Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Akce pro homosexuály Prague Pride může pomoci obchodníkům i turistice

Akce homosexuálů Prague Pride je podle odborníků dobrou šancí pro tuzemské obchodníky a zejména podnikatele v cestovním ruchu. Pětidenní akce, kterou budou provázet koncerty, diskuse i večírky, přilákala do hlavního města několik tisíc účastníků z tuzemska i zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bad Ass

Je sa skutočne čomu diviť ?

Som v Prahe tretím rokom a skutočne sa tu "otepluje".

V práci mám hádam 20 gayov/lesieb - samozrejme to sú tí čo sa za to nehanbia (však ani nemajú za čo).

V metre sa 15 ročné holky bozkávajú takým spôsobom, že by som sa hneď pridal. V piatok som dve zaskočil na schodišti. Dnes ráno po mne nejaký kukal, tiež by mohol byť.

Je sa čomu diviť ? Česko je jedna z najliberálnejších zemí v EU a o Prahe ani nehovorím.

To že by som si odpálil na Slovači jointa pri pive v bare je ťažké sci-fi.

Tak isto je to z queer culture. Ešte horšie je to v Poľsku, kde je absolútne nulová tolerancia k veciam čo sú tu bežné. Je jasné, že moralisti to len tak nevzdajú a vždy sa nájde opozícia, lenže bez nej demokracia je len slovo. Myslím, že kým niekto neobmedzuje/neohrohrozuje iných tak tam nie je čo riešiť. Tak či tak súčastná spoločnosť smeruje k rozdeleniu ľudí podľa iných parametrov ako sú rasa, národnosť, náboženstvo či sexuálna orientácia.

0/0
15.8.2011 11:50

roby

jestliže je turistika v Praze

odvislá od toho, že se zde konají srazy homosexuálů tak nám pomáhej pánbůh

+1/0
14.8.2011 10:13

mázaušima

Re: jestliže je turistika v Praze

Až navěky,amen ! :-/

0/0
14.8.2011 23:08

loogieboy

Re: jestliže je turistika v Praze

je az neuveritlne, jak muze byt nekdo omezeny...

+1/0
15.8.2011 10:44

entony13

To mne štvou víc trapní odboráři, kteří vyženou lidi do ulic

a oni si jedou hrát golf :-). To je OK???? Budeme zase házet jiné z hradeb??? Postižené, nemocné??? To musíme začít na hradě

0/0
14.8.2011 9:24

romsky aktivista

Re: To mne štvou víc trapní odboráři, kteří vyženou lidi do ulic

Podle Tveho prispevku soudim, ze bydlis na hrade. Skoc si sam R^

0/0
14.8.2011 10:31

Krokodyl1

Nesouhlasím!!!

Ani 100 miliard zisku nevyrovná ztráty, které podobná akce působí devastací morálky a hodnot, na kterých je naše civilizace postavená!!!!! Argumentace ekonomickým ziskem přesně odpovídá plytkosti a ubohosti toho, kam celá Evropa spěje. :-P

+4/0
13.8.2011 22:48

ondra slanina

Re: Nesouhlasím!!!

Bože, ty to vidíš8-o

0/0
13.8.2011 23:14

loogieboy

Re: Nesouhlasím!!!

Kdyz to tu procitam, tak takova akce nemuze mistni "dokonale" moralce nikdy uskodit... Protoze mistni omezenost dosahuje maximalni meze....!!

0/0
15.8.2011 10:46

pravicový zloděj

Jak je možné, že gayové vydělávají víc?

Je to jednoduché, nadřízený je taky gay!!;-D

0/0
13.8.2011 16:39

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Jak je možné, že gayové vydělávají víc?

aha, takže diskriminace heterosexuálů?

0/0
14.8.2011 20:50

kunta_kinte - protistatni zivel

cisla vycucana z prstu

:-P

0/0
13.8.2011 14:42

vítek z prčice

úžasná logika !

Neměla by se tedy konat každý týden k osvěžení Kalouskem zadušené ekonomiky?  A každý druhý týden by na pódiu mohl obcovat bača s ovečkou.  Nač si s čímkoliv lámat hlavu - peníze přece nesmrdí! Rv

+2/0
13.8.2011 9:56

Severak

Re: úžasná logika !

K osvezeni turistickeho ruchu a ekonomiky muzeme poradat pruvody pedofilu, nasilniku, zlodeju a uchylaku. Urcite se jich tady sjede dost. A proda se vice ruskych cepic a babusek.

+2/0
13.8.2011 13:49

ondra slanina

Re: úžasná logika !

Jasná páka a jinak všechno dobrý. Co doma?

0/0
13.8.2011 23:15

loogieboy

Re: úžasná logika !

