Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zmocněnec pro D1: Dálnice se musí rychle opravit. I na úkor jiných silnic

Odstupující šéf Ředitelství silnic a dálnic Jiří Švorc se připravuje na funkci koordinátora pro modernizaci D1 a dostavby R35. Oprava nejstarší tuzemské dálnice D1 je podle něj prioritou číslo jedna. Pokud by na ni chyběly peníze, stát by případně pozastavil jiné dopravní stavby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pivovarský chasník

Tak takový

zmocněnec má cenu použitého toaletního papíru. Zřetelný příklad, že v současné ČR se za státní peníze dobře uživí i takováto existence.

0/0
18.9.2011 21:15

Dan63

Tak se šetří

Tak se vymýšlejí různé funkce pro politiky a papaláše a ty občane makej a drž hubu a jednou za čtyři roky nás opět zvol.

Co ty nato občane ČR?  !!

0/0
17.9.2011 12:58

nesnašimlobisty

další uředník

co bude přehazovat peníze v nepřehledných zakázkách a my všichni to zase zaplatíme a on ještě bude tvrdit že nemůže svůj plat zveřejnit je to hnus co dneska UŘEDNICI V TOM STÁTĚ DĚLAJÍ A JEŠTĚ JIM MEDIA UMOŽNUJÍ TY SVÉ LŽI ŠÍŘIT;-D

0/0
17.9.2011 8:18

p_n_2

Takže pan zmocněnec má splněný úkol na své funkční období

a může v klidu užívat trafiku.

0/0
17.9.2011 0:24

wIadin

Re:Zmocněnec pro D1: Dálnice se musí rychle opravit. I na úk

směšné vytloukání klínu klínem, následky budou strašlivé. S takovou kvalitou silniční inrastruktury se Česko bude  závistivě dívat i na Tatarstán.

0/0
16.9.2011 21:55

burcak vypity

D8

Dostavte D8!

0/0
16.9.2011 15:41

petrph

neví náhodou někdo

Kým a z jakých peněz je tato velmi důležitá funkce "koordinátora pro modernizaci D1 a dostavby R35." placena? Připadá mi to jako další slušná trafika...

0/0
16.9.2011 14:37

Jan9002

Re: neví náhodou někdo

z našich

0/0
16.9.2011 14:47

svědomí mazače příspěvků

Peníze by se měly najít

třeba na úkor komunikací v Praze. Pražáci by sice museli zvednout líné zádele z aut, ale můžou jezdit tramvají a metrem...;-):-P

0/0
16.9.2011 13:51

TG2

D11111111111

Pán je podle mě normální blázen. Ať si zkusí někdy jet na jih. Č.Budějovice jsou na tom dopravně nejhůř hned po Praze, nemají žádný obchvat, stará silnice vůbec rychlostně ani kapacitně nevyhovuje, je věčně plná i desítky kilometrů dlouhých kolon, prochází přes mnoho obcí, nehledě na to, že D3 měla být již loni celá.

+1/0
16.9.2011 11:40

zab

Poslední kapku dostala D1

po usednutí Řebíčka do křesla ministra financí v roce 2006. Jak před volbami ODS a jmenovitě Langer kritizovali stav D1 a působení fy Kapsch tak v ten moment přestaly veškeré opravy na dálnici a všechny peníze šly na dobudování mýtných bran. A za těch posledních 6 let se D1 dostala na úroveň někdejší berlínské dálnice takže z Prahy do Brna se jezdí po schodech.

!!!!!!

0/0
16.9.2011 11:39

certik_bertik

asi

bude dobrej, umí mluvit v eufemismech

0/0
16.9.2011 11:35

wolfskin001

Vládní zmocněnec pro dostupnost veřejných záchodků.....

je s ním však ve sporu. Tvrdí, že absolutní prioritou vlády musí být výstavba sítě veřejných záchodků. Do toho se začíná ozývat vládní zmocněnec pro práva domácích králíků, který chce přidat peníze na politiku "zdraví krmení".....

0/0
16.9.2011 11:25

computer

No to je logika...

co asi jiného by asi zmocněnec mohl vytrubovat. Kdyby řekl, že opravy nejsou potřeba, tak přece nebude zmocněncem.

0/0
16.9.2011 11:09

expat47

Vybrané úseky na opravu D1

ukazují, že celá česká strana D1 bude po opravách v pohodě, kdežto na moravské straně se jen tak "dotkne" daného problému. Ona totiž moravská část D1 je celá ve srračkkách až po Vyškov, kdežto ta česká až na ty dva relativně krátké úseky, které se budou opravovat, je v pohodě už nyní.....

0/0
16.9.2011 11:08

Jan9002

Re: Vybrané úseky na opravu D1

Řekl bych, že pro úsek Vyškov - Brno je slovo !ve sračkách" velmi lichotivé.

