Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA rychle ubývají cestující, velikostí se už blíží maďarskému Malévu

Českým aeroliniím v říjnu ubývali cestující ještě rychleji než dřív. V porovnání s loňským desátým měsícem jich bylo o 14,3 % méně. Počet přepravených cestujících se snížil nejen kvůli tomu, že ČSA redukovaly kapacitu, ale také kvůli horšímu vytížením strojů: letadla létají prázdnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wesley78

Klasika.

Stale drzime nerentabilni statni firmy. Nevydelavaji a nemaji sanci konkurovat. Je to takove male Recko. :) Zavrete to. Standartni podnikatelsky subjekt by uz davno zkrachoval. :-/

0/0
5.12.2011 12:16

kladivo na lumpy

Re: Klasika.

Oni to nezavřou.To bude pět na stole Českých,nějaký velký skandál v jehož stínu se nakvap a nenápadně ohlasuje

0/0
5.12.2011 12:46

kladivo na lumpy

Re: Klasika.

Prodej za zlomek ceny.Devalvaci majetku začal už Tvrdík.

0/0
5.12.2011 12:48

kladivo na lumpy

Česká klasika

Špatným hospodařením snížit zisky a účetní hodnotu.Potom s velkou slávou prodat za hubičku a velkouhubě se plácat po ramenou,jak se ČR zbavila zátěže.A na řadě jsou dráhy-osobní přeprava.Tunel po Česku.

0/0
5.12.2011 10:27

repair

malev

neni to tak davno, kdy piloti v Malevu podobne vyhrozovali a sprajcovali se. vedeni je na minutu propustilo a behem dvou dnu nahradilo jinymi piloty, kteri byli radim ze nasli praci v evrope a nemuseji litat nekde v tramtarii. Pilotu je jako sr...K , kazdy z nich je okamzite nahraditelny. Bylo by dobre to same udelat i s nasimi socialistickymi pany bohy.

0/0
5.12.2011 8:54

sirinx

ATR

Me by zajimalo, jakto, ze u HCC bude lepsi vyuziti kapacity letadel ATR. To budou vozit koupaky do Recka vrtuli? Ja teda moc jinejch charterovejch spolecnosti s ATRkama neznam...

0/0
5.12.2011 8:35

Cocik

Re: ATR

To je relativne jednoduchy - CSA ma linku, ktera se da litat vrtuli, ale za soucasnejch nakladu CSA je prodelecna. Tak se proste vezme na wet-lease jatro od HCA, ktery to zaleti za levnejsi penize.

0/0
5.12.2011 11:22

Hanyz01Reloaded

Když tak koukám na příčiny problémů velkých českých značek:

ČSA: do dvou let v bankrotu, vytunelována vlastním managementem (prodej prázdné slupky za pár korun Číňanům, nebo Rusům, nic neřeší)

Sazka: vytunelována vlastním managementem

OD Prostějov: vytunelován vlastním managementem

ČEZ: tunelován vlastním managementem (zakázky pro Škodu Plzeň atd)

...

0/0
5.12.2011 7:10

sandokan78

Re: Když tak koukám na příčiny problémů velkých českých značek:

čekáte něco jiného od státních zaměstnanců v téhle banánové republice? Vždyť je třeba pokrást zavčasu, dokud je ještě z čeho... a kdo neokrádá stát, okrádá rodinu - tohle modré motto je nyní v kurzu více, než kdykoli jindy v  celé historii čech a moravy... Dokud to bude státní (většinově), tak se nezmění nic - ani na ČSA ani na ČD ani nemocnicích, prostě nikde. Státní zaměstnanec totiž pracuje proto aby dostal výplatu a ne proto, aby měl spokojeného zákazníka (a výše jeho výplaty byla uměrná této spokojenosti)...

0/0
5.12.2011 7:25

Hanyz01Reloaded

Re: Když tak koukám na příčiny problémů velkých českých značek:

No OD Prostějov státním podnikem delší dobu před krachem nebyl.

Mě fascinuje to, že člověk na pozicici TOP managementu s platem a dalšími benefity kolem čtvrt mega za měsíc má ještě zapotřebí tunelovat podnik předraženými, nebo nesmyslnými zakázkami.

0/0
5.12.2011 7:32

sandokan78

Re: Když tak koukám na příčiny problémů velkých českých značek:

Každý má svoji cenu a slíbený úplateček v řádech desítek nebo stovek milionů může být lákadlem i pro lidi s touhle výplatou... No taky mě to štve, ale dokud se nebude za tyhle zrady věšet, tak to lepší nebude... Pokud dnes stačí říct "promiňte" a je všechno v naprostém pořádku, tak to znamená pro všechny zelenou.... Nebo když někoho soud usvědčí a odsoudí za 40 milionový úplatek k podmínce a pokutě 5 milionů, tak i člověk se základním vzděláním si umí spočítat, že se to vyplatí...

