Diskuze
Cenová válka na kolejích ušetří lidem ze Zlína za jízdenku do Prahy
Děkujeme za pochopení.
Leinad
Tak je to dotované nebo není?
Pokud se nemýlím, tak MDČR přestalo platit jenom Praha - Ostrava, zatímco ostatní spoje platí dál. Pokud se dále nemýlím, tak Zlín není na nejkratší cestě "po kolejích" Praha - Ostrava.
Tedy, buď MDČR přestalo dotovat i další rychlíky (Zlín - Přerov) a mě ta informace tak trošku unikla. Nebo dochází ke konkurenčnímu boji, kdy jeden z dopravců jezdí v rámci závazku veřejné služby a druhý mu nelegálně bere cestující.
turista-
Re: Tak je to dotované nebo není?
Závazek veřejné služby zavazuju dopravce jen k ježdění podle daného JŘ, za regulované obyčejné jízdné a slevy dle zákona.
Další, tzv. komerční, slevy ale poskytovat smí. Jinak by nemohla existovat ani InKarta nebo SONE+.
paruka11
SA není žádná konkurence
ten Jančura se umí jenom chvástat. Neděle - zpoždění v Ostravě 25 minut. Porucha lokomotivy. V každém spoji 2 lokomotivy. Teď už snad nemají žádnou náhradní. Na smícháči jsem do jejich vlaku viděl zapřaženu lokomotivu ČD. Tak nevím ....
turista-
Re: SA není žádná konkurence
Opravdu ČD? Nebyla to některá jejich ex-italská, ještě nepřelakovaná?
Premiant
Zlevnili ikdyz nemaji konkurenci
ČD zlevnili ikdyz na trase nemaji konkurenci(SA neni konkurence),vzdy jsem veril ČD,diky nim jezdim levneji a vy si porad stezujte
příspěvek obsahuje vulgarity
Re: Zlevnili ikdyz nemaji konkurenci
SA neni konkurence? tak proč proti nim bojují
Premiant
Fuuuuuj SA
Jancura kritizoval ČD ze jsou drahy a ze jim bude konkurovat aby zlevnili,tak ČD zlevnili......na co si porad stezujete,TO BYL HLAVNI UCEL,rakouskyma vagonama mne neopije,vim co je to za luxus,jezdim snima u ČD a jezdil i u OBB,nic prevratnyho,jenom stim rozdilem,ze kdyz jedu s ČD nebo OBB tak vim ze jedu mezi lidma,co nemaji nos nahoru,porad si na neco nestezuji a jsou spokojeni,kazdy koho znam mi rekne,ze rad jezdi vlakem a kozenky taky miluje,protoze se na tom krasne vyspi,u jancury musim sedet jak prkno,vubec se nemuzu natahnout,a vy co podporujete SA,kouknete se kolik lidi jezdi na trase s ČD a kolik s SA,ČD vyhravaji docela by mne zajimalo co byste delali,kdyby ciste teoreticky prestali čd od prosince jezdit do Ostravy,to byste se zblaznili,protoze jancura vsechny neodveze
příspěvek obsahuje vulgarity
Re: Fuuuuuj SA
proč zlevnili až ted? před rokem, dvěma nebo pěti rokama to nešlo? Rakouskejma vagonama Vás neopije, už ste na ty zelený čtyřicet let starý plečky zvyklej. Nevšiml sem si v SA lidí s nosem nahoru. I když pokud někdo dle Vás nerozhazuje peníze zbůhdarma, tak má nos nahoru?Kdyby ČD od prosice přestaly jezdit, tak já se zaraduju
hasil.lokotka
Bez přesedání
No třeba u mě by vyhrálo to, že s ČD můžu jet ze Zlína do Prahy bez přesedání pohodlně od začátku až do konce. A pro rýpali, od minulého týdne byly na této trase nasazeny vozy exBmz od OBB.
Premiant
Re: Bez přesedání
souhlasim,zvlastni ze nekteri lidi porad kritizovali,ze kdyz nekam jedou tak musi porad prestupovat atd. a ted musi prestupovat u SA a vubec jim to nevadi,to jsou divni lidi,asi moc rozmazleny
Marťan
"Kapitalismus" v ČD se mi líbí!
