Diskuze

ČSA rychle ubývají cestující, velikostí se už blíží maďarskému Malévu

Českým aeroliniím v říjnu ubývali cestující ještě rychleji než dřív. V porovnání s loňským desátým měsícem jich bylo o 14,3 % méně. Počet přepravených cestujících se snížil nejen kvůli tomu, že ČSA redukovaly kapacitu, ale také kvůli horšímu vytížením strojů: letadla létají prázdnější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

wesley78

5. 12. 2011 12:16
Klasika.

Stale drzime nerentabilni statni firmy. Nevydelavaji a nemaji sanci konkurovat. Je to takove male Recko. :) Zavrete to. Standartni podnikatelsky subjekt by uz davno zkrachoval. :-/

0 0
možnosti
KNL

kladivo na lumpy

5. 12. 2011 12:46
Re: Klasika.

Oni to nezavřou.To bude pět na stole Českých,nějaký velký skandál v jehož stínu se nakvap a nenápadně ohlasuje

0 0
možnosti
KNL

kladivo na lumpy

5. 12. 2011 10:27
Česká klasika

Špatným hospodařením snížit zisky a účetní hodnotu.Potom s velkou slávou prodat za hubičku a velkouhubě se plácat po ramenou,jak se ČR zbavila zátěže.A na řadě jsou dráhy-osobní přeprava.Tunel po Česku.

0 0
možnosti
R

repair

5. 12. 2011 8:54
malev

neni to tak davno, kdy piloti v Malevu podobne vyhrozovali a sprajcovali se. vedeni je na minutu propustilo a behem dvou dnu nahradilo jinymi piloty, kteri byli radim ze nasli praci v evrope a nemuseji litat nekde v tramtarii. Pilotu je jako sr...K , kazdy z nich je okamzite nahraditelny. Bylo by dobre to same udelat i s nasimi socialistickymi pany bohy.

0 0
možnosti
S

sirinx

5. 12. 2011 8:35
ATR

Me by zajimalo, jakto, ze u HCC bude lepsi vyuziti kapacity letadel ATR. To budou vozit koupaky do Recka vrtuli? Ja teda moc jinejch charterovejch spolecnosti s ATRkama neznam...

0 0
možnosti
LC

Cocik

5. 12. 2011 11:22
Re: ATR

To je relativne jednoduchy - CSA ma linku, ktera se da litat vrtuli, ale za soucasnejch nakladu CSA je prodelecna. Tak se proste vezme na wet-lease jatro od HCA, ktery to zaleti za levnejsi penize.

0 0
možnosti
H

Hanyz01Reloaded

5. 12. 2011 7:10
Když tak koukám na příčiny problémů velkých českých značek:

ČSA: do dvou let v bankrotu, vytunelována vlastním managementem (prodej prázdné slupky za pár korun Číňanům, nebo Rusům, nic neřeší)

Sazka: vytunelována vlastním managementem

OD Prostějov: vytunelován vlastním managementem

ČEZ: tunelován vlastním managementem (zakázky pro Škodu Plzeň atd)

...

0 0
možnosti
S

sandokan78

5. 12. 2011 7:25
Re: Když tak koukám na příčiny problémů velkých českých značek:

čekáte něco jiného od státních zaměstnanců v téhle banánové republice? Vždyť je třeba pokrást zavčasu, dokud je ještě z čeho... a kdo neokrádá stát, okrádá rodinu - tohle modré motto je nyní v kurzu více, než kdykoli jindy v  celé historii čech a moravy... Dokud to bude státní (většinově), tak se nezmění nic - ani na ČSA ani na ČD ani nemocnicích, prostě nikde. Státní zaměstnanec totiž pracuje proto aby dostal výplatu a ne proto, aby měl spokojeného zákazníka (a výše jeho výplaty byla uměrná této spokojenosti)...

0 0
možnosti
VP

věrnostní program

5. 12. 2011 5:20
Létat z Prahy už se vyplatí jedině Pražákům

Většina ostatních obyvatel ČR má stejně daleko zahraniční letiště s levnějšími cenami a lepšími službami.

0 0
možnosti
JT

JuraT

5. 12. 2011 7:09
Re: Létat z Prahy už se vyplatí jedině Pražákům

No ale to je už další otázka, že ?

I z Prahy létá hodně společností levněji než ČSA - that´s why ČSA má too many volných sedaček.

0 0
možnosti
N

neandrtálec

5. 12. 2011 5:18
Kdo by sem lítal, co by tady hledal

A buržujové, až zase poletí do Svatého Možice na lyžovačku, tak ci vyberou něco jiného.

:-)

0 0
možnosti
O

ocho

5. 12. 2011 4:52
ČSA budou ve ztrátě

..jen doufám že šéfové firmy si vyplatí vysoké odměny a dozorčí rada si taky příjde na své.!!Však "oni" si to zaslouží.R^

0 0
možnosti
N

neandrtálec

5. 12. 2011 5:21
Re: ČSA budou ve ztrátě

Teďka ODS snižuje odměny i v Dopravním podniku. Nebude to 240 000 měsíčně při 6 gremiálních poradách ročně, ale jen 180 000.

:-)

Schodek podnikových financeí přitom uhradí stát ze státního zadlužení. Jinak by Strana ztratila Prahu jako modrý ostrov. R^Rv 

:-)

0 0
možnosti
M

miter

5. 12. 2011 2:26
Asi tak

Trasa Praha Frankfurt - levnejsi Lufthansa, trasa Praha Londyn - levnejsi British Airways. Tak proc litat s CSA? Mozna by marketinkovi poradci z CSA nasli nejaky padny duvod...

0 0
možnosti
LC

Cocik

5. 12. 2011 3:03
Re: Asi tak

Mohu se zeptat, kolik podle tebe aktualne stoji letenka CSA na trase Praha-Londyn? Rad bych si jednu zakoupil, urcite pujde o raritni kousek :-)

0 0
možnosti
FV

ajgor

5. 12. 2011 1:59
Proboha...

...at uz ukonci trapeni tohoto spolku jmene CSA. Kolik uz to stalo penez a je to kazdym rokem horsi a horsi.

0 0
možnosti