Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kalousek opravil zprávy, že Česko přispěje MMF. Není rozhodnuto, řekl

Miroslav Kalousek poopravil výrok předsedy euroskupiny Jeana-Clauda Junckera. Ten v pondělí oznámil, že peníze na pomoc Mezinárodnímu měnovému fondu dodá jen eurozóna a že do částky 150 miliard eur přispěje i Česko. Podle Kalouska však Česko ještě o ničem nerozhodlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Šerlok Homeless

Jean-Claud Juncker

kecá.

0/0
8.1.2012 21:17

antimultivitamin

Ono rozhodnuto je

Kalousek ale ví, že říct o tom občanům teď, by byla jeho politické sebevražda. Výplach mozků daňových poplatníků ještě není u konce...

+1/0
21.12.2011 12:08

karel-smíchov1

Souhlasím

aby jsme se připojeli k pomoci Evropě !!! Jsem přesvědčen že patříme do Evropy,né na východ jak nás náš

Hradní Velmož  chce  opět zapojit .[>-]EU

0/0
20.12.2011 23:12

Clovek obycejny

Re: Souhlasím

Karle, vy se naučte odesílat příspěvky do diskuze a poté se prosím zamyslete, zda je vyhození 90 mld do kanálu tak proevropská záslužná činnost. Děkuji

0/0
21.12.2011 0:29

miravyskoc

Re: Souhlasím

Když někdo ode mne bude chtít půjčit, tak nejdřív musí říct sumu, rozum mi nebere, proč bych měl souhlasit s půjčkou a pak se teprve dozvědět, kolik mám vlastně hodit do kanálu, vážený Karlíku ! Kdybyste trochu víc přemýšlel, tak zapojení na východ není až tak mimo mísu, pokud se jedná o obchod, nebyli bychom tak závislí na EU a pochopitelně i potíže tohoto spolku by nebyly tak krvavé. Takže "hradní velmož" má možná docela dobrý čuch.

0/0
21.12.2011 7:08

Maxxan

Re: Souhlasím

Aha. A potíže spolku z východu krvané nebudou ?

0/0
8.1.2012 22:07

Paveljan

Re: Souhlasím

Když řekneš A, musíš ríct B. Nestačí souhlasit, musíš taky zaplatit. Tak vytáhni prkenici a pěkně na dřevo. Jsem zvědav, jestli ti to půjde tak snadno jako to kecání.;-)

0/0
21.12.2011 14:18

karel-smíchov1

Souhlasím

aby jsme se připojeli k pomoci Evropě !!! Jsem přesvědčen že patříme do Evropy,né na východ jak nás náš

Hradní Velmož  chce  opět zapojit .[>-]

0/0
20.12.2011 23:12

starej_vul

Re: Souhlasím

Bohužel, ale nejsem přesvědčen, že EU nás považuje za rovnopráného partnera. Viz zablokované pracovní příležitosti v zahraničí a další "obstrukce" při možnosti vstupu na jejich trch. Hlavně pak nemožnost poskytovat lacinější služby něž je v jejich kraji zvykem ... :-)

0/0
21.12.2011 5:01

josefl

Rodina Pomatených

Dluží na nájemném, na platbách za elektřinu a plyn, přitom všechny peníze které dostává utratí v hernách a propije. Nepůjčil by ji někdo z těch diskutujících, kteří tak vehementně obhajují půjčování eurozóně? Pro začátek by jim stačilo něco okolo 150 tisích. A dušují se, že vše vrátí i s úroky.;-D

+1/0
20.12.2011 21:53

kladivar2

Česku selhala kontrola, EU hrozí zastavením dotací

Čerpání dotací tak může skončit horším propadem, než je 50 miliard korun, které Češi nedokázali získat letos.

Zrejme ty penize nikomu nechybi. Ten clanek stoji za to !!!!!!

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=725564

0/0
20.12.2011 17:58

hlava.dvacetdva

Re: Česku selhala kontrola, EU hrozí zastavením dotací

Nic nového....EU dotace  to je u nás jeden megapodvod, víceméně pro vybrané a vyvolené. Měli bychom se naučit žít za své a na druhou stranu se nenechat drancovat a dirigovat.