Pruvod zlodeju a uchylaku uz letos byl nebo si nepamatujete na stavku odboru? ;-D;-D;-D

+1/0
15.8.2011 10:47

George Renel

Ale no tak........

Kolik slušných lidí se naopak na nákup kvůli tomu nevypraví???

+3/0
13.8.2011 8:29

einorean

image Česka ve světě

že jsme velmi přátelští k menšinám, až za hranici, kdy to jde na nenosný úkor většiny - to ví celý svět už teď díky cikánům... a pokud i bez tohoto přeslazeného průvodu máme návštěvnost 400-600 tisíc homosexuálních návštěvníků ročně, pak rozhodně nemáme důvod hledat další obezličky, jak posílit jejich turistiku... - abyste mě chápali dobře, proti homosexuálům nic nemám, ale za tendenčně psané články vycucané z malíčku u nohy bych střílel!

0/0
13.8.2011 7:06

abraxas121

Jednou povolíš a už se vezeš

sex chlapa s chlapem? Nedřív trest smrti v celém světě. Jasně, všichni byli strašně zlí a nevědomí a nevěděli co dělají. Dobře, tak se řekne, když jim to oběma vyhovuje a neškodí to nikomu ať si to dělaj. A co pak dál žejo. Sex se zvířatama? Ono to té ovci těžko bude vadit, nejspíš si toho ani moc nevšimne, tak proč to nepovolit, žejo. Co dál? Dobře tak děti žejo, když budou rodiče souhlasit a to dítě taky a neublíží se mu, tak proč ne? Nesmíme být prudérní přeci. A co dál? S mrtvolama? Proč ne, jim to určitě nevadí,nikomu to neubližuje a když s tim před smrtí budou souhlasit, může si jejich rodina třeba příjemně přivydělat, že?

0/0
13.8.2011 1:23

abraxas121

No bodejť aby obchodníkům nepomohla!

výrobci indulony si musej mnout ruce

0/0
13.8.2011 1:20

wrah

Re: No bodejť aby obchodníkům nepomohla!

Dovolím si opravu, jsou to výrobci lubrikačních gelů.. A ty používají jak hetero, tak homo. A ano, ti výrobci si mnou ruce, protože mají odbyt jistý.

0/0
13.8.2011 10:49

ČtenářXYZ

ano, Cechy jsou vsech sexuelnich turistu raj...

to je videt hned jak se prejedou ceske hranice, samy Night Club, vselijake santany, masaze, kasina, herny, Asia Markety. Tak proc jeste ne i tahle klientela.

0/0
12.8.2011 23:45

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: ano, Cechy jsou vsech sexuelnich turistu raj...

R^:-/

0/0
14.8.2011 20:51

carlosIV

Tak to už jsme na tom hodně špatně,

když nám homosexuální akce budou zvyšovat cestovní ruch:-)

0/0
12.8.2011 23:26

LiborAxel

Tohle

už komentovali všichni-od hradu až k nacistům.Víte co je je tolerance?Jednoduše-pokud se mě,nebo mého syna,manželku nesnaží nikdo z nich pře......t,jsou mi volní.Mám mezi homosexuály obého pohlaví dost kamarádů,tahle medializace je směšná.Komentáře nějakého poradce odkudkoliv-kohokoliv nafouknuté tiskem-nuda.Pro odborníky této diskuze-pedofilie není homosexualita,pro fašisty-stačí počkat až umřou na AIDS, ušetříte za plyn,Křesťané a katolíci vy mlčte a počítejte kolik církevních hodnostářů bylo obžalováno za sexuální zneužívání,.Co takhle někoho upálit?

Nebýt zaslepenosti,blbosti,intoleranci tak není co psát...

Nebo si opravdu někdo myslí že se kvůli gayům prodá o sto procent víc klobás na staromáku?Proč?Jsou to homosexuálové ne úchylové.

A turisti?Směšné,takových pochodů se konají stovky po celém světě,to je asi nepřekvapí.Ale je o čem psát že?

Léčba HIV?Je to minorita,léčení narkomanů,alkoholiků,pedofilů, to je majorita v česku-jen do mě..

+2/0
12.8.2011 22:47

josefl

Re: Tohle

Také znám několik homosexuálů. někteří jsou fain, jiní směšní, tak jako my ostatní, ale protože mne neobtěžují, nemám s nimi žádný problém. Naopak, vycházím s některými velmi dobře. Ale osobně tak nějak nechápu smysl toho průvodu. K čemu je? K naštvání těch ostatních? Před pár desítkami let, byla homosexualita trestná, nyní je společností bez problému přijímána, tak proč průvody? Aby bylo možno homosexualitou provokovat? Domnívám se, že naprostá většina těch normálních homosexuálů se takových průvodů neúčastní, alespoň ty kteří jsou v pohodě a které znám, takovou potřebu nemají. Tu mají jen exibistionisté a já je jen děsím chvíle, kdy podobné průvody budou chít pořádat sadisté a pedofilové.

