Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobilce Saab hrozí zánik. Firma může přijít o ochranu před věřiteli

Švédská automobilka Saab může skončit v konkurzu. Nucený správce Guy Lofalk totiž nevidí žádné realistické vyhlídky na obnovení produkce a chce zrušit režim ochrany podniku před věřiteli. To by znamenalo bankrot automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MilujuCenzuru

Čajna

Nakonec to všechno koupí Čína.... :-/

0/0
8.12.2011 2:24

CharlesEmersonWinchesterIII

Re: Čajna

jo, to Evropu asi ceka

0/0
12.12.2011 20:59

J.K. 4

Hurááá

Konečně klekne první z těch desítek zcela zbytečných a vládami podporovaných automobilek. Všude je těch popelnic že se nedá ani hnout, křápy jsou to jeden jako druhý, jejich vývoj se zastavil někde v minulém století, všude kravál, smrad, a my budeme furt podporovat automobilky??? Už toho bylo dost. Navíc točením volantem ještě nikdo nic nevyrobil. Rv

0/0
7.12.2011 20:55

svejkysks

Re: Hurááá

Aha, nekvalitní smrdící křáp, který dělá kravál, přesně to sedí na auta značky Saab. Pán je znalecRv

+1/0
7.12.2011 21:00

J.K. 4

Re: Hurááá

Saab se nijak neliší od jiných popelnic. Těch pár detailů na tom nic nemění.

0/0
7.12.2011 21:03

Rubik1

Re: Hurááá

"vývoj se zastavil někde v minulém století" ? - To spíš vaše vnímání a schopnost sledování vývoje se tam někde zastavilo. Rv

+2/0
8.12.2011 0:59

Maséér

Re: Hurááá

v rodině jsme měli v r. 2002 9-3 (wiggen) a 9-5 aero úplně nové.Nepamatuji si,že by někdy byla doba,kdy jezdila tahle auta obě.Věčně se něco sralo,ve finále po 70.tisících na obou odešel katalyzátor.Nevím co se kde zastavilo nebo pokračuje,ale tohle byl výsledek jejich vývoje.Supr motory (2,3 T),ale ten zbytek...furt se něco sralo

0/0
13.12.2011 14:56

Modrý a zelený blesk

Re: Hurááá

To je divný, mně zase jezdily obě auta pořád. Aniž bych chtěl bránit zásahy, který se provedly na popud GM, tak to, co tvrdíte vy, muselo nutně mít původ mezi sedadlem a volantem.

Jak se pozná "odejitej" kat?

0/0
13.12.2011 16:01

Maséér

Re: Hurááá

na diagnostice ve značkovým servisu...cena více než 100 tisíc za jedno auto v r. 2002 nebo 2003,ted už nevím přesně...

0/0
14.12.2011 9:35

Modrý a zelený blesk

Re: Hurááá

Jako na měření emisí?

0/0
15.12.2011 13:46

žirafičí krabice

Re: Hurááá

a na čem jiném? na malinách? :-)

0/0
16.12.2011 13:25

Modrý a zelený blesk

Re: Hurááá

Hmm, a co vyrábíte vy, krom keců na diskusích?

0/0
13.12.2011 12:44

Modrý a zelený blesk

Re: Hurááá

SAAB žádná vláda nepodporuje.

(Mimojiné) proto taky krachuje.

0/0
13.12.2011 12:42

Více takových Kožených

Klasika

bez státní pomoci by GM už dávno chcípli a teď s sebou na cestu do pekla vzali i automobilku z Evropy

0/0
7.12.2011 20:14

Modrý a zelený blesk

Re: Klasika

O SAAB mají zájem Číňani, logicky ovšem chtějí kontrolní balík.

Američani raděj odepíšou ztrátu, než aby to Číně prodali. Ale stejně to nakonec Čína dostane.

0/0
13.12.2011 12:43

Maséér

Re: Klasika

vzdyt to koupil spyker,proč by to měli amíci odepisovat ?

0/0
13.12.2011 14:53

Modrý a zelený blesk

Re: Klasika

Máte to napsaný v článku. Zřejmě měli nějakou podmínku, jinak by do toho nemohli kafrat.

0/0
13.12.2011 15:59







Najdete na iDNES.cz