+1/0
20.12.2011 19:54

josefl

Re: Česku selhala kontrola, EU hrozí zastavením dotací

Dotace EU? Jeden z důvodů krize v Evropě. Dotace na cokoliv, jen ne na to, co zlepší konkurenceschopnost. A tak se dotuje vše ostaní co ji jenom zhoršuje, Prostě podvod a nic jiného,!!!!!!

+2/0
20.12.2011 21:46

karel-smíchov1

Re: Česku selhala kontrola, EU hrozí zastavením dotací

Kdyby dotace z Eu nebyli určeni přímo k určeným investicím,a přišli jen peníze tak ze 90% nepostavilo nic, !!!

Vše by se zažantračilo !!!!!EU

0/0
20.12.2011 23:20

Borracho de Kalosko

Samé "důležité věci"..."mediální kecy"

když Kalous dal v r  2009 půjčku Lotyšsku 7 mld a

z témže roce z devizových reserv!! 23 mld. "půjčku"  MMF!!  tak média držela klapačku :-/

20.4.2009 Půjčka Mezinárodnímu měnovému fondu ....   http://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2009/090420_cnb_mfcr_imf.html

a za  6 měsíců z půjčky byly "zvláštní práva čerpání"   v rámci akce   CINK-CINK- 23  mld FUČ ;-O

http://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2009/091007_devizove_rezervy.html

+3/0
20.12.2011 17:51

LimonadovyJoe03

A co stará dobrá taktika

váhat a analyzovat tak dlouho, až problém již nebude aktuální (tj., EU se rozpadne a nebo to nějak vyřeší bez nás)? :-)

+5/0
20.12.2011 14:44

bear64

Re: A co stará dobrá taktika

R^;-D

0/0
21.12.2011 1:27

[eT]

Re: A co stará dobrá taktika

říká se tomu "nechat vyhnít" :)

0/0
21.12.2011 2:41

JuraT

Jo a eště sem zapomněl :

ŠICHTAROVÁ DO STRAKOVKY ! AŤ ŽIJE ČINČILA.V.

+4/0
20.12.2011 14:35

JuraT

Jak tomu mám rozumět ?

Cituji : peníze na pomoc Mezinárodnímu měnovému fondu dodá jen eurozóna a že do částky 150 miliard eur přispěje i Česko. Konec citace.

To jako Česko je součástí eurozóny - nebo co ?

Jinak je vidět, že hoši z Prahy už přelaďují - stádo se nesplašilo, takže se není čeho bát, žejo.

Nakonec my zaplatíme 3,5 Mld. a Poláci 6,3, přitom jich je jen v ojčyzně minimálně 4x víc než Čechů a rozlezlí jsou po planetě jak sarančata. Před všemi těmi Evropany nás už nezachrání ani pravda a láska.

+5/0
20.12.2011 14:33

Já rád játra

Re: Jak tomu mám rozumět ?

Rozumejte to,u tak ze vlastizradci uz o splachnuti penez do kanalu rozhodli a ted jen vymysleji jak to naraficit pred verejnosti.

+4/0
20.12.2011 15:15

kenzo

Přispívat na něco,

co je důvěryhodné jen pro účastníky EUrorozkradačky v exluzivním klubu bankrotářů a stejně to nestačí, je nesmysl! Když krach EUrozóny, smete také ideo-politickou mršinu, co si říká EUrosvaz jedině dobře. R^[>-]

+7/0
20.12.2011 14:18

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

podle mne na te zlodeji a mafiany v cele novedobe historii CR zadny jiny spolek nema. Kam se EU hrabe. A ovcan sve dane jenom plati a plati. Co pak si zaslouzi neceho jineho?

+1/0
20.12.2011 14:23

kenzo

Re: Přispívat na něco,

EUrosvaz je rozkradačkou panevropských rozměrů, nemající v dějinách obdoby, zachraňující ambice a krachující sny zdiskreditovaných politiků, kterým dnes nevěří ani trhy, ani jiné části světa, u kterých dnes žebrají. A dnešní vedení MMF je také kapitolou samo pro sebe. Lagardová z předlužené a z podstaty vyžívající Francie, co při svém nástupu do čela MMF byla trestně stíhaná rozhodně není důvěryhodným podnikem. Je to jen snaha přenesení Evropské rozkradačky na mezinárodní úroveň, které se však nikdo mimo Evropu příliš účastnit nechce (naštěstí). Místo řešení otázky zda-li půjčit nebo ne, by se měla spíše začít řešit otázka trestněprávní zodpovědnosti zdiskreditovaných politiků, kteří dotáhli Evropu do současného marasmu, včetně Lagardové ex-ministrině financí předlužené Francie v úpadku, která dnes vystupuje za MMF "určitě nestraně" bez francouzské zištnosti, řešit svůj soc-bankrot bordel na účet zbytku světa!

