Diskuze
RegioJet začal šlapat na paty Českým drahám, poprvé vyjel s pasažéry
Děkujeme za pochopení.
chose01
To je super.
Opět začínám uvažovat o jízdě vlakem, místo aoutomobilem.
Ale už ne u ČD. Tak hrozné zkušenosti jaké s nimi mám, už nikdy víc.
potooczech
Hmm
Ono vše má své pro i proti. ČD jezdí dá se řící všude, tedy nejen lukrativní trasy s jistým ziskem, ale i spoje "Horní-Dolní" kde zase prodělává. Čili jezdí tak, že někde je v plusu a tím dotuje trasy, kde je v mínusu.
Pan Vančura s jeho žlutými vlaky ale i autobusy ze sebe děla strašného manažera jen proto, že si vybere nejlukrativnější trasy, kde je zisk zaručen a tam vítězoslavně napálí cenu pod cenou ČD a je machr. Jiné by to bylo, kdyby místo jedné trasy musel zároveň pokrýt celou oblast včetně vesnic a podobně.
Na druhou stranu ale, pokud já chci jet třeba z Prahy z Ostravy, tak proč bych měl svojí cestou dotovat provoz lokálky někde jinde. Chci si zaplatit cenu pouze mé cesty a ne dotovat někoho dalšího, čili vítám Regiojet.
Je třeba si uvědomit, že pokud chceme železnici v každé pr*eli, tak je nutné to zaplatit. Platit to ale musí ti, co tu trať využívají a ne cestující, kteří ani netuší, že ona trať existuje.
Principů solidarity je v tomhle státě myslím už dost.
smartynaf
Re: Hmm
....jen nechápu co má společného Spirituál Kvintet s vlaky RegioJet. Ať je to jakkoli, třeba mi to časem dojde, pan Jančura ze sebe "dělá managera" asi tak jako každý druhý Franta Voháňka z té Hiorní Dolní kde mu DAŇOVÝ POPLATNÍK dotuje cestu na šichtu. Proč ze sebe neděláte taky menežra? (pozor ale jen na lukrativních tratích!!)
KarelF
Na čas???
Dnes jsem vypravoval přítelkyni do Olomouce vlakem SC Pendolíno za příjemných 333 Kč IN50 1třída včetně místenky. V ceně je svačinka v hodnotě cca 60-100 Kč na kterékoliv jízdné 1 třídou. Při každo týdenním ježdění se na Junior In Kartu investice do INKarty 50 vrátí za cca 2 měsíce. Takže RJ u přítelkyně asi ne. U mne určitě ne 2 důvody cena a čas jízda trvá o 31 minut déle než Pendolinu do Olomouce a 1 hodinu déle do Ostravy. Takže to jen tak o cenách, rychlosti a službách. Pendolino přistaveno o 20 minut dříve uklizeno sice zběžně na nástupišti, ale uklizeno pečlivě a pěkně. Personál ochotný a slušný nelze nic vytknout.
katla
Re: Na čas???
Ale to je všechno super, Pendolino, trať Ostrava - Praha. I vlaky EC, IC, pokud můžu, jezdím jen tou nejlepší možnou kategorií. Jenže bohužel na většině tratí (nemusí to být ani nějaké regionální, stačí např trať Brno - Ostrava) jezdí vlaky mnohem horší kvality, sic možná načas. Brno-Přerov-Ostrava, tam to končí R, a bodejť by ne, když je tam tak neuvěřitelně zastaralá trať po Přerov.
A jak jsem již psala dříve, slevy ČD jsou prostě nepřehledné.
badodmrtvereky
Čistota ve vlacích
U starých vozů ČD je to špatné,ale v rámci spojů EC-IC je čistota taková,jakou si cestující během cesty vytvoří.Během jízdy zvláště v kupé asi těžko lze zajistit úklid tak jako z výchozí stanice.Hodnotit čistotu a poskytované služby po prvním dnu provozu a v nových vozech je předčasné.Nehledě na to,že ČD nejezdí jen na této trase,ale i všude jinde.Pan Jančura také do TN sdělil,že vlakem jelo i dost cestujících,kteří měli zakoupeni jízdenku pro jízdu ČD ,to poněkud kulhá za tím,jak pracovnice u vchodu do vlaků prohlížely jízdenky a ptali se zda chce cestující usadit,tudíž měli cestující upozornit hned při nástupu.
Problémem u ČD a krajů,které objednávají u ČD spoje v rámci přím. dopravy je návaznost na přípoj příslušného spoje IC-EC a rychlíků v přest. stanicích.
V rámci Středočeského kraje v Kolíně přijede rychlík 9 min po odjezdu Os.vlaku do Prahy a tento vlak čeká v zastávce Velim až ho tanto rychlík předjede.Cestující musí poté čekat v Kolíně 1hodinu na další spoj na Prahu.
Gróf
Tak jsem tu cestu absolvoval.
Byl jsem spíše zklamán. Průvodčí byla spíše vlezlá. Nic se nemá přehánět.
B-25
Káva zdarma??
Pouze pro cestující z Phy nebo Ostravy...., ostatní mají smůlu.
riso1
na co jezdit RJ?
A ted jeste realne ceny CD. Praha hl.n.- Ostrava hl.n.
plne 438,-; sporotiket pres internet (do7 dnu/do3dnu/do24hod predem) - 310/350/390,- ; In25 (990,- za 3 roky) 329,-; sporotiket pres internet s in25 (do7 dnu/do3dnu/do24hod predem) - 230/260/300,- ; IN50 (8490,- za 3 roky) 219,-
Chci videt, jak casto budou ty jizdenky za 230,- u RJ, vetsinou budou volne jen ty za 295,-a draz ...Pak je sporotiket s in25 levnejsi skoro porad... Ano, je bez mistenky, ale to nekomu vadi? Kdo chce misto, tak si ho najde. Ve stylu MF kdo chce pracovat, misto si najde, ze?(i kdyz zrovna na Morave ci v Sev.Cechach je to hodne iluzorni). Me treba pripoj CD prijede 4 minuty po odjezdu RJ z OV a odjizdi 3 minuty pred prijezdem RJ do OV...
Kdo chce jet jen do/z Ostravy, proc ne. Kdo chce jet dal, ma smulu, CD blokuji sve pripoje, neda se na RJ smysluplne presedat (hodinu cekat na pripoj je kravina). Kdo jezdi vlakem, IN kartu davno ma.
katla
Re: na co jezdit RJ?
Jenomže než se vyznám ve slevách ČD, tak mi vlak i ujede...
milda_plzen
trasa
Je to umění začít jezdit Praha - Ostrava, proč nezačal jezdit na nějaké lokálce, kde jede pár lidí za den k doktoru.
osk
No ta cenba je lákavá
za 221 s RJ při daném komfortu a službách je to milejší než za 327 pendolinem, ted ještě uvivíme o kolik zrychlí SC od prosince
bubenikp
Hned první den RegioJetu na IC 1016
Hned první den RegioJetu na IC 1016 umřela v Řečanech lokomotiva, zpoždění na Prahu rázem 30 min. nahradila ji lokomotiva na postrku.( asi nevěří Škodováckým strojům, proto jezdí 2 v soupravě ) na stránkách RegioJET se ke zpoždění nepřiznali, stále tam psali 0 min. zpoždění .....
Bery
Re: Hned první den RegioJetu na IC 1016
Tak proto mu dnes jezdi masina v italskych barvach.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!