Diskuze
Škrty výrazně omezí počet rychlíků, o lokálky se hejtmani budou soudit
Děkujeme za pochopení.
prazakm
Hejtmani
Když se hejtmani upsali na 10 let ČD, tak ať si to teď užijou. Mohli mít dopravu lepší a levnější. Jenže to by ČSSD nesměla podporovat nádražáky.
Bery
Re: Hejtmani
Lepsi mozna ano, ale levnejsi tezko... Levnejsi byl zatim v jednom VR snad jen Viamont, jinak byla konkurence vzdy drazsi. Pak to chvili tvrdil Jancura, ale tvrdit to prestal v okamziku, kdy byla zverejnena prumerna cena s CD. Kdyz se presunul na Sloveksko, tak sam prohlasil neco ve smyslu, ze na Slovensku je snazsi dat nizsi cenu, protoze u CD uz je cena hodne stlacena a tezko se ji konkuruje.
Arnold J.Rimmer BDP
České dráhy
zasluhují pochvalu za jednu věc: regionální dopravu v oblasti Prahy Pravidelně jezdím vlakem do práce, často i do centra za zábavou, fotbalem atd. a plná spokojenost. Než bych se tahal na metro, čekal na něj, tak radši sednu na vlak a za 12 minut jsem na Masarykově nádraží
turista-
Re: České dráhy
Za to nemohou ČD ale objednavatel - tj. Praha a StČ.
Když ČD zaplatíte, budou pro vás jezdit ... ale Kalousek teď chce 200 mil. sebrat těsně před uzavřením přípravy JŘ.
nesnašimlobisty
no a co jako
nevím proč bych měl dotovat ČD
PS: hlavně by to chtělo propustit přebujelý aparád ČD
109e
Re: no a co jako
Železnice se dotují všude, má to své důvody. Odlehčuje to silnicím, zvyšuje se bezpečnost a šetří se příroda.
Já zase nevím, proč mám dýchat sajrajt z aut.
pavel.n
Proč nejezdím vlakem !
Jezdím každý den do práce - vlak stojí 24kč , autobus 18kč - autobus je cca 5 let starý a provozuje ho soukromý dopravce - vlaky jezdí stejné jako před 20 lety - tak kde jsou ty dotace od státu - že by měli nové koleje ?
Všechno je to jen velký tunel a nás tady oblbují , že když nebudou jezdit vlaky , že dráhy ušetří - to je ta samá logika jako když by majitel hotelu zavře pokoje s tím , že mu to vydělá více peněz !
certik_bertik
Re: Proč nejezdím vlakem !
musíte si uvědomit že veškeré věci spojené s železnicí jsou velmi drahé, mnohem dražší než se silniční dopravou
navstevak nakopne socana
Hejtmani se chteji soudit s danovym poplatnikem
ze ma proste sypat a neptat se. Inu prolidova cSSd.
Bery
Re: Hejtmani se chteji soudit s danovym poplatnikem
Spise by se danovy poplatnik mel soudit se statem, protoze se sype na neci "soukrome rybniky" a pak neni na zakladni sluzby statu, tedy na sluzby na ktere maji jit dane predevsim.
zadluzenicz
konkurence
Jiná možnost jak šetřit je: pokud ČD nedokáží za snížené platby zajistit stejný objem spojů, vypsat výběrové řízení. On to třeba SA, LEO, Deutsche Bahn nebo někdo jiný třeba dokáže. To by ale nesmělo být to nešťastné memorando...
Hejtmani nyní v článku vypadají, jako ti, jež chrání cestující. Skutečnost je ale ta, že oni v minulosti přístupu konkurence aktivně bránili.
Bery
Re: konkurence
DB tezko... u nich jsou dotace cca 4x vyssi, takze to pro ne ma smysl jen v pripade, kdy je vetsina trate v Nemecku a k nam vede jen kousicek. SA zatim meli cenu vzdy vyssi. LEO tedy netusim a z ostatnich nabizel nizsi cenu zatim asi jen Viamont...
Jinak pokud by mela konkurence zacit jezdit od roku 2010, tak ji aktivne branili predchudci soucasnych hejtmanu, protoze soutez by musela probehnout nejpozdeji 2 roky pred timto terminem.
koupetr
K čemu je nám
státní správa, která pro nás nic nedokáže udělat? Mám za to, že prvotní smysl placení daní je ten, abychom zaplatili úředníky, kteří nám budou nápomocni, budou odborníky ve svém oboru a nám se bude žít lépe. Vše se však zvrtlo a místo odborníků na potřebné záležitosti platíme odborníky na vysvětlování. Vysvětlují nám, proč máme platit víc aniž bychom za to cokoliv dostali.
Stejné je to s vlaky. Chci aby jezdily, platím si je. Dejte do dopravy peníze ušetřené zrušením nesmyslných funkcí a věřte, že zbyde i na zdravotnictví, školství a vše potřebné.
Než dát miliardu na potřebnou věc, radši dáme dvě miliardy do zdůvodnění, proč to nejde. To není normální!
Bery
Re: K čemu je nám
Ano, radeji zaplatime nejake to Promopro a armadu zbytecnych uredniku. To je jiste v zajmu danoveho poplatnika.
mamsrb
Nevím jestli si někdo z diskutujících dovede představit, že
by ČD provedly průzkum trhu a tam kde jsou spoje nedostatečně vytížené a tedy neekonomické zavedly (nebo předali soukromým dopravcům) dopravu minibusy. I taxík musí vyjít levněji než přeprava 5 cestujících na 50 km vedlejší trati. Jenže ekonomika je u ČD sprosté slovo.
Leinad
Re: Nevím jestli si někdo z diskutujících dovede představit, že
Na co dělat průzkum trhu, stačí vyjet z databáze prodané jednorázové jízdenky + log "pípnutých čipovek" průvodčím na dané trati.
Atila Han
Tohle je skutecne vtipne ...
... kdyz se clovek koukne kolik vlaku nebude jezdit a duvodem je : 200 + 600 milionu korun ??? !!! Prominte ale kdyz si vemu kam vsude lezou nase penize, kolik stoji nasi zlati zprostredkovatele nakupu nefunkncich letadel, vsechna ta ruzna promopra, openKarty, studie na olympiadu, dale odpustene dotace nesplnujici podminky, vsechny ty nehorazne sumy na odmenach, dale pani politici s firmama na super "poradenstvi" jak ziskat dotace ( a tudiz pekny balik penez z nasich dani pro sebe ) ... dveste a sestset mega je problem ??? vzdyt to je smesna suma oproti tomu co se tu rozkrade a vyplytva a na rozdil od tech vsech blbosti. TEMI VLAKY SKUTECNE JEZDILI OBCANE TOHOTO STATU, TY VLAKY SKUTECNE MELY NEJAKY PRINOS !!! Kurnik oni si fakt mysli ze jsme naprosto blbi
Bery
Re: Tohle je skutecne vtipne ...
Presne tak... hlavne ze se dotuji nekomu soukrome rybniky, ze kterych obcane tohoto statu nemaji prospech naprosto zadny.
ezra
hejtmani neměli vytunelovat rozpočty 30kč dávkami
pro socky, kterým nebyla hanba a 30 stříbrných si vzali, kraje by měli peněz dost i na regionální spoje... stát by měl žalovat hejtmany
turista-
Re: hejtmani neměli vytunelovat rozpočty 30kč dávkami
Teď chce ubírat Kalousek, ne kraje.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...
Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně
Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...