+1/0
16.9.2011 11:10

expat47

Re: Vybrané úseky na opravu D1

.......ůsek Holubice - Vyškov je při rychlosti nad 180km/hod v levém pruhu ještě sjízdný........;-)

0/0
16.9.2011 11:18

expat47

Re: Vybrané úseky na opravu D1

..ups......úsek......;-)

0/0
16.9.2011 11:19

kodlik77

Re: Vybrané úseky na opravu D1

Přesně tak, jezdím z Brna na Jihlavu a tento úsek by mohli vzít úplně celej. A nedělám si iluze, že na druhou stranu od Brna je to jiné.  Možná by bylo lepší stavět znovu o pět metrů vedle...

0/0
16.9.2011 11:13

pavel-m

Re: Vybrané úseky na opravu D1

Jj, holt Pražáci za kopečky na Vysočině nevidí.. Pragocentrismus rulez.

0/0
16.9.2011 13:19

Chuta

Re: Vybrané úseky na opravu D1

Mno, takze rikate, ze je lepsi opravit maly kousek z velkeho zniceneho useku a tim doprave vubec nepomoci, nez odstranit uzka hrdla na relativne dobrem useku? Zajimavy nazor. :) (Jinak autem nejezdim, o stavu D1 nic nevim, jen reaguju na Vas prispevek)

0/0
16.9.2011 14:37

DoktorMate

HELLO

To je ganiální nápad.Soustředit se pouze na D1 a na zbytek republiky se vykašlat.Nelobuje pan zmocěnec za autoservisy?

0/0
16.9.2011 10:37

Dusan321

Proc opravovat D1?

Ta dalnice je samozrejme v docela problematickem stavu, ale je to alespon nejaka dalnice a je sjizdna. Do budoucna se situace az tak moc zhorsovat nebude, protoze ty nejhorsi panelove casti jsou zaroven velice odolne vuci dalsimu opotrebeni. V nejhorsim pripade lze na vybranych usecich snizit rychlost na sto kilometru a i nadale bude mozne po ni jezdit bez vetsi udrzby dalsich deset let. Neni to idealni, ale rozhodne lepsi nez nektere regiony, ktere nemaji dalnicni spojeni vubec a jezdi se po okrskach. Prioritou by melo byt dalnicni spojeni se vsemi sousedy (tj. zejmena Rakouskem, byvalou NDR a Polskem). Pak muzeme teprve zacit premyslet co s D1.

Chapu ze flikovat D1 je jednodussi, protoze tam nebude problem s neschopnosti nasich soudu a nesikovnosti nasich zakonu, ale z hlediska dopravy to rozhodne neni priorita.

0/0
16.9.2011 10:07

Lucass

Re: Proc opravovat D1?

Myslím že oprava D1 musí být prioritní. Je to ostuda celé ČR, je nebezpečná a celkově strašně zastaralá...

+1/0
16.9.2011 10:29

DoktorMate

Re: Proc opravovat D1?

velké H....nějaká D1 asi těžko napraví reputaci země.Tato země jde ke dnu.

0/0
16.9.2011 10:38

BlkRider

Re: Proc opravovat D1?

Ja sem optimista, podle mne takhle zeme jde ke dnu pomaleji nez vetsina ostatnich ;)

0/0
16.9.2011 13:22

Dusan321

Re: Proc opravovat D1?

Neni nikterak uzasna, ale existuje. Coz je stale lepsi nez zadna dalnice a rozhodne je to mensi ostuda nez E55 jakozto hlavni tah z Rakouska pres vecne ucpana mesta, bordely a sadrove trpasliky.

0/0
16.9.2011 10:59

Frollik

Re: Proc opravovat D1?

Proč opravovat, když tam stačí dát omezení na 50 km/hod. jako v Praze na magistrále a peníze investovat do stacionárních radarů aby mohli estébáci z Czechradaru trochu vydělat.:-P

0/0
16.9.2011 11:25

kyk

Nejdřív na R35

je třeba dostavět MINIMÁLNĚ úsek Opatovice-Holice, obchvat Vysokého Mýta a Litomyšle  a pak ať se klidně začne opravovat D1.

Jinak hrozí ohromné dopravní komplikace na D1 i R35

+3/0
16.9.2011 10:03

expat47

Re: Nejdřív na R35

......po náhledu na www.mapy.cz , vidím, že tento návrh má logiku a měl by si ho pan zmocněnec přečíst nebo ještě lépe, měl by ho panu zmocněci někdo přeposlat..........nejlépe autor..........nebo to udělám sám......R^

0/0
16.9.2011 11:01

kyk

Re: Nejdřív na R35

Pokud mohu požádat, tak přepošlete. Děkuji.

0/0
17.9.2011 10:58

expat47

Re: Nejdřív na R35

.....done! Rád jsem přispěl svým časem a schopnostmi na dobrou věc.......