0/0
5.12.2011 7:39

věrnostní program

Létat z Prahy už se vyplatí jedině Pražákům

Většina ostatních obyvatel ČR má stejně daleko zahraniční letiště s levnějšími cenami a lepšími službami.

0/0
5.12.2011 5:20

JuraT

Re: Létat z Prahy už se vyplatí jedině Pražákům

No ale to je už další otázka, že ?

I z Prahy létá hodně společností levněji než ČSA - that´s why ČSA má too many volných sedaček.

0/0
5.12.2011 7:09

Hanyz01Reloaded

Re: Létat z Prahy už se vyplatí jedině Pražákům

Zajímalo by mě, kolik by měla ČSA  obsazenost, kdyby zrušila všechny ty "volňásky" zasloužilým bafuňářům, kteří vesele létají business class

0/0
5.12.2011 7:12

no_body

Re: Létat z Prahy už se vyplatí jedině Pražákům

ČSA  http://www.youtube.com/watch?v=ejMjc3zhXKA

0/0
5.12.2011 17:21

neandrtálec

Kdo by sem lítal, co by tady hledal

A buržujové, až zase poletí do Svatého Možice na lyžovačku, tak ci vyberou něco jiného.

:-)

0/0
5.12.2011 5:18

ocho

ČSA budou ve ztrátě

..jen doufám že šéfové firmy si vyplatí vysoké odměny a dozorčí rada si taky příjde na své.!!Však "oni" si to zaslouží.R^

0/0
5.12.2011 4:52

neandrtálec

Re: ČSA budou ve ztrátě

Teďka ODS snižuje odměny i v Dopravním podniku. Nebude to 240 000 měsíčně při 6 gremiálních poradách ročně, ale jen 180 000.

:-)

Schodek podnikových financeí přitom uhradí stát ze státního zadlužení. Jinak by Strana ztratila Prahu jako modrý ostrov. R^Rv 

:-)

0/0
5.12.2011 5:21

miter

Asi tak

Trasa Praha Frankfurt - levnejsi Lufthansa, trasa Praha Londyn - levnejsi British Airways. Tak proc litat s CSA? Mozna by marketinkovi poradci z CSA nasli nejaky padny duvod...

0/0
5.12.2011 2:26

Cocik

Re: Asi tak

Mohu se zeptat, kolik podle tebe aktualne stoji letenka CSA na trase Praha-Londyn? Rad bych si jednu zakoupil, urcite pujde o raritni kousek :-)

0/0
5.12.2011 3:03

ajgor

Proboha...

...at uz ukonci trapeni tohoto spolku jmene CSA. Kolik uz to stalo penez a je to kazdym rokem horsi a horsi.

0/0
5.12.2011 1:59

Rosomak

Po Tvrdíkovi se to mělo krachnout a postavit znovu

takto je to prodej majetku, prodej slotů, prodej letadel, stávka pilotů, a furt dokola.

Řítí se v této vývrtce dolů tak rychle, že jediné co zůstane na prodej, bude značka OK.

0/0
5.12.2011 1:19

Sub7

...

Dnes aby se člověk bál jít k lékaři nebo letět letadlem, když léčí a lítají takové vylízané makovice, co nevidí, že jsem všichni po krk ve sr.čkách a myslí si, že si stávkami vymohou svoje lepší příští. Místo toho jen uspíší roztočení inflační spirály a nakonec z těch prachů budou mít stejně jenom bezcenné papírky. A to by si člověk skoro myslel, že několikaleté studium musí být někde vidět - a ono nemusí. Potopte svoji firmu, když si myslíte, že v zahraničí je taková sháňka po pilotech... Každý svého štěstí strůjcem.

0/0
5.12.2011 1:10

jack007jac

no za chvili nebude

Co prodávat. Zajímal by mě jakej je dlouhodoby plán. Co jim vlastně zbude? Dozorčí rady ve státních firmách jsou jen na rejzovani. Co takhle jim sebrat majetek, za nečinnost? Kradou tam jak straky.

