem na místě dostal peníze zpět...

+1/0
3.8.2011 15:32

Registr9

Re: Lituji vsechny,

4 reklamace ? To je pěkné, zřejmě prodávají kvalitní a spolehlivé zboží. Již po druhé reklamaci bych u takového obchodu v životě nenakupoval.

+2/0
3.8.2011 15:43

hrcprcsalala2

Re: Lituji vsechny,

Tak to by ti bylo u počítačových komponentů a spotřební elektroniky obzvláště hodně platné. ;-D Nebo máš pocit, že Alza nakupuje speciálně vybrané vadné série? Nebo že jejich permoníčci ve skladech to zboží poškozují?

+1/0
3.8.2011 15:46

Registr9

Re: Lituji vsechny,

Zřejmě mi to platné je, neboť nakupuji u obchodníků, u kterých jsem nikdy reklamovat nemusel. Pokud Ty máš chuť každou chvíli něco reklamovat, tak ji Ti ji neberu a přeji příjemnou zábavu a účelně využitý čas.

0/0
3.8.2011 16:04

hrcprcsalala2

Re: Lituji vsechny,

Další blábol, to ani nemuselo být. Jen jsem se ti snažil naznačit, že reklamace není důsledkem toho, U KOHO kupuješ, ale CO kupuješ. Rozhodně tedy u typu zboží, které prodává alza. Nebo máš pocit, že když si harddisk nějakého typu nebo telefon nějakého typu koupím u alzy, že mám větší pravděpodobnost reklamace, než když si ho koupím u tvého skvělého prodejce? Tomu nemůžeš věřit ani ty, komiku. ;-DR^

0/0
3.8.2011 16:09

Registr9

Re: Lituji vsechny,

Tvoje zbytečné napadání, včetně toho, že se směješ sám sobě o Tobě vypovídají dostatečně. Takže jak jsem uvedl, pokud se vyžíváš v reklamacích, budiž Ti přáno.

Například Tebou uváděné harddisky jsou celkem běžně dodávány prakticky bez obalu, což již samo o sobě může vést k různým mechanickým poškozením. Pokud vím, tak Alza kompletuje počítače = zdroj různých možných problémů a poškození. Takže ono to není jenom o tom CO kupuješ, ale i o tom, kdo s tím manipuloval nebo to montoval.

Zběžně jsem prohlédl o Alze nějaké webové stránky. Pokud se tam člověk dočte o tom, jak Alza postupuje při reklamacích, že se neštítí prodávat i repasované zboží, které vydává za nové a za plnou cenu, pokud se dočte o tom, že člověk stejný výrobek reklamuje 3x a je mu vrácen s tím, že byl opraven a on nebyl, že Alza neuvádí zdroj svých dodavatelů apod., tak pro mě z toho vyplývá jedno - Alza není obchod, kde bych nakupoval.

+2/0
3.8.2011 16:30

hrcprcsalala2

Re: Lituji vsechny,

Aha, nemáš argumenty, takže začínáš plácat mimo téma. No jo, ani tohle nemuselo být. Papá. ;-DR^

0/0
3.8.2011 16:36

Registr9

Re: Lituji vsechny,

Co si představuješ pod slovem argument ? Mám Ti sem snad dávat odkazy na servery, kde se diskutuje o tom, co jsem napsal ? Plácání mimo téma je uvedení namátkou několika způsobů, kdy může dojít k poškození produktu a tím k reklamaci ?

Pokud si zpětně projdu vlákno, tak moje příspěvky obsahují alespoň nějakou informaci. Ty Tvé výpady a obvyklé smajlíky.

0/0
3.8.2011 16:47

hrcprcsalala2

Re: Lituji vsechny,

Ne, nemáš. Protože spor mezi námi nevznikl o tom, jak přistupuje alza k reklamacím.  Spor vznikl o tvé absurdní tvrzení "To je pěkné, zřejmě prodávají kvalitní a spolehlivé zboží. Již po druhé reklamaci bych u takového obchodu v životě nenakupoval". Tohle má být ta informace, činící tvé příspěvky hodnotnými? ;-D;-D;-D Osobně jsem v alze v životě nemusel nic reklamovat, a to včetně většího počtu harddisků (desítky nákupů za mnoho let). Pouze 1x jsem vracel ve 14 denní lhůtě. Na počkání, bez problémů. Že mají lidé u alzy problém při vyřizování reklamací, je úplně jiné téma.

0/0
3.8.2011 16:58







Najdete na iDNES.cz