+10/0
20.12.2011 14:35

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

podle mne maji vsechny Grossove, Krejcirove, Gripenove, Bioetanolove, Uhelne a pod. jiz davno sedet, ale nesedi NIKDO. Takze proc tolik sebakritiky smerem ven?

+2/0
20.12.2011 14:39

kenzo

Re: Přispívat na něco,

V morálním kontextu EUrosvazáckého balastu by však asi měli sedět jako zástupci Lagardové v MMF!;-D

http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/lagardeova-zehli-domaci-aferu-od-vedeni-mmf-ji-asi-ale-neodstavi--906092

+4/0
20.12.2011 14:47

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

a proc bychom meli verit, ze rozumite poradku nekde venku, kdyz si poradek neumite udelat ani u sebe doma?

0/0
20.12.2011 14:51

kenzo

Re: Přispívat na něco,

A proč bychom měli věřit, že vy rozumíte bankrotářskému pořádku v EUrosvazu?;-D

+4/0
20.12.2011 14:58

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

protoze jenom blbec odpovida na dotaz dotazem. Tolik zkusenost z nekolikamilionove historie lidstva.

0/0
20.12.2011 15:03

kenzo

Re: Přispívat na něco,

Aha, takže nic! Díky za diskuzi, s další demagogií si vystačíte sám!;-DRv

0/0
20.12.2011 15:05

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

Spravne. A pritom stacilo tak malo. Umet jenom odpovedet na konkretni dotaz.

0/0
20.12.2011 15:07

kenzo

Re: Přispívat na něco,

Nápodobně!

0/0
20.12.2011 15:15

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

pak bude stacit, kdyz si priste uvedomite, kto se ptal prvni.

0/0
20.12.2011 15:17

kenzo

Re: Přispívat na něco,

Tak ještě že máte to pořadí, když ne odpovědi!;-D

0/0
20.12.2011 15:48

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

vzhledem na vasi neunavni chut se po davnem rozlouceni dal bavit o nesmrtelnosti chroustu, se muze nekdo domnivat, ze jste jenom na zadany dotaz neumel odpovedet a ze sobe nerozumite a druhe chcete poucovat.. A nejprve si ma clovek uklidit doma a pak muze soudit jine s obdobnim problemem.

0/0
20.12.2011 16:02

kenzo

Re: Přispívat na něco,

Kdo neuměl odpovědět?! Demagogické otázky nestojí za odpověď, zejména když se staví do pozice - my! Vy se rád ptáte, tak odpovídejte! A kdo koho poučuje? S tím bordelem souhlasím, proto nevidím důvod, proč řešit bordel druhých třebas i půjčováním! Ano, svého bordelu máme dost, proto nevidím sebemenší důvod, proč řešit ještě mnohem větší a dražší bordel jinde. Dnes to dělají vůči EUrosvazu US, Čína a také Británie a měli bychom to být i my!!! Kdo chce, však může přispět - sbírka vypadá bohulibě a hlavně, je to od každého účastníka jednotlivce této sbírky - dobrovolně a za své!!

0/0
20.12.2011 16:15

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

Spravne. Tak je na case prestat pujcovat i CR a pak ji v tom srabu nechat osamocenou na periferii Evropy v ruskem podruci, jelikoz dlouhodoba historie ukazuje, ze si sama sefovat neumi. Kdyz jste jiz jednou opozdene a dobrovolne naskocili do jedouciho vlaku, vyskoceni za jizdy vas muze hodne bolet. Jestli pak by nebylo lepsi nejprve si uklidit ve vlastnim vagonu, byt pro druhe prikladem a vydobyt si pozici, ze vas i pasazeri v drazsi tride budou poslouchat? Mozna se vam pak povede zastavit vlak jeste vcas. Ale bytim se do prs a rozbijenim vlaku, ktery vas veze, si nepomuzete. Spis naopak. A to, ze se doposud vezete zdarma, jeste neznamena, ze vam ucet nepride domu zpetne. Zvazky a dohody se maji dodrzovata to v dobrem i zlem.