0/0
5.12.2011 0:01

Hauptmann von Koepenick

celá diskuze o čsa

je zbytečná  všichni víme , že ekonomika let. přepravy se odvijí od objemu +/- objem přepravy jde poslední roku významě dolů , čsa v podstatě již nemá žádný vlastní majetek ,letadla jsou na leasing  a k tomu má 2500 zaměstnanců , poslední šance byla prodat to před lety rusům , kteří byli ochotni zaplatit lepší cenu za posílení svých evropských destinací.

0/0
4.12.2011 23:58

Homosalat

Pusťte na to Tvrdíka - managera světové třídy!

Ten už v ČSA jednou předvedl, čeho je schopen svými managerskými schopnostmi dosáhnout! Rv;-D

0/0
4.12.2011 23:39

jo_ru

Re: Pusťte na to Tvrdíka - managera světové třídy!

tady ani on jiz niceho nedosahne , byviali zamestanci MALEVU na ridicich pozicich CSA dosahli kyzeneho vysledku csa dopadlo jako MALEV

0/0
4.12.2011 23:42

ocho

Re: Pusťte na to Tvrdíka - managera světové třídy!

Tvrdík už tam není min 5 let.Já myslel že naše vláda rozpočtové zodpovědnosti(zlodějiny),tu ČSA už by mohla postavit konečně na nohy.Jak dloho se budou vymlouvat???A ono ejhle.Jde to do krachu i bez Tvrdíka i ČSSD.VŽDYŤ MÁME SAKRA NEJLEPŠÍ VLÁDU V HISTORII A NEJLEPŠÍ MINISTRY NA ZEMĚKOULI.A o našem nejlepším presidentovi ani nemluvě.Kde se na něho hrabe Masaryk...R^

TAK MODŘÍ SOUDRUZI DĚLEJTE NĚCO.!!JO JÁ ZAPOMNĚL ŽE VY DĚLÁTE..KRADETE JAK MODRÉ STRAKY...!!

0/0
5.12.2011 5:01

Hostinský Palivec

Genialita luft jardy Tvrdíka,

se nezapře, znáte jiného tak geniálního stoupu, který dokázal své stádo tupounů ovlivnovat a vést do pekel ještě tolik let po odchodu?

+1/0
4.12.2011 23:39

Homosalat

Ha ha! No bodejť, když maj arogantní a nenažrané piloty,

kteří si vynucují nadstandard stávkami, namísto aby si je se zaměstnavatelem domluvili a nechali dát do smlouvy hned při nástupu do práce, jak to dělá většina populace.

V listopadu jsem kupoval letenku do Londýna a nejlépe vyšel British Airways. Takže jsme letěl samozřejmě s nimi. Kde bylo se svou online nabídkou letenek CSA, aby BA alespoň na Googlu cenově konkurovalo?

Nikde. Ať se pak nediví, že lidé létají z Prahy do světa s někým jiným! Rv;-D

0/0
4.12.2011 23:34

jo_ru

Re: Ha ha! No bodejť, když maj arogantní a nenažrané piloty,

to nejsou jenom piloti ale i vrcholovy ridici pracovnici - dovolim si podotknout ze ryba smrdi od hlavy

0/0
4.12.2011 23:38

kengura

Re: Ha ha! No bodejť, když maj arogantní a nenažrané piloty,

No koupit letenku do Londýna s ČSA by se v listopadu rovnalo skoro zázraku, ČSA totiž už přes rok do Londýna nelétají. Odprodejem slotů na Heathrow "vylepšily" ČSA své loňské hospodaření, tedy snížily ztrátu.:-(

Linka do Londýna musela být určitě prodělečná, proto BA v mezičase přidaly na trase LHR-PRG čtvrtou rotaci a přidávají pátou.

ČSA se raději orientují na lukrativní destinace na východ od nás:-(:-(

0/0
5.12.2011 0:41

sdasdgk

Ty jejich ujete ceny

...pokazde ze zajimavosti si hodim vyhledani letu z Ostravy, misto z Prahy, at se podivam jak to zvedne cenu na trojnasobek na trase celkove az tisice km dlouhe. Volove. To pak vzdy pendolinim, bylo by mi trapne si i nechavat ty palky proplacet zahranicnim zamestnavatelem.

0/0
4.12.2011 23:31

Hauptmann von Koepenick

Re: Ty jejich ujete ceny

cena letenky je v zásadě za start a přistání to mezi tím je násobně levnější

0/0
4.12.2011 23:33

sdasdgk

Re: Ty jejich ujete ceny

Hmm, to porad neomlouva o 40% vyssi cenu letenky do Cali levnejsi kombinace, kde jsou uz i tak 3 prestupy.