Jsem oprvdu strašně rád, že díky tomu Žaludovi mohu ze svých daní přispívat už nejenom na ztrátové vagóny, platy železničářů a teď i na pepsi-koly pro cestující!
Rozdíl v jízdném po slevě a pití by si měla Žaluda platit ze svého statisícového papalášského platu!
Za léta v čele ČD nic kloudného nevymyslel (snad mimo dotování golfových turnajů, protože na ty se jezdí zejména vlakem), ale po příchodu konkurence se tak akorát dokáže opičit.
To není ani manažer, ani podnikatel, ale jen zoufalec držící se koryta za každou cenu.
turista-
Re:
Pokud nasadíte proti ČD komkurenci, tak je přece logické, že na ní budou reagovat.
Jinak by hrozil větší pokles tržeb než kdyby nezaregovaly. A hospodářský výsledek by byl horší.
MIR80
Stacilo zhlednout nedelni debatu
Aby mel kazdy jasno... Preziravy a nabubrely Zaluda. Mel by si predevsim uvedomit, ze jeho ctvrtmilionovy plat a veskere prebendy jsou z verejnych penez a vubec neodpovidaji hospodarskemu vysledku a zaroven ze vse co ridi, tak k tomu prisel jen proto, ze ze se nekomu libil. Kdezto naopak Jancura ma svuj 160 tisicovy plat z toho co sam se svoji firmou vydela, vse co jeho firma provozuje si musel zakoupit sam ze sveho a v pripade zaporneho vysledku zadne dotace nedostane.
Takze Zaludovy vyroky o cirkusu jsou jen nazornou ukazkou nabubrelosti
hasil.lokotka
Re: Stacilo zhlednout nedelni debatu
Víte, kdo je většinovým investorem projektu Regiojet?
Gróf
S Jančurou nepojedu už nikdy.
Nikdy nezapomenu na jízdu v jeho obstarožním autobuse z bazaru, zařízeném co největším počtem sedadel. Jen aby se napakoval. Komfort absolutně žádný.
příspěvek obsahuje vulgarity
Re: S Jančurou nepojedu už nikdy.
včerejší jízda s ČSAD na dálkové lince Pha-PLZ. Pokud jste v SA neměl místo na nohy, tak tady by jste seděl v tureckém sedu. Jančurovo autobusy mají maximálně 5 let, pak je prodává. Tenhle SOR byl z roku 2003, Crossway minulej čtvrtek z roku 2005. na této trase jezdí ještě VKJ a to je darmo mluvit. dokonce ani Setry Eurolines které konkurují na jiných linkách nejsou zrovna často mladší než SA. A více místa mají jenom spoje Business Claas. Mám na vás jediný dotaz, máte režijku?
p_n_2
Škoda že ČD se stejnou energií nezlepšují služby
na trasách, kde konkurenci v podobě SA nemají, třeba spojení vlakem do Brna je víc než zoufalé. Asi čekají až tam začne jezdit nějaká konkurence a pak čistě náhodou objeví nějaké lepší vagony a sníží cenu jízdenek, samozřejmě že to s konkurencí vůbec, ale vůbec nebude souviset.
příspěvek obsahuje vulgarity
Re: Škoda že ČD se stejnou energií nezlepšují služby
já bejt v ČD, tak Praha-Ostrava vzdám, a soustředim se plně na Praha-Brno nebo Praha-Plzeň. Tam bych poslal Jídeláky stewardky a servis. Aby si cestující navykli jezdit se mnou a pak by RJ po vstupu na tuto trať měl méně šancí. Jenže já mám v hlavě mozek, ne seno. A přemýšlím pravicově jako podnikatel, kterej chce, aby jeho firma fungovala. Nevim, co mají v hlavě páni z ČD, ale přemýšlejí levicově. Nechtějí aby firma vozila lidi a byla v plusu, chtějí aby dostávaly dotace a byly na kolejích jediní. O lidi jim nejde a nikdy nešlo. Do roku 89 je to fuk, protože ČD vlaky a ČSAD autobusy byly státní monopoly a nekonkurovaly si, ale po roce 89 je podporováni firmy, která nestojí o zákazníky mrháním, pro které neni omluva
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!