0/0
20.12.2011 16:38

kenzo2

Re: Přispívat na něco,

...ruské područí a na periférii Evropy (tedy periférii periférie, kterou se Evropa stává)  - No comment!!! To je opravdu jen na ;-D! Raději hurá s upadajícím EUrosvazem na Střední, Blízký východ a do Afriky. Díky za diskuzi, ale jízdu zastaralým vlakem, co již dávno vykolejil a řítí se v ústrety své hospodářské a civilizační skáze raději přenechám vám.:

http://www.revuepolitika.cz/clanky/1399/neototalitni-eu-je-tragikomicka-ale-evropa-umira-a-za-par-let-uz-tu-nebude

0/0
20.12.2011 16:50

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

dle vaseho pristupu si zaslouzite tak akorat cestu parnim vlakem nekde na Sibir. Nastoupili jste dobrovolne, docasne se vezete jako cerny pasazer, tak si nestezujte. A co udelala CR doposud, aby bylo neco jinak? A co jste udelal vy osobne? Obavam se, ze krome vyblakovani hruzostrasnych scenaru se toho vic nenajde. A vy jsi ani neuvedomujete, ze je vam do histerickeho placu kvuli sobe.

0/0
20.12.2011 19:34

josefl

Re: Přispívat na něco,

Na blbý dotaz může být jen blbá odpověď.

0/0
20.12.2011 21:49

Andreejks

Re: Přispívat na něco,

to ovsem nemeni nic na veci, ze jenom blbec odpovida na dotaz dotazem. A co se samotneho dotazu tyka, rika se, ze blby dotaz neexistuje a existuje jenom blba odpoved. Neco jako jste prave predved vy v reakci postradajici argument k tematu a misto toho se pletete do debaty jinych

0/0
20.12.2011 21:55

Občan svobodný

Přerušte jednání

protože jestli využijtete Havlovy smrti tak jste pěkný dobytek. !!

0/0
20.12.2011 13:58

vládní úředník

Měli bychom se zachovat stejně jako Velká Britanie.

+10/0
20.12.2011 13:25

krucifix

no hlavne ze ve svete pisou ze cesko prispeje

pokud ctete i neco vic nez idnes tak se s pomoci ceske republiky pocita. tak nevim kdo nam tu zase lze-mlzi !

ze by kalousek nebo novinar na idnesu nebo zahranicni novinar? Nebo lzou uplne vsichni ;-O

+2/0
20.12.2011 13:09

vládní úředník

Re: no hlavne ze ve svete pisou ze cesko prispeje

Vláda naslibovala. O nás bez nás a tajně.;-€

+5/0
20.12.2011 13:27

krucifix

Re: no hlavne ze ve svete pisou ze cesko prispeje

taky pisou jinak ze: prispevek Danska, Svedska,  Polska a Ceske republiky je navic k  te castce 150 milliard!

tak jsem z toho jelen, kazdej pise neco jinyho !! VYBER SI OVCANE 8-o

0/0
20.12.2011 13:27

kladivar2

Re: no hlavne ze ve svete pisou ze cesko prispeje

nediv se, koukni se co za bandu tenageru vzor Issova/Madl tu pise tyhle clanky.

0/0
20.12.2011 14:11

Šerlok Homeless

Re: no hlavne ze ve svete pisou ze cesko prispeje

Ale to znám. Prostě nás chtějí dostat do trapné situace, aby bylo obtížné odmítnout: Za tebe ještě nikdo nic bez tvého souhlasu nesliboval, ještě nikdy jsi nemusel nic dementovat? Tak to jsi šťastný člověk!

0/0
8.1.2012 21:27

prngrr

proč osamoceně?

odmítli Britové, odmítneme i my

+8/0
20.12.2011 12:27

Andreejks

Re: proč osamoceně?

jenze ty jses na rozdil od Britu od EU zavislej (smeruje tam rozhodujici cast tveho exportu) a doposud se na ni prizivujes jako cisty prijemce. To je podstatni rozdil.

0/0
20.12.2011 13:01







Najdete na iDNES.cz