Diskuze
Boj o railjety: Škoda neukáže slibované vlaky ani úředníkům
Děkujeme za pochopení.
pavlik12
Vyberove rizeni
Pardon, momentální hlasová indispozice, ale pan Kukura
to zazpívá přinejmenším o 25 až 30 procent líp než tito pánové.
Nic nového :-)
Gróf
Proč je protežována firma bez výběrového řízení?
To jsme tak bohatí, že můžeme nebetyčně utrácet?
TigerM
Re: Proč je protežována firma bez výběrového řízení?
protoze jde o prevzeti nevyuzite opce, vozy jsou vysoutezeny OBB za velmi nizkou cenu, za kterou by je CD nikdy nesehnalo, leda by si objdenali stejne velke mnozstvi jako OBB a pak by se prebytecnych museli zbavit, stejne jako to ted dela OBB... zakon o verejnych zakazkach takovy vyhodny nakup umoznuje, Skoda se boji o to, ze prijde a postupne uz prichazi o domaci trh, ...
bohuzel Skoda, zije trochu v jinem svete, za poslednich 20 let se s cenou dostala na uroven jinych vyrobcu a dokonce je i drazsi, pritom se s vyvojem temer nikam nepohnula, pro srovnani si najdete treba polskeho vyr. PESA, ktery je vyvojem uz mnohem dal...
vezmete si treba tramvaje, kde je technologie vicemene prevzata od Inekonu Praha (dnes vyroba v Ostrave), Elefanty jsou projektem 80 let (kraken) a 90 let a lokomotivy 109e s nekolikaletym zpozdenim a hrozi i to, ze nestihnou homologaci ani do nakupu techto "RailJetu"...
Mik8
výsledek
Hádám, že to skončí nákupem railjetů, PR katastrofou pro Škodu a snad i do budoucna konečně pořádnými výběrovými řízeními, která nebudou automaticky vyhrávat [][][][][][][]CityElephanty.
Bery
Mno
Tak Skoda pred chvili na CT24 neprimo priznala o co v cele kauze jde a proc je Railjet na nasich kolejich proste nesmi objevit. CD pocitali k Railjetu s nasazenim novych lokomotiv Skoda 109E (u CD rada 380). CD predpokladali, ze tato lokomotiva jiz davno bude mit plnou homologaci a jelikoz byva komunikace normovana, tak nebude problem udelat upravu SW v lokomotive i pro Railjet. Jenze to se Skode vubec nehodi do kramu... plna homologace se nestihne ani letos, ale bude nejdrive na jare pristiho roku. Navic maji znacne obavy, ze lokomotiva nebude s Railjetem zcela kompatibilni, takze upravy budou narocnejsi a potrebna homologace se opet protahne. Hrozi pak, ze CD pro Railjet radeji nakoupi lokomotivy z Rakouska. To je cely duvod toho pretahovani, hazeni klacku pod nohy a mlzeni. Railjet je proste pro Skodu nepritel cislo 1.
petr4770
Re: Mno
Asi Ti ale Sherlocku uniklo,že RJ tu taky hned po podpisu smlouvy...nejdříve jak příští rok tu taky nebudou...
Karboxyl
Přečtěte si toto.
Doproučuji všem zastáncům Škody si přečíst tento článek:
http://www.zelpage.cz/clanky/virtualni-soupravy-ultimata-a-tezkotonazni-pr-tyden-druhy#komentare
Je tam vše velice podrobně rozepsáno a také vysvětleno, proč jednání a argumenty Škody jsou naprosto neopodstatněné.
loleš
trapná škodovka
nic než trapas... a závist, že byznys spadnul do klína někomu jinýmu.
pteryx
tohle musí rozhodnout soudy
ne novináři v iDnesu. Může to být ze strany Škody obstrukce za to, že jim ve Vídni zabavili mašinu a poskytli ji konkurenci. Já se jim nedivím.
pettyo
Re: tohle musí rozhodnout soudy
Kdo jim tu lokomotivu zabavil Siemens? Asi ne co. Návrh podal Bombardier. A Rakušákům je úplně jedno jestli tu opci u Siemensu (německého výrobce) ČD využijí nebo ne.
;-)
Dost mi to připomíná pražský nákup Hummra
S velkou slevou proti běžným prodejním cenám a bez veřejné soutěže se pořídilo vozidlo, které ale policie vlastně vůbec nepotřebovala a mohla si pořídit jiné, které by jejich potřeby uspokojilo úplně stejně a stálo zlomek.
Jenže tehdy novináři štvali proti tomuto nákupu, dnes za něj lobují. A stále se najde dost lidí, kteří mají potřebu mít nav vše jasný názor a když něčemu nerozumí, tak převezmou slepě názor z novin.
FrantaKibyc
Re: Dost mi to připomíná pražský nákup Hummra
Jo tak ČD vůbec nepotřebují nové rychlíkové vozy...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!