Diskuze
Největší reklamace v historii: ostravská dálnice za čtyři miliardy
Děkujeme za pochopení.
Petrolin3
Jak to vlastně bylo?
Jsem sklerotik tak si vše nepamatuji.Když tak mne opravte.Zemanova socialistická vláda s min.dopravy Šlinkem(?) rozhodla,že ostravskou dálnici budou stavět izraelské firmy ve vlastní režii.Za to měly vybírat určitou dobu mýto.Nastupující min.dopravy lidovec Šimonovský spolu s dalšími pravicovými politiky si uvědomili,že by jim tak unikl zdroj dalších vedlejších příjmů.Prohlásili Šlinka(je Žid) za zkorumpovaného blba a prosadili,že se smlouvy s Izraelci zruší(je možné,že jsme dokonce platili smluvní pokutu) a zakázku získaly naše firmy.Vybrali firmy korupcemi neposkvrněné, stavebních prací znalé a zaručující splnění veškerých napnutých termínů.Jak se jim to povedlo vidími v reálu.Co den to průšvih.To bylo řečí jak to dobře rozhodli.
Volejbalové kladivo
Re: Jak to vlastně bylo?
tak to si pamatuješ opravdu špatně. Zeman chtěl postavit ty dálnice za neuvěřitelný peníze. Proto se z toho vycouvalo. Byl to jeden velkej průšvih a čistě Zemanův průšvih.
bskoupy
Jen vypovězení "šíleně nevýhodné" vládní smlouvy
s Housing&Construction na výstavbu D47 stálo "pouhých" 660 miliónů. Dálnici D47 si přece postavíme laciněji a rychleji.
Čisté stavební náklady na D47 budou 38 miliard korun (http://ihned.cz/c1-12870500-ciste-stavebni-naklady-na-d47-budou-38-miliard-korun)_30. 5. 2003: Výstavba dálnice a její údržba během 30 let podle Šimonovského
nepřesáhne 85 miliard Kč. Kromě 50 miliard na náklady na stavbu dálnice
přijde na 6,5 miliardy údržba a oprava dálnice. "Zbytek je časová
hodnota peněz," řekl. Celá 80,2kilometrová dálnice by měla být v provozu do konce roku 2008.
Velkej chytrak
někdo ze soudruhů satrapů nedostal svůj desátek
v tom vidím problém - tak to tady prostě chodí ...
rqmark
Proč dnes dělají kritiku naprosto neschopní
a profesně nekompetentní lidé?
- hodnota sedání okolo 30mm není absolutně nijak mimo normový rozsah. Pokud se to někomu nelíbí, pak je to o obecné diskuzi. Ať už vezmu ČSN 73 1001 nebo ČSN EN 1997-1 tak pro danou konstrukci je limitní sedání do 10cm!!
Bohužel, a to se opakuji, dnes kdejaký pisálek, bez jakýchkoliv vědomostí vypouští do světa nesmysly, které mu nadiktuje např. jedna zaintersovaná strana. Panu Sůrovi, když už nic jiného doporučuji , aby se častěji obracel na některý vysokoškolský institut k erudovanému komentáři zjištěných faktů ...
Gróf
Re: Proč dnes dělají kritiku naprosto neschopní
Ale zde to není o normách. Je to článek k prostému faktu, který objednatel veřejně prohlásil.
poloprajz
MOTT MC DONALD
a jsme doma,
tato společnost, která dělala revizi je známa, respektive její představitelka odporem vůči použitému materiálu - patinující ocel (ATMOFIX), která se díky tomu, že má v sobě příměs mědi nemusí natírat a když je někdo svázán natěračskýma firmama tak ty tisíce metrů chybí...
No a až pojedete na slovensko po mostech za Jablunkovem, nemyslím nový obchvat, tak ta hrůza zvlněná, stokrát opravovaná je zase výsledkem odborného dozoru výše uvedené firmy.
takže člověk si nevybere. A divit se na poddolovaném území poklesům ? dyť zadání na ty mosty už řešilo jejich možnou výškovou rektifikaci. takže to spíš bude po linii komár - vůl.
tím neomlouvám ten zbytek housenkové dráhy.
Petrolin3
Z médií se toho člověk moc nedoví.
Ukázali na mostě nějaké rezavé šrouby u sloupku zábradlí,prý nefunkční mostní dilatační závěry a 30mm sedání mostu prohlásili za katastrofální.Rezavé šrouby jsou prkotina a dají se lehce vyměnit.Dilatační závěry vždy byly nejchoulostivějšími prvky zvláště u dlouhých mostů na poddolovaném území.Je to most na mostě.Buď se deformují nebo zasekávají.Údržba případně jejich rektifikace je nutná a musí se pravidelně kontrolovat.A co sedání?To co víme nic neříká.Každá stavba sedá.Sedne li celý most pravidelně třeba o 150mm nic se neděje(upraví se nájezdy). Horší jsou velké rozdíly v sedání.Některé z pilířů sedají více než sousední.Také nevíme zda novináři nezaměňují průhyby konstrukce se sedáním.Myslím,že v současné době je nejlepší mít chladnou hlavu nohy v teple,neplést do toho novináře a nechat to odborníkům.Jak jsem se dozvěděl, tak most projektoval jeden z našich nejlepších mostařů.Není jeho zvykem dělat zásadní chyby.
vytal
Re: Z médií se toho člověk moc nedoví.
projektovat a následně fušersky postavit nějakou firmou je rozdíl. Pan projektant asi chybu neudělal, ale jak je to se samotnou stavbou a jejím šizením všude , kde se jen dá již dlouhodobě víme. Takže se necháme překvapit.
Walker-W3
Všichni budou neviní. Nikdo nic nezavinil
vinu odnesou občané, tím , že opravu budou muset zaplatit a možná znovu vydělá firma, která tak špatnou práci odvedla.
username
ne reklamace
jen pro info - reklamaci jako termín obchodní zákoník nezná
adidoska
Re: ne reklamace
reklamace a záruční doba se řeší pomocí smlouvy o dílo, která je sepsaná dle obchodního zákoníku
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Kryptopodvodník Bankman-Fried dostal 25 let. Zpronevěřil osm miliard dolarů
Americký soud poslal zakladatele zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX Sama Bankmana-Frieda na 25 let...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!