Diskuze
Lepší cesta do Ostravy: další vlak RegioJetu, rychlejší České dráhy
Děkujeme za pochopení.
TigerM
Leo
nevim jak vy, ale me vic zajima LeoExpress, ... Sice Stadler Flirt neni zrovna terno, ale diky zrychleni muze mit i vice zastavek nez CD a RegioJet, mam radsi velkoprostor, rad bych i vyzkousel Premium tridu.
Do Ostravy je RegioJet totez co CD, co tam hodnotim kladne je vic mista a hostesky jsou castejc videt oproti CD, ... ale jinak v tom zadny rozdil neni, no chybi mi absence jidelniho vozu, ale to se da prezit s tim obcerstvenim... Do Brna je situace jina, tam by to se stejnymi vlaky u me vyhrali jasne EC u CD...
daxmax
Re: Leo
Jste zcela mimo.A zvlášť ke konci článku.mixujete hrušky a jablka. U nás se tomu říká K.O.K.O.T.Í H.L.A.V.A
baba11
Zamyšlení nad odpadky z RJ vlaků:
To je super!!Teď mají 3 soupravy a od prosince prý 9 !! Ze začátku neměl RJ v Havířově žádnou popelnici,tak ,,stavěli pyramidy,,s pytlemi odpadků u ostatních popelnic a když jim to bylo vyčteno policií ČR tak je cpali to do chodby budovy,kde mají pronajaté prostory.Při 9-ti soupravách to bude chtít zřejmně 9 kontejnerů nebo si ty 3 nechávat denně vyvážet !!! Noviny a časopisy,které neudají ve vlacích večer naházejí do malých odpadkových košů co jsou na nástupištích určeny pro cestující na drobný odpad a ať to uklízečky,které si ale oni neplatí někam uklidí,jen když to zaměstnanci RJ nemusí nosit do svých tří kontejnerů před nádražím.A tak tu žijem......
Jirkoš
2 nové vlaky
Aha takže dopoledne nám jede vlak z Havířova do Prahy a odpoledne zpět a najednou má RJ dva nové vlaky.
jajajajajajajajajajajajajajajaja
Pane Sůra a co jiní dopravci?
Atˇ hledám jak hledám,takovouhle reklamu zdarma na každý nový spoj či službu žádný jiný dopravce nemá,každý ji musí krvavě platit na rozdíl od p.Jančury.Nejezdí u nás jen ČD a Regio Jet,nejezdí u nás po silnicích jen Student Agency.Váš nekritický obdiv jedné firmy připravuje o reklamní zisky ale i vašeho zaměstnavatele,nebo se snad mýlím
L68
Re: Pane Sůra a co jiní dopravci?
no nevím ale sama jsem měla možnost využít regio Jet. Myslím že to dělají dobře. Cesta byla naprosto bezproblémová nějaké ty nedostatky jako chybně označené vozy jim s radostí odpustím. Cesta byla naprosto úžasná pohodlná a pro mne OK :-) Mám rodinu v Olomouci vlakem jsem odmítala jezdit a autem je to trochu drahá sranda.Jak píšete o jiných dopravcích nevím které máte na mysli ale nějak o nich nevím tak nevím...jestli myslíte Pendolino, tak to je sice asi lepší než ČD ale co si budeme povídat taky o hodně dražší... Regio Jet je na úrovni Pendolina za cenu nižší než odstrašující ČD.
semelik
Pendolino zrychlí na trase Praha-Ostrava o minutu.
Platí to prosím i v případě, že bude silně dout protivítr? Mráz totiž - jak známo - přichází z Kremlu, takže se s tím dá počítat.
Leinad
Re: Pendolino zrychlí na trase Praha-Ostrava o minutu.
