Diskuze
Že vlaky nejedou? To je mi jedno, jsme jiná firma, odbyla lidi výpravčí
Děkujeme za pochopení.
J@J
Problém je ve struktuře
Zajímavá diskuze. Ale podstatu problému nehledejte v tom jak fungují jednotlivci, ale celek. SŽDC spravuje koleje, ovšem nádražní budovy vlastní ČD. Tedy pokud se stane problém někde na trati, tak v nádražních budovách ČD se nemusíte dozvědět vubec nic.
Problém je stejný jako vždy. Co je státní a jsou tam peníze, tak se rychle prodá a na funkčnost se nehledí. Vlastní snad dopravci u jiných druhů osobní přepravy budovy určené k odbavení?
Ryba smrdí od hlavy. A pokud není snaha situaci řešit, tak u nás na železnici zdravé konkurenční prostředí fungovat nebude.
taktaktak
V článku
V článku klidně mohlo zaznít,místo jsme jiná firma,odbyla lidi výpravčí klidně i věta,že konstatovala výpravčí.Jak změna slov změni význám věty.
taktaktak
Nebylo
Nebylo levnější a úspornější když vše bylo zastřešeno jednou firmou?Tak každá odnož chce tvořit zisk na úkor druhé a tím i stoupají výdaje.Dřív jeden ředitel dnes několik a provázanost,odpovědnost a informovanost dostala na frak.Taktéž to bylo při zvyšování počtů krajů a předávání kompetencí.Obavy,že naroste počet úředníků byly různými grafy a tabulkami zpochybňované a co je výsledek všeho,že prostě státní aparát se nám rozrůstá,bobtná a předražuje.To samé se pomalu a jistě děje s dráhami.Počet s nepřiměřenými příjmy pracovníků nám narůstá.
johnny.age
Re: Nebylo
Představ si, že by třeba Student Agency vlastnila a spravovala silnice, mohla by si tak rozhodovat, kdo na nich pojede a kdy.
Ta odluka správce železniční sítě a dopravce je logická, jen se s tím tam musí zaměstnanci naučit fungovat, aby se takhle nehádali, kdo za co může.
jmhad
dříve kolegové
dnes rivalové.kterým chybí jakákoliv spolupráce a smysl pro dřívější aiziboňáckou čest
Hind
Info od výpravčího?
Člověk jde dnes po ulici a 80% lidí si pěkně patlá prstem po displeji na jejich novém smartphonu. Když má dojít na získání nějakých informací, raději se zeptají výpravčího (a pak nadávají), než aby vyťukali http://www.cd.cz či zjistili informace třeba na twitteru. Smutné.
Alfie
Re: Info od výpravčího?
Vy si opravdu myslíte, že České dráhy jsou instituce, která podává aktuální informace na svém webu???
No, ten twitter - možná by tam některý ze zaměstnanců soukromě zprávy psal, ale to není oficiální informace, na kteoru by se bylo možné spoléhat (a osobně spíš pochybuji, že někdo z pracovníků ČD takovou věc jako twitter vůbec zná... :-)
Leinad
Re: ČD rozpustit ! ! §
Proč? Ono by stačilo chovat se k ČD jako k běžné akciovce, která pokud chce jezdit ZDO musí vyhrát konkurz, pokud chce štvát své zákazníky tak může zkrachovat,...
Baywatchnights
Výpravčí SŽDC, držitelka režijky ČD
Výpravčí SŽDC, držitelka režijky ČD - jasně, takováto žena není s ČD absolutně nijak spojena, není na ní nijak zainteresována. :-) Úplně jiná firma. :-)
rrhr
Re: Výpravčí SŽDC, držitelka režijky ČD
Vy režijku ČD nemáte co? Muuuu Ha Ha Ha Ha!
Já teda také ne ale nerad bych byl tak prožranej závistí jako vy! Děláte mi radost! Muuuu Ha Ha Ha Ha!
Quodor
Trochu reality k tématu
Takže vážení ! Jsem pravidelným zákazníkem a dotčeného dne jsem byl na "místě činu" Přiblížím Vám trochu situaci, která se v Berouně toho dne odehrávala (těch informací jsem přece jen získal víc než prostoduchý čtenář Michal, nebo autor NEVYHOŠTĚNÝ (který by zasloužil být minimálně VYHOŠTĚNÝ z redakce za neprofesionalitu) Závadu údajně způsobilo vysokonapěťové vedení ČEZu, které padlo na troleje (takže NE vina ČD, SŽDC atd.). Protože byla trať mezi Berounem a Karlštejnem neprůjezdná, vlaky zůstaly stát v Berouně. Také jsem se ptal paní výpravčí na peroně (asi jako stovky cestujících), jak to vypadá. Chovala se naprosto profesionálně, přestože sama neměla dostatek informací. Když dáte auto do servisu, také Vám neřeknou, kdy přesně to bude hotové. Prostě to někdo opravoval a čekalo se, až to dodělá. Pokračování bude následovat
Gemars Moše Dajan
Re: Trochu reality k tématu
Netřeba nic dodávat. Tady totiž argumenty jiných lidí moc neobstojí.
Vodník+
S KŘÍŽKEM PO FUNUSE
"Případy, kdy personál nádraží odmítne informovat cestující, by podle mluvčího měli lidé oznámit Českým drahám a ty poté problémy s kolegy z SŽDC projednají, aby byl příslušný servis cestujícím zajištěn"
Mluvčí však neporadil co má cestující dělat právě v tom daném okamžiku kdy informaci nejvíce potřebuje zatímce nádražáci na něj vesele dlabou. Pokud se stane popisovaný případ tak si má cestující jít stěžovat na Hlavní nádraží. tam se jistě vše vyřeší. Sice v době kdy danou informaci již dávno nebude potřebovat, ale koho by na dráze zajímali cestující, že?
Takhle vypadá úroveň železniční dopravy v praxi. nikdo nic neví, nikdo za nic nezodpovídá, nikdo nikomu neporadí, protože nemusí.
Leinad
Re: S KŘÍŽKEM PO FUNUSE
asi tak. Proč by odboráři měli nést odpovědnost?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!