Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kellnerova PPF prodala mediální společnost Euronews, která vydává euro

Nejbohatší Čech Petr Kellner se zbavuje společnosti Euronews, která vydává ekonomický týdeník Euro. Firmu kupuje podnikatel Milan Procházka, spoluvlastník investiční banky Wood & Company. Výši transakce strany nezveřejnily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

halaker

tak pokud to prevzal ve ztrate, tak bych rekl, ze vic

jak milion CZK by za to dal jenom blazen. Otazka je, pro koho to pripadne drzi a kdo za tim nechce byt videt z jinych nez vydelecnych duvodu, protoze tenhleten časák se majitelům nikdy nezaplatí ...

0/0
14.11.2011 13:53

ramese

Re: tak pokud to prevzal ve ztrate, tak bych rekl, ze vic

musim ti oponovat :) Casopis je uz zaplaceny a ani se nemusi tisknout, proc? Reklama :) Casopisy jako jsou Aha, Blesk Cosmopolitan Elle atd. jsou casopisy, ktere se zaplati jen tou reklamou :) a to ze posledni z rady jsou za 99kc je jen smesna castka "prestize"tohoto casopisu plneho reklamy atahaku penez z lidi :)

0/0
14.11.2011 18:06







Najdete na iDNES.cz