Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Blíží se chvíle, kdy Evropě opět vyznáme lásku z rozumu

My, povýšenci z kotliny rozmazlení porevolučním zájmem světa, už zase musíme řešit, co s Evropou, která něco chce. Žádá, abychom svou lásku, ač šlo před sedmi lety o sňatek z rozumu, dokázali půjčkou Mezinárodnímu měnovému fondu, který by je obratem mohl půjčit eurozemím. Roli blanických rytířů po nás chtějí? Sami máme málo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radek.matej

to je hodně hloupý článek ...

... ale nedivím se, platí přece "koho chleba jíš, toho píseň zpívej". a komu by se chtělo z Bruselu, že.

na vysvětlenou, redaktorka je ... Zpravodajka v Bruselu od září 2008...

0/0
17.12.2011 14:16

bohus75

tak nějak to je

jeden z nejvýstižnějších článků, které jsem poslední dobou četl. ano, je to o tom, že je výhodné být v evropě....já nehodlám skončit v rusku, jak to poslední dobou pozoruju na jednom "hradním pánovi". a proč se naše politická jelita brání hlubší integraci? protože by jsme začali fungovat podle pravidel vyspělého západního světa a už by se jim mnohem hůř loupilo a mnohem hůř kryly všechny levárny, nečinnosti a průšvihy..chcu tamR^

0/0
15.12.2011 11:07

dana33

Re: tak nějak to je

Zacinate tak funguvat az na to tunelovani, ktere jak se zda, nikdo netresta. Jinak mam na clanek stejny nazor, jako Vy!

0/0
15.12.2011 15:03

neverleft

mam jen jednu otazku

mam dle autora nejakou jinou moznost nez jit eurosvazu na ruku? To vypada, ze kdyz jim nedame par miliard tak nas zapichnou. Pro ne par miliard, pro nas celkem slusny obnos. Proc nas nenechaji normalne dychat, proc nam vyhrozuji izolaci? Cim jsme si tu izolovanost zaslouzili, snad ne jejich omyly. Proc nas nekdo neustale nuti si myslet, ze jsme to my, kdo delame chybu. Ja si myslim, ze do takove unie jsme nevstupovali. Podminky se zmenili a my menime nazor na to, co se v evrope deje. To je prece normalni. Pokud bych vedel, kam se bude vyvoj ubirat, tak bych misto "ano" zaskrtnul "ne" vstupu do EU. Tenkrat nam vstup oddalovali, jak jen to slo, zvlast Francouzi a Rakusani. To uz si nevzpominate? Museli jsme akceptovat jejich podminky. Nadrobili si problem a nuti nas myslet zpusobem, bud to ponesem spolecne a bude OK nebo kazdy sam, ale budete trpet. To mi prijde jak socialisticke rozdavani bidy vsem rovnym dilem. Jejich EURO, jejich problem.

0/0
15.12.2011 10:24

dana33

Re: mam jen jednu otazku

Je to jako manzelstvi. Vydrzet pospolu v dobrych i spatnych casech.....Myslim, ze se nema jen brat, ale i davat.

0/0
15.12.2011 23:32

hlava.dvacetdva

Strašení bylo dost

za ty tři roky co se to začalo  sr.. Tak pojďme zkusit jestli nelžou. Schválně co to udělá až se to podělá úplně.

0/0
15.12.2011 9:21

bohus75

Re: Strašení bylo dost

to by jsme se asi podělali komplet všichni..a to nemusim

0/0
15.12.2011 11:07

AP1

...

dalsi eurojuhjeri clanek. Strasit strasit strasit! Nevim, jako podporu maji tyto nazory mezi rozumnymi lidmi, ale ja jich znam dost a vsichni jednotne rikaji, pryc s centralizaci EU, zadne zachranovani predluzenych zemi, kdyz bankrot, tak bankrot. Vzdyt bankrot je ozdravny proces, a ten boli. Rozhodne me je jedno, ze nektere nemecke banky vedene nezodpovednymi, kteri si momentalne hraji na vysoce odpovedne, zkrachuji. No a! Co je me do nich. Jsem ochoten podstoupit ekonomicky propad v nasem state, hlavne ze nebudu prispivat na nejake paka, co se predluzili a nejsou to schopni nikdy splatit !

0/0
15.12.2011 8:23

prestomanifesto

Koubova, Koubova

Ten tvuj clanek je snuska zvastu balenejch do hezkejch jinotaju. CZ bude v Evrope porad jen druhoradym clenem, pesakem co ma hlavne poslouchat a jen malokdy rozhodovat. A to znamena jen vetsi ztratu suverenity a svobody, to je cely o co tu jde.

