Diskuze
České dráhy znají ceny, kritizuje firma první tendr na dotované rychlíky
Děkujeme za pochopení.
chmod_5777
Re: Bezva nahradime monopol monopolem
nechapu proc se nemuzou soutezit jednotlivy casovy sloty
v zasade neni jediny duvod proc nesoutezit konkretni pozadavky misto baliku
danny47
Tak co vlastně znají...??? (a znají jen oni)
Znají ceny jízdného nebo výši tržeb.... ??? Už jen jasně naznačuje, jak odborně a serryjózně je článek napsán Bravo pisálkové z NEJlepčího zpravodajskéo serveru
taktaktak
Obslužnost
Obslužnost dosažení přepravy všech a ze všech míst po celé zemi neni schopná vést soukromá společnost a už vůbec s.r.o kdy ručí jen dvěma statisíci.Co by pokrylo další škody přesahující tuto částku?Jinak bez zisku soukromnici nebudou přepravovat ty oblasti,které teď pokrývají ČD.
Bob-an
Re: Obslužnost
CD taky nepokryva nic jen tak bez zisku (snad krome trati ostrava-praha paradoxne :-D)
Hynek Vilém Jarmila reloaded
všem co hlásají dogma o jedině státní železnici
.. tak těm bych chtěl připomenout, kdo začal stavět první železnice... byli to soukromníci ... tak jako jsou v západní Evropě běžné soukromé dálnice, není důvod, aby i železniční trať nebyla soukromá a vlastník nevybíral od přepravců železnční mýto ... ideální stav.
pokud bude trť nekvalitní a stane se kvůli tomu malér, bude smluvně vázaný vlastník platit přepravci odškodné jako mourovatej - v čem je problém?
bebíčko
Re: všem co hlásají dogma o jedině státní železnici
To je objev!!!
Premiant
Chudinky malé :-D
Jak řekl majitel Leoexpresu : nejsme přeci padlí na hlavu,abychom si zjišťovali informace od konkurence a stavěli na nich svůj byznys, my si je dokážeme zjistit sami
andilek10
.............
Nechci Viamont. Už tuto republiku okradl dost. Je to divné, aby to nedopadlo tak, že nový vlastník bude jezdit jen s vlaky a o tratě a vše ostaní se bude starat stát a rebublice se to prodraží o dalších 50 % . Je to jako s tendri na státní kancelářské budovy. To známe. Státní úředník nám něco říká a praxe je jiná. Viz. ministerstvo obrany , aby se ušetřilo tak se propustili zaměstnanci v uniformách, ale okamžitě s nimi měli smlouvy jako s civilními zaměstnanci. Po vyhodnocení je o to 1/3 dražší, ale o tom se nikde nemluví. Mluví se o úsporách v armádě. HAHAHA
Leinad
Re: .............
Automobily a autobusy sou taky soukromé, stát platí infrastrukturu. Nejsem proti zvýšení mýta.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
v diskriminačních a ohnutých výběrových řízeních jsme mistři
Jediná šance jak to ošetřit alespoň trochu je oddělit zadání a vyhodnocení tendru. Tedy tak, že 1. zadavatel by si vypsal podmínky, dal váhu a bodové ohodnocení jednotlivým kritériím, 2. by někdo ty kritéria zkontroloval, jestli nejsou šitá někomu na míru a 3. by nějaký jiný úřad ty nabídky vyhodnotil v režimu utajení (hodnotitelé by o sobě neměli vědět, sami by neměli vědět kdo jakou nabídku dostane) a až pak to zvěřejnil.
Jenže o to nemá vůbec nikdo zájem, nebyly by bakšiše.
Leinad
Re: v diskriminačních a ohnutých výběrových řízeních jsme mistři
Ale byly, český úředník si cestu vždycky najde. Kdo by ta kritéria kontroloval, voliči v referendu?
Hynek Vilém Jarmila reloaded
klíčem je privatizace ČD !!!
Nejdřív je potřeba prodat ČD a pak na trh pustit další konkurenty. Totéž se mělo udělat už dávno s ČPoštou ... nechat soukromníkovi přechodné období pseudomonopulu, aby zanedbanou firmu postavil na nohy a pak otevřít konkurenci.
109e
Re: klíčem je privatizace ČD !!!
Ten klíč-privatizace drah se řeší ve světě 200 let. Střídavě bez jasného výsledku. Jak státní, tak soukromá doprava má své výhody a nevýhody, spackat se dá vše. Jednoduché řešení tedy neexistuje.
Santa1
A to je takový problém,
aby si najali pár studentů a ti jim to během pár dnů zmapovali přesně? Co budou chtít příště? Na kterých zastávkách jim ti cestující nastupují, kde vystupují, kam jezdí, číslo bot a barvu očí? Taky doufejme ty nové vlaky a lepší služby přitáhnou další cestující, na to by se měli soustředit a ne že tu příjde další socialistický subjekt, který musí erár vodit za ručičku.
AAA2
Re: A to je takový problém,
par studentu muze tezko od cestujicich pozadovat informaci, na jaky druh jizdneho jeli.
aliencz
A UŽ JE TO TU ZASE
Prý "liberalizace". Další tunel na státní pokladnu. DOTOVANÉ RYCHLÍKY. Aneb předem garantovaný byznys bez rizik. To snad není už možný. Já doufal, že po megaprůseru s fotovoltaikou už žádné "dotované projekty" nebudou. Ach jak naivní jsem byl. Jestli chceme opravdu funkční hospodářství, tak první, co musí definitivně skončit a to pro všechny, jsou DOTACE !!!.
Adalbert Kolínský
Re: A UŽ JE TO TU ZASE
Dej si studený hard na hlavu.
Osobní železniční dopravu (ani jinou hromadnou dopravu) zkrátka v Evropě bez dotací provozovat nelze.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...