Zpoždění pod 5 minut stejně není u dálkáčů bráno jako narušení grafikonu. To akorát tak metro zaznamená zpoždění 60 sekund (mimo špičku) nebo následný interval mezi vlaky o 60 sekund delší, než v jízdním řádě(ve špičce) (Dobře no, a tramvaje mají 3 minuty)
Minutu sem, minutu tam, beru jako zaokrouhlení.
honza.f
Příhoda
Tudle jsem jel rychlíkem Českých drah z Uherského Brodu do Brna. Vlak přijel na čas, odjel na čas a jaké bylo moje překvapení, byl krásný, nový, čistý a klimatizovaný. Byl tam WI-FI internet a těch 120 km podle jízdního řádu trvá přesně hodinu, vlak to stihl dokonce o tři minuty dřív. Jízdenka stojí stejně jako autobus. Milá průvodčí nabízela noviny a časopisy ke čtení, nevzal jsem si ale nic, jsem ekolog a všecko jsem našel na netu.
.
No a pak zazvonil budík, sbalil jsem věci, přišel na nádraží a čekal.... a čekal... a čekal.... No, nebudu napínat, vlak přijel jenom o patnáct minut později než měl a vypadal... no však to znáte.
Leinad
Re: Příhoda
A informoval jste o tom zadavatele dopravy na dotované trati, případně i ve volbách?
sama_pozitiva
ČD
Čím mě neuvěřitelně ČD štvou, je že se nechovají správně jako normální firma a to, že vše co dělají, dělají kvůli zákazníkovi. Začíná to hnusnými vlaky, přes protivné průvodčí, přes 30 odborů na GŘ, po vedení, složeného s 5 náměstků, které mají po dvou asistentkách, na tři pracující jeden vedoucí. Z toho si nedělám iluze o dohazování kšeftů svým kamarádíčkům. Navíc třeba režijky, to jsou desetitíce rodinných příslušníků, kteří jezdí v podstatě zadarmo, proč? Podobný příklad ČSA - aměstnanci mají zadarmo několik letenek, dokonce i pro jednu osobu, kterou si určí. Jk je to možné, když je to v podstatě krachující podnik, který byl už několikrát zachraňován?
Leinad
Re: ČD
Proč by se měly ČD měnit, když jim stát a kraje platí za tyto služby?
Xladi
Slyšel jsem
že Jančura se snaží nalákat strojvůdce od ČD s platem 15000 hrubého plus nějaké odměny. Je to myslím docela směšná částka se základem 15t. a obrovskou zodpovědností za desítky cestujících.
Leinad
Re: Slyšel jsem
Uvidíme no, kdyžtak se mu žádný nezaměstnaný strojvedoucí (s kurzem, psychotesty,...) nepřihlásí a Jančura bude mít průšvih.
U soukromých podnikatelů je zase zvykem dávat velké osobní hodnocení (neplatit podle tabulek) a navíc kromě platu záleží i na pracovním kolektivu,...
Šereif
Jančura na Mírov!
Jančura na Hrad - Mírov. Zásluhy - bezohlednost,. chamtivost, vychytralost. Lidově řečeno každý pašík má svého řezníka.
Leinad
Re: Jančura na Mírov!
Všechno dělá pro peníze, málokterý podnikatel dělá pro ztrátu, ale zásluha je zkvalitnění dopravy:
1) busy na dálnicích místenkové - bezpečnost a pohodlnost
2) vracení jízdného při zpoždění na výstupu
3) Ukázání, že to změnit jde
4) Některé spoje jsou soukromým busem levnější, než dotovaným vlakem...
aldik7
no
až to tady pokryje všechno žlutý mor jak si někteří přejí, tak sice budeme mít klimatizované vlaky na všech spojích a další vychytávky, ale už si nebudeme moci otevřít okno a kochat se krajinou... fotit za jízdy z otevřeného okna (přes sklo to jde dost blbě :D)... pryč budou z většiny spojů kupéčka kde je dobré intimčo a zbude tu jen chladný (i když bezpečnější) velkoprostor ...ach jo....
a budeme tu mít stejné problémy jako na západě kde ve vedrech klimatizace nestíhá, cestující omdlévají, chlazená voda ve vlaku taky je pryč, vznikají zbytečná zpoždění... ve vlaku ČD si můžu ve vedru aspon otevřít okno a zajízdy každopádně fučí příjemný větřík
sama_pozitiva
Re: no
Ty popisované problémy máme s ČD již desítky let. Pravda klimu na 80% vlaků vůbec nemají, za to tam kde ano, tak tam jsou popisované problémy časté.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný
Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...
Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu
K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...