Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tratě nedáme, raději je prodáme. Ministr Dobeš zarazil rušení kolejí

Ministr dopravy Pavel Dobeš zastavil plány Správy železniční dopravní cesty na zrušení některých regionálních tratí. Místo toho chce k prodeji nabídnout až třicet tratí. Stát by ale nakonec na tomto plánu nemusel vydělat, ve hře je i prodej za symbolickou korunu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kladivonalumpy.cz

12. 9. 2011 21:44
No sláva

že v tomhle korupčistánu vznikla rozumná myšlenkaR^

0 0
možnosti

Tankiana

12. 9. 2011 20:10
Dobrý nápad a řešení

Nerušit tratě !!!  R^

0 0
možnosti

karelsantora

12. 9. 2011 19:02
Není ilustrační fotka z trati

144?:-)

0 0
možnosti

Nikki01

12. 9. 2011 19:12
Re: Není ilustrační fotka z trati

je

0 0
možnosti

Nikki01

12. 9. 2011 11:56
Přátelé

omlouvám se, že využívám toto forum k něčemu tak nízkému, ale pokud považujete aktivity Klubu přátel lokálek za společensky prospěšné, dovolím si vás oslovit se žádostí o, byť nepatrný, dar. Přispět můžete na webu http://www.klub-pratel-lokalek.cz/ prostřednictvím dárcovského widgetu darujme.cz Každá koruna pomůže při boji za záchranu regionálních drah. Děkujeme

2 0
možnosti

karelsantora

12. 9. 2011 19:01
Re: Přátelé

;-)R^

0 0
možnosti

Tryskomys Muf

12. 9. 2011 11:40
Další zlodějina

Další zlodějina z dílny vlády. Rv

0 0
možnosti

Hunab Ku

12. 9. 2011 15:00
Re: Další zlodějina

spravne, radsi to zrusime R^;-D

0 0
možnosti

LubHo

12. 9. 2011 11:16
Železnice x silnice

Konečně rozumný přístup, pokud vím, tak z makroekonomického (a i ekologického) hlediska je železnice pořád o dost výhodnější než stavby silnic a přeprava kamióny. Měli jsme (a snad ještě máme) jednu z nejhustších sítí železnic na světě a jenom kvůli okamžitým "úsporám" rušit fuknční tratě mi přijde pitomost. Prostě se třeba nepostaví jeden předražený kilometr dálnic a ponechá se několik regionálních tratí, vždyť to ve státním rozpočtu je jen o přesouvání jednotlivých položek.

Až konečně někomu dojde, že železnice je výhodnější, tak nebude ta naše úžasná síť nenávratně zničena... Pokud soukromník dostane jasné podmínky a stát dohlédne, aby se trať nerušila a nevytrhaly koleje, tak to může fungovat bezproblémově, takových tratí už ostatně vícero velmi dobře v soukromých rukou funguje (jen to prostě dokážou lépe a efektivněji než státní dráhy).

A klidně bych jim dal i dotace, vždyť autobusy i státní dráhy je fasují ve velkém a nikoho to neruší, byť většina z nich dosahuje i zisků...

4 0
možnosti

giovanninero

12. 9. 2011 13:07
Re: Železnice x silnice

Souhlasím i s rozhodnutím ministra, i s diskusním příspěvkem.  Možná by bylo zajímavé vědět, kolik km tratí zrušilo za poslední léta Německo, nebo Rakousko a čím svůj postoj zdůvodňují (i když ruší, i když neruší).

0 0
možnosti

OLINKOLIN

12. 9. 2011 11:07
muj nazor

ano zrušil bych přejezdy souhlasim ale nestavel bych nadjezdy hezky převest auta na stavajici nadjezdy i za cenu nekolika kilometrové zajižky a to by bylo aby se na železnici nezačlo vydělávat .

Proste auto je furt podřadný neekologický prostředek a mel by se využivat pouze jako doplnek k železnici

vše je jen o lenosti lidi zvednout zadek dojit na nadraži radši sednu do auta a jedu že ??? nadavam na cenu benzínu na kolny atd ???

1 0
možnosti

petr.n_22

12. 9. 2011 13:26
Re: muj nazor

Pohodlnosti ? Ne, snad kromě ceny je auto výhodnější z pohledu uživatele vždy. Jede odkuk potřebuje kam potřebuje, v čas ve který potřebuje a nejkratší možnou cestou (obvykle). Třeba cesta vlakem do práce místo auta by byla pro většinu lidí zřejmě mnohonásobně delší (časově) a navíc by ji museli podřizovat selý den. Kdybych třeba já měl jezdit do práce mhd, musím vstávat min. o hodinu dříve. To si radši zaplatím provoz auta.

0 0
možnosti

guliverm

12. 9. 2011 10:55
Jasně, prodat koleje a výtěžek rozkrást!

Jak jinak, celé generace to stavěli a pak to pod dohledem státu rozebereme na šrot a zavedeme kamiony a zpoplatníme přes soukromou firmu všechny silnice. No dovolte, u nás je pořádek, u nás se nic nesmí! Prostě nevolnictví jak za počátku Marie Terezie.

0 0
možnosti

vransen

12. 9. 2011 11:03
Re: Jasně, prodat koleje a výtěžek rozkrást!

Určitě to nestavěli generace. Postavit vlečku někam do Horní-Dolní není zas tak složité, jak si myslíte. Navíc, ve srovnání se silnicí, je to relativně bezúdržbové. A rozkrást se to nedá, pokud si stát dá jako podmínku, že tam ty koleje zůstanou.

0 0
možnosti

petrph

12. 9. 2011 10:22
ale to je setsakra rozdíl

Prodat to za tržní cenu pozemků, a nebo  za symbolickou korunu.Takovej "podnikatelů", co by to koupili za symbolickou korunu, vytrhali koleje, prodali je do starýho železa a potom pozemky prodali za trřní cenu by se asi našlo spousta.Teď ještě aby mezi nimi ministerstvo transparentně vybralo...:-)

5 0
možnosti

666999666

12. 9. 2011 10:33
Re: ale to je setsakra rozdíl

Myslím že už vybráno je, proto ten zájem ministra. ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

Joey nikdy neodejde

12. 9. 2011 9:50
Žádám

aby příští provozovatelé kolejí provedli takové úpravy tratě, aby na ní neomezovali automobily železničními přejezdy. Nevím proč by nás měl v zájmu svého zisku omezovat a zdržovat nějaký soukromý provozovatel kolejí.

0 0
možnosti

vransen

12. 9. 2011 10:01
Re: Žádám

Třeba kvůli tomu, aby víc lidí jezdilo hromadnou dopravou a automobilisté se vzájemě neomezovali neprůjezdnými zácpami ;-)

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

To si děláte legraci. Mobilní operátor naúčtoval Američanovi tři miliony

19. dubna 2024  13:20

Nemilého překvapení se po návratu do Spojených států dočkat muž z Floridy, který se loni v létě...

Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě

19. dubna 2024

Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...

Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně

19. dubna 2024  11:13

Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...

Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém

19. dubna 2024,  aktualizováno 

Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!