0/0
4.12.2011 23:35

Hauptmann von Koepenick

Re: Ty jejich ujete ceny

to opravdu né , pokud si koupím letenku z Lat ameriky do evropy tak je v zásadě jedno kam  jestli Paris , Munich , atd Potíž je pokud chci na regionální letiště s reg společností , proto bohužel nemá letiště Praha , Ostrava ,Brno žádnou šanci .Všechny ty kecy typu Praha vzdušný přístav centrální evropy skončily díky devastaci čsa a zhovadilé cenové politice Letiště Praha .Nikdo to nechce slyšet , ale pražské letiště už dnes nikoho nezajímá

0/0
4.12.2011 23:42

Hauptmann von Koepenick

čsa

dlouhá léta sloužila jako dojná kráva , všem partajím bez rozdílu , největší problém ovšem způsobil luftjarda - manager světového formátu  za poradenství utratil každý rok přes 300 milionů , kde ty prachy skončili jen jarda a pár socanů ví . daleko větší průšvih byl nákup letadel bez toho aniž by měl zajištěné ekonoimicky výhodné trasy - o tom kde skončily provize za tento obří nákup ví opět jarda @ a spol , věren svému sociálnímu citění  a koneckonců jeho prachy to nebyly  tak zvýšil platy pilotům na úroveň lufthansy a uzavřel s odbory "výhodné smlouvu " o růstu platů. No a pak už to jelo Lašak ten pro změnu inkasoval provize pro Dalíka a spol za prodej majetku čsa , dneska má čsa zápornou hodnotu a do max 2 let skončí i jako regionální dopravce , to je historie čsa za posledních 10 let

+2/0
4.12.2011 23:17

jo_ru

Re: čsa

promin ne jenom CSA ale cela CR

0/0
4.12.2011 23:36

jozko skocdopole

A co se divite,

kdyz jsou tak  P Ř E D R A Ž E N Í ?! Rv

+1/0
4.12.2011 23:14

jo_ru

panove sorry

ale co chcete od lidi kteri jiz uspeli v MALEVU a nini uspesne ridi CSA - a bude hure !!

0/0
4.12.2011 23:12

Ovcan Povolny Obecny

Státní firma

bude mít v našich podmínkách vždy neefektivní vedení, nereálné mzdové náklady, přezaměstnanost, nepružnou cenotvorbu a drahé zakázky. Důvodem je příprava pro případný prodej - nevýdělečná firma přece nemůže mít vysokou cenu, no ne? Jestli si to pamatuji dobře, ČSA je stále státní, nebo alespoň z většího podílu, ne?

0/0
4.12.2011 23:07

zionupa

csa

nejdrazsi letecka spolecnost ( mozna i na svete) chtel jsem letet s csa z chicaga do prahy a zpet , ale za cenu o 58% vetsi nez ostatni se to nevyplati. zlevnete ,zruste dohody s odbory , nebo dopadnete jako vetsina americkych firem. --- zbankrotujete .

+5/0
4.12.2011 22:48

hrcprcsalala2

Re: csa

Zrušte dohody s odbory. Ve státní firmě k tomu. ;-D

0/0
4.12.2011 22:49

Aurisak

Re: csa

Na odborech nic zlého není.

0/0
4.12.2011 22:51

Prngr1

Re: csa

na odborech v konkurenční firmě jistě nic špatného není

0/0
5.12.2011 1:30

Aurisak

Re: csa

Jooo, to se nesmíš koukat na bussiness třídu ;-)

0/0
4.12.2011 22:50

Ubaram

Re: csa

ČSA nezbankrotuje protože je státní. Takže podobně jako ČD dluhy pěkně zasanujeme - a mezitím si šéfové budou dělit milionové příjmy a odměny.

0/0
5.12.2011 1:17

+Moravian+

Zavrit a zlikvidovat!

Dopadnou jako Sabena..Pro prtave subvencovane prepravce s prezamestatnosti co nemohou cenove konkurovat neni na trhu misto...

+1/0
4.12.2011 22:43

WebFilozof

Re: Zavrit a zlikvidovat!

Že jo.. belgická vláda do toho pořád lila prachy, načež u Sabeny začali stávkovat a tím to naprosto položili... jsem zvědav, zda se historie bude opakovat..

0/0
4.12.2011 23:06

Aurisak

!!!

ČSA je tradiční firma už od roku 1923, škoda ji nechat padnout. Ovšem když je hospodaří tak, jak hospodaří, asi se nedá nic dělat. Skončili i jiní giganti, třebas Pan Am v roce 1991, a jaký to byl moloch...

0/0
4.12.2011 22:43







Najdete na iDNES.cz