- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stale drzime nerentabilni statni firmy. Nevydelavaji a nemaji sanci konkurovat. Je to takove male Recko. :) Zavrete to. Standartni podnikatelsky subjekt by uz davno zkrachoval.
Oni to nezavřou.To bude pět na stole Českých,nějaký velký skandál v jehož stínu se nakvap a nenápadně ohlasuje
Špatným hospodařením snížit zisky a účetní hodnotu.Potom s velkou slávou prodat za hubičku a velkouhubě se plácat po ramenou,jak se ČR zbavila zátěže.A na řadě jsou dráhy-osobní přeprava.Tunel po Česku.
neni to tak davno, kdy piloti v Malevu podobne vyhrozovali a sprajcovali se. vedeni je na minutu propustilo a behem dvou dnu nahradilo jinymi piloty, kteri byli radim ze nasli praci v evrope a nemuseji litat nekde v tramtarii. Pilotu je jako sr...K , kazdy z nich je okamzite nahraditelny. Bylo by dobre to same udelat i s nasimi socialistickymi pany bohy.
Me by zajimalo, jakto, ze u HCC bude lepsi vyuziti kapacity letadel ATR. To budou vozit koupaky do Recka vrtuli? Ja teda moc jinejch charterovejch spolecnosti s ATRkama neznam...
To je relativne jednoduchy - CSA ma linku, ktera se da litat vrtuli, ale za soucasnejch nakladu CSA je prodelecna. Tak se proste vezme na wet-lease jatro od HCA, ktery to zaleti za levnejsi penize.
ČSA: do dvou let v bankrotu, vytunelována vlastním managementem (prodej prázdné slupky za pár korun Číňanům, nebo Rusům, nic neřeší)
Sazka: vytunelována vlastním managementem
OD Prostějov: vytunelován vlastním managementem
ČEZ: tunelován vlastním managementem (zakázky pro Škodu Plzeň atd)
...
čekáte něco jiného od státních zaměstnanců v téhle banánové republice? Vždyť je třeba pokrást zavčasu, dokud je ještě z čeho... a kdo neokrádá stát, okrádá rodinu - tohle modré motto je nyní v kurzu více, než kdykoli jindy v celé historii čech a moravy... Dokud to bude státní (většinově), tak se nezmění nic - ani na ČSA ani na ČD ani nemocnicích, prostě nikde. Státní zaměstnanec totiž pracuje proto aby dostal výplatu a ne proto, aby měl spokojeného zákazníka (a výše jeho výplaty byla uměrná této spokojenosti)...
Většina ostatních obyvatel ČR má stejně daleko zahraniční letiště s levnějšími cenami a lepšími službami.
No ale to je už další otázka, že ?
I z Prahy létá hodně společností levněji než ČSA - that´s why ČSA má too many volných sedaček.
A buržujové, až zase poletí do Svatého Možice na lyžovačku, tak ci vyberou něco jiného.
..jen doufám že šéfové firmy si vyplatí vysoké odměny a dozorčí rada si taky příjde na své.Však "oni" si to zaslouží.
Teďka ODS snižuje odměny i v Dopravním podniku. Nebude to 240 000 měsíčně při 6 gremiálních poradách ročně, ale jen 180 000.
Schodek podnikových financeí přitom uhradí stát ze státního zadlužení. Jinak by Strana ztratila Prahu jako modrý ostrov.
Trasa Praha Frankfurt - levnejsi Lufthansa, trasa Praha Londyn - levnejsi British Airways. Tak proc litat s CSA? Mozna by marketinkovi poradci z CSA nasli nejaky padny duvod...
Mohu se zeptat, kolik podle tebe aktualne stoji letenka CSA na trase Praha-Londyn? Rad bych si jednu zakoupil, urcite pujde o raritni kousek
...at uz ukonci trapeni tohoto spolku jmene CSA. Kolik uz to stalo penez a je to kazdym rokem horsi a horsi.