+1/0
15.12.2011 7:52

Viadis

Dana33

Dano vy jste ale Hitler.Po celým řecku se mluví jen o tom jak to všechno padne.Vy myslíte,že ta anrchije co tu ted vládně je bude v budoucnu jen u nás?To se pletete.Budou konflikty a hlavně proti skopcakum jako jste vy.Nedávno jsem slišel v baru němčinu co strhla se horkokrevná hádka a v tu ranu byli skopcaci na ulici.Tady když se řekne němec tak se nasere i moje 91 letá babička tak,že se hazí kde čím.

0/0
15.12.2011 0:13

dana33

Re: Dana33

Mily, pane, pekne jste to napsal, bohuzel vubec nechapu, co mi chcete sdelit. Co se tyce pravopisu vstavaji mi vlasy na hlave hruzou!

0/0
15.12.2011 23:30

Larry Matejka

Láska? Milujte své banksters? Blaničtí zachraňte Rotschidy.

Inter Alpha Group je taky pěkně vykrachovalá záležitost... ;-D Řekneme si IMF o stejné miliardy za zprostředkování půjčky, jako to dělá IMF? Půjčit naše padělané papírky? Proč ne. Co za to ale chtít po EU, aby zakázala CDS a naked shorting státních dluhopisů? IMF má vždy nějaké podmínky...  Totálně zbankrotovaný IMF se neštítl doběhnout si pro cash v podobě irských důchodových fondů... Mohli bychom jít ještě dál... Rovnou poslat Kristýnce Lagárdové skalpy našich babiček... Co takhle povinné očkování důchodců? Začíná chřipková sezóna a Baxter, (to je ta firma, co prodávala do Východní Evropy HIV nakažená hemofilika po té, co jim to soud zakázal v USA), má určitě nějaký vhodný vakcinační kokteilek....  ;-D

0/0
14.12.2011 23:09

Andrej32

Cesko = Svycarsko

Nech zije ceska koruna. Vsichni CR potom pujci. No kto by to neudelal;-D

nebo kdyby nam nikto nic nedal tak by sa penizky vytiskli  a inflace je tu  a pristi rok opet.

+ nejake ti narusty cen energie :-).

Ze by sa roztocila nejaka spirala.

Jeste ze mam jenom dluhy

0/0
14.12.2011 22:20

dana33

Ctu diskuzi

Ctu diskuzi, tech nadavek a silnych reci. Nemecko ma strach samo, kdyby se Evropa polozila. Jak vidim, Cesi jsou silni a jisti sami sebou. No preju Vam mnoho stesti, jestli Evropa krachne, v cinskem objeti.

0/0
14.12.2011 21:28

VonTauben

milá autorko

pokud Vy dostanete více prostoru k blábolům jako je tento asi nebudu navštěvovat tento oblíbený  server

+1/0
14.12.2011 20:23

dana33

Re: milá autorko

Autorka ma pravdu!

0/0
14.12.2011 21:23

georgescu

Re: milá autorko

;-D

0/0
14.12.2011 21:27

VonTauben

Ty Bláho

tohle vlezdoprdelství snad nemůže i.dnes myslet vážně

to už je fakt za hranouRvRvRv;-€;-€;-€

+1/0
14.12.2011 20:04

Antexio

Jen strašte, tenhle koloryt

0/0
14.12.2011 19:41

Antexio

Re: Jen strašte, tenhle koloryt

by všem chyběl.... Problém je, že už tohle strašení nikdo nebere moc vážně a s tím, jak EU pomalu umírá přibývá lidí, kteří v podobných článcích vidí jen ne moc podařené píárko. Tak kupředu levá, Hujeři :-)

+1/0
14.12.2011 19:44

Petr4905

Re: Jen strašte, tenhle koloryt

!!!!!!

0/0
14.12.2011 19:50

dana33

Re: Jen strašte, tenhle koloryt

To je zajimave v Nemecku se toto bere nesmirne vazne a dela se vsechno, aby se Evropa nerozpadla. Jinak tady panuje nazor, jaky vylicila autorka. Ale pozoruji, ze Nemci budou blbi a Cesi maji patent na rozum.

0/0
14.12.2011 21:35

georgescu

co se muze stat?