0/0
17.9.2011 12:03

kyk

Re: Nejdřív na R35

R^R^R^

0/0
18.9.2011 0:18

delli

Re: Nejdřív na R35

Plný souhlas. Ve chvíli kdy se začne předělávat D1, se část dopravy přesune na R35. Nejhorší úsek je Holice - Opatovice. Buď se jede přes Hradec Králové nebo přes Pardubice, což obojí je obklika včetně kolon ve městech. Já to jezdím zkratkou, přičemž mám na výběr ze dvou dřevěných!! mostů přes Labe. Stačí 20 km dálnice a D1 se uleví.

0/0
16.9.2011 12:11

kyk

Re: Nejdřív na R35

Zkratku přes Vysokou nad Labem jsem vyzkoušel, a mohu říct že není pomalu o co stát. Mimo úplnou špičku je lepší vzít to Hradcem.

0/0
17.9.2011 10:56

Glock Mark XVIII

Lidi, uvědomte si, že než ...

... by se v ČR zvládla výstavba HK-OL-Ova, tak se mezitím D1 rozpadne. D1 v nynějším stavu dalších 10 let provozu rozhodně nevydrží.

0/0
16.9.2011 9:58

expat47

Re: Lidi, uvědomte si, že než ...

....R35 OPT - MOH je třeba postavit 90 km.........

0/0
16.9.2011 11:14

Glock Mark XVIII

Re: Lidi, uvědomte si, že než ...

To je tak na 10 let "intenzivního" stavění. :-P;-(

0/0
16.9.2011 11:17

expat47

Re: Lidi, uvědomte si, že než ...

.....soukromý investor by to zvládl za 4 roky.........kšeft je kšeft.........;-)

0/0
16.9.2011 11:21

davvv

co obchvat Frydku - Mistku?

bude  nebo nebude?? nevite nekdo?

0/0
16.9.2011 9:50

cassul

Re: co obchvat Frydku - Mistku?

A proč? Máte čtyřproudovku centrem města, co chcete víc?

0/0
16.9.2011 9:53

Tajemný muž

Re: co obchvat Frydku - Mistku?

To má Praha taky a stejně se investují miliardy do obchvatu. :-P To, že tam je čtyřproudovka ještě neznamená, že kapacitně stačí.Rv

0/0
16.9.2011 11:24

BlkRider

Re: co obchvat Frydku - Mistku?

Opravdu chces porovnavat Frydek s Prahou? ;)

0/0
16.9.2011 13:25

craki

Re: co obchvat Frydku - Mistku?

Jo, to je velice prijemna vec, kdyz jedete napr od Ostravy po dalnici, pak ve FM musite proklickovat mestem a pak za mestem se zase napojite na dalnici na Tesin.... Uzasna logika.... A ted jeste chteji zpoplatnit usek FM - Frýdlant n.O. To už je totálně mimo....

0/0
9.11.2011 22:39

M. Procházka

Jaký význam nese v otázce užitý výraz "obchvat"?

Oproti obecnému pojetí je totiž v této souvislosti tímto termínem označována plánovaná trasa komunikace R48, která však nevyhovuje definici obchvatu - je bohužel zase jen dálničním průtahem Frýdkem-Místkem. Táže-li se tedy tazatel, kdy bude vybudována komunikace pouze nazývaná obchvatem,která jím však ve vlastním smyslu toho slova není, pak nezbývá než odpovědět, že skutečný obchvat Frýdku-Místku zřejmě nikdy vybudován nebude. :-)

0/0
17.9.2011 10:12

craki

Re: Jaký význam nese v otázce užitý výraz

Prutah FM uz je a je na houby. Obchvat v pravem smyslu v planu je, otazka je, zda kdy bude... Ma se vest jihem s nekolika tunely.. Ikdyz mi neni jasne kde presne to tam jako chteji tahnout....

0/0
9.11.2011 22:37

craki

Re: co obchvat Frydku - Mistku?

Podivejte se na stranky Redistelstvi silnic a dalnic... V planu obchvat je, otazka je kdy a jestli vubec, protože se u nem mluvi 20 let... Mel by vest jihem a spojovat to co se ted stavi s tou casti dalnice smerem na Tesin....

0/0
9.11.2011 22:35

Stephane Margelle

Vysvetli mi nekdo, proc se D1 nebude rozsirovat na 3pruhy???

A jaky smysl ma rozsireni odstavneho pruhu?!! To pro pripad, ze se nekdy za 5 let uzavre vajgl 8km a pri zuzeni bude mozno zachovat dva pruhy? Takovy argument nevymysli ani dite...!!

0/0
16.9.2011 9:49

Glock Mark XVIII

Re: Vysvetli mi nekdo, proc se D1 nebude rozsirovat na 3pruhy???

Na 3 pruhy nejsou prachy.

0/0
16.9.2011 9:55

arnie_rimmer

Re: Vysvetli mi nekdo, proc se D1 nebude rozsirovat na 3pruhy???

rozšíření odstavného pruhu se dělá proto aby na něj u EU vydojili prachy - na běžnou údržbu EU prachy nikomu nedává, takže se to snaží takto o*ebat jako že to není údržba ale nová stavba

0/0
16.9.2011 10:04







Najdete na iDNES.cz