Diskuze
Leo Express půjde do soutěží o dotované rychlíky s bývalým Viamontem
Děkujeme za pochopení.
beograd
jen ty nejlepší tratě to umí každý provozovat
pokud se zavede další společnost na drážní trh,až zajistí mezi Prahou a Ostravou 15procent spojení a na regionálních spojích 85procent a né jen ty nejlepší tratě a regionální žádné a pak České dráhy zruší trend na nákup nových vlaků,prvně zvyšky rychlost a pak vozový park.
PIsa.lek
Re: jen ty nejlepší tratě to umí každý provozovat
Bla bla bla - na trati Praha-Ostrava začínají firmy proto, že tam jezdí NA SVĚ TRIKO. Ty regionální tratě jsou dotované (resp. objednavatel platí za objednanou dopravu), takže z hlediska ekonomické stability a podnikatelského rizika jsou ty regionální mnohem výhodnější.
Tomáš Hranický
Údaje o vytížení tratě jsou
Příjde mi jako blbost, že by k výběrku nedodali údaje o vytíženosti trati a tržbách, když vím, že se tam ty dopravní průzkumy dělaly (znám dokonce lidi, co je dělali).
JendaM.
čd
"Proti soutěži už ale silně brojí hlavně České dráhy, tendr se nelíbí ani pobočce nizozemských státních drah Abellio. ČD se cítí v soutěži diskriminovány, protože musí například při nákupu nových vozidel postupovat podle zákona o veřejných zakázkách nebo se musí starat i o nádražní budovy, což další soutěžící nemusí" Co je na tom divného, že státní podnik musí postupovat dle zákona o veřejných zakázkách a, že jako majitel nádražních budov se o ně musí starat?
Bery
Re: čd
Divneho na tom neni nic, ale to znevyhodneni je zjevne. Kdyz jina firma vyhraje zakazku, tak si sama urci co presne chce a rovnou to objedna. Kdyz to vyhraje CD, tak musi vypsat vyberko, kde se ani nemusi objevit v nabidce to, co by se nejvice hodilo, ale navic to vse pomerne dlouho trva. Pak se vybere dodavatel, ale zdaleka nemusi byt konec problemum, protoze dodavatele, kteri neuspeji se mohou odvolat a opet se to potahne... To je diky te byrokracii desne nepruzne a svazujici.
tarten
Re: DOTACE
Právě že ne. Tyhle peníze budou zřetelnější než doteď.
Kuk na strejdu
Eko, bio..
To není dobrý název. Jak je někde napsáno eko nebo bio, znamená to mizernou kvalitu s minimální šancí aspoň na průměrnou, ale zato jistotu předraženosti, případně nefunkčnosti. Takové ty ekologické čistící prostředky, co nečistí, bio potraviny obsahující pesticidy a další "vychytané" věci.
chacharostravsky
Re: Eko, bio..
tak u technických záležitostí to je úplně o něčem jiném...
Majkyho_pupik
Mily AAA2
smirte se s tim, ze existuje vas osobni majetek a pak majetek firmy a je uplne jedno, kdo tu firmu vlastni. firma musi se svym majetkem nakladat dle platnych zakonu a prevadeni majetku zdarma mezi existujicimi firmami je pravne velmi problematicke
turista-
Re: Mily AAA2
Já bych řekl, že pánovi AAA2 je maximálně patnáct (nebo více a pak je to vytrvalý troll), takže ho asi necháme být, že?
njuska
Bratři Řebíčkové...
Njn, Viamont, napakovanej na předraženejch státních zakázkách od ODS... Fajn!
Pamatuji se, jak Alešek, ještě coby ministr dopravy vymyslel pro svého bratříčka (kterej údajně coby zkorumpovanej policejní pochůzkář vydíral podnikatele na severu Čech) funkci v ČD, kde by měl tento "vzdělanej ekonom" na starosti investice v řádu desítek miliard Kč. Je mi z těchto dvou pánů neskutečně zle! Jaktože ještě nejsou oba ve vazbě???
Bery
Re: Bratři Řebíčkové...
Bohuzel nejsou, stejne tak, jako tam neni Kalousek, Gross, Drobil a desitky dalsich...
hugo.tom
Ostrava-Krnov- Brutnál- Olomouc
představit si na této trati takové nové vlaky je tak trochu scifi, trať Ostrava-Opava-Krnov ještě dobrý, ale co z Krnova do Olomouce. To si na té rozbité trati ty nové vlaky hned zlikvidují
turista-
Re: o nádražní budovy
Nádražní budovy patří většinou ČD, někdy včetně prvního perónu u budovy. SŽDC pak patří nástupiště a koleje.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...