Jsou podle me (nejsem expert a nepisu takoveto vtipne komentare) jen dve moznosti. Jedna pomaleho umirani eura, EU, krachu statu, reseni dluhu dluhem a postupny pomaly a bolestny konec. Nebo ta druha. Odpiskat euro, bude to bolet o hodne vic, ale i pres pady nekolika bank se vsichni drive ci pozdeji zmatori a muze se zacit takrka od nuly neco budovat. A vlastne i pad eura a zpetne vytvoreni narodnich men - teoreticky o nic nepujde, stanovi se fixni konverzni kurzy, podle kterych se prepocitaji aktiva a pasiva v soucasnem bankovnim systemu a trh pak bude kuzy regulovat na rozumnou uroven ...

+1/0
14.12.2011 19:38

dana33

Re: co se muze stat?

A muzeme privitat drave Cinany na evropske pude.

0/0
14.12.2011 21:22

Petr4905

Už mi to

"eurohujerské" strašení skoro chybělo.

0/0
14.12.2011 19:26

Zatoulaný pes

Co to psalo za debila ?

8-o8-o

+1/0
14.12.2011 19:00

PanEnergetik

kdo píše tyhle bláboly?

?

+1/0
14.12.2011 18:52

řešení

Euro padne

Ale eurohujeři si ještě nehrabou R^

0/0
14.12.2011 17:56

horduch

v Česku

vlastní nejvíce fabrik němci z toho důvodu nemůže Česko padnout ,jedině ,že by platilo ,že když si němec uleví ,tak čech se rovnou posere

0/0
14.12.2011 17:21

dana33

Re: v Česku

To se pletete. V Nemecku vlastnila Nokia vysoce vydelecnou tovarnu a odesla do Rumunska, kde vydelala jeste vic. Nemci muzou klidne fabriky prodat treba Cinanum a jit treba na Ukrajinu. Nebudte si tak jisti.

0/0
14.12.2011 21:31

Generál Ugarte - inmortal

V redakci plní týdenní kvótu eurohujerství?

0/0
14.12.2011 17:17

skrbling

Eurohujeři už se odkopávají

Eurohujeři chtějí Evropu sjednotit ve federaci a to podvodně: bez demokratického mechanismu, proti vůli lidí, resp. bez možnosti dát jim alespoň vybrat. Vymýšlejí se různé kličky, přílohy ke smlouvám, vyhrožuje se izolací. Opravdu si myslíte, že tohle si nechají lidé líbit?

Já nechci federaci. Chci zónu volného obchodu a pohybu osob, chci dobré a korektní vztahy s Německem, Francií, všemi. Nikdo neříká, že se časem neukáže, že s některými zeměmi nemůžeme mít vztahy ještě lepší a ještě víc věcí společných.

Ale jestli si eurohujeři myslí, že mohou půl miliardy lidí pod praporem ušlechtilých socialistických frází podvodem nahnat do nového žaláře národů, zaručuji jim, že to skončí tragédií, proti které je nastávající víceméně běžná ekonomická krize legrační záležitostí.

+6/0
14.12.2011 17:08

Oodi

Re: Eurohujeři už se odkopávají

myšlenka eurofederace je velice kontroverzní sama o sobě i v dobách prosperity. Myšlenka eurofederace jako nástroje záchrany padající společné měny je ryzí a nerealizovatelné šílenství.

+3/0
14.12.2011 17:09

georgescu

Re: Eurohujeři už se odkopávají

ryzi silenstvi ano, nerealizovatelne .... bohuzel si rekneme za par let. protoze zrealizovat, to oni umi, jen to bude do budoucnosti jeste vetsi prusvih nez ted

0/0
14.12.2011 19:35

JirkaNeprihlaseny

Re: Eurohujeři už se odkopávají

Kdo nejde s námi, jde proti nám. Nové Rakousko-Uhersko si rozvracet nedáme. Pod vedením vedoucí síly naší společnosti EP se budeme plně řídit závěry XXX sjezdu EK a nikdy jinak. S nepřátelskými živly je třeba tvrdě zatočit.

+1/0
15.12.2011 10:05

gars

Dovolím si s dámou nesouhlasit ...

Cameron je doma u ovčanů za hrdinu a prázdné plácání v parlamentu to nezmění ... doporučím taky ovčan používat rozum, protože po nás chtějí peníze na něco, ani nevíma na co a za jakých podmínek ... názor autorky se nese v trendu moderní ženy ... láska jen za peníze

+2/0
14.12.2011 16:53

Hrabě Monte Cristo 2011

Re: Dovolím si s dámou nesouhlasit ...

neny penyz, neny laska ;-D;-D;-D

+1/0
14.12.2011 16:58

rychtar

Re: Dovolím si s dámou nesouhlasit ...

