Diskuze
Autobusy z Karosy se dostávají do pozadí, jedničkou jsou ty z Libchav
Děkujeme za pochopení.
pteryx
Jsem rád že se jim daří
Není tak jednoduché udělat aspoň trochu konkurence-schopný výrobek. Jedna z cest, je zaměření na specifické požadavky našeho trhu, což se firmě SOR očividně daří. Místní společnosti prostě zákazníkům udělají "co jim na očích vidí", pokud je to v jejich možnostech. Možná to není takový "hi-tech", ale to není to nejdůležitější. Vývoj blízko zákazníka je obrovská výhoda.
Qesospi Cobigan
Re: Jsem rád že se jim daří
Hm, bohužel argumentace "trhem" nemá vůbec žádnou souvislost s kvalitou. Daří se i prodejcům šmejdů, taková je doba. A znovu opakuji že SOR - je na úrovni třeba indických TATA Motors, a nemá to ve střední Evropě co dělat.
plukovnikoneill
Ani se nedivím
Srovnání v Pražské MHD - Stará Karosa - dobré větrání, otevřou se okna a střešní dvířka a jde to. Irisbus - hrůza , i když seotevřou ta malá okýnka,tak tam člověk stejně kolabuje, no a SOR - opět to co u staré Karosy - otevřou se okna i ty střešní poklopy a dáse tam být. Takže jsem jednoznačně pro SOR.
J i ř í
Větrání
Jsou ty autobusy aspoň lépe větratelné, než ty hrůzy z Karosy? Jezdit v létě v MHD v novějších autobusech z Karosy je opravdu za trest.
njuska
Hezké čtení... až na...
Hezké čtení. Obdivuju, když se nějaká česká firma dokáže takhle solidně vypracovat od "píky" - bez zlodějen, okrádání a korupcí. Zamrzela mě jenom zmínka o majiteli J&T
kenx
Re: Hezké čtení... až na...
U nás a vypracovat od "píky"? To urkitě.
bongo
Další hloupé PR
Jedna firma dobrá, druhá špatná, po lokomotivách další ze série hloupých jednostranných článků
kenx
postřehy z terénu
Jezdím skoro každý den NB18 v pražského DP. Jízdní komfort dobrý, pokud s busem nejede hlupák. Jízdu brzda plyn bus zvládá překvapivě dobře, motor je silný, pro cestující je ale jízda utrpením. Designově z venčí velmi pěkný bus. Chválím i troje dveře před kloubem, dobrá věc do Prahy. Ovšem interiér, to je otřes. Obecně, nízkopodlažnost za každou cenu si vybírá svou daň, důchodci nezvládají sedačky v patře, v zastávkách jsou pak zbytečně dlouhé prostoje. Nesnesitelná pro delší jízdu je pro lidi s delšími nohami většina sedaček, ať už je před nimi jiná sedačka nebo bariéra z plexi - navíc z podlahy trčí cca. 5 cm vysoké kryty asi nějakých megašroubů (opět nízkopodlažnost za každou cenu) a aby toho nebylo málo, ani chodidla nemůže člověk dát rovně. Důchodci si poradili po svém, i když se vejdou, kvůli pohyblivosti zásadně sedí do uličky a místo u okna je prázdné. Dostáváme se k tragedii největší, v buse není kam si stoupnout...
kenx
Re: postřehy z terénu
Ve starých harmonikách bylo místo za kloubem, tady prostor pro 4 lidi blokují dvě sedačky. Navíc je před dvojsedačkou tato sedačka opět v patře, kvůli kterému opět není kam z dvojsedačky dát nohy. Zmatení jsou pejskaři, nemají se jde usídlit a blokují uličku. Velmi úzkou uličku, ve které stát ... je opět za trest a to opět především kvůli umístění sedaček do pater. Prostor pro stojící cestující chybí v přední části, tam kde byl dřív prostor pro kočárky jsou nyní výklopné sedačky, které po objevení principu sklápění důchodci prostor znepoužitelnili. Ambice v těchto místech stát už nemám, ale ozvu se, aby aspoň uvolnili místo kočárkům - což je často heroický výkon. Nemám nic proti důchodcům, tady to nezvládl dopravní podnik. Bus není vhodný na jak říká sám DP dopravu s nižším komfortem jízdy - jinými slovy, tento bus není vhodný pro roli dobytčáku. Výsledkem budou dlouhé prostoje v zastávkách, rozlobení cestující a naštvaní řidiči nestíhající přestávky.
jerymaker
Tak ještě aby ne...
Lobisti z JaT to tenkrát tak skvěle domluvili na Polu v Tatrách, tam byl položen začátek úspěchu SOR.
wolf80
Re: Tak ještě aby ne...
Myslis si, ze Iveco nebo Mercedes lobbisty nemaji? :o) Budiz Ivecu utechou, ze do SORu dodava sve motory ...zatim... :) Osobne jsem rad, Iveco/Karosa ma ceskou konkurenci. Jeste, aby se SORu zacalo darit na ostatnich trzich SK, PL, HU...
Hondoušek
Tak si ty SORy užijte,
ale v zadních sedačkách tohohle autobusu, pokud to neni odlišné od těch pražských, se člověk s nohama nemá šanci posadit
doktorem-za-dva-dny-v-plzni
Karosa je drahá,
ale zas vydrží 20 let vzápřahu.
rados100
Re: PR
Hlupáku! Právě by tu mělo být více takových článcích o českých společnostech a podnikatelích! Vždyť to jsou lidi, kteří něco dokázali a jsou naší společnosti užiteční. Na rozdíl od tebe.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!