Diskuze
Hotovo: České dráhy nakoupí 16 railjetů, smlouva je kompletní
Děkujeme za pochopení.
legnaw
češtin
"v hodnotě 200,5 milionů Euro"............. euro (měna): střední rod, vzor město.... 200,5 milionů eur (taky nepíšete 200 milionů Koruna)
Bery
Re: 44,7 mil Kč za jeden vagón.
S jakym kurzem to pocitate ? Me to vyslo pod 44.
Jinak vzhledem k predchozim nakupum vozu Siemens v cene 50 mil. za kus u klasickych vozu (bistro a ridici vuz jsou drazsi) je to relativne malo.
mfVčera
BOHUŽEL
Ani tenhle nákup vlakovou přepravu v ČR nespasí. Já bych sem pustil Japonce. Mám stále pocit, že přešlapujeme někde v
začátcích devadesátých let. V Číně díky japonské technologii jezdí
rychlovlaky 350km/h. Díky nasazení této technologie by u nás nemuselo
jezdit dalších 50% souprav, které jezdí hluboko pod 200km/h.
109e
Re: BOHUŽEL
VRT je jiná záležitost. Dříve nebo později rychlovlaky propojí celou Evropu, klasické tratě budou mít nadále opodstatnění. Tento nákup jednotek je naprosto správný, je třeba začít konat.
Pajus
Pěkný
Ale cestování s těmito vlaky se vyplatí snad jen na dlouhý štreky. Radši bych uvítal levnější jízdenky...klidně bych třeba dvě hodiny ve špíně přetrpěl
janduben
Re: Pěkný
zkus se na nadrazi zeptat jestli by te nevzali za petku dobytcakem
J.Švec
cena jizdenek
hlavnim problemem CD je cena jizdenek, 370Kč za necelý 4 hodiny v přeplněným vlaku, kde se mačkám v kupéčku s pěti lidma a asi deseti kuframa a ta krava co tam roznasi předražený jídlo na nás a na lidi v uličce řve, že je kupéčko pro šest lidí ... tak to sorry, ale nezda se Vám to předražený?? já bych jel samozřejmě autobusem, ale už prostě nebylo místo ... jo a těch 370 je bez místenky ... tak ať jdou celý CD do háje
aldik7
Re: cena jizdenek
Chm, tak to by mě zajímalo co by si říkal an ceny jizdenek třeba v Německu nebo Rakousku
P.S. Když si neumíš koupit místenku, tak neremcej.
Menetekel
Ty ovšem na českých "kolejích" nikdy nedosáhnou
maximální rychlosti. Takže zbytečně vyhozené peníze.
Bery
Re: Ty ovšem na českých
V cem vyhozene penize, kdyz jsou levnejsi nez jine vozy Siemens, ktere CD kupovaly pro rychlost na 200 km/h ?
Qesospi Cobigan
"Němci sobě"
Ale musíme to Mocnářství občas ještě trochu podpořit. Česká spořitelna nestačí.
sanvean
jel jsem s tím v Rakousku
...a je to moc pěkná souprava včetně jídelního vozu a dvěma prvními třídami. S těmi jsem zvědav, co ČD udělají. Hlavně doufám, že tam nebude nesmyslně drahá místenka jako je teď v pendolinu. Mělo by se pár kravaťáků probrat a nepřemejšlet s režijkou v kapse, jinak budou dál přihrávat zákazníky konkurenci.
K. K. Rokossovskij
Zajímavý výrok Jančury:
http://hn.ihned.cz/c1-37374440-vlaky-se-pro-me-staly-otazkou-cti
HN:Jaké vlaky byste na českých tratích nasadil?
Jančura: Jsou to standardní západoevropské vlaky. I ty na regionální dopravu jezdí rychlostí 160 kilometrů za hodinu, jsou nízkopodlažní, mají klimatizaci a splňují veškeré evropské normy, a to i na brzdnou vzdálenost. Například pokud by nová souprava jela stejnou rychlostí jako ten vlak ve Studénce při loňské tragické nehodě, tak by zabrzdila.
JK75
Re: Zajímavý výrok Jančury:
aspoň je vidět jaký je Jančura intelektuál. Asi nepochopil regionílní vlak o váze tak 50tun a soupravu mezinárodní o váze tak 10ti násobku. Jestli on nebude jako ti co si na silnici myslí, že fyzikální zákony pro ně neplatí. Pokud toto on opravdu řekl,tak je to opravdu člověk zralý do bohnic a nemá mluvit o věcech o kterých neví a vystudoval asi vysokou zemědělskou,tam se kov dává jen do země při orbě a nic víc nevím. Co je účinnějsí než rychlobrzda na vlaku? Kdyby tam dal magnety,pokud by je vozy měli, tak zabrzdí dříve,ale lidi pomlácení,možná i mrtví z té rychlosti, a svršek zralý na obnovu
ingchemik
Laický dotaz
Z fotek railjetů jsem si původně myslel, že se jedná něco jako o luxusní "panťáky" - tedy s motorovým vozem přímo v soupravě. Teď čtu, že je potřeba koupit lokomotivy zvlášť. Takže to vpředu je jen řídící vůz?
Prosím o objasnění.
Díky.
JK75
Re: Laický dotaz
ano, to vpředu s kabinou je řídící vůz. Na druhém konci je v rakousku Taurus,tady plánují 380,pokud bude umět komunikovat s řídící jednotkou
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!