Diskuze
Rakušané o Českých drahách: Do Prahy se zpotíte, zpoždění je pravidlem
Děkujeme za pochopení.
Gróf
Každá železnice obměňuje vozový park postupně.
Nejmodernější vozy nasazuje na páteřních mezinárodních tratích, starší pak na důležitých vnitrostátních. Vagóny jsou tak drahé, že se předpokládá jejich provoz po dobu několika desítek let, a také generální oprava uprostřed životnosti. Obnova také záleží na míře veřejné dotace. Takže ten článek je v podstatě o ničem. Nejspíše jen reklama pro RailJety.
příspěvek obsahuje vulgarity
Re: Každá železnice obměňuje vozový park postupně.
ano, ono se dá vždy najít argument, jak chránit chudinky z černé díry, že?
plooton
tento způsob vlaku zdá se mi poněkud komfortní
http://www.youtube.com/watch?v=NSUwneyGXqc&feature=related
Santa1
Mohli se vozit v Pendolinu,
kdyby to jejich státní organizace nezakázaly z naprosto vymyšlených příčin. Teď ještě vykládají, že jejich railjety mají být spásou pro úroveň našich železnic. Obchodní válka zuří na všech frontách.
turista-
Re: Mohli se vozit v Pendolinu,
Pendolíno má pro provoz Wien-Praha-Berlín objektivní nedostatky. Malá kapacita (šlo by řešit spřažením 2 souprav, ale na to jich máme málo). A málo místa na zavazadla. Šlo by řešit rozšířením polic na krajích vozu, al tím ještě víc klesne ta kapacita.
Ideální by Pendolina ale byly např. na trasu Praha-ČB-Linz-Salzburg (až se dodělá modernizace).
Winston77
Cestování vlakem
Procestoval jsem vlakem např. Polsko, Německo, Rakousko, Itálii, Švýcarsko a musím říct, že České dráhy na tom zase tak špatně nejsou. Samozřejmě úplně jinde je Švýcarsko, lépe je na tom také Rakousko, ale tím to končí. Němci mají sice modernější vlaky, ale viděl jsem tam také nejvíc špinavých záchodů. Řekl bych, že je to tím, že tam žije hodně cizinců z Turecka apod. Také mě tam nemile překvapila častá zpoždění. Itálie je na tom na severu podobně jako v Německu , ale na jihu je to mnohem horší. Polské dráhy musím pochválit, že jezdí celkem na čas, ale i v porovnání s námi je většina vlaků hodně zastaralá. Možná máte někdo zkušenosti jiné, ale já jsem zažil tohle.
Jablkon
Re: Cestování vlakem
...v mnoha nemeckych vlacich (specialne v primestske S-Bahn) tak projistotu zachody nejsou vubec. No fakt, cesta novym peknym vlakem z centra Mnixhova na letiste trva skoro hodinu ale na zachod si nedojdete.
v Rakousku je taky spousta balkancu kteri si s cistotou moc hlavu nelamou. ale vsichni jsou nalezli v par videnskych obvodech a vlakem asi vubec nejezdi :-)
pavel.n
jen poznámku
české dráhy dostávají v poměru stejně peněz jako rakouské - kde je tedy problém ???
TigerM
Re: jen poznámku
no prave v pomeru, ale vlaky musi nakupovat za normalni, ale i vyssi ceny, pac kupuji mensi mnozstvi...
roman15
"PíáR" AKCE SIEMENSu
ANI BYCH SE NEDIVIL KDYBY RAKOUSKÉ DRÁHY TY SOUPRAVY SIEMENSU MUSELY ZAPLATIT, PŘESTO ŽE JE POTŘEBOVAT NEBUDOU. PROTO TA SNAHA.
ŽE JSOU NĚMECKÉ OSOBÁKY LEPŠÍ NEŽ NAŠE RYCHLÍKY JE EVIDENTNÍ. KDYBY PATTON DOSTAL DOST BENZINU NEBO KDYBY RAKUŠÁCI PŘESTALI BLOKOVAT ŠKODOVCE LOKOMOTIVU, TAK BY TO MOHLO BÝT JINAK.
Jablkon
Re:
OEBB nic platit nemusi, tem je to putna. Jde totiz o OPCI!! Putna to neni Siemensu, kteremu se vyroba tech jednotek vyplati i tak levne: vlak je vyvinuty, homologovany, vyroba jede - pokracovat v ni vyjde levne. Putna to neni ani rakouske vlade, protoze vlaky se (pokud vim) montuji ve Vidni
kuttna
Trochu mne pobavila
síť autobusů, jsou i v nejmenších obcích 365 dní v roce Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/rakusane-o-ceskych-drahach-do-prahy-se-zpotite-zpozdeni-je-pravidlem-1i1-/eko-doprava.aspx?c=A110830_084644_ekonomika_taj
síť autobusů, jsou i v nejmenších obcích 365 dní v roce Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/rakusane-o-ceskych-drahach-do-prahy-se-zpotite-zpozdeni-je-pravidlem-1i1-/eko-doprava.aspx?c=A110830_084644_ekonomika_taj
paní s tvrzením, že autobusy u nás jezdí 365 dní v roce i do zapadlých vsí.
Jablkon
Re: Trochu mne pobavila
jo, dost by me zajimalo jaka exotka to psala. v rakousku je doprava rozhodne na lepsi urovni nez v CR - zeleznic je sice vyrazne min, ale jezdi 'furt' a hlavne rychle a kulturne a par busu ktere by cloveka na nadrazi dovezli se najde i o vikendu na venkove
Huhlovec
Bohužel musím souhlasit...
I když nemám "rakušáky" rád, tak s tímto musím souhlasit. Kdyby nic jiného, tak alespoň ať jezdí VČAS!
Jablkon
Re: Bohužel musím souhlasit...
ja uplne ne. specialne EC mezi Prahou a Vidni jsou super, obzvlast kdyz ho tahne Taurus pujceny od OEBB :-) zpozdeni jsem na teto trase zazil snad jen jednou - v Pendolinu...
Qesospi Cobigan
Á, "Jižní Sudeťáci" se ozývají...
nejdřív zabaví naše lokomotivy, a pak nám chtějí prodat Siemnes
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...