Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Raiffeisenbank po problémech zprovoznila internetového bankovnictví

Internetové bankovnictví Raiffeisenbank už funguje bez omezení. Klienti měli s on-line službami banky problémy od neděle. Podle Jakuba Puchalského z tiskového oddělení nešlo o výpadek, docházelo ale ke zpomalení při přihlašování do systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J.K. 4

Já mám u této banky

hlavně problém s neuvěřitelně vysokými poplatky (i přes lživé reklamy) a otřesný přístup ke klientům. Zlatá eBanka. Příští rok jsem u RB naposled. Prchejte od této banky pryč. !!

0/0
14.11.2011 16:26

sincos

Re: Já mám u této banky

Ale e-Banka patří přece Raiffeisen bance...

0/0
14.11.2011 17:32

hrcprcsalala2

Re: Já mám u této banky

eBanka nepatří nikomu, protože už neexistuje. ;-)

0/0
14.11.2011 17:38

AP1

Re: Já mám u této banky

on myslel, jako ze kdyz byla e-banka samostatna, tak to bylo lepsi ...

+1/0
14.11.2011 17:53

mi_golem

Re: Já mám u této banky

Asi jim v těch OPEN SPACECH už nechce nikdo pracovat, nebo jeden z OPEN SPACU kýchl a nakazil všechny okolo. Jen tak dál menedžementi.  ;-D;-D;-D;-D

0/0
14.11.2011 18:29

PetrPraha

Re: Já mám u této banky

Ja jsem u ebanky / reifky od roku 2001 a jsem spokojenej. Nevim co je na vasi udajne lzive reklame .... kdyz mam kreditni obrat pres 25 000 Kc, tak mam vedeni uctu, vedeni karty, prichozi platby, vybery z bankomatu zdarma a jeste k tomu dostavam kazdy mesic 20 kc od nich. Platby jsou realizovane v ramci banky okamzite, kdyz jdou do cizi banky, tak tam jsou pripisovane druhy den. Ano, nez tento program (nad 25 000 obratu vse zdarma), tak poplatky byly vysoke, platil jsem pres 120 kc za mesic, nyni neplatim nic, pouze za odchozi platby. Rozhodne bych banku nemenil.

0/0
14.11.2011 18:46

yaack

Re: Já mám u této banky

holky kluci v RB, dělejte tu PR práci trochu lépe, takto je to vysloveně trapné

+1/0
14.11.2011 19:05

hrcprcsalala2

Re: Já mám u této banky

Hmmmm. A v čem nemá pravdu?

0/0
14.11.2011 19:27

J.K. 4

Re: Já mám u této banky

Vždyť jsou to evidentní PR kydy !

0/0
14.11.2011 21:50

burcak vypity

Re: Já mám u této banky

Vedení běžného účtu je skutečně za určitých podmínek zdarma. Kde vidíte problém?

0/0
15.11.2011 12:05

J.K. 4

Re: Já mám u této banky

Za platbu ze zahraničí (třeba i z Německa) platím min. 8 EUR, což je naprosto nehorázné. Celkem vypláznu na poplatcích 40 tisíc ročně. Dokonce mi drzouni zaúčtovali 8 EUR poplatek i za platbu v hodnotě 6 EUR a musel sem si s nimi dva týdny vyměňovat maily, než to stornovali, přičemž pořád opakovali, že netuší, co je špatně. ;-€Rv

0/0
14.11.2011 21:45

eQuido

Re: Já mám u této banky

A přitom stačilo napsat, že si neumíš přečíst platnej ceník...

0/0
14.11.2011 23:01

hrabě Artstetten

Dnes ráno nešla Komerčka...

...toho si ale asi nikdo nevšiml?

0/0
14.11.2011 15:34

Vhelsing3

Re: Dnes ráno nešla Komerčka...

asi tam nikdo z Idnesu nema ucet ;-D;-D;-D

0/0
14.11.2011 15:36

nejchytrejsi

expandie

Me je spis zahadou ze to RB jeste funguje. Musi to bejt umeni provozvat s milionem ajtaku na pankraci aplikaci co kdysi napsalo par nadsencu, a bez vetsi zmeny vydrzela pres deset let. RIP expandie bank.

+1/0
14.11.2011 15:20

djcharlie

Re: expandie

eKonto bylo nejlíp napsaný e-bankovnictví v republice a to byl i jedinej důvod, proč RB koupila eBanku :-)

0/0
14.11.2011 15:26

REMET

Re: expandie

IMHO stale jeste je.

0/0
14.11.2011 15:57

J.K. 4

Re: expandie

Asi jo, ale ta banka samotná je čím dál větší hrůza Rv

0/0
14.11.2011 16:27

lojzicekodvedle

Re: expandie

presne tak.Raifka to je banda zoufalcu co si necha platit za vse.Nohy na ramena a rychle pryc

0/0
14.11.2011 16:35

burcak vypity

Re: expandie

Máte recht, jejich internetové bankovnictví je děs. Jako bych se vrátil k MS-DOSu. ;)

0/0
15.11.2011 12:07

paja05

To jsem zvedav

To jsem zvedav co budou banky delat az jim zacne internetove bankovnictvi padat tak dva tydny pred vanocema. To je klienti asi roztrhnou. Navic kdyz pricina vypadku je neznama. A co je to za reseni poslat klienta do kamenne pobocky? Prece v pocitacovem veku nebudu zbozi kupovat v nejblizsim kamenem obchode za hotovost nebo po internetu a platit slozenkou. :-(

0/0
14.11.2011 14:12

bagance

Re: To jsem zvedav

Příčina neznámá? Bych se divil. V případě Rajfky bych si tipnul bezpečnostní problém a v kontextu dnešních dní přichází v úvahu i pomsta některého z bývalých zaměstnanců z provozu/vývoje elektronického bankovnictví, což si myslím, že by mohl být jeden z velmi pravděpodobných důvodů. Přece jen snížení stavu dělníků v řádech desítek procent, to už se najde pár rozezlených jedinců ;-D

0/0
14.11.2011 15:20







Najdete na iDNES.cz