Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ostravské dílny začaly modernizovat tramvaje švédskému Göteborgu

Nejdřív ze Švédska po moři, poté na speciálním podvalníku až do Ostravy a po několika měsících stejnou trasou zase zpátky. Takovou cestu absolvuje celkem 79 souprav tramvají ze švédského Göteborgu. Čeká je modernizace, kterou dostaly na starost někdejší dílny ostravského Dopravního podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sámvelkýmao

no

v článku ani píp, co se na tramvajích bude modernizovat. nabarvěj to a pošlou zpátky? informační hodnota takového článku je opravdu vysoká. člověk by se rád dověděl podrobnosti o vlastní modernizaci a místo toho se doví, že tramvaj ujela na trajektu 1400 km po moři................po přehradě asi těžko.........

0/0
21.8.2011 10:36

HURFIK

Psedomanažeři z DP Praha

Prvních několik tramvají ze švédského Götteborgu bylo rekonstruováno v Ústředních dílnách Dopravního podniku hl. m. Prahy. Protože jeho pseudomanažeři neuměli stanovit cenu za hodinu práce  (nebo spíše nechtěli), nejdříve 450,- Kč, pak 900,- Kč, tak o zakázku Dopravní podnik hl. m. Prahy přišel. Místo toho se z ústředních dílen propustili dělníci, konstruktéři a celý areál, který je vybaven nejmodernější technikou za X miliard (tramvaje se zde přesouvají na vzduchovém polštáři), byl uvržen do nečinnosti, aby se snížila jeho reálná hodnota a Škoda Transportation získala celou tramvajovou fabriku za hubičku.Rv

Jinak Ostraváci u měR^

0/0
13.8.2011 11:41

bezdukátů

Re: Psedomanažeři z DP Praha

a manažeři se taky přesouvají ma vzduchovém polštáři, nebo mají nějaký jiný?

0/0
13.8.2011 19:25

aldik7

Re: Psedomanažeři z DP Praha

ne, manažeři se přesouvají v BMW či jiné limuzíně;-D

0/0
14.8.2011 9:49

wrah

Re: Psedomanažeři z DP Praha

Ano, tramvaje se přesouvají na vzduchovém polštáři. Pamazuji chudáka kluka, co tam dělal a brečel. Ta firma, co dělala podlahu totiž ani náhodou nedodržela limity nerovností (tuším 2cm na 2m max) a tak se ten vzduchový polštář dost často zastaví a musí doběhnout pár chlapů tlačit. Fakt super technika.

0/0
14.8.2011 13:46







Najdete na iDNES.cz