Diskuze
R35 chceme vést přes Český ráj, řeklo ministerstvo životního prostředí
Děkujeme za pochopení.
CZECHcz
peníze
Mělo by to stát co nejdříve a co nejkratší trasou. Stavba prodražená nesmyslným ekologickým odporem stojí hlavně nás daňové poplatníky neuvěřitelné částky. Kolikrát lidi podepíšou ovlivněný demagogií křiklounů jakýkoliv protest, jen proto co kdyby měl pán pravdu. Jenom kličkování dálnice zvyšuje zatížení přírody více než kdyby se stavělo nejkratší inteligentní cestou. První zatížení začíná jenom zvýšením obrovského množství nutné těžby na položení materiálu za každý metr navíc. Osobní a nákladní auta potom budou několik desítek let muset jezdit po delší trase, což je nejhorší příspěvek co nám tu naši ekologové zanechají. Nejenom více zanechaných exhalací za každý ujetý metr, ale i pneumatiky, výměny olejů a jejich likvidace, zimní údržba musí nakrmit i více solných prostředků do těchto metrů a hromada dalších nákladů co tu přírodu vysávají. Peníze co nás stojíte, by se dali využít třeba v nemocnicích. Nechci ani domyslet kolik miliard ekologové nás již stáli.
jarwampaa
Re: peníze
když už to tam jednou vybetonuješ, NIKDY to nepůjde vzít zpět... a to nejsem žádnej ekoterorista, řepku, sluneční elektrárny a dementy, co se přivazujou před každej smrček nesnášim... ale mám rád Český ráj a jeho výhledy.
nejlepší by bylo to rozdělit: třetina republiky beton, třetina řepka a třetina zrcadla. stromy a pěknou přírodu nepotřebujeme, dyk to stojí prachy a brání ziskům!!!
ČSLA
tu dálnic je nutno vystavět
přece tu jakoby rádoby rychlostní silnici Trutnov-Hradec Králové, kde každý kilometr je obec, čili omezení na padesát, nemyslíte vážně, to je takový humor, jenom, určitě..jelikož oblast východně od Turnova je samý kopec a skála a je to oblast , kde se Český ráj(CHKO) už prakticky líbá s Jizerskými horami(CHKO) a Krkonošemi(NP), tak je nutno volit cestu bolestných , ale pro život nutných řezů. Bude to drahé, bude to bolestné, ale musí se to stát. Třeba i místy by mohla vést v tunelu, pár set metrů, aby zvěř mohla volně přecházet a veškerá příroda dál volně fungovat, proč ne..ale je nutné tu řez udělat. Stávajíc stav je...ABSOLUTNĚ ŠPATNÝ.
ČSLA
Re: tu dálnic je nutno vystavět
pardon, motám Turnov za Trutnov..samozřejmě myslím rychlostní silnici číslo 35-442..Turnov-Hradec Králové
Mr.Kef
není třeba..
Jezdím pětatřicítkou až za Olomouc a nemám zrovna pocit, že část Turnov - HK by byla tou nejvytíženější.
Cesta Liberec - Hradec trvá většinou kolem hodiny a půl. Myslím, že by v pohodě stačilo dodělat pár obchvatů větších obcí, malé a krátké zabezpečit a zrychlit průjezd. Každých 8 km vytvořit extra pruh pro předjíždění, střídavě pro jeden a druhý směr.
Je ale pravdou, že důvodem proč rozšířit 35 do 4 jízdních pruhů není až tak současný provoz, jako vytvoření alternativy k D1, kterou při cestě "na čas" raději nevyužívám.
To ale pak nezáleží jen na tomto úseku. Dalších 100 km je to z HK do Mohelnice. O tom se zatím ale vůbec nemluví. A co Svitavy - Brno. Taky by to bodlo...a dalo by se pokračovat..
zetkaa
Re: není třeba..
Máte pravdu, že tento úsek není zdaleka nejvytíženější. Proto byl také v novém harmonogramu výstavby sítě dálnic a rychlostních silnic odsunut daleko za rok 2025. Co se týče harmonogramu výstavby R35, tak prioritou je samozřejmě spojnice Hradec Králové - Olomouc (resp. Sedlice/Opatovice - Mohelnice), který by se měl začít stavět co nejdřív. Teprve po něm následuje úsek HK - Jičín (resp. Úlibice) a spojení z Úlibic do Ohrazenic je navrženo k realizaci jako poslední. Do té doby budou určitě k dispozici nová data ze sčítání dopravy a ukáže se, zda bude rozumnější budovat dvoupruh (s rezervou) nebo rovnou čtyřpruh. Každopádně vedení trasy mezi dvěma částmi Českého ráje by mělo maximálně respektovat krajinný ráz a přírodní hodnoty území.
Dukáty dám na podporu cenzury
To jsou fakt levouni, ti pohůnci na ministerstvu...
Ještě že je státní kasa prázdná a hned tak brzy se nic nehne.
Jenom chudáci lidi, protože se to dá jako koridor do územního plánu a 20 let si v trase silnie v pásu širokém asi 1,5 km nikdo ani neškrtne
Jerry Fletcher
Re: Ani metr!
Jsou Vám aspoň v hrubých rysech známy základní zákonitosti veřejných financí a pojem investice nebo cash flow? V tomto státě, kromě státu samotného, je jen velmi málo firem, které by nikdy neměly provozní úvěr a to neznamená, že ho nikdy nesplatí.
Jakkoliv chápu Váš zápal pro vyrovnané finance, v tomto případě bychom dodržováním této zásady byli zaostalým ostrůvkem uprostřed Evropy.
Jerry Fletcher
Úplně zbytečný článek
Kdo si pamatuje témata "Valík", "východní a severní část Pražského Okruhu" (to už je pojem), "D8", "D3", "R52", tak si snadno spočítá, že R35, pokud tedy vůbec, se bude stavět někdy mezi rokem ...... a ...... (opravdu se to těžko odhaduje).
zdeseny obcan
Re: Úplně zbytečný článek
R/35 slibuji uz dobrych 15 let. Nekolik ohlasenych terminu dostavby jsme uz prosvihli. Dokonce uz za komunistu, v 70. letech se planovalo rozsireni I/35.
Lev----z_Rožmitálu
ono by to šlo
kdyby se ta dálnice zapustila pár metrů do země tak aby nebyla vidět a přes ní se postavily mosty tak aby co nejméně narušila přesuny z jedný půlky na druhou
Norkey
Re: ono by to šlo
Úplně by stačilo, kdyby byly kolem vzrostlé stromy.. jestli se začne stavět v 2020, tak už by jich mohli teď pár vysázet ať to stihne za těch 10 let trochu povyrůst. :)
kobrik
Kdyby jste věděli
Tak tahle dálnice je naprosto bezpotřebná! Copak jste neslyšeli ekologa Korytáře?? Podle zprávy určené Bundeswehru je jedním z hlavních budoucích problémů nedostatek ropy. Je tedy otázkou, jak dlouho ještě může silniční doprava narůstat! Takže vlastně až by se dostavěla tahle dálnice, tak tu už nebudou auta!
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...
Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně
Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...