Diskuze
Mýtné autobusovým dopravcům zlevní, jízdenky lidem ne
Děkujeme za pochopení.
danny47
Šéf svazu cestujících....
Nevíte někdo kolik nejrůznějších takovýhle "SVAZŮ" tady máme To je po svazu pacientů svaz cestujících ve veřejné dopravě .....
Kdo tu jejich činnost a jejich šéfy vlastně platí
liptoncz
Je to ten pan Ondrůj, který byl kdysi u ČD, a.s.?
Je to ten pan Ondrůj, který byl kdysi u ČD, a.s.? Inu, prachy vládnou světem....
slatin
Re: Je to ten pan Ondrůj, který byl kdysi u ČD, a.s.?
jo, je to on........A proč odešel z ČD ? Hledejte Googlem....
GEORGE MICHAEL
Proboha...
...pokud někdo z řad zákazníků řeší, že musí platit o nějakou kačku víc za to, že jezdí autobem a on ten autobus delší dobu nezlevňuje, tak to je jen ubožák. Já nedávno jel takhle z Tanvaldu do Prahy - napřed jsem počítal, že mě to vyjde asi na kilo, nakonec jsem zaplatil asi 120 - 130 kaček a absolutně jsem to neřešil... Je pod mojí důstojnost řešit pseudoproblémy. Byl jsem naopak rád, že jsem se mohl krásně, pohodlně i celkem rychle svést, neboť jsem chodil částečně po Krkonoších a částečně po Jizerkách a přitom jsem ušel 25 kilometrů...
m-karr
Tak nevím jestli je autobus takové terno.
Moje zkušenosti s veřejnou dopravou jsou spíš sporadické, ale každá další mě opět přivádí zpátky do auta.
Úroveň služeb českých drah, kdy nádraží znamená fronty, extrémě nepohodlné protihomelessové vandaluvzdorné lavičky, nedostatek klidu k čemukoli, v porovnání s autobusem drahé jízdné plus místenka pokud si člověk chce sednout. Následuje zpožděný vlak, který jede kvůli kolejím a spotřebě elektřiny výrazně pomaleji než by mohl. O službě jako elektrická zásuvka nebo WiFi si můžeme nechat jen zdát.
Autobusy obvykle jezdí na čas, (a to na rozdíl od vlaku jedou po veřejných komunikacích plných aut a kamionů) ale v případě že jedete po už zmiňované trase Praha Brno, tak si užijete dvě hodiny panelového drncání a málo místa pro nohy pokud máte víc jak 180cm.
Souhlasím se slevněním mýtného pro autobusy, protože na rozdíl od kamionů mají asi třetinovou hmotnost, takže nemají šanci dálnici rozbít, a ani poský autobus nejde na rozdíl od polského kamionu přeložit. Takže přecejen auto.
namestii
přoč to někdo řeší
Roční úspora dopravce 15.000.000 Kč, to by znamenolo snížení ceny o 1 Kč/osobu... přoč to někdo řeší????
nepetr
Re: přoč to někdo řeší
Proto že zde žije naprostá většina lidí která je degenerovaná rychlou změnou režimu.
narath
Proc
Autobus je o dost mene ekologictejsi dopravni prostredek nez osobni auto. Stejne jako kamion poskozuje silnice, je velice hlucny a v mnoztvi vyfukovych splodin je na tom stejne jako kamion . Nevidim duvod jakekoliv slevy, spise bych na ceskych silnicich nasel dost duvodu, proc zdrazit.
Bery
Re: Proc
Jenze u nas to nefunguje z pohledu logiky, ale z pohledu lobbingu.
fikusak
Cena za výběr
Nebylo by lepší jim neúčtovat nic a kamionům to zvýšit třeba o 5 halířů (příklad)? Cenově aby se to vyrovnalo, a odpadla fakturace a vyúčtování a vůbec "řešení" celého slavného mýta pro autobusy...
Silně by mě zajímaly náklady na výběr těch 80 halířů na kilometr...
Bery
Re: Cena za výběr
To by ale prepravci s kamiony dotovali prepravce s autobusy.
lopee
Mýtné autobusovým dopravcům zlevní, jízdenky lidem ne
A čekal někdo něco jiného?
rubiq
Re: šéf Svazu cestujících ve veřejné dopravě
hihi, taky me to zaujalo To by me zajimalo, zda jsou tam nejake placene funkce a kdo dostal tenm uzasny napad tenhle svaz zalozit
Achnatonek
Vůbec mě to něpřekvapuje
Žijeme ve "specifickém" tržním prostředí! Když se mají ceny zvýšit(kulantně řečeno sjednotit), tak se to vždy nějak dá zdůvodnit. Ale pokud by se měli ceny snižovat, tak se k tomu skoro nikdo nemá. Tento případ je úplně stejný např. jako s čerpacími stanicemi nebo našimi mobilními operátory. Když se zvedalo DPH, tak to všichni operátoři odůvodnitelně promítli do koncových cen. Když ale DPH nepatrně kleslo, nebo výrazně klesaly propojovací poplatky, tak to žádný z mobilních operátorů nepromítl do cen!
Linde CZ
Re: Vůbec mě to něpřekvapuje
Motas dohromady trh a oligopolni prostredi. Jinak ti nemuzu nez doporucit, aby ses vrhnul na podnikani a poradne jim to natrel
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!