- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hlavně problém s neuvěřitelně vysokými poplatky (i přes lživé reklamy) a otřesný přístup ke klientům. Zlatá eBanka. Příští rok jsem u RB naposled. Prchejte od této banky pryč.
Ale e-Banka patří přece Raiffeisen bance...
...toho si ale asi nikdo nevšiml?
asi tam nikdo z Idnesu nema ucet
Me je spis zahadou ze to RB jeste funguje. Musi to bejt umeni provozvat s milionem ajtaku na pankraci aplikaci co kdysi napsalo par nadsencu, a bez vetsi zmeny vydrzela pres deset let. RIP expandie bank.
eKonto bylo nejlíp napsaný e-bankovnictví v republice a to byl i jedinej důvod, proč RB koupila eBanku
To jsem zvedav co budou banky delat az jim zacne internetove bankovnictvi padat tak dva tydny pred vanocema. To je klienti asi roztrhnou. Navic kdyz pricina vypadku je neznama. A co je to za reseni poslat klienta do kamenne pobocky? Prece v pocitacovem veku nebudu zbozi kupovat v nejblizsim kamenem obchode za hotovost nebo po internetu a platit slozenkou.
Příčina neznámá? Bych se divil. V případě Rajfky bych si tipnul bezpečnostní problém a v kontextu dnešních dní přichází v úvahu i pomsta některého z bývalých zaměstnanců z provozu/vývoje elektronického bankovnictví, což si myslím, že by mohl být jeden z velmi pravděpodobných důvodů. Přece jen snížení stavu dělníků v řádech desítek procent, to už se najde pár rozezlených jedinců