+1/0
12.8.2011 23:13

stryke

Re: Tohle

Jsem buzna a taky to moc nechápu, s přítelem na tyto akce nechodíme. Někdy mám dojem, že nám to i trochu ubližuje, protože se tam chodí dost často předvádět takový ty vykroucený bukvy v latexu... prototyp toho, jak si spousta lidí teplý představuje. Přitom většina kluků, co znám, jsou normální chlapi, nestřídají partnery jak na běžicím pásu, žijí obyčejný život jako hetero majorita. Bohužel tato většina na průvody nechodí a potom si lidé co o G/L komunitě nic nevědí, dělají závěry z těchto týpků, co se ocucávají v průvodu... a může mi někdo říkat, že to je jen jejich věc... jo je, ale cesta k tomu, aby nás lidi brali jen jako další lidi a ne bukvy, přes tyto průvody zřejmě nevede.

+4/0
13.8.2011 0:45

9 99

kontroverzní akce Prague Pride jako vylepšení našeho obrazu?

Současná okupace státních institucí, médií atd. těmito duhovými komunisty, kteří jsou dnešní verzí rudých komunistů z dřívějšího období, je cestou do pekel. Rv;-€[>-]EU

Duhová utopie následovaná ekonomickým bankrotem, demografickým bankrotem, chaosem na ulicích, prostě katastrofou.

+3/0
12.8.2011 22:09

9 99

Re: kontroverzní akce Prague Pride jako vylepšení našeho obrazu?

Tři články k tématu.

www.stjoseph.cz/index.htm

+1/0
12.8.2011 22:16

stryke

Re: kontroverzní akce Prague Pride jako vylepšení našeho obrazu?

Zajímalo by mě, jaký jste měl názor předtím, než s těmi bláboly, co tu opisujete, před týdnem přišel Klaus, Bátora a jim podobní...Rv

+2/0
13.8.2011 0:52

Lanta 2OO4

V zahraničí už to podnikatelé pochopili

V ČR je vše holt trochu opožděné. Nicméně i u nás se podnikatelé časem přizpůsobí. Jde o kšeft a jak je psáno v článku homosexuálové jsou většinou dostatečně movití a ochotni utrácet;-)

0/0
12.8.2011 22:06

on5.

Ta uz poslouzila nekolika lidem a organizacim

ke zviditelneni ;-)

0/0
12.8.2011 21:54

wwwand

A co rovnou uspořádat sraz PEDOFILŮ, to by byl kasaštyk

A na dobu trvání celosvětového srazu pedofilů by se pozastavila platnost toho se týkajících zákonů, aby to jakože nenarušilo turistiku. To by byla tržby, to by tu bylo pěkně narváno.

0/0
12.8.2011 21:44

stryke

Re: A co rovnou uspořádat sraz PEDOFILŮ, to by byl kasaštyk

Plácate hlouposti ;-D

0/0
13.8.2011 0:53

ondra slanina

Re: A co rovnou uspořádat sraz PEDOFILŮ, to by byl kasaštyk

pedofil a homosexuál je zatraceně velkej rozdíl, začínáte hájkovatět:-)

0/0
13.8.2011 23:17

;-)

Jenom je škoda....

že někdy někdo neuspořádá i nějakou akci pro heterosexuály...;-(

0/0
12.8.2011 21:42

Lanta 2OO4

Re: Jenom je škoda....

Pokud vím tak to jsou takřka všechny akce,které se kde konají. Zatímco na běžné diskotéce,zábavě či v hospodě se kluci s holkama běžně líbají tak kdyby se na takové akci políbili dva kluci tak by asi nedopadli nejlíp.......proto si holt homosexuálové musí organizovat vlastní zábavu;-)

+1/0
12.8.2011 22:04

josefl

Re: Jenom je škoda....

Ale přeci nikdo nebrání nikomu, aby si organizoval zábavu jaká mu vyhovuje, pokud to neodporuje zákonu. Technaři si pronajmou louku a duní tram o sto šest. Tak proč zrovna homosexuálové musí mít průvod Prahou? Pokud si pronajmou třebas O2 arénu, nechť si tam řádí jak chtějí. Jinak mi to silně připomíná provokační pochody v Irsku, nebo pochody se zapálenými loučemoi z 30 let minulého století. Ty také měly jediný cíl, provokovat.

0/0
12.8.2011 23:19

stryke

Re: Jenom je škoda....