Vite, pristi rok dochazi v ramci EU ke zmene zemedelske politiky (samozrejme dotaci na ni). Stat ktery tuto zmenu zaplati je GB. Cameron potom poleze kanalama. Proste neni jak ta zelezna zenska, ktera prosadila vse co od EU chtela.

0/0
14.12.2011 17:00

dana33

Re: Dovolím si s dámou nesouhlasit ...

Autorka ma pravdu. Tady v Nemecko se na vec pohlizi zrovna tak. Sjednocena evropa jako stit proti Cine, Indii a USA. Mimo jine tady ukazovali v televizi, ze Cameron ma doma problemy  a mel uz neprijemne sezeni v parlamentu. Velka Britanie nemuze zustat v izolaci, jinak na tom hospodarsky nebude dobre, to plati i pro ostatni staty. Nemecko je silne, ale uvedomuje si, ze samo take nema sanci, proto sponzoruje stale nove penize. Jednotlive evropske staty jsou zkratka proti obrum, ktere si na nas brousi zuby moc male.

0/0
14.12.2011 21:21

repair

blabol

Ale kulove, opet jen dalsi eurohujerovsky clanek o nicem. Je to par dni, co se "dohodli" , nikde neni zadna dohoda na papire, ani jeji podminky , ale koukam, ze pan "novinar" uz ma jasno a vykrikuje sve blaboly do sveta. Nevim, jak kdo, ale ja chci vedet, za jakych podminek _ PRESNYCH a PSANYCH mam pujcit sousedovi na novy barak, kdyz si ten puvodni zapalil sam a hasi ho benzinem.

+5/0
14.12.2011 16:36

rychtar

Re: blabol

Na to se vas nikdo ptat nebude. Odstavenim Velke Britanie se otevrela cesta k federalizaci Evropy (nedokazete si predstavit, jakou radost z toho maji v Parizi a v Berline ... konecne)...... a pripravte se na fakt, ze do deseti let budete mit v peneznce jen euro.

0/0
14.12.2011 16:50

gars

Re: blabol

hluboce se mílíte, za deset let nebude mít v peněžence nic jen dlužní úpisy

+1/0
14.12.2011 16:54

rychtar

Re: blabol

Ale ne, po volbach ve Francii a v Nemecku se nam trochu zrychli inflace, nejak se ta dira zaplacnout musi. Ti, kteri si naivne mysli, ze krok zpatky je mozny se myli. To ze vzniknou Spojene staty evropske je jiz jiste, ackoli se mi to vubec nelibi, ale clovek musi byt realista. Euro nepadne.

0/0
14.12.2011 17:03

kodlx

Re: blabol

padne. driv(ekonomicky) nebo pozdeji(ozbrojenou revoluci proti komunistickemu rezimu).

0/0
14.12.2011 17:11

rychtar

Re: blabol

Priznejte se, vy jste pil ...... ;-D Nikdy v minulosti nezila vetsina lidi v Evrope tak dobre jak dnes ........... revoluce... neblaznete.

0/0
14.12.2011 17:19

Oodi

Re: blabol

Zkus to srovnat s Evropou roku 1929

0/0
14.12.2011 17:25

kodlx

Re: blabol

RIMMER: Říká se, že každou společnost dělí od revoluce tři chody. Odepři lidem tři chody jídla a skončí to anarchií.

Rika to sice paznecht rimrák, coz je desnej máááágor, ale podle meho nazoru ma pravdu.

Za tri chody jidla si dosadte treba skrnuti podpory v nezamestnanosti nebo snizeni duchodu a platu statnich uredniku. A ty staty kde jsou lidi nejvic temperamentni, tedy jizani, k tomu nemaji prilis daleko.

0/0
14.12.2011 17:26

rychtar

Tento clanek vystikl opravdu vse.

Bravo autorovi.R^

+1/0
14.12.2011 16:32

tyraelid

Re: Tento clanek vystikl opravdu vse.

Ano vystihl absenci argiumentu u zastancu pomoci ale i neznalost problematiky. Neumi pojmenovat zakladni duvody a misto aby vecne argumentovala, dehonestuje radeji ty kteri nesouhlasi.Rv

+1/0
14.12.2011 16:35

rychtar

Re: Tento clanek vystikl opravdu vse.

Pravda je asi takovato. Pokud padne euro, padne CR. K tomu samozrejme nedojde, eurozona nepadne a do deseti let mate euro i v ceske kotline. Vse okolo je jen velke bla, bla ...............

0/0
14.12.2011 16:45







Najdete na iDNES.cz