Diskuze
Czech Connect Airlines zastavily provoz, žádají o ochranu před věřiteli
Děkujeme za pochopení.
rytíř Smyl Flek z Nohavic
to je špatný
hlavně pro ty letadla co jsou ve vzduchu.
meril
není CCA jako CCA
Pro ujasnění CCA jsou 2 letecké společnosti. Jedna létá B-737-300 Ostrava-Karlovy Vary, Izrael charterové lety přes Brno v létě i do dalších destinací.
Druhé CCA létá SAAB 340B Ostrava, Praha, Vídeň, v létě i Záhřeb.
Myslím, že by se měl každý napřed informovat, než začne psát nějaké připomínky.
Přeji pěkný večer všem.
Widnes
Re: není CCA jako CCA
Tak si informace především zjistěte Vy. Z Ostravy totiž CCA s B737 vůbec nelétal, jen z Karlových Varů, Pardubic a základnu a nejvíce letů mají v Brně. Izrael už letos také létali z Brna a ne z Ostravy. Job Air naproti tomu zase létá pouze z Ostravy a to do Prahy (codeshare s ČSA) a do Vídně. Zábřeh se létal z Brna a ne z Ostravy. To jen pro upřesnění. A jestli krachnou, tak bude Ostrava prakticky bez provozu :(
Vlada_07
regionální letiště
V ČR není mimo Prahu žádné letiště, kam by se dalo normálně cestovat. Jak se může člověk rozumně dostat v z Německa nebo Francie na Moravu ? Že by z Prahy po dálonici nebo z Vídně cestou mezi poli?Všichni tzv. podnikateleé by chtěli miliony zisků, ale především za cenu odření zákazníka a mizernou službu. Není divu, že tyto české experimenty (včetně úděsných služeb ČSA) nikdo už nechce platit.
kelly-p
Jasně...
...tak tady krachují aerolinky, které se zaměřili na Rusko a co slyšíme, že se ČSA zaměří také na Rusko...
.
ASI potřebují KRACHNOUT RYCHLEJÍ, aby se ČSA prodala než padne vláda...
komplikator
Re: Jasně...
CCA má dvě letadla, 737-300 a 737-400, takže jsou to už staré modely s nižší sedačkovou kapacitou než 737 NG ale stejnou spotřebou. ČSA na tyhle linky může nasadit moderní A319 s +- stejnou kapacitou sedaček ale podstatně nižšími letovými náklady, stejně tak, v případě extrémní poptávky na nějaký konkrétní let může, bude-li mít k dispozici operativně zařadit A320 nebo A321...
sobak
kerosen
typoval bych na pašování kerosénu, jako tomu bylo svého času u linek z kunovic ve firmě "zlínského daňového magnáta vaškůje", copak se asi z ruska vozilo co přestalo mít v novém roce význam změnou zákonů čr, linku do vídně mu dotovali austrian a moravskoslezský kraj
blablalín
ČR
Situace v ČR se má dle mého asi takto: obrovský tunel Letiště Praha + ČSA má pod sebou nejen PRG, ale nepřímo i další regionální letiště (včetně OSR) a vytváří tak podmínky, které jsou pro vstup nových dopravců jak na letiště PRG, tak na ostatní regionální letiště nepřijatelné. Podle mě má region (spádová oblast) severní Moravy a jižního Polska dost obyvatel a poptávky po létání na to, aby dokázal uživit nějaké zajímavé spoje, minimálně k nějakému zajímavému přestupnímu uzlu za zajímavé ceny. Bohužel pro nás. Jinou cestou šli právě poláci, kdy napři letiště KTW (Katowice = 100km po cestě od Ostravy) je spojeno s FRA (Frankfurt) 2 x denně a KRK (Krakow = 150km od Ostravy a 65!!! km od Katowic) dokonce 3 x denně. Oboje Lufthansa a když se zadaří, tak zpáteční pod 3 000 Kč. V červnu Krakow - Porto - Krakow za 4 900 Kč :o)
To, že je tady něco špatně poznáte hned, když si porovnáte tyto nabídky a ceny s CCA, kdy letenka do PRG stojí skoro 6 000 a do VIE 7 500 zpáteční.
komplikator
Re: ČR
K té Luftanse a cestě KTW-FRA a KRK-FRA.. samozřejmě, že Lufthansa si může dovolit kapku jinou cenu, protože její primární business není v tom prodat let do FRA ale někam dále. To je asi jako Emirate z prahy do dubaje., nevím jak teď ale tenhle let vyšel třeba na 16 tisíc, což rozhodně nebylo nejlevnější jak se tam dostat (tuším že SW to měly za 10k) a let s emirates z prahy někam do thajska přes dubaj vyšel na 16,5. Emirates nutně nepotřenuje prodávat lety praha-dubaj ale praha-dubaj-a dál... CCA těmi krátkými trasami neplní své větší letadlo na "sběrném" místě, tudíž si nemůže dovolit ty lety provádět pod cenou, která je nezaplatí.
AP1
...
zda se me, ze cesky letecky trh zacina byt bez hlavniho lidra, zacina stagnovat, pricemz muj nazor je, ze trh tady je. Male nebo cizi spolecnosti se stahli, nebot letiste prg je nenazrane, jina drobotina krachuje, csa je rizeny tunel a jediny kdo tedy zbyva je Travel Service, ktery zda se ale nema nejak zajem a silu moc expandovat. Jeho posledni pokus byt "velkym" zhatil neschvaleny prodej csa za miliardu. Logicky se blizi doba nejakych zasadnich zmen, ktere by mohly ovlivnit cesky letecky trh na nejaky ten patek dopredu. Ktere zmeny nas asi cekaji? Koupi nas Ajrosrot, Lufthansa, nebo nejaky arabac, nebo cesky trh pripadne Ryanairu (Vodochody) a Travelu jako Slovensky?
jesterkasploutvema
:-/
takže z OST letdy do VIE končí :-/
voda na mlýn drahému ČSA
mike_kr
Re: :-/
To by bylo dost spatne. Kazdy normalni clovek uz letum pres Prahu davno odvykl, protoze to bylo drazsi, pomalejsi a s mene cilovyma destinacema.
Lines21
Ruský investor.
Dalo se předpokládat, že to co je ruské a nebo do toho rusáci vrazili peníze tak to dlouho netrvalo, přeprali si svoje prachy a je to. Co sleduji letectví tak to vypadalo, že jsou na dobré cestě lítali jako šílení,,, počet linek do RF měli vyšší než ČSA. Jak je možné, že to někdo nechal zajít až do tunelu společnosti, který je vidět.
adam72
Re: Aerolinky se dvěma letadly....to je ovšem kšeft...
"úžasná" travel service měla svého času také jen dvě velká letadla, nevim co má dneska teda
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!