Nemyslím si, že to je o nějaké provokaci. Motivace lidí je podle mě různá, někteří si pomocí davu dodávají odvahu naplno říct, kým jsou, jiní se snaží upozornit společnost na témata, která jsou teď aktuální - tj. hlavně adopce a výchova dětí. Někteří berou adopci dětí homosexuály jako nepřekonatelné tabu, ale ve státech jako je např. Švédsko nebo Nizozemí tohle už leta funguje a k žádnému rozkladu tradiční rodiny tam nedochází. Myslím, že každý, kdo je proti, by se měl zkusit podívat na možnosti dětí v dětských domovech: vyrůst v rodině, kdy se zároveň finančně uleví státu protože finanční zodpovědnost převezmou dva dospělí lidé nebo vyrůst v dětském domově, po kterém ty děti v mnoha případech čeká jen nezaměstnanost, drogy, trestná činnost, vězení a okraj společnosti... Pořád nechápu, kde v tomto leží ten stále dokola omýlaný rozklad tradiční rodiny... ta přece bude rodinou ať už homosexuálové děti vychovávají, nebo ne...

+1/0
13.8.2011 1:03

;-)

Re: Jenom je škoda....

souhlasím, že to působí jako provokace či demonstrace síly. Pokud by šlo někomu jen o zábavu, tak to nemusí dělat uprostřed prahy. Spíš bych to přirovnal k falun kung. Sice stále dokola tvrdí, že jim jde jen o cvičení, ale pokud by to byla pravda, klidně by si cvičili v soukromí, v tom jim nikdo nebrání. Jim jde ale o veřejnou manifestaci a klidně se proto nechají zavřít. Homosexuální aktivisté zase klidně riskují napadení extrémisty.

0/0
13.8.2011 9:18

wrah

Re: Jenom je škoda....

Ehm, naprosto běžně jsem při takové "normální, hetero" zábavě viděl líbat se kluky nebo holky mezi sebou a nikomu to nevadilo. A stejně tak je (prý) normální, když se na homo akci líbá kluk s holkou. A také jsem viděl hospodu, kde se parta ožralých hetero servala s partou ožralých homo. Ale to byla jen záminka, prostě dvě partičky se neshodly a vybílily hospodu, orientace v tom nehrála roli.

0/0
13.8.2011 10:55

wwwand

VÍTEJTE V ČR - VÍTEJTE V BORDELU!!!

Tak tohle heslo by mělo být na všech cedulích na hraničních přechodech.

To plně vypovídá o zdejší každodenní realitě, a tím nemyslím jen nějaký pochod v Praze. Stačí zajít na jakýkoliv úřad, chtít něco po policii, snažit se práva a spravedlnosti u soudu...

ČR je jeden velký bordel. Tak proč na tonto stavu alespoň nevydělávat....

0/0
12.8.2011 21:41

on5.

Re: VÍTEJTE V ČR - VÍTEJTE V BORDELU!!!

to je dobre, ze nemyslite ten pochod v Praze, bo tyto pochody se delaji i ve spouste jinych mest.

0/0
12.8.2011 21:55

Kruton

Re: VÍTEJTE V ČR - VÍTEJTE V BORDELU!!!

....a tak by to mělo zůstat

0/0
12.8.2011 21:57

wwwand

A co mafiáni?

Copak gayturisté, ale mafiáni, to je přínos. Například v Karlových Varech, tam by bez ruské mafie bylo pusto.... A co různí albánci, ukrajinci, čečenci, veitnamská mafie a další.

Jistě i ti všichni tady utratí spoustu peněz. Ale je to oprávněný důvod je tu vítat a radovat se, když jich tady přibývá?

No podle ně ne. Podle mě ať si klidně utrácí jinde, bez jejich peněz se obejdu.

0/0
12.8.2011 21:35

Kruton

Aha

Teď by bylo ještě dobré vzít si příklad z Thajska, kde sexuální turistika také plní peněženky místních obchodníků... Rv

0/0
12.8.2011 21:26

ro.pro

Už někdo vymyslel

nafukovací řiť? Jestli ne tak bychom mohli vyplnit díru na trhu s potřebami pro homosexuály.

0/0
12.8.2011 21:07

stryke

Re: Už někdo vymyslel

Kdo my? A proč to teda neuděláte Vy sám a nezbohatnete? Nebo to jako mělo být vtipný? ;-D

0/0
13.8.2011 1:14

Profesionální neúplatný diskutér

A kolik bude stát léčení z A I D S ... ???

Protože takové otěhotnění zde asi opravdu nehrozí ... ;-D

+1/0
12.8.2011 20:46

Chytry.Levicak

furt lepší homosexuální karneval....

než karneval v parlamentu

+1/0
12.8.2011 20:01







Najdete na iDNES.cz